"facebook? Daar doe ik niet aan, ik vind Facetime al moeilijk genoeg"quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vaak zijn het dezelfde mensen. Maar ik kan me voorstellen dat je je moeder niet van Facebook kunt knikkeren.
Ligt eraan hoe goed ik diegene ken haha.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig, moet ik dan de activiteit liken op FB, of op Endo of allebei?
Net zoals verjaardagen, moet ik dan op FB iets roepen, of via whatsapp, of ook weer allebei?
Lastig hoor, social media.
Op FB? Via FB messenger? Op Endomondo? Op Garmin Connect? Hier in het forum? Via DM hier? Wachten tot je iemand IRL spreekt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig, moet ik dan de activiteit liken op FB, of op Endo of allebei?
Net zoals verjaardagen, moet ik dan op FB iets roepen, of via whatsapp, of ook weer allebei?
Nee dat gaat hem niet worden :pquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vaak zijn het dezelfde mensen. Maar ik kan me voorstellen dat je je moeder niet van Facebook kunt knikkeren.
Ja dat soort dingen iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem niet worden :p
Heeft ook zijn nadelen hoor, als je er pas nadat de chemo afgerond is achter komt dat iemand ziek is ofzo
Gelukkig! Kan ik tenminste met leuke mensen lopenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef pijll het volgende:
[..]
Op FB? Via FB messenger? Op Endomondo? Op Garmin Connect? Hier in het forum? Via DM hier? Wachten tot je iemand IRL spreekt?
Het leven zou makkelijker zijn als ik jullie alleen via fok spreek. Ik meld mij bij deze af voor 1 juni.
Ah zo..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het verkeerd/onduidelijk heb gezegd. De fysio zei dat ik op mijn eigen snelheid mag lopen en dan dus de tijdsduur opbouwen. Dit omdat ik afgelopen vrijdag en zondag al had gelopen op wat rustiger tempo en dat ging gewoon goed (waarvan afgelopen vrijdag al wel een keer 10 minuten op hetzelfde tempo als vandaag).
Ik ben op zich ook wel weer gewoon heel, maar moet het niet te gek gaan maken gewoon.
Dus naar mijn idee is dat dan: niet ineens 12 km/u gaan lopen want dat doe ik normaal niet. En niet ineens een uur achter elkaar lopen op 10 km/u want dat is een te grote stap in 1 keer.
quote:
Dat zal er denk ik aan liggen of ze ook beiden even getraind zijn, makkelijk lopen, de hartslag, vO2 max etc. lijkt me in ieder geval.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Persoon A: Loopt op 10 km 45 min, en doet hier echt goed zijn best op.
Persoon B: Loopt op 10 km 1.15 min op, en doet hier ook echt goed zijn best op. Deze persoon is/kan gewoon niet sneller.
Telt niet als je typo's maakt. Bovendien is het verplicht.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef pijll het volgende:
[..]
Het leven zou makkelijker zijn als ik jullie alleen via fok spreek. Ik meld mij bij deze af voor 1 juni.
Als de personen allebei op 90% van hun maximale hartslag presteren, is het zwaarder voor B omdat die langer onderweg is. Maar er is ook een kans dat persoon A al langer en harder traint en daardoor dieper kan gaan. Hoe getrainder je wordt, hoe zwaarder je het voor jezelf kunt maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet wat ik bedoel
Persoon B: Loopt op 10 km 1.15 min op, en doet hier ook echt goed zijn best op. Deze persoon is/kan gewoon niet sneller.
Is het dan voor beide even zwaar? Of zwaarder voor Persoon A? Of juist zwaarder voor Persoon B omdat die langer onderweg is?
Wanneer je op http://www.racetimereurope.nl/ gaat zoeken op Leiden en dan de meest recente loop kiest + zoekt met je startnummer lukt het wel.quote:
Oh god, nu heb ik hem wel gezien en wilde ik dat het niet zo wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wanneer je op http://www.racetimereurope.nl/ gaat zoeken op Leiden en dan de meest recente loop kiest + zoekt met je startnummer lukt het wel.
zwabberinnetje is ook een leuke nickquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh god, nu heb ik hem wel gezien en wilde ik dat het niet zo wasJammer dat de nick zwabberhark al in gebruik is, is wel toepasselijk op dit filmpje. En van die lekkere wapperende wijvenhandjes
Maakt het uit? Voelt voor mij een beetje als "jij bent knapper/zieliger, want je hebt het zwaarder gehad."quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet wat ik bedoel
Is het dan voor beide even zwaar? Of zwaarder voor Persoon A? Of juist zwaarder voor Persoon B omdat die langer onderweg is?
Duimen gaat.quote:Dank je wel Nanook voor de tip, we gaan de mogelijkheden bekijken!
nee echt uit maakt t niet, maar ik stond t aan te horen en kon voor mezelf niet echt bepalen wat ik nu zelf ervan vondquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maakt het uit? Voelt voor mij een beetje als "jij bent knapper/zieliger, want je hebt het zwaarder gehad."
Dat soort "wedstrijdjes", brrrr!
Je hebt 10km gelopen. Top!
Of dat nou snel, langzaam, makkelijk of zwaar was...
En verder: asjemalolheb!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Nanook24 het volgende:
Reactie van Vibram op de locatie voor een evt. clinic op 12 juli
[..]
Duimen gaat.
Maar je loopt nog netjes!quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef _MvN_ het volgende:
Mijn leiden filmpje... Ik zat er zwaar doorheen. Voor de liefhebbers: Startnumer 790, die in het blauw, helemaal gesloopt.
De likes interesseren mij niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh god, nu heb ik hem wel gezien en wilde ik dat het niet zo wasJammer dat de nick zwabberhark al in gebruik is, is wel toepasselijk op dit filmpje. En van die lekkere wapperende wijvenhandjes
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maakt het uit? Voelt voor mij een beetje als "jij bent knapper/zieliger, want je hebt het zwaarder gehad."
Dat soort "wedstrijdjes", brrrr!
Je hebt 10km gelopen. Top!
Of dat nou snel, langzaam, makkelijk of zwaar was...
En verder: asjemalolheb!
Bij mijn weten post hij pas na afloop van de training, als je op opslaan hebt gedrukt. En als je instelling zo is, dat de training gedeeld moet worden of Facebook natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef cafca het volgende:
Ik zag laatst iemand die had 0km gelopen met Runkeeper. Blijkbaar post die app al op het moment dat je hem opstart.
Dus ik meteen reageren: "rust is ook training!"
Haalde hij meteen het bericht weg.....
Nog altijd beter dan persoon C die de bank niet afkomtquote:
Dat is zo cutequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Oja, daarover gesproken, bij ons heeft zondag een hond de hele marathon gelopen met zijn baasje compleet met eigen startnummer.
[ afbeelding ]
Opgegevenquote:
Ik krijg de melding dat jouw filmpje niet te vinden isquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef _MvN_ het volgende:
Mijn leiden filmpje... Ik zat er zwaar doorheen. Voor de liefhebbers: Startnumer 790, die in het blauw, helemaal gesloopt.
Hier herken ik me wel in, plus dat je vaak in het eerste rondje nog profijt hebt van de korte afstand lopers! En op een groter gedeelte van het parcours publiekquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef YUR het volgende:
Wat is nou precies het nadeel van rondjes? Dat je twee keer hetzelfde ziet?
Als het goed is heb je ten tijde van het tweede rondje het snot al voor ogen en let je echt niet meer op de omgeving...
* YUR heeft geen moeite met rondjes
Daarom juist... Dan loop je met het snot al voor je ogen en het melkzuur wat uit je oren spuit: "oh nee ben ik hier pas, dan moet ik nog die bocht met famfare door, dan die hele lange straat en die rare extra lus... "quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef YUR het volgende:
Als het goed is heb je ten tijde van het tweede rondje het snot al voor ogen en let je echt niet meer op de omgeving...
Mij bij werkt het juist andersom. Heb ik in ieder geval een richtpunt en kan ik gevoelsmatig gaan aftellen en steeds een volgend punt voor mezelf hebben waar ik heen ga.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom juist... Dan loop je met het snot al voor je ogen en het melkzuur wat uit je oren spuit: "oh nee ben ik hier pas, dan moet ik nog die bocht met famfare door, dan die hele lange straat en die rare extra lus... "
Haha, dit dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom juist... Dan loop je met het snot al voor je ogen en het melkzuur wat uit je oren spuit: "oh nee ben ik hier pas, dan moet ik nog die bocht met famfare door, dan die hele lange straat en die rare extra lus... "
kan beide kanten opwerken inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mij bij werkt het juist andersom. Heb ik in ieder geval een richtpunt en kan ik gevoelsmatig gaan aftellen en steeds een volgend punt voor mezelf hebben waar ik heen ga.
En dan lijkt het ook nog altijd een heel stuk verder dan het eerste rondjequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan was het een lijdenfilmpje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef _MvN_ het volgende:
En ik mag daar eigenlijk niet even om grinnikenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Devv het volgende:
Inchecken als je net voorbij het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis loopt ftw.
* Devv mag daar eigenlijk geen grapjes over maken
Ik FB puur voor het lopen!quote:
Bekend probleem. Ben al bijna een jaar clean geloof ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef Murmeli het volgende:
Daarna heb ik het hele spel gewoon overal weggemikt. Ik ging 's nachts snoepjes voor me zien. leek me niet geheel gezond
Pardon, reisorganisatie! Da´s heel wat anders natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:34 schreef CaLeX het volgende:
constant hun 'sieraden' (kuch*kralenaaneentouwtje*kuch) zaak te promoten.
Ik ga zo toch maar even die filmpjes bekijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Een nieuwe sportbh kan ook geen kwaad zo te zien![]()
Hangt ook af van de grootte van het rondjequote:Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef YUR het volgende:
Wat is nou precies het nadeel van rondjes? Dat je twee keer hetzelfde ziet?
* YUR heeft geen moeite met rondjes
Bij die van Runnersweb kan je zelf het aantal weken kiezen, misschien is dat wat? (16 weken of minder)quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik zit een beetje te kijken voor schema's voor de hele marathon, die op Runners World zijn 18 weken. Dan zou ik een week voor mijn halve marathon al moeten beginnen met mijn marathontrainingWil zelf idealiter na 22 juni 2 of 3 weken rust nemen, en dan half juli beginnen met trainen, dus dan kom je op 3 maanden. Maar ik moet ook nog even kijken of ik zelf een schema ga maken, of één van internet kopen of halen, of advies ga inwinnen bij een vereniging of pro's van een hardloopwinkel.. moeilijk.
Voor halve dan? Bij hele zie ik alleen 18 weken..quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij die van Runnersweb kan je zelf het aantal weken kiezen, misschien is dat wat? (16 weken of minder)
Edit: ah ik zie hem nu bij schema op maat!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor halve dan? Bij hele zie ik alleen 18 weken..
Ik heb net even als proef eentje proberen te maken met 12 weken, dat pakte hij gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor halve dan? Bij hele zie ik alleen 18 weken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |