Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Valt toch best wel mee! Beetje vermoeid ziet het er uit.
En wat betreft die sportbh.. Ik ben blij dat ik een man ben![]()
@Yuki, wat vreemd! Ik vind hem gewoon.
Succes Jero!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoop om en nabij de 36 minuten, maar even kijken hoe het weer zich houdt. En mijn lijf enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima hobbelen daar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kwam net trouwens dit filmpje tegen van de Brijderloop van vorig jaar tegen:
Die loop wordt georganiseerd door de Alkmaarse verslavingszorg, en er lopen dan ook altijd een aantal (ex-)verslaafden mee, die in dit filmpje aan het woord komen. Het loopje zelf start vanaf 1:45. Nu ik het zo op een scherm zie is het toch best een mooie omgeving. Jammer dat het een heen-en-weer route is.
Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
sylvesterrr komt bij de dokter voor een check-up. Na wat testjes zegt de dokter tegen sylvesterrr: "Of mijn harslagmeter is kapot, ķf u bent dood!"![]()
Zoiets? Ik kan je endomondo grafiek niet zien want geen vriendjes
Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.
Thuis doet 'ie het wel
Ik vind dat je nog aardig vlot loopt, voor 20,8km!
Loopze!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef E.T. het volgende:
zo.. Zit klaar in m'n hemdje voor (waarschijnlijk m'n laatste) training met de loopgroep. Te veel andere verplichtingen op woensdagavond![]()
Eens kijken of op de dinsdag bij Arquero z'n vereniging kan gaan lopen
Afraffelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.
quote:
Hmm ik had het buccaneershirt besteld maar nu zijn de verkeerde shirts geleverd en moet ik nog een week wachten helaas. Maarja het is niet anders. Genoeg andere shirts gelukkig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
Mijn Inknburn shirtje en andere spulletjes zijn ook binnen![]()
En ik word blij van de doos van hardloopaanbiedingen.
[ afbeelding ]
Dit staat erop
Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden."quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
Mijn Inknburn shirtje en andere spulletjes zijn ook binnen![]()
En ik word blij van de doos van hardloopaanbiedingen.
[ afbeelding ]
Dit staat erop
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden."
Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
De CPC krijgt er een concurrent bij!
http://www.gelderlander.n(...)U3zlEREviIc.facebook
Ook een M?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.
quote:
Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.quote:Ik overweeg m wel. Niet de HM hoor, maar de 5 of de 10km. Gewoon, het is zo lekker dichtbij ook en de 7^^ organisatie vind ik fijn!
Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]De N70 trail heeft ook een M-afstand.
[..]
Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.
Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willenmaar een HM vind ik te ver.
Die ken ik nog niet…? *gaat opzoeken*quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.
mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Nanook24 het volgende:
Reactie van Vibram op de locatie voor een evt. clinic op 12 juli
[..]
Duimen gaat.
Is dat echt dezelfde locatie als waar ze ook het maandelijkse loopje hebben?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopen
Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even google maps erbij gepakt maar niet dus, het linkje dat ik ze gegeven heb is van het Robbenoord bos, dat ligt iets hoger dan het Dijksgatsbosch.
Dat zijn van die dingen waaraan je merkt dat je ouder wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terug)
| 1 2 | [b]29 juni 2014 - [url=www.vechtloop.nl]Vechtloop (Weesp)[/url][/b] [*] Littlecreep - HM |
En terecht! Gefeliciteerd met je mooie tijd.quote:
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?quote:
Ik geloof dat ik zo'n tempo nog geen minuut kan volhouden.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?
Nee, echt, jemig wat snel. Bizar dat jij 10km sneller loopt dan ik op m'n korte intervalletjes.
Haha had ik stiekem ook wel op gehoopt, maar daarvoor ook nog iets te warm denk ik. En liep redelijk veel alleen, groepje voor me ging net iets te hard. Dan had ik me denk ik over de kop gelopen, al had ik nog wel wat over voor een beste eindsprintquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?
Nee, echt, jemig wat snel. Bizar dat jij 10km sneller loopt dan ik op m'n korte intervalletjes.
Dat is de starttijd van het loopjequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:05 schreef GlenHighland het volgende:
Afgezien van het feit dat je Garmin nog op wintertijd staat is dit natuurlijk vooral een bizarre toptijd!!
Wat goed man![]()
![]()
Hmm, dat kan natuurlijk ook jaquote:
Dankjewel man!quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:08 schreef Corniel het volgende:
Ik ben niet vaak jaloers, maar dit komt wel heel erg dicht in de buurt Jero_nimo. En met al deze (je gegunde) progressie zal samen trainen ook niet heel veel meer toevoegen aan jouw schema's. Maar serieus: Supermooi dat je harde trainen tot deze progressie heeft geleid!
*boksquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb net een herstelloopje gedaan. Echt expres langzaam lopen maar ongeloofelijk hoe pittig dat eigenlijk nog kan wezen na zo'n loop zeg.
Behoorlijk lopen zweten en echt een voldaan gevoel nu.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Serinde het volgende:
De eindsprint van Jero was asociaal![]()
Leuk detail: hij liep met hetzelfde startnummer als ik afgelopen zondag en heeft mijn tijd verbeterd.
en hij liep 2x zo ver![]()
Zo!quote:
Maar wel pas 's avonds. Ik heb 'm weleens na mijn werk gelopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet…? *gaat opzoeken*
Op een woensdag?? Wat is dat nou voor een onhandigheid!
Ik ook wel eens. Maar ik denk niet dat ik het red om vanuit m'n werk om 19:15 uur te starten in Nijmegen… Nou ja, maar eens over nadenken, en tzt misschien maar een vrije dag voor opnemen als ik er zin in hebquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar wel pas 's avonds. Ik heb 'm weleens na mijn werk gelopen.
Die eindsprint was echt tof om te zien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Serinde het volgende:
De eindsprint van Jero was asociaal![]()
Leuk detail: hij liep met hetzelfde startnummer als ik afgelopen zondag en heeft mijn tijd verbeterd.
en hij liep 2x zo ver![]()
als hij zijn eerste gouden trial-plak binnenhaalt op de OS van 20.. kunnen wij zeggen "dat wij hem ontdekt hebben"quote:
En op je werk vertellen dat je die gouden medaille winnaar in 20.. toen hij nog niet bekend was nog gemeet hebt en met hem samen hebt hardgelopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als hij zijn eerste gouden trial-plak binnenhaalt op de OS van 20.. kunnen wij zeggen "dat wij hem ontdekt hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |