Inchecken als je net voorbij het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis loopt ftw.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het ergste is vaguebooking. Dat mensen iets vaags plaatsen met als bedoeling dat mensen dan gaan vragen wat er aan de hand is.
Juist! Daar reageer ik standaard niet opquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het ergste is vaguebooking. Dat mensen iets vaags plaatsen met als bedoeling dat mensen dan gaan vragen wat er aan de hand is.
Nee geen bierfoto's, dan krijg ik meteen weer het stempeltje "alcoholist" even afgezien of dat terecht is of nietquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist! Daar reageer ik standaard niet op
Loopjes en fietsritjes vind ik meestal wel leuk om te zien, krijgen van mij meestal ook wel een like, al is het maar ter motivatie.
Er vanuit gaan dat beide op 100% van hun kunnen lopen: Persoon B.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet wat ik bedoel
Persoon A: Loopt op 10 km 45 min, en doet hier echt goed zijn best op.
Persoon B: Loopt op 10 km 1.15 min op, en doet hier ook echt goed zijn best op. Deze persoon is/kan gewoon niet sneller.
Is het dan voor beide even zwaar? Of zwaarder voor Persoon A? Of juist zwaarder voor Persoon B omdat die langer onderweg is?
die spellen kan je toch ook blokkeren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef hatsaflats het volgende:
Irritante mensen op Facebook komen bij mij in de negeerstand, zodat ik die berichten niet hoef te zien. Ik houd ze wel als "vriend" om eventueel ander gezeur te voorkomen. Tot ze me blijven uitnodigen voor "leuke" spelletjes. Dan ontvriend ik ze. Gewoon, zomaar.
Ik denk dat ik het verkeerd/onduidelijk heb gezegd. De fysio zei dat ik op mijn eigen snelheid mag lopen en dan dus de tijdsduur opbouwen. Dit omdat ik afgelopen vrijdag en zondag al had gelopen op wat rustiger tempo en dat ging gewoon goed (waarvan afgelopen vrijdag al wel een keer 10 minuten op hetzelfde tempo als vandaag).quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Maareuhm, je bent niet voor niets naar de fysio gegaan. Fijn dat je blij bent hoor, maar ik snap niet dat je dan vind dat je wel hard mag omdat je maar 3x10 mag. Nu ken jij natuurlijk je eigen lijf het beste, maar zou zo zonde zijn als het lang gaat duren.
Ik heb er weer 7 KM opzitten. mosselmossel kwam thuis van zijn rondje, had het bloedheet gehad en ik vind dat geen signaal om mijn zwarte shirtje even te verruilen voor wat luchtigers. Eerste 2,5 km in normaal duurlooptempo, maar dat was met de benauwdheid en de zon wat te snel. Na een kort stukje wandelen daarna weer lekker gelopen tot 5,5 km, toen stond er geen zuchtje wind, geen schaduw en heb ik weer een stukje gewandeld.
Ja, leuk. Dan kunnen we bij elkaar gaan reageren zodat de statistieken hoger in de feed van andere mensen komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zou graag willen weten wie hardloopberichtjes op FB irritant vinden, want daar wil ik dan heel graag vriendjes mee worden.
Zelf loop ik inderdaad puur voor FB.
Die mensen die je uitnodigen voor die spelletjes verdienen om tenminste ontvriend te worden, eventueel nog een lijfstraf...quote:
he je post ongeveer mijn cijfers. Normaal moet 10 km in 45 min ongeveer mijn max zijn. Vandaag was 10 km in 1:00 al vrij zwaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Devv het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken 10 kilometer in 45 minuten loopt, dan kan ik mij niet voorstellen dat het zwaar is om dezelfde afstand in een uur te lopen.
Ja, echt zo spuugirritant!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er komen steeds weer nieuwe spelletjes.
Ja herkenbaar (moeders is werkeloos), dan af en toe maar het lijstje langs om het eea te blokkeren en uit mijn feed te halen. Evenals de mensen die naast de spellen nog steeds geen hol te doen hebben (ergo elke ochtend een plaatje plaatsen om je een fijne dag te wensen, god 12x per dag te bedanken dat ze zo gezegend zijn, constant hun 'sieraden' (kuch*kralenaaneentouwtje*kuch) zaak te promoten.)quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er komen steeds weer nieuwe spelletjes.
Vaak zijn het dezelfde mensen. Maar ik kan me voorstellen dat je je moeder niet van Facebook kunt knikkeren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja herkenbaar (moeders is werkeloos), dan af en toe maar het lijstje langs om het eea te blokkeren en uit mijn feed te halen. Evenals de mensen die naast de spellen nog steeds geen hol te doen hebben (ergo elke ochtend een plaatje plaatsen om je een fijne dag te wensen, god 12x per dag te bedanken dat ze zo gezegend zijn, constant hun 'sieraden' (kuch*kralenaaneentouwtje*kuch) zaak te promoten.)
Kost wat tijd, maar die blijft wel lekker schoon zo![]()
Ook heel leuk tijdens verjaardagen als er gevraagd wordt waarom ik nooit reageer![]()
Mwahquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vaak zijn het dezelfde mensen. Maar ik kan me voorstellen dat je je moeder niet van Facebook kunt knikkeren.
Ik vind dat lastig, moet ik dan de activiteit liken op FB, of op Endo of allebei?quote:
Ik heb dat met jelly splashquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef Murmeli het volgende:
Uitnodigingen voor spelletjes zijn echt stom.
Ik had eerst niet door dat dat spontaan ging enzo dus toen heb ik heel veel mensen gespamd met mijn candycrush
Daarna heb ik het hele spel gewoon overal weggemikt. Ik ging 's nachts snoepjes voor me zien. leek me niet geheel gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |