Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Valt toch best wel mee! Beetje vermoeid ziet het er uit.
En wat betreft die sportbh.. Ik ben blij dat ik een man ben![]()
@Yuki, wat vreemd! Ik vind hem gewoon.
Succes Jero!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoop om en nabij de 36 minuten, maar even kijken hoe het weer zich houdt. En mijn lijf enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima hobbelen daar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kwam net trouwens dit filmpje tegen van de Brijderloop van vorig jaar tegen:
Die loop wordt georganiseerd door de Alkmaarse verslavingszorg, en er lopen dan ook altijd een aantal (ex-)verslaafden mee, die in dit filmpje aan het woord komen. Het loopje zelf start vanaf 1:45. Nu ik het zo op een scherm zie is het toch best een mooie omgeving. Jammer dat het een heen-en-weer route is.
Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
sylvesterrr komt bij de dokter voor een check-up. Na wat testjes zegt de dokter tegen sylvesterrr: "Of mijn harslagmeter is kapot, ķf u bent dood!"![]()
Zoiets? Ik kan je endomondo grafiek niet zien want geen vriendjes
Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.
Thuis doet 'ie het wel
Ik vind dat je nog aardig vlot loopt, voor 20,8km!
Loopze!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef E.T. het volgende:
zo.. Zit klaar in m'n hemdje voor (waarschijnlijk m'n laatste) training met de loopgroep. Te veel andere verplichtingen op woensdagavond![]()
Eens kijken of op de dinsdag bij Arquero z'n vereniging kan gaan lopen
Afraffelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.
quote:
Hmm ik had het buccaneershirt besteld maar nu zijn de verkeerde shirts geleverd en moet ik nog een week wachten helaas. Maarja het is niet anders. Genoeg andere shirts gelukkig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
Mijn Inknburn shirtje en andere spulletjes zijn ook binnen![]()
En ik word blij van de doos van hardloopaanbiedingen.
[ afbeelding ]
Dit staat erop
Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden."quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
Mijn Inknburn shirtje en andere spulletjes zijn ook binnen![]()
En ik word blij van de doos van hardloopaanbiedingen.
[ afbeelding ]
Dit staat erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |