Ik heb net geprobeerd een schemaatje te maken om mij van 9km/week (minder kan niet) met een matig-zware training in 3 weken tijd naar de marathon te brengen. Ook dat pakte hij gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb net even als proef eentje proberen te maken met 12 weken, dat pakte hij gewoon.
Ik gebruik deze link:
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm
Edit:
net te laat dushaha
2 of 3 weken rust na een HM is wel lang hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik zit een beetje te kijken voor schema's voor de hele marathon, die op Runners World zijn 18 weken. Dan zou ik een week voor mijn halve marathon al moeten beginnen met mijn marathontrainingWil zelf idealiter na 22 juni 2 of 3 weken rust nemen, en dan half juli beginnen met trainen, dus dan kom je op 3 maanden. Maar ik moet ook nog even kijken of ik zelf een schema ga maken, of één van internet kopen of halen, of advies ga inwinnen bij een vereniging of pro's van een hardloopwinkel.. moeilijk.
Eerste week duurloop van 8 en de tweede van 32 ofzo dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:17 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd een schemaatje te maken om mij van 9km/week (minder kan niet) met een matig-zware training in 3 weken tijd naar de marathon te brengen. Ook dat pakte hij gewoon.
Dus dat hij geen foutmelding geeft, is geen garantie dat je een zinnig schema krijgt.
Weektotalen zijn 9, 11 en 14 km. Langste duurloop 6,5.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Eerste week duurloop van 8 en de tweede van 32 ofzo dan?
Super haalbaar welquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Weektotalen zijn 9, 11 en 14 km. Langste duurloop 6,5.
Ik hoop niet dat iemand die schema's serieus neemt...
Welke ga je lopen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Super haalbaar wel
Ik gebruik het schema op maat voor mijn HM training. Maar dan gewoon eentje van 16 weken, die ziet er al een stuk beter uit
Och, het is tenslotte je hometown enzuks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Tegen beter weten in... Amsterdam...
Ja, das wel leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Och, het is tenslotte je hometown enzuks.
hier niet mag ik hopen, de bekende "oh dat doe ik wel even" types daarentegen....quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Weektotalen zijn 9, 11 en 14 km. Langste duurloop 6,5.
Ik hoop niet dat iemand die schema's serieus neemt...
Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
hier niet mag ik hopen, de bekende "oh dat doe ik wel even" types daarentegen....
Anders gewoon elke keer 50m erbij sprinten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.
Ik begin toch te twijfelen hoor.
En daarna patsen op FB over de goede prestaties.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat een combinatie daarvan ook wel een heel geschikte marathontraining is.
Zeg Yur, jij loopt al 14km per week toch? Dan kun je zondag heus "wel even" die marathon uitsprinten
Ik zeg doen! je enkel zal je dankbaar zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.
Patser!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef YUR het volgende:
Zo jammer dat je niet gewoon altijd de afstanden kunt lopen die je graag zou willen he? Ik begin er langzaam maar zeker spijt van te krijgen dat ik aanstaande zondag niet de hele marathon loop, maar de halve...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
gewoon doen... als je die 9 kan, dan lukt de marathon ook...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Verrek, dan heb ik anderhalve week geleden al een marathon gelopen....quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef hatsaflats het volgende:
En volgens de Spits loop je met 14,5km al een halve marathon, dus met 29km zit je al aan een hele
Tja, een marathon lopen wordt steeds gewoner, met minder heroiek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Verrek, dan heb ik anderhalve week geleden al een marathon gelopen....
Ik had me er toch meer van voorgesteld...
Aan de andere kant, als er komende winter een elfstedentocht komt, ben ik daar iig klaar voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Tja, een marathon lopen wordt steeds gewoner, met minder heroiek.
Hmmm nou dan laat ik die marathon in 2016 ofzo ook maar zittenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Tja, een marathon lopen wordt steeds gewoner, met minder heroiek.
Tegen die tijd stelt het inderdaad helemaal niets meer voor. Ik snap dan ook echt niet dat YUR zondag niet gewoon gaat lopen, hij heeft nog een halve week om te trainenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
Hmmm nou dan laat ik die marathon in 2016 ofzo ook maar zitten
Omdat het een watje is, denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Tegen die tijd stelt het inderdaad helemaal niets meer voor. Ik snap dan ook echt niet dat YUR zondag niet gewoon gaat lopen, hij heeft nog een halve week om te trainen
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Guard het volgende:
Daarom juist... Dan loop je met het snot al voor je ogen en het melkzuur wat uit je oren spuit: "oh nee ben ik hier pas, dan moet ik nog die bocht met famfare door, dan die hele lange straat en die rare extra lus... "
Dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:30 schreef hatsaflats het volgende:
En dan lijkt het ook nog altijd een heel stuk verder dan het eerste rondje
Ik zal misschien niet helemaal niets doen, maar even op gevoel. Ik weet van mezelf dat ik overtraind kan raken als ik te lang doorwil en piekmoment na piekmoment plan. Dus beter even rust en dan weer een relatief korte periode hard trainen, dan maanden aan één stuk trainen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Guard het volgende:
na een HM is wel lang hoor.Ik weet niet of je dan op vakantie gaat of wil gaan, maar als het even kan zou ik toch wel wat doen qua hardlopen
Ah op die manier, makes sense!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zal misschien niet helemaal niets doen, maar even op gevoel. Ik weet van mezelf dat ik overtraind kan raken als ik te lang doorwil en piekmoment na piekmoment plan. Dus beter even rust en dan weer een relatief korte periode hard trainen, dan maanden aan één stuk trainen.
Gaat helemaal goedkomen! Successie!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit in spanning, wat irritant zo'n wedstrijd die pas om half 8 begint. Moet je de hele dag afwachten en hopen dat je niet iets eet wat verkeerd valt of te weinig drinkt, of of of...![]()
En rondjes vind ik ook echt niet erg. Vaak herinner me ik het eerste rondje al niet eens als ik in het 2e rondje loop. Zo slecht ben ik ook met wegen en dergelijke, thank god voor mijn TomTom!
Aww dat snap ik wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit in spanning, wat irritant zo'n wedstrijd die pas om half 8 begint. Moet je de hele dag afwachten en hopen dat je niet iets eet wat verkeerd valt of te weinig drinkt, of of of...![]()
En rondjes vind ik ook echt niet erg. Vaak herinner me ik het eerste rondje al niet eens als ik in het 2e rondje loop. Zo slecht ben ik ook met wegen en dergelijke, thank god voor mijn TomTom!
Wat is je streeftijd?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zeg sub 36! En/of winnen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoop om en nabij de 36 minuten, maar even kijken hoe het weer zich houdt. En mijn lijf enzo
Valt toch best wel mee! Beetje vermoeid ziet het er uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je loopt nog netjes!
zoek nr 7249 maar eens op, met blauwe sokken
Maarja misschien loop ik wel altijd zo
Een nieuwe sportbh kan ook geen kwaad zo te zien![]()
Ja ik heb genoeg hazen daarquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zeg sub 36! En/of winnen.
/edit: oh, heb je de uitslagen van het vorige loopje in die zomeravondcup al bekeken? http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2014041505118 Dat zijn wel snellerds
Dat had ik in lijden net andersom toen ik de afsplitsing met de hm gepasseerd was.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef YUR het volgende:
Zo jammer dat je niet gewoon altijd de afstanden kunt lopen die je graag zou willen he? Ik begin er langzaam maar zeker spijt van te krijgen dat ik aanstaande zondag niet de hele marathon loop, maar de halve...
o wacht eens even als mee doe kan ik gewoon top tien lopen in mijn leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zeg sub 36! En/of winnen.
/edit: oh, heb je de uitslagen van het vorige loopje in die zomeravondcup al bekeken? http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2014041505118 Dat zijn wel snellerds
Ik doe niet mee aan de wedstrijd, ben een prestatielopertje. Denk dat je voor wedstrijd een wedstrijdlicentie moet hebben. Maar niet geprobeerd ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
o wacht eens even als mee doe kan ik gewoon top tien lopen in mijn leeftijdscategorie.
er waren er maar 7 zo te lezen in mijn leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de wedstrijd, ben een prestatielopertje. Denk dat je voor wedstrijd een wedstrijdlicentie moet hebben. Maar niet geprobeerd ook
Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Valt toch best wel mee! Beetje vermoeid ziet het er uit.
En wat betreft die sportbh.. Ik ben blij dat ik een man ben![]()
@Yuki, wat vreemd! Ik vind hem gewoon.
Succes Jero!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoop om en nabij de 36 minuten, maar even kijken hoe het weer zich houdt. En mijn lijf enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima hobbelen daar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kwam net trouwens dit filmpje tegen van de Brijderloop van vorig jaar tegen:
Die loop wordt georganiseerd door de Alkmaarse verslavingszorg, en er lopen dan ook altijd een aantal (ex-)verslaafden mee, die in dit filmpje aan het woord komen. Het loopje zelf start vanaf 1:45. Nu ik het zo op een scherm zie is het toch best een mooie omgeving. Jammer dat het een heen-en-weer route is.
Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
sylvesterrr komt bij de dokter voor een check-up. Na wat testjes zegt de dokter tegen sylvesterrr: "Of mijn harslagmeter is kapot, óf u bent dood!"![]()
Zoiets? Ik kan je endomondo grafiek niet zien want geen vriendjes
Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.
Thuis doet 'ie het wel
Ik vind dat je nog aardig vlot loopt, voor 20,8km!
Loopze!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef E.T. het volgende:
zo.. Zit klaar in m'n hemdje voor (waarschijnlijk m'n laatste) training met de loopgroep. Te veel andere verplichtingen op woensdagavond![]()
Eens kijken of op de dinsdag bij Arquero z'n vereniging kan gaan lopen
Afraffelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.
quote:
Hmm ik had het buccaneershirt besteld maar nu zijn de verkeerde shirts geleverd en moet ik nog een week wachten helaas. Maarja het is niet anders. Genoeg andere shirts gelukkig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
Mijn Inknburn shirtje en andere spulletjes zijn ook binnen![]()
En ik word blij van de doos van hardloopaanbiedingen.
[ afbeelding ]
Dit staat erop
Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden."quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
Mijn Inknburn shirtje en andere spulletjes zijn ook binnen![]()
En ik word blij van de doos van hardloopaanbiedingen.
[ afbeelding ]
Dit staat erop
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden."
Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
De CPC krijgt er een concurrent bij!
http://www.gelderlander.n(...)U3zlEREviIc.facebook
Ook een M?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.
quote:
Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.quote:Ik overweeg m wel. Niet de HM hoor, maar de 5 of de 10km. Gewoon, het is zo lekker dichtbij ook en de 7^^ organisatie vind ik fijn!
Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]De N70 trail heeft ook een M-afstand.
[..]
Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.
Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willenmaar een HM vind ik te ver.
Die ken ik nog niet…? *gaat opzoeken*quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.
mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Nanook24 het volgende:
Reactie van Vibram op de locatie voor een evt. clinic op 12 juli
[..]
Duimen gaat.
Is dat echt dezelfde locatie als waar ze ook het maandelijkse loopje hebben?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopen
Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terugquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even google maps erbij gepakt maar niet dus, het linkje dat ik ze gegeven heb is van het Robbenoord bos, dat ligt iets hoger dan het Dijksgatsbosch.
Dat zijn van die dingen waaraan je merkt dat je ouder wordt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terug)
| 1 2 | [b]29 juni 2014 - [url=www.vechtloop.nl]Vechtloop (Weesp)[/url][/b] [*] Littlecreep - HM |
En terecht! Gefeliciteerd met je mooie tijd.quote:
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?quote:
Ik geloof dat ik zo'n tempo nog geen minuut kan volhouden.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?
Nee, echt, jemig wat snel. Bizar dat jij 10km sneller loopt dan ik op m'n korte intervalletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |