abonnement Unibet Coolblue
pi_139687654


Topicreeks: sauna reviews

Brabant
dethermen.nl

verslag van Joene
verslag van SunChaser
verslag van Cat22

saunadevarana.nl
verslag van zesje
verslag van creno
verslag van MartjinBrabant
verslag van z80
verslag van tinny

thermaeson.nl
verslag van kluivie
thermengeldrop.nl
verslag van bigfoot1972
verslag van PiperMaru

thermenprinsejagt.nl
verslag van miss_sly
verslag van Ikook
verslag van MartjinBrabant

thermentilburg.nl
verslag van creno
xfakt.nl
verslag van kluivie
Drenthe
beautysaunapeize.nl

verslag van Isabeau
hofvansaksen.nl
verslag van Locusta
verslag van Tamashii

hunzebergen.nl
verslag van kahlie
sauna-hesselerbrug.nl
verslag van Isabeau
thermenholiday.nl
verslag van Sinkwanee
verslag van Sylvana
verslag van Sylvana

Friesland
thermendewaterlelie.nl

verslag van simmu
dewoudfennen.nl
verslag van homage
verslag van Joene

saunastate.nl
verslag van homage
leeuwerikhoeve.nl
verslag van homage
verslag van nielsgeode

fryskesauna.nl
verslag van homage
fontananieuweschans.nl
verslag van _Floddertje_
Molline

saunabeautyfarmmidwolda.nl
verslag van VGA4xZoom
saunahetfriesewoud.nl
verslag van AnnekeM
Gelderland
ryokan.nl

verslag van Sylvana
saunadeveluwe.nl
verslag van Tamashii
verslag van Tamashii
verslag van Tamashii

saunadrome.nl
verslag van Freecell
verslag van Isabeau

thermenbussloo.nl
verslag van Sylvana
verslag van 3st
verslag van MaLo
verslag van Sylvana
verslag van kaputwiehund

thermennijmegen.nl
verslag van Sylvana
verslag van Ikook

veluwsebron.nl
verslag van Sylvana
verslag van Coalho
verslag van Sylvana
verslag van stbabylon
verslag van Jurk
verslag van Little_Acorn
verslag van harley
verslag van kaputwiehund
verslag van Jurk
verslag van Sylvana
verslag van Sylvana

zwaluwhoeve.nl
verslag van Merisse
verslag van Malo
verslag van Zana
verslag van nielsgeode
verslag van AnnekeM
verslag van hetismijrobbert
verslag van bigfoot1972
verslag van Malo
verslag van Ferdii

Limburg
saunapark.nl

verslag van kaputwiehund
saunadennenmarken.nl
verslag van doctor.starbucks
thermae.nl
verslag van Barb
thermenborn.nl
verslag van tjoptjop
Noord Holland
allsports.nl

verslag van T_R_I_P
saunaridderrode.nl
verslag van tessie
verslag van Chell

spawellness-weesp.nl
verslag van Lempicka
verslag van Chell
verslag van kahlie
spazuiver.nl
verslag van Ooi86
saunacentre.nl
verslag van zweety
Zuid Holland
centredulac.nl

verslag van Tamashii
verslag van Eelco-tjuh

elysium.nl
verslag van Jessie
verslag van Mirjam
verslag van agter
verslag van Jurk
verslag van Jurk

thermenholiday.nl
verslag van As_33
verslag van DarkElf
verslag van lady-wrb

thermenridderkerk.nl
verslag van Suuz_
verslag van octopussy
verslag van Isabeau

termenromana.nl
verslag van Mixende_match
saunathermen5mei.nl
verslag van piepkuiken21
Overijssel
huizeholterhof.nl

verslag van kahlie
sare.nl
verslag van Sylvana
sauna-keizer.nl
verslag van DrMarten
saunathermenswoll.nl
verslag van Sylvana
Utrecht
houtensauna.nl

verslag van Merisse
saunadeheuvelrug.nl
verslag van Merisse
verslag van Nieners
pi_139687684
quote:
die wil ik wel horen zowat om de hoek

maar fitland is opzich netjes
Ben al een keer in Mill geweest, beviel goed, dus zal met Helmond wel goedkomen :) eerst dagje sauna dan overnachten in t hotel en op vertrekdag nog n keer sauna

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 08-05-2014 09:18:34 ]
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 08:15:31 #3
236264 crew  capricia
pi_139688015
Vandaag gaan we naar spa sereen. *O*
Dagje vrij en dochterlief op het KDV. Moet dus wel voor zessen terug zijn.
Definitely not CIA
pi_139688871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ben al een keer in Mill geweest, beviel goed, dus zal met Helmond wel goedkomen :) eerst dagje sauna San overnachten in t hotel en op vertrekdag nog n keer sauna
Klinkt goed. Mill vond ik prachtig en leuk. Wil je laten weten hoe het in Helmond was?
pi_139688927
Zal ik doen, ben ook nog van plan binnenkort naar Sittard te gaan, heb nog dagentree liggen van de Veronica actie
pi_139690578
Super, dank je wel. Veel plezier :)
Ik ben alleen bij Centre Du Lac geweest, dus daar is geen nieuwe review van nodig.
Reviews inc. hotel vind ik ook altijd erg leuk om te lezen, want dan heb ik weer een leuk uitje als het betaalbaar is.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:18:36 #7
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_139696129
Grappig. Het concept (dat zorg gebeuren) in Helmond is een samenwerking van meerdere bedrijven en eentje is van mijn vriend zijn werk. Ergens hebben wij nog bonnen liggen, met de nadruk op ergens 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_139703469
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:15 schreef capricia het volgende:
Vandaag gaan we naar spa sereen. *O*
Dagje vrij en dochterlief op het KDV. Moet dus wel voor zessen terug zijn.
Spa Sereen heeft alleen maar stilte sauna's. Moet je van houden dus :)
pi_139707914
Tweede paasdag bij http://www.fortresortbeemster.nl/ geweest.

Echt heerlijk genoten! en hier niet alleen van het prachtig aangelegde sauna complex maar ook van het originele en erg lekkere eten.
De sauna en het hotel zijn gemaakt in een oud fort met behoud van heel veel oude elementen zoals de schietgaten enzo. Het is echt heel mooi ontworpen. Zeker voldoende verschillende sauna's.

meest opvallende plus punten:
- stoombad was ook echt een goed stoombad en met veel geur
- kruidenbad ook met lekkere geur
- opgietingen goed
- ruime hoeveelheid waterbedden in een van de rustruimtes
- erg lekker eten voor een goede prijs. gevarieerde kaart, ook simpelere gerechten, denk dat iedereen er iets lekkers kan vinden.

iets minder:
- de buitenruimte is niet zo groot. Er zijn wel best veel ligbedden, er is een buitenbad, bubbeldbad en zoutbad maar als het wel mooi weer was geweest had het iets groter mogen zijn denk ik.

Ik kan het zeker aanraden!
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:25:23 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_139715298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Spa Sereen heeft alleen maar stilte sauna's. Moet je van houden dus :)
heerlijk ontspannen zonder gekakel dus. ^O^ heerlijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_139716701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef z80 het volgende:
heerlijk ontspannen zonder gekakel dus. ^O^ heerlijk.
Mja, ik ben er 1 keer geweest en toen was het behoorlijk druk. Denk aan opgietingen in een sauna met 70 man. Ik vond het lastig om te ontspannen want je zat bijna overal handdoekje aan handdoekje, vrijwel geen plek om te liggen. Ondanks dat het echt een GROOT complex is.
pi_139717533
Iemand ervaring met diner bij de zwaluwhoeve?kaart of buffet?
Vorige keer had ik s avonds een salade maar dat was een grote aanfluiting.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:11:02 #13
62913 Blik
The one and Only!
pi_139719201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mja, ik ben er 1 keer geweest en toen was het behoorlijk druk. Denk aan opgietingen in een sauna met 70 man. Ik vond het lastig om te ontspannen want je zat bijna overal handdoekje aan handdoekje, vrijwel geen plek om te liggen. Ondanks dat het echt een GROOT complex is.
Toch even op reageren, het is tenslotte mijn "huissauna"

spasereen heeft 1 klets-sauna, de zogenoemde watervalsauna. De overige sauna's wordt idd stilte verwacht. Dit nadat er teveel klachten waren binnen gekomen over kakelende vriendinnengroepjes. Helemaal terecht als je het mij vraagt. Ik hou van stilte in een sauna. Als je wilt kletsen doe je dat buiten, in het zwembad/bubbelbad of in het restaurant.

De opgietingen worden gedaan in de grootste sauna met uitzicht op het meer. Daar kunnen hooguit 40-50 man in, en juist het feit dat die sauna zo groot is zorgt ervoor dat het relatief rustig is. Ga maar eens naar een opgieting in de Veluwse Bron, daar moet je echt 15 minuten vantevoren in de rij staan en is het echt dringen geblazen om binnen te komen. Dat soort taferelen zie je gelukkig nog niet veel bij Spasereen.
pi_139741114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:51 schreef het-is-mij het volgende:
Iemand ervaring met diner bij de zwaluwhoeve?kaart of buffet?
Vorige keer had ik s avonds een salade maar dat was een grote aanfluiting.
De kaart is prima te doen, wat er allemaal vermeld staat weet ik zo niet meer maar er staat genoeg lekkers op! Laatste 2 keer lopend buffet gehad en dat valt mij toch tegen. Erg weinig keuze in tegenstelling tot 2 jaar geleden. Volgende keer als wij weer heen gaan gaan we toch weer voor a la carte :)
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:18:35 #15
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139741541
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Spa Sereen heeft alleen maar stilte sauna's. Moet je van houden dus :)
Zijn er überhaupt mensen die van dat geleuter van theeclubjes in een sauna houden dan :?
Don't let my username fool you...
pi_139742755
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt mensen die van dat geleuter van theeclubjes in een sauna houden dan :?
Ik niet iig :N Ik wil ook graag stilte in de sauna. Kletsen doe je maar in het restaurant of bubbelbad ofzo. Maar die 15 minuten in de sauna zelf wil ik gewoon rust hebben.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 16:21:31 #17
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_139743826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt mensen die van dat geleuter van theeclubjes in een sauna houden dan :?
:N ik vind het soms zelfs n beetje ongemakkelijk als n mede-naakte ineens n gesprek begint :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 16:22:55 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139743873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef z80 het volgende:

[..]

heerlijk ontspannen zonder gekakel dus. ^O^ heerlijk.
dat lijkt me heerlijk idd :Y
de laatste keer dat ik bij thermen holiday in schiedam was, leek het wel de plaatselijke kantine
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 16:40:12 #19
163650 Greys
pi_139744535
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt mensen die van dat geleuter van theeclubjes in een sauna houden dan :?
Tijdens de zaterdagavondloyly in Centre du Lac zijn de eerste twee rondes stil (of zo goed als) en de derde ronde is het alsof je in de kroeg zit :D Dan worden er songfestival-enquetes gehouden, grappen gemaakt, liedjes gezongen, net wat de gasten willen _O- Ik vind dat altijd de leukste ronde :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139745723
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
Tweede paasdag bij http://www.fortresortbeemster.nl/ geweest.

Echt heerlijk genoten! en hier niet alleen van het prachtig aangelegde sauna complex maar ook van het originele en erg lekkere eten.
De sauna en het hotel zijn gemaakt in een oud fort met behoud van heel veel oude elementen zoals de schietgaten enzo. Het is echt heel mooi ontworpen. Zeker voldoende verschillende sauna's.

meest opvallende plus punten:
- stoombad was ook echt een goed stoombad en met veel geur
- kruidenbad ook met lekkere geur
- opgietingen goed
- ruime hoeveelheid waterbedden in een van de rustruimtes
- erg lekker eten voor een goede prijs. gevarieerde kaart, ook simpelere gerechten, denk dat iedereen er iets lekkers kan vinden.

iets minder:
- de buitenruimte is niet zo groot. Er zijn wel best veel ligbedden, er is een buitenbad, bubbeldbad en zoutbad maar als het wel mooi weer was geweest had het iets groter mogen zijn denk ik.

Ik kan het zeker aanraden!
En bedankt, huwelijksreis uitgezocht :D
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 17:35:30 #21
236264 crew  capricia
pi_139746229
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En bedankt, huwelijksreis uitgezocht :D
Hey! Gefeliciteerd, btw! ^O^
Definitely not CIA
pi_139746543
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:11 schreef Blik het volgende:
Toch even op reageren, het is tenslotte mijn "huissauna"

spasereen heeft 1 klets-sauna, de zogenoemde watervalsauna. De overige sauna's wordt idd stilte verwacht. Dit nadat er teveel klachten waren binnen gekomen over kakelende vriendinnengroepjes. Helemaal terecht als je het mij vraagt. Ik hou van stilte in een sauna. Als je wilt kletsen doe je dat buiten, in het zwembad/bubbelbad of in het restaurant.

De opgietingen worden gedaan in de grootste sauna met uitzicht op het meer. Daar kunnen hooguit 40-50 man in, en juist het feit dat die sauna zo groot is zorgt ervoor dat het relatief rustig is. Ga maar eens naar een opgieting in de Veluwse Bron, daar moet je echt 15 minuten vantevoren in de rij staan en is het echt dringen geblazen om binnen te komen. Dat soort taferelen zie je gelukkig nog niet veel bij Spasereen.
De opgieting waar ik aan deel heb genomen was in de rechter sauna (als je op de steiger staat, rug naar het complex, neus naar de plassen) buiten dus. Er waren 2 wapper-meisjes en de ene zei zelf dat er een man of 70 in zat. Het was gewoon VOL. Iedereen moest zitten en alle verschillende hoogtes zaten helemaal VOL.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 17:52:04 #23
236264 crew  capricia
pi_139746705
Terug van Spa Sereen. Gisteren, donderdag, bezocht.
Wij komen er vaker. Vinden het er heerlijk rustig.
Massages ook altijd heerlijk.

Enige minpunt is dat we de horeca duur vinden. 15 euro + voor een salade. 6 a 8 euro voor een broodje.

Verders is het wel echt dè sauna voor ons. Relaxed. Normale mensen (altijd veel vrouwen btw).
We hebben 226 euro afgerekend voor 2 personen. Met 2 x appeltaart, 2 lunches, en 2 massages van 50 minuten.

Tis niet goedkoop...


Opgietingen hebben we niet aan deelgenomen deze keer. Maar denk dat er maximaal 50 bezoekers in het hele complex aanwezig waren.
Definitely not CIA
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:44:05 #24
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139748168
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Tijdens de zaterdagavondloyly in Centre du Lac zijn de eerste twee rondes stil (of zo goed als) en de derde ronde is het alsof je in de kroeg zit :D Dan worden er songfestival-enquetes gehouden, grappen gemaakt, liedjes gezongen, net wat de gasten willen _O- Ik vind dat altijd de leukste ronde :@
Dan zou ik dus boos weglopen. Verschrikkelijk. Als ik zoiets wil, ga ik wel naar de kroeg. Als ik naar de sauna ga, zoek ik rust en ontspanning. Ook een reden waarom ik kinderen in de sauna godsgruwelijk irritant vind.
Don't let my username fool you...
pi_139749213
Ik vind het bij een wappersessie anders dan bij een gewone saunaronde.
Bij de wappersessie vind ik het wel fijn als er wat verteld wordt en gekletst. Doordat de saunameester zijn of haar ding doet is er toch al 'drukte'. Bij een gewone saunaronde vind ik het juist fijn om stil te zijn en alleen maar te :% :% :%

Al zal ik daar ook wel kletsen, als ik er alleen met mijn gezelschap zit. Heeft niemand er last van.

Over ruim een maand ga ik met een vriendin naar Mill *O* Nachtje hotel en dagje sauna, nu al zin in!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:46:38 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_139750647
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:52 schreef capricia het volgende:

Enige minpunt is dat we de horeca duur vinden. 15 euro + voor een salade. 6 a 8 euro voor een broodje.
Ik vind de horeca juist wel meevallen als je kijkt naar prijs-kwaliteit. Het eten is wel gewoon echt goed en beter in kwaliteit dan bijvoorbeeld de Veluwse Bron, en de prijs is echt niet hoger dan in de Veluwse Bron ( behalve als je tapas gaat eten)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:48:58 #27
62913 Blik
The one and Only!
pi_139750776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

De opgieting waar ik aan deel heb genomen was in de rechter sauna (als je op de steiger staat, rug naar het complex, neus naar de plassen) buiten dus. Er waren 2 wapper-meisjes en de ene zei zelf dat er een man of 70 in zat. Het was gewoon VOL. Iedereen moest zitten en alle verschillende hoogtes zaten helemaal VOL.
Laten we er van uit gaan dat je gelijk hebt, ik weet niet beter dat bij een opgieting de sauna ramvol is, waar je ook bent. Daar kan ik me dan ook niet aan storen. Ik vind het juist fijn dat het een grote sauna is, waar veel mensen in passen en je dus niet al 20 minuten vantevoren in de rij hoeft te gaan staan.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 19:52:41 #28
236264 crew  capricia
pi_139750995
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:46 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik vind de horeca juist wel meevallen als je kijkt naar prijs-kwaliteit. Het eten is wel gewoon echt goed en beter in kwaliteit dan bijvoorbeeld de Veluwse Bron, en de prijs is echt niet hoger dan in de Veluwse Bron ( behalve als je tapas gaat eten)
Het eten is er ook heerlijk. Ben ik helemaal met je eens. :)
Definitely not CIA
  vrijdag 9 mei 2014 @ 20:27:09 #29
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_139752500
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En bedankt, huwelijksreis uitgezocht :D
Wat gaaf, geniet ervan en gefeliciteerd!
pi_139752579
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Blik het volgende:
Laten we er van uit gaan dat je gelijk hebt, ik weet niet beter dat bij een opgieting de sauna ramvol is, waar je ook bent. Daar kan ik me dan ook niet aan storen. Ik vind het juist fijn dat het een grote sauna is, waar veel mensen in passen en je dus niet al 20 minuten vantevoren in de rij hoeft te gaan staan.
;) Ieder z'n meug.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 21:32:07 #31
163650 Greys
pi_139755781
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dan zou ik dus boos weglopen. Verschrikkelijk. Als ik zoiets wil, ga ik wel naar de kroeg. Als ik naar de sauna ga, zoek ik rust en ontspanning. Ook een reden waarom ik kinderen in de sauna godsgruwelijk irritant vind.
Boos? :D
Waarom in vredesnaam? De hele dag door zijn er stille loylies, van de avondloyly zijn de eerste twee rondes achter elkaar stil, mag er dan één rondje mét geklets zijn? Dan doe je die toch gewoon niet? Gun degenen die wel willen praten ook gewoon hun lolletje, die hebben maar één luidruchtig rondje tegenover zes stille. Dan sla je die gewoon over...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139755928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:32 schreef Greys het volgende:

Boos? :D
Waarom in vredesnaam? De hele dag door zijn er stille loylies, van de avondloyly zijn de eerste twee rondes achter elkaar stil, mag er dan één rondje mét geklets zijn? Dan doe je die toch gewoon niet? Gun degenen die wel willen praten ook gewoon hun lolletje, die hebben maar één luidruchtig rondje tegenover zes stille. Dan sla je die gewoon over...
Boos vind ik ook wel een erg heftige emotie voor iets onbenulligs zeg :o Heb je daar vaker last van, dat je boos wordt omdat andere mensen plezier hebben?

Ik vind soms stilte in een sauna heerlijk, soms geklets en zelfs geklets van anderen kan ik aangenaam vinden. Ik kan intens tevreden toehoren als ik lekker ontspannen ben en voel dat anderen het fijn hebben O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 21:36:04 #33
163650 Greys
pi_139755975
Het wordt óók nog netjes gezegd tijdens de eerste twee rondes he, dat de derde een extra toegift is en dat die wat luidruchtiger zal zijn :D
Dus dan ga je gewoon vast lekker douchen. Boos worden om zoiets... kom op zeg, gun een ander ook zijn plezier :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:43:05 #34
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139775033
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boos vind ik ook wel een erg heftige emotie voor iets onbenulligs zeg :o Heb je daar vaker last van, dat je boos wordt omdat andere mensen plezier hebben?

Ik vind soms stilte in een sauna heerlijk, soms geklets en zelfs geklets van anderen kan ik aangenaam vinden. Ik kan intens tevreden toehoren als ik lekker ontspannen ben en voel dat anderen het fijn hebben O+
Sjezus, anders overdrijf je het een beetje, jullie lijken wel vrouwen... ow wacht :')

Greys had er trouwens niet bij gezegd dat het van tevoren werd aangegeven. Fluisteren in een sauna vind ik niet zo'n probleem, maar die theeleutclubjes die hun nieuwste breipatronen willen bespreken in de sauna op volume luchtalarm mogen wat mij betreft opzouten ja.

Wat ik me wel afvraag in het algemeen: waarom heb je op zo'n momenten zelfs in de sauna toch de onbedwingbare drang om jezelf te laten horen? Een moment van stilte is vaak waardevoller dan dat continue gepraat over vooral helemaal niets. Lekker even je gedachten laten gaan zonder steeds op anderen te moeten reageren.
Don't let my username fool you...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 mei 2014 @ 13:56:50 #35
163650 Greys
pi_139775481
Die stilte is er de hele dag al :)
Dus ik vind het op zaterdagavond laat wel leuk om even te tetteren daar met zijn allen :D

Overigens vind ik persoonlijk fluisteren in een sauna dus vele malen irritanter dan gewoon op normaal volume praten. Als je dan tóch gaat praten wil ik kunnen horen wat je zegt ook ipv dat gesmiespel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139777130
Ik vind stil zijn lekker, maar als ik met een groep mannen ben, gaan we lekker in de praatsauna. Heurlijk!!
pi_140120013
Afgelopen weekend naar Fitland Helmond geweest Inc overnachting. Heeft veel overeenkomsten met Mill qua interieur, vrij nieuw nog allemaal en vooral heerlijk rustig. Maand geleden gereserveerd, wilde eerst Mill maar die zat al vol, Helmond plaats genoeg.

Zaterdag aan het eind vd mmiddag aangekomen, ingecheckt in het hotel en door naar het saunagedeelte. Het zit op de eerste en tweede etage, op de eerste etage zit kruidentempel(bad), stoomcabine mint, infraroodsauna, rasul ruimte, zwembad (deels binnen, deels buiten), wisselbaden, warm voetenbad, opgietsauna en kelosauna.

Op tweede etage panoramasauna en een 95° sauna, cocoonrustruimte en n andere rustruimte met kussens, ligplaatsen etc. Ook is er een buitenterras waar zwembad deels zit en een whirlpool en daar is tevens het terras van het restaurant.

Zaterdag was t ook opgietingendag, elk uur een opgieting allemaal verzorgd door opgieters van verschillende Fitland sauna's, ben er naar drie geweest, leuke thema's en heerlijke geuren. Opgietsauna zat vnml vol met de collega's en aanhang van de opgieters. Mijn vriend is niet van opgietingen en zat tijdens de opgietingen steeds alleen in sauna's of baden, zo rustig was het.

Gegeten in het restaurant, heerlijke soep en heerlijk hoofdgerecht, bediening etc vlot, prijzen normaal. Daarna overnacht en zondag weer n dag sauna, ditmaal had ik een koffierasul geboekt en een hot stone massage. Rasul was heerlijk, scrubben met n koffiescrub , in laten werken en tijdens het inwerken kwam de medewerker in het stoombad wapperen, heerlijk die warme druppels op je huid, afspoelen en insmeren met een superlekker ruikende chocoladeolie, die je voor 5euro, 150ml ook kon kopen als je rasul had gedaan (heb ik gekocht). Na afloop van de rasul kregen we koffie of thee en mokkaboontjes. Hierna gelunched, wederom niets mis mee.

Nog n opgieting gedaan en toen was het tijd voor de massage, eerste massage ooit, had 25min genomen en hoewel het best fijn en ontspannend was, was dat voor mij lang genoeg. Dag daarna afgesloten met nogmaals een opgieting.

Conclusie : fijne sauna, netjes, goed eten en maar vooral heeeeeerlijk die rust. Kaartjes voor opgieting niet no dig en buiten de opgieting zat je eigenlijk vrijwel altijd alleen in de sauna of n bad. Kan dat dit straks wel drukker wordt wanneer Helmond wat bekender wordt maar echt n he ontspannen weekend gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Memento-Mori op 19-05-2014 13:27:10 ]
pi_140120927
Memento-Mori, dank voor je review. Is het nu vergelijkbaar met Mill? Ik ben zo bang dat het slechts een hotelsauna is (klein, weinig buitenruimte), maar als ik jou zo hoor is het redelijk groot en rustig. Dat zou wel top zijn.
pi_140121333
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:23 schreef kahlie het volgende:
Memento-Mori, dank voor je review. Is het nu vergelijkbaar met Mill? Ik ben zo bang dat het slechts een hotelsauna is (klein, weinig buitenruimte), maar als ik jou zo hoor is het redelijk groot en rustig. Dat zou wel top zijn.
het is zeker geen hotelsauna, het is ook in een ander deel en los vsn het hotel toegankelijk. Het heeft een iets kleinere buitenruimte dan Mill maar gewoon n best groot terras en qua aantal sauna's ed is t Idd vrijwel hetzelfde
pi_140121383
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het is zeker geen hotelsauna, het is ook in een ander deel en los vsn het hotel toegankelijk. Het heeft een iets kleinere buitenruimte dan Mill maar gewoon n best groot terras en qua aantal sauna's ed is t Idd vrijwel hetzelfde
Oh top *zet op de lijst om eens heen te gaan & te overnachten*
Dank je wel voor de extra uitleg.
pi_140121600
En de sauna's zelf zijn echt groot, stuk voor stuk maar dat lijkt voor nu dus niet nodig te zijn nog haha

Daarnaast zijn alle Fitland sauna's volwaardige op zichzelf staande sauna's en geen hotelsaunas

Edit: op de onderste etage is ook nog een grote infraroodsauna en voetenbad.

En grote plus van Fitland zijn de gratis dropjes, pepermuntjes en water met munt/citroen die je kunt pakken in het restaurant

[ Bericht 26% gewijzigd door Memento-Mori op 19-05-2014 10:06:56 ]
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:56:13 #42
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_140203015
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_140203471
quote:
Och, wat jammer :o De sauna waar ik als kind altijd kwam en later met mijn beste vriendin. Maar ben er al héél lang niet meer geweest (geen eigen vervoer en was niet zo makkelijk te bereiken) en wilde graag nog een keertje kijken. Maar dat kan dus niet meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:18:51 #44
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_140203768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, wat jammer :o De sauna waar ik als kind altijd kwam en later met mijn beste vriendin. Maar ben er al héél lang niet meer geweest (geen eigen vervoer en was niet zo makkelijk te bereiken) en wilde graag nog een keertje kijken. Maar dat kan dus niet meer.
Had dat even eerder gezegd, had je met me mee gekund en had ik mijn baden kaart verbruikt. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_140204108
wat jammer, ik ben er juist een maandje geleden oid geweest.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_140204555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef ManAtWork het volgende:

Had dat even eerder gezegd, had je met me mee gekund en had ik mijn baden kaart verbruikt. :)
Kon toch ook niet weten dat ze failliet zouden gaan :P Op hun website staat trouwens dat ze wegens technische problemen voorlopig gesloten zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:46:11 #47
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_140206868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kon toch ook niet weten dat ze failliet zouden gaan :P Op hun website staat trouwens dat ze wegens technische problemen voorlopig gesloten zijn.
Die tekst staat al een paar weken op de site.
Nu is het afwachten of er een doorstart of overname zal plaats vinden. Anders toch op zoek gaan naar een geschikt alternatief.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_140764833
Morgen naar fitland Sittard, ben benieuwd :Y)
pi_140770627
vorige week naar de zwaluwhoeve geweest.
Hebben in vergelijking met half jr terug het e.e.a. veranderd.
Twee sauna's erbij, andere kaart. Boven zijn ze aan het verbouwen.
  Moderator vrijdag 6 juni 2014 @ 08:48:06 #50
236264 crew  capricia
pi_140771242
Wat is een mooie sauna in de buurt van Dordrecht?
Voor een doordeweekse dag.
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')