Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden."
Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
De CPC krijgt er een concurrent bij!
http://www.gelderlander.n(...)U3zlEREviIc.facebook
Ook een M?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.
quote:
Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.quote:Ik overweeg m wel. Niet de HM hoor, maar de 5 of de 10km. Gewoon, het is zo lekker dichtbij ook en de 7^^ organisatie vind ik fijn!
Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]De N70 trail heeft ook een M-afstand.
[..]
Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.
Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willenmaar een HM vind ik te ver.
Die ken ik nog niet…? *gaat opzoeken*quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.
mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Nanook24 het volgende:
Reactie van Vibram op de locatie voor een evt. clinic op 12 juli
[..]
Duimen gaat.
Is dat echt dezelfde locatie als waar ze ook het maandelijkse loopje hebben?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopen
Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even google maps erbij gepakt maar niet dus, het linkje dat ik ze gegeven heb is van het Robbenoord bos, dat ligt iets hoger dan het Dijksgatsbosch.
Dat zijn van die dingen waaraan je merkt dat je ouder wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terug)
| 1 2 | [b]29 juni 2014 - [url=www.vechtloop.nl]Vechtloop (Weesp)[/url][/b] [*] Littlecreep - HM |
En terecht! Gefeliciteerd met je mooie tijd.quote:
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?quote:
Ik geloof dat ik zo'n tempo nog geen minuut kan volhouden.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?
Nee, echt, jemig wat snel. Bizar dat jij 10km sneller loopt dan ik op m'n korte intervalletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |