Ik heb net geprobeerd een schemaatje te maken om mij van 9km/week (minder kan niet) met een matig-zware training in 3 weken tijd naar de marathon te brengen. Ook dat pakte hij gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb net even als proef eentje proberen te maken met 12 weken, dat pakte hij gewoon.
Ik gebruik deze link:
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm
Edit:
net te laat dushaha
2 of 3 weken rust na een HM is wel lang hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik zit een beetje te kijken voor schema's voor de hele marathon, die op Runners World zijn 18 weken. Dan zou ik een week voor mijn halve marathon al moeten beginnen met mijn marathontrainingWil zelf idealiter na 22 juni 2 of 3 weken rust nemen, en dan half juli beginnen met trainen, dus dan kom je op 3 maanden. Maar ik moet ook nog even kijken of ik zelf een schema ga maken, of één van internet kopen of halen, of advies ga inwinnen bij een vereniging of pro's van een hardloopwinkel.. moeilijk.
Eerste week duurloop van 8 en de tweede van 32 ofzo dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:17 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd een schemaatje te maken om mij van 9km/week (minder kan niet) met een matig-zware training in 3 weken tijd naar de marathon te brengen. Ook dat pakte hij gewoon.
Dus dat hij geen foutmelding geeft, is geen garantie dat je een zinnig schema krijgt.
Weektotalen zijn 9, 11 en 14 km. Langste duurloop 6,5.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Eerste week duurloop van 8 en de tweede van 32 ofzo dan?
Super haalbaar welquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Weektotalen zijn 9, 11 en 14 km. Langste duurloop 6,5.
Ik hoop niet dat iemand die schema's serieus neemt...
Welke ga je lopen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Super haalbaar wel
Ik gebruik het schema op maat voor mijn HM training. Maar dan gewoon eentje van 16 weken, die ziet er al een stuk beter uit
Och, het is tenslotte je hometown enzuks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Tegen beter weten in... Amsterdam...
Ja, das wel leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Och, het is tenslotte je hometown enzuks.
hier niet mag ik hopen, de bekende "oh dat doe ik wel even" types daarentegen....quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Weektotalen zijn 9, 11 en 14 km. Langste duurloop 6,5.
Ik hoop niet dat iemand die schema's serieus neemt...
Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
hier niet mag ik hopen, de bekende "oh dat doe ik wel even" types daarentegen....
Anders gewoon elke keer 50m erbij sprinten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.
Ik begin toch te twijfelen hoor.
En daarna patsen op FB over de goede prestaties.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat een combinatie daarvan ook wel een heel geschikte marathontraining is.
Zeg Yur, jij loopt al 14km per week toch? Dan kun je zondag heus "wel even" die marathon uitsprinten
Ik zeg doen! je enkel zal je dankbaar zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.
Patser!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef YUR het volgende:
Zo jammer dat je niet gewoon altijd de afstanden kunt lopen die je graag zou willen he? Ik begin er langzaam maar zeker spijt van te krijgen dat ik aanstaande zondag niet de hele marathon loop, maar de halve...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
gewoon doen... als je die 9 kan, dan lukt de marathon ook...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Verrek, dan heb ik anderhalve week geleden al een marathon gelopen....quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef hatsaflats het volgende:
En volgens de Spits loop je met 14,5km al een halve marathon, dus met 29km zit je al aan een hele
Tja, een marathon lopen wordt steeds gewoner, met minder heroiek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Verrek, dan heb ik anderhalve week geleden al een marathon gelopen....
Ik had me er toch meer van voorgesteld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |