Is mooi toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af, als ze niet zoiets zouden kunnen posten zouden ze zich dan ook zo uit de naad sporten?
Heel FB is toch pure aandachtstrekkerij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op FB zie je ze weer; mensen die berichtjes van hun app posten hoe ver en hoe hard en hoe snel etc ze hebben hardgelopen. Ik vraag me af, als ze niet zoiets zouden kunnen posten zouden ze zich dan ook zo uit de naad sporten?Ik betwijfel het. Pure aandachttrekkerij
Klacht: mensen die te aandachtsgeil zijn.
Dat gaat pas automatisch als jij dat aanzet in de app.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Of dat posten van die statistieken gaat automatisch.
Zo suf. Ik doe het alleen met mijn fietsritjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op FB zie je ze weer; mensen die berichtjes van hun app posten hoe ver en hoe hard en hoe snel etc ze hebben hardgelopen. Ik vraag me af, als ze niet zoiets zouden kunnen posten zouden ze zich dan ook zo uit de naad sporten?Ik betwijfel het. Pure aandachttrekkerij
quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo suf. Ik doe het alleen met mijn fietsritjes
Er is een verschil. Ik die misschien 1x pm wat post, of iemand die elke dag meedeelt wat ie gaat eten in de avond.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:39 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Dat is toch het hele idee van facebook, een beetje aandachtshoeren?
En verder dit:
[..]
Dan ben jij duidelijk niet de doelgroep van facebook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er is een verschil. Ik die misschien 1x pm wat post, of iemand die elke dag meedeelt wat ie gaat eten in de avond.
Dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo suf. Ik doe het alleen met mijn fietsritjes
Maakt het je verdrietig omdat jij al een rust pauze moet nemen als je uit je fok kelder naar de wc loopt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:26 schreef Bombvis het volgende:
Ik doe het niet en toch sport ik veel, wat nu? Ben ik nu een buitenbeentje?
Dit ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Heel FB is toch pure aandachtstrekkerij?
Mwa, misschien is het om zichzelf te motiveren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:34 schreef NietDoen het volgende:
Vraag of ze live tracking aan willen zetten, spoor ze op onder het lopen en plas in hub kont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |