abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2014 @ 22:47:29 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138962482

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_138962665
TT ;(

*O* gelopen!

Ging heenweg erg lekker, op m'n gemakje in 't heerlijke weer gehobbeld, eindje op weg even naar Wolve gezwaaid die op weg was naar huis en de auto op ging halen om naar de club te gaan. Na 9km daar aangekomen, even een gelletje naar binnen gewerkt, wat gedronken, en weer op pad voor de resterende 8.5km Was even inkomen weer, máár daarna wel lekker nog gelopen met in totaal 360m omhoog rennen

Totaal 17.5km erbij op de teller met een goed en fris gevoel.

http://www.endomondo.com/workouts/324537885/881511

En daarna een broodje Dönner :9 Al heb ik het kleffe broodje weggetyfd en vooral de dönner met de salade zitten snoepen :@
Ja doei.
pi_138962681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Jero moet ook leren langzaam te lopen
Hier heb je wel gelijk in, de laatste tijd is het erg weinig geworden. Voordat ik het schema had liep ik mijn lange duurlopen in 5'/km of zelfs nog iets minder snel. Maar nu moeten de 30k's in 4'25 en deze week zelfs 4'20. Er zitten nog wel wat 'rustige' loopjes in van bijv. 12km op 4'50, maar ik sla sowieso 1 training per week over omdat ik anders te weinig rust krijg en dat is dus 1 van die rustige meestal.
Niet dat ik er echt over kan klagen, want het schijnt op dit moment nog wel voor mij te werken, maar van mij zou er ook wel iets rustiger aan gedaan mogen worden, al heb ik dat natuurlijk ook zelf in de hand.
SPOILER
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
Tss, zit Endomondo beetje te bekijken, loopt die Jero gewoon in een training op 10k mijn PR :o
Het is echt heel jammer dat jij zo erg geblesseerd bent geraakt ja, als jij ook lekker door kon trainen was dat er zeker aangegaan! Toen rond de Ekiden ging je toch ook heel hard vooruit? Hopen dat je het nu weer allemaal lekker op kunt pakken! ^O^

Net als Levitas, mooi dat het nu weer zo lekker gaat! *O*
  woensdag 16 april 2014 @ 22:55:31 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138962911
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hier heb je wel gelijk in, de laatste tijd is het erg weinig geworden. Voordat ik het schema had liep ik mijn lange duurlopen in 5'/km of zelfs nog iets minder snel. Maar nu moeten de 30k's in 4'25 en deze week zelfs 4'20. Er zitten nog wel wat 'rustige' loopjes in van bijv. 12km op 4'50, maar ik sla sowieso 1 training per week over omdat ik anders te weinig rust krijg en dat is dus 1 van die rustige meestal.
Niet dat ik er echt over kan klagen, want het schijnt op dit moment nog wel voor mij te werken, maar van mij zou er ook wel iets rustiger aan gedaan mogen worden, al heb ik dat natuurlijk ook zelf in de hand.
SPOILER
Crisis, wat loop jij snel...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_138963075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
TT ;(

*O* gelopen!

Ging heenweg erg lekker, op m'n gemakje in 't heerlijke weer gehobbeld, eindje op weg even naar Wolve gezwaaid die op weg was naar huis en de auto op ging halen om naar de club te gaan. Na 9km daar aangekomen, even een gelletje naar binnen gewerkt, wat gedronken, en weer op pad voor de resterende 8.5km Was even inkomen weer, máár daarna wel lekker nog gelopen met in totaal 360m omhoog rennen

Totaal 17.5km erbij op de teller met een goed en fris gevoel.

http://www.endomondo.com/workouts/324537885/881511

En daarna een broodje Dönner :9 Al heb ik het kleffe broodje weggetyfd en vooral de dönner met de salade zitten snoepen :@
Klinkt goed! Broodje Dönner! O+ :9
Maar je loopje klinkt ook lekker hoor! ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:55 schreef Yuki het volgende:

[..]

Crisis, wat loop jij snel...
Ik mag zeker niet klagen, maar ik kom natuurlijk nog lang niet bij de subtop van lopers. Er zijn zoveel atleten die zoveel sneller zijn. Het is allemaal maar relatief natuurlijk :).
  woensdag 16 april 2014 @ 23:00:39 #6
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_138963244
Schaamteloze repost wegens vol topic.

Eindelijk begint lopen weer een beetje lekker te worden. Sinds augustus al geworsteld met een blessure en vanavond voorzichtigjes maar pijnvrij weer eens een interval kunnen doen. LEKKAH!!! *O*
SPOILER
Life is what you make it.
  woensdag 16 april 2014 @ 23:01:39 #7
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138963313
Wolve deze maand al bijna 1000 KM gelopen? ^O^ :P
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_138963545
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef Schanulleke het volgende:

Eindelijk begint lopen weer een beetje lekker te worden. Sinds augustus al geworsteld met een blessure en vanavond voorzichtigjes maar pijnvrij weer eens een interval kunnen doen. LEKKAH!!! *O*
SPOILER
Hé! Welkom terug! :W
Ja doei.
  woensdag 16 april 2014 @ 23:07:08 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138963572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
TT ;(

hier is het al donderdag voor een vrije vrijdag dus ik ben alvast begonnen met de gebruikelijke vrijdagavond-bagger
  woensdag 16 april 2014 @ 23:09:02 #10
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_138963678
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hé! Welkom terug! :W
HOI! :)
  woensdag 16 april 2014 @ 23:09:28 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138963704
Na een periode van niks doen ben ik langzaam weer wat actiever geworden. Alleen echt veel last van pijntjes en telkens op andere plekken :') Telkens als ik iets voel doe ik rustig aan en houd ik veel rust, maar echt werken doet het nog niet. Jammer.
pi_138963957
Ha 2 mooiweerlopers die terugkeren na de winter ;) ! Leuk dat jullie er weer zijn! ^O^
Beste blessure is dat geweest schanulleke! Waar had je last van? Hoop dat het nu weer allemaal voorspoedig gaat!
pi_138963960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hier heb je wel gelijk in, de laatste tijd is het erg weinig geworden.
Misschien moet je een keer de fokking slome hier mee op sleeptouw nemen om eens te voelen hoe langzaam het kan ;)
pi_138964049
Ik ga vanaf komende week eens testen of ik 4x lopen in de week ook trek. Proberen dat vooral te doen op de dagen dat de trainingen op maandag en donderdag rustiger zijn. Dan op woensdag nog proberen een duurloopje van een kilometer of 8 toe te voegen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 16 april 2014 @ 23:28:36 #15
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_138964772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Ha 2 mooiweerlopers die terugkeren na de winter ;) ! Leuk dat jullie er weer zijn! ^O^
Beste blessure is dat geweest schanulleke! Waar had je last van? Hoop dat het nu weer allemaal voorspoedig gaat!
Aanvankelijk had ik de pezen waarmee je buikspieren aan je schaambot zitten beschadigd door overbelasting. Vervolgens niet goed naar mijn lijf geluisterd en nog maanden doorgelopen. Uiteindelijk kwam er een liesblessure bij en bleek dat mijn gehele bekken instabiel was geworden. Heel veel stabiliteitsoefening later gaat het nu wel weer. Durf alleen nog niet voluit te gaan, dat vertrouwen zal nog wel een tijdje moeten groeien.
pi_138965085
Jeetje Schanulleke, dat klinkt best heftig.. Maar fijn dat het beter gaat en welcome back!
pi_138965125
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:13 schreef Nirak het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer de fokking slome hier mee op sleeptouw nemen om eens te voelen hoe langzaam het kan ;)
Ik kan het wel ;)
http://www.endomondo.com/workouts/309285824/2368823

En Schannuleke, dat klinkt erg naar! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan! Succes met opbouwen! ^O^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 april 2014 @ 23:36:20 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138965145
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Aanvankelijk had ik de pezen waarmee je buikspieren aan je schaambot zitten beschadigd door overbelasting. Vervolgens niet goed naar mijn lijf geluisterd en nog maanden doorgelopen. Uiteindelijk kwam er een liesblessure bij en bleek dat mijn gehele bekken instabiel was geworden. Heel veel stabiliteitsoefening later gaat het nu wel weer. Durf alleen nog niet voluit te gaan, dat vertrouwen zal nog wel een tijdje moeten groeien.
heftig! Hoop dat je er nu geen last mee van hebt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 april 2014 @ 23:37:01 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138965183
Ik merk echt met hockeyen dat t lopen enzo effect heeft *O*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138965545
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik kan het wel ;)
http://www.endomondo.com/workouts/309285824/2368823

En Schannuleke, dat klinkt erg naar! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan! Succes met opbouwen! ^O^
Jezus man, als die dun runs op dat tempo gaan kunnen beginners als ik beter niet meedoen.. Maar voor jou doen langzaam inderdaad :) Is hier vlakbij trouwens, mijn oude loopgroep start daar 2x per jaar (bij Joe man).
pi_138965656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:37 schreef Ynske het volgende:
^O^
En van hockeyen krijg je op zich al een goede conditie volgens mij.. Steeds dat veld op en neer, sprintje Enzo.
  woensdag 16 april 2014 @ 23:51:26 #22
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138965793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef _MvN_ het volgende:
Wolve deze maand al bijna 1000 KM gelopen? ^O^ :P
:D

Nee, net niet. Maar wel sinds juni vorig jaar. :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 17 april 2014 @ 00:05:57 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138966365
WB Schanulleke! Fijn dat het vandaag lekker ging! :Y
  donderdag 17 april 2014 @ 02:17:37 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138968378
misschien ooit al eens eerder gepost maar kwam het net nog een keer tegen... prachtig verwoord

SPOILER: warning, this spoiler contains ultra trail material
pi_138968754
Zo, om 8 uur vertrekt de testafette. Onze "trainer" wil nog heel graag een half uur warmlopen en rekken van tevoren, vind ik eigenlijk een beetje flauwekul. Maar vooruit, I aim to please!
De bedoeling is dat we zo rond 4 uur in Kampen zijn.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_138968792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 06:33 schreef Cynic het volgende:
Zo, om 8 uur vertrekt de testafette. Onze "trainer" wil nog heel graag een half uur warmlopen en rekken van tevoren, vind ik eigenlijk een beetje flauwekul. Maar vooruit, I aim to please!
De bedoeling is dat we zo rond 4 uur in Kampen zijn.
Have fun!
pi_138968812
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 02:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
misschien ooit al eens eerder gepost maar kwam het net nog een keer tegen... prachtig verwoord

SPOILER: warning, this spoiler contains ultra trail material
Inderdaad, ik had hem nog niet eerder gezien, dus dan voor het posten :)

Wat ik mee ineens afvroeg, hoe doen ultra lopers dat met schoenen? Als je traint voor ultras heb je bijna iedere 2/3 mannen nieuwe schoenen nodig? Of overdrijf ik dan de trainingsafstanden?
  donderdag 17 april 2014 @ 07:01:13 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138968825
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 06:56 schreef Nirak het volgende:

Wat ik mee ineens afvroeg, hoe doen ultra lopers dat met schoenen? Als je traint voor ultras heb je bijna iedere 2/3 mannen nieuwe schoenen nodig? Of overdrijf ik dan de trainingsafstanden?
als ik mij strikt aan mijn schema hou dan moet ik voor Naseby zo'n 1900km aan trainingskilometers afleggen in 6 maanden.
Ik ben nogal iemand die snel schoenen slijt dus ik heb inderdaad na zo'n 1000km of om de 3 maanden nieuwe schoenen nodig......
  donderdag 17 april 2014 @ 07:08:47 #29
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138968864
en om de daad bij het woord te voegen.... de deur van het bedrijf op slot, omkleden en even een rondje om, maak er maar weer een mixje van, beetje met de hont en daarna lekker alleen nog een kilometer of 10
pi_138968866
Duur grapje dus, dat ultralopen.. Koop je dan wel iedere keer hetzelfde type schoen terug of experimenteer je er op los?
  donderdag 17 april 2014 @ 07:23:48 #31
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138968930
Ultralopen zonder schoenen ^O^
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  donderdag 17 april 2014 @ 07:28:50 #32
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138968955
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:08 schreef Nirak het volgende:
Duur grapje dus, dat ultralopen.. Koop je dan wel iedere keer hetzelfde type schoen terug of experimenteer je er op los?
Ik heb heel lang gezocht naar voor mij de juiste schoen maar ik denk dat ik hem met het merk Altra gevonden heb
pi_138969044
quote:
Dat was met hulp he?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138969062
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef Nirak het volgende:

[..]

Jezus man, als die dun runs op dat tempo gaan kunnen beginners als ik beter niet meedoen.. Maar voor jou doen langzaam inderdaad :) Is hier vlakbij trouwens, mijn oude loopgroep start daar 2x per jaar (bij Joe man).
Welnee, gewoon meedoen als de kans hebt, is leuk. Het is echt niet zo dat als het te snel voor je gaat dat de groep je dan achterlaat
  donderdag 17 april 2014 @ 07:48:56 #35
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138969082
Mogge!

Die TT! Jaiks! ;)

Mijn loopgroepje doet trouwens soms ook bospaadjes/zand etc. Trainster woont al haar hele leven aan de rand van het bos dus die kent daar elke boom *O*
Zoooo cool!
Gisteren ook lekker in het bos maar wel op gewone paden (stevig zand zeg maar).
Ik happyyyy!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 17 april 2014 @ 07:51:57 #36
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138969111
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef Nirak het volgende:

[..]

7 min/km gemiddeld haal je wel toch? Misschien nog niet heel lang maar dat komt wel hoor!
Alleen de hoogste snelheid in dat loopje is misschien nog wat too much.
pi_138969124
Vandaag een rustdagje qua hardlopen. Om een uurtje of 12.00uur even naar de sportschool en morgen weer een rondje, nu al zin in.
  donderdag 17 april 2014 @ 08:00:22 #38
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138969195
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:37 schreef Ynske het volgende:
Nu nog wel, toen ik begon met lopen, korfbalde ik er ook nog naast. In eerste instantie leek ik scherper te zijn, maar na verloop van tijd leverde ik wel flink in qua snelheid op de sprintjes, omdat ik in verhouding meer aan hardlopen deed en mijn spieren zich daar dus op gingen instellen..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 08:00:29 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138969199
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef Schanulleke het volgende:

SPOILER
*O*
pi_138969221
pi_138969248
quote:
Wtf.. Wie betaalt er nou 70 euro om 600 meter te lopen.. En dan heb je zelf toch ook een kutgevoel..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 17 april 2014 @ 08:09:27 #42
236410 MaleDuck
pi_138969292
quote:
Tja, je kan op een verjaardag maar willen zeggen dat je de marathon hebt gelopen en dan met een medaille zwaaien...

Stiekem waren het gpx klussers denk ik :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 17 april 2014 @ 08:09:53 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138969297
pi_138969310
Ik koop ook bijna elke 3 maanden nieuwe schoenen en loop geen ultra's ik loop sowieso weinig de laatste tijd :@ Maar kwam bij mij ook doordat ik het afgelopen jaar heel erg aan m'n techniek heb gewerkt.
  donderdag 17 april 2014 @ 08:11:15 #45
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138969313
Kan het meetsysteem nog gefaald hebben oid? Bij degenen die 1 punt hebben gemist dan?
pi_138969344
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:11 schreef Murmeli het volgende:
Kan het meetsysteem nog gefaald hebben oid? Bij degenen die 1 punt hebben gemist dan?
Lijkt me onwaarschijnlijk.

Ik zou die medaille niet eens willen als ik 'm niet had uitgelopen. Steeds maar weer herinnerd worden aan het feit dat je hebt gefaald.
pi_138969356
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wtf.. Wie betaalt er nou 70 euro om 600 meter te lopen.. En dan heb je zelf toch ook een kutgevoel..
Mwah, zelf een startnummer klussen is niet zo moeilijk als je weet hoe het er uit moet zien.
  donderdag 17 april 2014 @ 08:17:38 #48
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138969372
Werkelijk, dat je schaamteloos gewoon die medaille op ga halen ;(
pi_138969380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zou die medaille niet eens willen als ik 'm niet had uitgelopen. Steeds maar weer herinnerd worden aan het feit dat je hebt gefaald.
Inderdaad. Hoe kun je nou trots zijn op een medaille terwijl je hem eigenlijk helemaal niet hebt verdiend? Mooi dat die lopers gepakt zijn.
pi_138969399
Ah ipv "ik heb per ongeluk een marathon gelopen" nu: "ik heb per ongeluk 41,5 km van de marathon gemist"
pi_138969412
In 2007 werd de marathon stilgelegd na 3 uur. Iedereen die nadien de erasmusbrug over kwam moest rechtdoor naar de coolsingel. Zelfs in zo'n situatie zou ik die medaille niet eens willen.
  donderdag 17 april 2014 @ 08:22:10 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138969416
Er was 1 meetpunt waar ik bijna langs de matten liep ipv er overheen. Daar ging dat vrij makkelijk. Maar bij de andere 9 meetpunten ging dat volgens mij niet
F means you're fucked
pi_138969453
Ik heb 1x de startmat gemist, waardoor mijn bruto tijd ook de netto tijd was wat in dit geval bijzonder ongunstig was :')
pi_138969685
quote:

[..]

Ik heb een keer 1 bocht afgesneden bij een 5km loopje (ongeveer 5 meter) en toen voelde ik me al ontzettend kut :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138969786
quote:

[..]

Ja dat. Ik was zelf niet blij met de vredesloop medaille omdat ik 'teveel' had gewandeld.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 08:51:26 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138969791
quote:
Ik gok dat die meneer erbij zat die voor de 10KM ging en 'perongeluk' marathon liep
pi_138969814
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik gok dat die meneer erbij zat die voor de 10KM ging en 'perongeluk' marathon liep
Heeft die persoon niet een eigen sportschool oid, gevalletje PR?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138969828
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jij kan het niet hebben dat jij je het leplazarus hebt getraind en hij niet, hč? Zou ik ook hebben denk ik.
pi_138969852
Ik vraag me wel af.. hebben ze dan 2 uur ergens op een hoekje staan wachten? :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 08:56:59 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138969874
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:53 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jij kan het niet hebben dat jij je het leplazarus hebt getraind en hij niet, hč? Zou ik ook hebben denk ik.
Ow jawel dat zou ik best kunnen hebben, maar ik geloof het gewoon echt niet. Als ik zie hoe zwaar de meeste mensen het met die laatste 7KM hebben die wel serieus getrained hebben (en die voor die tijd ook al minimaal een HM Liepen) dan geloof ik simpelweg niet dat je 42KM hardlopend kan afleggen als je nooit meer dan 7KM loopt. Onmogelijk. Zeker met zijn lichaamsbouw.

Vorig jaar was er een slank en rank meisje dat al diverse malen een HM liep en nu ongetrained een M liep en dat relatief eenvoudig deed. DAT geloof ik dan weer wel.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 08:58:53 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138969902
En trouwens, die 129 zijn mensen die de matten gemist hebben. Er zullen er ook best tussen zitten die een maatje op een fiets hebben en alleen de stukjes over de matten rennen.
pi_138969968
Tsjah, genoeg kansloze mensen.
pi_138969974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sorry, maar ik vind het wel een strakke actie. Ik zou geen 70 euro voor dat geintje over hebben, maar het is wel humor om gewoon een dikke vinger op te steken en een medaille op te halen voor een stukje slenteren terwijl er ondertussen mensen halfdood over de finishlijn kruipen _O- .
pi_138969982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef hatsaflats het volgende:
Tsjah, genoeg kansloze mensen.
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 09:03:58 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138969990
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef Devv het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het wel een strakke actie. Ik zou geen 70 euro voor dat geintje over hebben, maar het is wel humor om gewoon een dikke vinger op te steken en een medaille op te halen voor een stukje slenteren terwijl er ondertussen mensen halfdood over de finishlijn kruipen _O- .
Ik vind het alleen maar treurig. Het zou leuk zijn als je de EERSTE ben die dit doet, maar bij de 34e editie is er weinig origineels aan aan dit grapje.
pi_138970010
Het is natuurlijk zwaar kut om dat stomme verhaal te lezen nadat je zelf moest uitstappen :(
  donderdag 17 april 2014 @ 09:05:00 #67
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_138970011
Ekiden, to do or not to do?
pi_138970020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:04 schreef linebear het volgende:
Het is natuurlijk zwaar kut om dat stomme verhaal te lezen nadat je zelf moest uitstappen :(
Awh! -O- nee! ?
Ja doei.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:06:36 #69
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138970034
Ach het gaat mij ook niet om die medaille maar om het feit dat ik (oprecht) kan zeggen dat ik 'm heb uitgelopen. Als die mensen zich daar beter door voelen moeten ze dat vooral doen. :D

Overigens geloof ik het best hoor Swerts, je lichaam is vaak tot meer in staat dan je denkt als je mentaal sterk genoeg bent om door de pijn, verzuring etc. heen te blijven lopen.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:09:33 #70
236410 MaleDuck
pi_138970081
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:05 schreef xzaz het volgende:
Dat moet je zelf bepalen, vanuit dit topic zijn er 33 mensen die zich (ovb) hebben aangemeld...
pi_138970194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me wel af.. hebben ze dan 2 uur ergens op een hoekje staan wachten? :P
Deze twee opmerkingen schoten bij mij ook door mijn hoofd toen ik het nieuws las. Echt sneu dit. -O-
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 09:15:48 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138970207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:04 schreef linebear het volgende:
Watskebeurt?
pi_138970222
Ik ga me maar opgeven...

Ja doei.
pi_138970323
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga me maar opgeven...

[ afbeelding ]
Voor de jeugd Olympische spelen. O-) :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138970336
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Voor de jeugd Olympische spelen. O-) :)
Ze vroegen me een paar maanden geleden nog om m'n ID bij de supermarkt toen ik bier wilde kopen 8-)
Ja doei.
pi_138970363
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze vroegen me een paar maanden geleden nog om m'n ID bij de supermarkt toen ik bier wilde kopen 8-)
*O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 april 2014 @ 09:25:12 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138970397
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:00 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Nu nog wel, toen ik begon met lopen, korfbalde ik er ook nog naast. In eerste instantie leek ik scherper te zijn, maar na verloop van tijd leverde ik wel flink in qua snelheid op de sprintjes, omdat ik in verhouding meer aan hardlopen deed en mijn spieren zich daar dus op gingen instellen..
Dat geloof ik graag, maar ach, alles beter als niet vooruit komen ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138970454
Ah, ik sta toch nog op de foto tijdens m'n loopje van 2 weken terug. Beetje jammer dat zo'n fotograaf dan richting het einde gaat staan, ik had het niet echt meer naar m'n zin :P
SPOILER
  donderdag 17 april 2014 @ 09:33:57 #79
236410 MaleDuck
pi_138970612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ah, ik sta toch nog op de foto tijdens m'n loopje van 2 weken terug. Beetje jammer dat zo'n fotograaf dan richting het einde gaat staan, ik had het niet echt meer naar m'n zin :P
SPOILER
Maar nog net genoeg voor 1 duimpje, andere duim ook onderweg volgens mij, maar de fotograaf was te snel met het nemen van de foto ;)
pi_138970650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILER
Vind het toch een leuke foto!
Ja doei.
pi_138970663
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar nog net genoeg voor 1 duimpje, andere duim ook onderweg volgens mij, maar de fotograaf was te snel met het nemen van de foto ;)
1 tel later en ik had idd met 2 duimpjes en grote grijns op de foto gestaan ;)
pi_138970780
Ik moet nog steeds een foto van mezelf vinden tijdens een hardloopwedstrijd die geen herpderpkop heeft :')
Ja doei.
pi_138970889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet nog steeds een foto van mezelf vinden tijdens een hardloopwedstrijd die geen herpderpkop heeft :')
Gewoon op oefenen :P
Maar ik zweet ook niet zoveel en krijg niet heel snel een tomatenhoofd, dat helpt wel om niet volledig kut op de foto te staan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 april 2014 @ 09:45:34 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138970908
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:44 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Gewoon op oefenen :P
Maar ik zweet ook niet zoveel en krijg niet heel snel een tomatenhoofd, dat helpt wel om niet volledig kut op de foto te staan.
Even met de kleurkanalen spelen en t rode is ook alweer weg ;)
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 17 april 2014 @ 09:45:40 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138970914
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hehe herkenbaar. :') ;(
pi_138970918
Ja, zie, daar gaat 't al mis. Ik zweet al na 1km, vooral op m'n hoofd, die ook nog eens knalrood wordt :')

Echt, op hardloopfoto's zie ik er altijd 1024x dikker uit dan dat ik in werkelijkheid ben/denk te zijn :') :D
Ja doei.
pi_138971092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zie, daar gaat 't al mis. Ik zweet al na 1km, vooral op m'n hoofd, die ook nog eens knalrood wordt :')

Echt, op hardloopfoto's zie ik er altijd 1024x dikker uit dan dat ik in werkelijkheid ben/denk te zijn :') :D
Ik zweet bijna alleen maar onder m'n oksels, dat is ook niet altijd even charmant :')

Maandag mag ik weer proberen zo leuk mogelijk op de foto te staan. Maar een deel van het loopje gaat door het weiland (meh) en daar stond vorig jaar precies een fotograaf, dus als dat dit jaar weer zo is wordt dat nog hard werken.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:54:38 #88
236410 MaleDuck
pi_138971151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

1 tel later en ik had idd met 2 duimpjes en grote grijns op de foto gestaan ;)
Klopt, fout van fotograaf dus :{w
  donderdag 17 april 2014 @ 09:57:27 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138971214
Hats ik vind die foto meevallen hoor!

Ik ga misschien ook een paasloop doen maandag. Te kiezen: 5 of 10 EM. Ik denk dat 10 me zwaar gaat vallen, maar vind het toch absurd na zo'n HM. Ik vrees dat ik erna ben ingekakt :@
pi_138971230
10EM gewoon lekker hobbelen! O+
Ja doei.
pi_138971251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Quoi het volgende:

Ik ga misschien ook een paasloop doen maandag. Te kiezen: 5 of 10 EM. Ik denk dat 10 me zwaar gaat vallen, maar vind het toch absurd na zo'n HM. Ik vrees dat ik erna ben ingekakt :@
Ah, in Pijnacker. Leuk kleinschalig loopje.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:58:42 #92
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_138971255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef motorbloempje het volgende:

:D Die Herpderp opmerking _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_138971302
Ah fuck, ik zit nog even wat meer foto's van vorig jaar te kijken, en volgens mij is het voor een vrij groot deel onverhard. Gadverdamme.
pi_138971313
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef Merlijn het volgende:

[..]

:D Die Herpderp opmerking _O-
Om het even te illustreren:

Was wel bij de finish van m'n 10K PB, dat dan weer wel :')
Ja doei.
pi_138971314
Is er al eens een thumbs down loper gesignaleerd?
  donderdag 17 april 2014 @ 10:01:36 #96
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138971318
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef pijll het volgende:

[..]

Ah, in Pijnacker. Leuk kleinschalig loopje.
:Y
Zie je daar?

Mo, ik heb sinds 9 maart geen 12+ meer gelopen! :o
pi_138971340
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Devv het volgende:
Ja doei.
  donderdag 17 april 2014 @ 10:02:35 #98
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138971345
quote:
Wel een middelvinger.
pi_138971384
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Quoi het volgende:

[..]

:Y
Zie je daar?
Helaas, ik heb andere plannen voor maandag. Daarom ga ik op zondag de Delftse Houtloop doen.

Ik heb een jaar of drie geleden de Paasloop in Pijnacker gedaan. Dat was een enorm zware wedstrijd, omdat het 28 graden was. En Zwabber stond me aan de finish aan te moedigen, vol bewondering omdat hij dergelijke afstanden nooit zou kunnen lopen.
pi_138971438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Om het even te illustreren:

[ afbeelding ]

Was wel bij de finish van m'n 10K PB, dat dan weer wel :')
En je liep over gras, dat is sowieso kut :P
  donderdag 17 april 2014 @ 10:07:42 #101
236410 MaleDuck
pi_138971463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En je liep over gras, dat is sowieso kut :P
O+ I like your words O+

/asfaltloper
pi_138971702
Derp?

Dat was dan wel ná het lopen :P
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 10:19:27 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_138971768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:05 schreef xzaz het volgende:
Natuurlijk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 10:20:36 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138971787
Bij de marathon was ik wel blij op de finish

pi_138971820
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[ afbeelding ]
Ik kan die foto niet meer zien zonder de zin op je shirt af te maken: "frikandel".
pi_138971839
Instant Agoraphobia!
Ja doei.
pi_138971840
quote:

[ afbeelding ]
Je was niet de enige :)
Toffe foto!
pi_138971845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Derp?

[ afbeelding ]

Ja, dat is wel de master-of-derp-photo!
Ja doei.
  donderdag 17 april 2014 @ 10:24:39 #109
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_138971874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Derp?

[ afbeelding ]

_O- Geniaal...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_138971885
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

7 min/km gemiddeld haal je wel toch? Misschien nog niet heel lang maar dat komt wel hoor!
Alleen de hoogste snelheid in dat loopje is misschien nog wat too much.
Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijkste :) Over nog eens 10 kg zal het wel makkelijker gaan denk ik :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 10:25:29 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138971888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik kan die foto niet meer zien zonder de zin op je shirt af te maken: "frikandel".
_O-
pi_138971971
quote:

Wel \m/ down :P
  donderdag 17 april 2014 @ 10:32:06 #113
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138972017
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef Nirak het volgende:

[..]

En plezier is voor mij het belangrijkste :)
QFT! _O_
pi_138972018
quote:

[..]

Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijkste :) Over nog eens 10 kg zal het wel makkelijker gaan denk ik :)
Sowieso wordt het tempo aangepast aan de minder snelle lopers. Al vond ik dat het snellere groepje niet heel goed oplette. Ik liep zelf achteraan mee. :) en af en toe even rust pakken.
pi_138972160
het rusltaat van de shoot van RW in Breda, mijn zus staat op de cover:

SPOILER
  donderdag 17 april 2014 @ 10:43:22 #116
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138972252
quote:

[..]

Bij londen hebben we ook iemand van de club die bij een paar meetpunten geen tussentijd geregistreerd heeft. Maar die heeft 'm toch echt gelopen. :o

't Kan altijd gebeuren. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat er idioten zijn die 'm wel afsnijden.
  donderdag 17 april 2014 @ 10:51:52 #117
236410 MaleDuck
pi_138972467
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Owja, goeie, dat soort tijdschriften maar eens meenemen voor in het vliegtuig ^O^
  donderdag 17 april 2014 @ 10:53:52 #118
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138972536
quote:
[ afbeelding ]
SPOILER
Oh ja, die zal vandaag wel zo'n beetje in de bus vallen :)
pi_138972554
owh ik zie nu pas dat er op de cover Afsnijden geen bezwaar staat :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 april 2014 @ 10:54:40 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138972568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Guard het volgende:
_O-
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138972576
quote:

Ik zit zelf ook nog te twijfelen over een loopje op tweede Paasdag. Hier in Boxtel is een Paasloop van 15kilometer. En Gogo is toch niet thuis, dus misschien ga ik wel. Andere Brabo's die deze gaan lopen?
pi_138972647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Guard het volgende:
Als dat dan maar niet over Swets' frikandel gaat.

quote:

Ik heb zelf ooit de 5 EM gelopen, dit is een loopje met over het over het algemeen erg snelle lopers. Bij de 10 EM eindig je vrijwel zeker (geldt ook voor mij) bijna onderaan. Wel een mooie omgeving en een leuke loop.
pi_138972753
quote:

[ afbeelding ]
Pff wat een drukte op de finish..
pi_138972818
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook nog te twijfelen over een loopje op tweede Paasdag. Hier in Boxtel is een Paasloop van 15kilometer. En Gogo is toch niet thuis, dus misschien ga ik wel. Andere Brabo's die deze gaan lopen?
Helaas is mijn paasagenda al helemaal gevuld. Ik kom waarschijnlijk niet eens aan een loopje toe deze zalige dagen (m.u.v. morgenochtend)
  donderdag 17 april 2014 @ 11:19:57 #125
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138973235
Ik geloof dat we ons Pasen van volgend jaar ook wel volgepland krijgen met zoiets: http://www.easterfestival.info/

:9
  donderdag 17 april 2014 @ 11:20:35 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138973262
Ik schop mezelf nu naar buiten. Beetje buikpijn vanochtend, dus hopelijk kom ik het komende uur door zonder yurkak :X

6,5 - 7km in het zonnetje *O*
  donderdag 17 april 2014 @ 11:28:28 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138973460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als dat dan maar niet over Swets' frikandel gaat.

[..]

Ik heb zelf ooit de 5 EM gelopen, dit is een loopje met over het over het algemeen erg snelle lopers. Bij de 10 EM eindig je vrijwel zeker (geldt ook voor mij) bijna onderaan. Wel een mooie omgeving en een leuke loop.
Ach ja, dat met bijna al die regionale loopjes. Maar ik neig sowieso wel naar de veilige 5. Hobbelen (LDL) doe ik liever tijdens een training.

Lekker verstandig :P
  donderdag 17 april 2014 @ 11:32:35 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138973576
Loopje van vanavond ging moeizaam....ik was moe,het was koud, het regende...kortom eentje om snel te vergeten.
Morgen beter!
  donderdag 17 april 2014 @ 11:36:40 #129
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138973700
Die dagen zitten er ook bij.
  donderdag 17 april 2014 @ 11:41:29 #130
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138973841
Inderdaad Wolve, daarom morgen gewoon weer proberen.
Gaat vast goed komen!
pi_138974015
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ach ja, dat met bijna al die regionale loopjes. Maar ik neig sowieso wel naar de veilige 5. Hobbelen (LDL) doe ik liever tijdens een training.

Lekker verstandig :P
Degelijk.
pi_138974054
quote:

[ afbeelding ]
Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.
  donderdag 17 april 2014 @ 12:43:24 #133
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138975454
Whoop whoop! *O* Dat was lekker :9
Voor degenen die overwegen vandaag nog te gaan lopen: doen! Het is fantastisch loopweer O+

7,5km op een lekker tempo hardgelopen en vervolgens 1km rustig uitgewandeld. Hartslag was wat aan de hoge kant, maar dat kan ook met de wind en warmte te maken gehad hebben. Ik heb 't iig geen moment benauwd gehad én m'n benen doen geen pijn *O*

Door dit soort trainingen krijg ik weer vertrouwen in de Marikenloop :)

SPOILER
pi_138975532
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.
Voor jou:
http://www.drnicksrunning(...)in-minimalist-shoes/

;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 12:46:03 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138975544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

Net na de finish had ik wel even tranen in mijn ogen ja. En toen ik O+ E.T. O+ achter de hekken zag staan.
pi_138975706
Over valsspelen tijdens een marathon.

http://wordstorunby.wordpress.com/2014/04/17/parijs/
pi_138975783
quote:
[ afbeelding ]
SPOILER
Is Nadine Broersen jouw zus?
Jack does it in real time...
pi_138975922
quote:
Ik zal straks even de tijd nemen om het helemaal door te lezen, maar de afbeelding bovenaan het artikel is hoopgevend! ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 13:09:35 #139
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138976207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef Gogo83 het volgende:

Shaamteloos :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_138976457
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef Gogo83 het volgende:

Nou ja.. dit is natuurlijk al een stuk beter dan 600m rennen :') _O- of bewust afzakken en DOEN ALSOF je een hele hebt gelopen. Dit is gewoon eerlijk en ze zegt zelf ook dat ze niet weet wat ze nou eigenlijk met die medaille moet. Al had ik 'm denk ik zelf gewoon niet aangenomen als ik 't was geweest.
Ja doei.
pi_138976547
Hier nog een klein aantal foto's van de Marathon: https://www.flickr.com/photos/runoutofhell/sets/72157644015985535
pi_138976674
Zo, ik heb gisteren weer met de groep gelopen. Sinds de zomertijd elke woensdagavond het bos in, dat redden we net voor het begint te schemeren. Eerst nog even stressen om op tijd te zijn, ik had een trein later dan normaal en zo'n 10 minuten om om te kleden en nog even snel een banaan naar binnen te werken.

Maar de training zelf ging erg lekker. Ik had nog 30 meter meer moeten lopen om de 10 km vol te maken, maar goed. Ik had na afloop voor het eerst het gevoel dat ik 15 juni die 10 k wel onder het uur ga lopen. Ik zat er nu nog wel 10 minuten boven, maar ik heb de tijd door laten lopen tijdens het rekken en strekken. Bovendien liepen we onverhard en zat er een pittig klimmetje in het deel waar we een half uur rondjes gingen lopen. En ik heb nog zo'n twee maanden...

Zaterdag ga ik waarschijnlijk weer eens met mijn oude clubje meelopen, aangezien ik dan bij mijn ouders ben.

SPOILER
  donderdag 17 april 2014 @ 13:26:58 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138976769
quote:

[..]

Vrolijk blijven doortrainen dan ^O^
Moet inderdaad wel leuk blijven
pi_138976926
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:43 schreef Yuki het volgende:
Whoop whoop! *O* Dat was lekker :9
Voor degenen die overwegen vandaag nog te gaan lopen: doen! Het is fantastisch loopweer O+

7,5km op een lekker tempo hardgelopen en vervolgens 1km rustig uitgewandeld. Hartslag was wat aan de hoge kant, maar dat kan ook met de wind en warmte te maken gehad hebben. Ik heb 't iig geen moment benauwd gehad én m'n benen doen geen pijn *O*

Door dit soort trainingen krijg ik weer vertrouwen in de Marikenloop :)

SPOILER
^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja.. dit is natuurlijk al een stuk beter dan 600m rennen :') _O- of bewust afzakken en DOEN ALSOF je een hele hebt gelopen. Dit is gewoon eerlijk en ze zegt zelf ook dat ze niet weet wat ze nou eigenlijk met die medaille moet. Al had ik 'm denk ik zelf gewoon niet aangenomen als ik 't was geweest.
Lijkt me best leuk om eens te doen, maar dan zal ik zeker geen medaille aannemen nee :r
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:23 schreef hatsaflats het volgende:
!
Ik had jou nooit met een tattoo sleeve verwacht nav eerdere fotos :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_138977080
quote:
Hmm, stiekem vind ik dit ook wel interessant. (X-benen check, platvoeten check) Even snel door gekeken maar vanavond thuis nog maar even goed lezen.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:45:05 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138977341
Ik heb zojuist berekend dat mijn voeten ieder 20482 keer de grond hebben geraakt tijdens de marathon :o

En iedere keer kreeg zo'n voet dus 3 tot 4 keer mijn lichaamsgewicht te verwerken, da's tussen 228 en 304 kg.

Sporten is gezond ^O^
F means you're fucked
  donderdag 17 april 2014 @ 13:47:40 #147
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138977429
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist berekend dat mijn voeten ieder 20482 keer de grond hebben geraakt tijdens de marathon :o

En iedere keer kreeg zo'n voet dus 3 tot 4 keer mijn lichaamsgewicht te verwerken, da's tussen 228 en 304 kg.

Sporten is gezond ^O^
_O-

Wat zal jij sterke enkels hebben! :D
  donderdag 17 april 2014 @ 13:49:34 #148
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_138977477
vanavond lopen mensen, bedankt voor al jullie motivatie berichtjes.
Dare to be different.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:50:03 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138977492
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
Break a leg! ^O^
pi_138977567
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!
pi_138977615
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef pijll het volgende:

[..]

Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!
:o Jij bent wel de laatste van wie ik dit soort berichtjes verwacht!!!

SPOILER
pi_138977616
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef pijll het volgende:

[..]

:{w Pijn is tijdelijk, een PR voor altijd
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:55:29 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138977652
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:{w Pijn is tijdelijk, een PR voor altijd
Tegeltjeswijsheid O+
  donderdag 17 april 2014 @ 13:58:54 #154
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138977759
April is een goede maand :)
Nu al bijna 2x zoveel km's gemaakt als in maart :D
pi_138977800
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:58 schreef Yuki het volgende:
April is een goede maand :)
Nu al bijna 2x zoveel km's gemaakt als in maart :D
*O* _O_
Ja doei.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:02:06 #156
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138977849
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*O* _O_
Dat kan ook gauw, want in maart heb ik maar 19,5km gelopen :+

SPOILER
pi_138977867
Weer lekker op weg zijn is toch gewoon super tof? :D
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 april 2014 @ 14:03:39 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138977897
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Break a leg! ^O^
Of 2 :s)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138977900
quote:
9s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:54 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Is Nadine Broersen jouw zus?
Helaas kom ik niet uit die atletische genepool.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:08:30 #160
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138978039
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Weer lekker op weg zijn is toch gewoon super tof? :D
Ja! *O* Blij als een kind als ik me bedenk dat ik 7,5km heb kunnen lopen zonder noemenswaardige pijn. En dat áls ik pijn heb na een training (zoals afgelopen maandag), ik snel genoeg herstel en één extra rustdag genoeg kan zijn.

Zoals ik al eerder postte, ik begin weer vertrouwen te krijgen in het kunnen lopen van de Marikenloop. En dat is gewoon super tof! :s)
  donderdag 17 april 2014 @ 14:09:48 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138978077
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja! *O* Blij als een kind als ik me bedenk dat ik 7,5km heb kunnen lopen zonder noemenswaardige pijn. En dat áls ik pijn heb na een training (zoals afgelopen maandag), ik snel genoeg herstel en één extra rustdag genoeg kan zijn.

Zoals ik al eerder postte, ik begin weer vertrouwen te krijgen in het kunnen lopen van de Marikenloop. En dat is gewoon super tof! :s)
En het rustig lopen gaat je ook steeds beter af ^O^
F means you're fucked
pi_138978094
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
  donderdag 17 april 2014 @ 14:13:56 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138978206
Yuki w/

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Degelijk.
Genau *)
  donderdag 17 april 2014 @ 14:20:58 #164
236410 MaleDuck
pi_138978417
Nice Yuki!

Zat ook eens over mijn km's na te denken en bedacht me dat het helemaal niet gek uitkomt in mijn schema dat ik volgende week wat minder km's loop...

Ben alweer een flink aantal weken steeds verder aan het opbouwen...
  donderdag 17 april 2014 @ 14:26:12 #165
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_138978588
Yuki, wat fijn dat je training goed ging. En die Marikenloop komt echt wel goed! ^O^

Ik heb mijn eerste rondje na mijn operatie ook weer gehad. Ben weer begonnen met les 1 van Evy en dat ging goed. Ging iets te enthousiast van start maar het was heerlijk. Het was alleen heel warm, kort kort was ook voldoende geweest :+

Ben nu alleen aan het twijfelen of ik een aantal lessen van evy over kan slaan. Hoe hard zouden mijn benen weer moeten wennen na een maand niets doen? En wat is wijsheid....

http://www.endomondo.com/workouts/324770922/7208949
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 17 april 2014 @ 14:36:44 #166
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138978868
Thanks iedereen! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef YUR het volgende:

[..]

En het rustig lopen gaat je ook steeds beter af ^O^
Zeker! :) Nu nog wat meer stabiliteit in dat tempo ;)

Mijn overzicht van 2014, so far:

Ik zie april nog wel op dezelfde hoogte komen als februari :) Misschien zelfs richting het totaal van januari...
  donderdag 17 april 2014 @ 14:38:51 #167
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138978941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yuki, wat fijn dat je training goed ging. En die Marikenloop komt echt wel goed! ^O^

Ik heb mijn eerste rondje na mijn operatie ook weer gehad. Ben weer begonnen met les 1 van Evy en dat ging goed. Ging iets te enthousiast van start maar het was heerlijk. Het was alleen heel warm, kort kort was ook voldoende geweest :+

Ben nu alleen aan het twijfelen of ik een aantal lessen van evy over kan slaan. Hoe hard zouden mijn benen weer moeten wennen na een maand niets doen? En wat is wijsheid....

http://www.endomondo.com/workouts/324770922/7208949
Wat fijn dat je weer begonnen bent!
Ik geloof dat ik gemist heb (of vergeten ben :@ ) wat voor operatie je gehad hebt.

Hoeveel liep je vóór je operatie? Afhankelijk van je niveau van toen kan je evt wel wat overslaan van Evy, denk ik.
pi_138979075
Jeej mijn eerste 4km *O*

SPOILER
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138979142
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej mijn eerste 4km *O*

SPOILER
*O*

ook al mag ik je workout niet zien
pi_138979172
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef Guard het volgende:

[..]

*O*

ook al mag ik je workout niet zien
Nu wel?
pi_138979346
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nu wel?
;( Nee

SPOILER
  donderdag 17 april 2014 @ 14:53:10 #172
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138979409
quote:
Jeej mijn eerste 4km *O*

SPOILER
Well done!! ^O^
pi_138979423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Guard het volgende:

[..]

;( Nee

SPOILER
Vriendjes is ook leuk. Zal straks achter de computer nog eens naar de instellingen kijken :)
pi_138979427
Yuki, Tyler en Pinkk! *O* Goede berichten! ^O^

En Tyler-G gewoon even aankijken hoe het allemaal voelt. Ik denk dat je wel wat lesjes over kan slaan, maar misschien 1e 2 weken nog de eerste lesjes doen om even rustig in te komen.
pi_138979456
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Well done!! ^O^
  donderdag 17 april 2014 @ 14:59:44 #176
236410 MaleDuck
pi_138979628
Staan alweer 43 mensen op het leaderboard deze week met gelopen kilometers *G*
pi_138979736
Wij zijn goed bezig hier!
  donderdag 17 april 2014 @ 15:05:04 #178
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_138979784
Yuki, ik heb een kaakoperatie gehad. Ik had gedacht dat ik hierdoor langer niet kon lopen door al het gedreun in mijn hoofd maar daar heb ik geen last van gehad.

Voor de operatie zat ik in week 8 ofzo van Evy en al bijna tegen de 5km aan.
Maar ik ga denk idd even rustig beginnen en dan geleidelijk aan wat overslaan.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 17 april 2014 @ 15:10:19 #179
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138979927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yuki, ik heb een kaakoperatie gehad. Ik had gedacht dat ik hierdoor langer niet kon lopen door al het gedreun in mijn hoofd maar daar heb ik geen last van gehad.

Klinkt verstandig :)
Eerst ff aankijken, je voelt vanzelf of je onder je niveau loopt.
pi_138979964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef Tyler-Girl het volgende:

Gelukkig dat je er geen last van hebt gehad tijdens het lopen. Hopelijk lukt het weer om lekker op te bouwen naar de 5km.
pi_138980116
Wat een goednieuwsverhalen allemaal vandaag! Ik word er helemaal blij van *G*
pi_138980298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef YUR het volgende:

Sporten is gezond ^O^
Wat neem je lange stappen!

http://losseveter.nl/2014/04/17/een-marathon-lopen-gekkenwerk/
pi_138980380
quote:
Jeej mijn eerste 4km *O*

SPOILER
Goed verhaal ^O^
Ja doei.
pi_138980470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed verhaal ^O^
*O*
  donderdag 17 april 2014 @ 15:45:41 #185
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138981037
Het was behoorlijk warm in de zon, met een stevig windje. Toch nog een gaatje voor 24 KM weten te vinden. Onderweg wel nog ergens aangeklopt voor water, had te weinig meegenomen.
pi_138981119
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef _MvN_ het volgende:
Het was behoorlijk warm in de zon, met een stevig windje. Toch nog een gaatje voor 24 KM weten te vinden. Onderweg wel nog ergens aangeklopt voor water, had te weinig meegenomen.
Hoeveel had je mee dan, een bidon of zo?
En een gaatje voor 24 km, is een behoorlijk gat :P
pi_138981236
http://www.ted.com/talks/(...)_born_to_run#t-25866

Heel oud maar ik had een surfmomentje over op het werk. En ik weet nu waar Taharumara vandaan komt!
  donderdag 17 april 2014 @ 15:55:07 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138981339
Ik kwam vanmiddag zomaar een Fok!er in het wild tegen :o :P
Of eigenlijk kwam die mij tegen, want ik liep weer eens in gedachten rechtuit en op mijn doel af ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 16:17:24 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138981942
quote:
Cadans zegt 86 per voet per minuut. 3uur58 is 238 minuten
F means you're fucked
  donderdag 17 april 2014 @ 16:26:05 #190
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138982158
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Quoi het volgende:
Ik kwam vanmiddag zomaar een Fok!er in het wild tegen :o :P
Of eigenlijk kwam die mij tegen, want ik liep weer eens in gedachten rechtuit en op mijn doel af ;)
Wie? :D
  donderdag 17 april 2014 @ 16:42:18 #191
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138982603
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoeveel had je mee dan, een bidon of zo?
En een gaatje voor 24 km, is een behoorlijk gat :P
Een bidon idd. Leek mij wel voldoende. Blijkbaar niet dus :P
pi_138983526

Nou deze is het dus geworden, hopelijk over een anderhalve week klaar.
Toch zonder onderrand, allemaal extra gewicht :P En het al eerder genoemde zweetprobleem.

Laat die zon dus maar schijnen 8-)
  donderdag 17 april 2014 @ 17:15:55 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138983680
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jaja, wie? ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Een bidon idd. Leek mij wel voldoende. Blijkbaar niet dus :P
Dan drink jij aardig wat! Bij mijn zijn het tijdens 18+ km altijd kleine slokjes, dus ik kreeg die 2 kleine bidonnetjes nooit op.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zonder onderrand, allemaal extra gewicht :P En het al eerder genoemde zweetprobleem.

^O^ Hij is leuk!
pi_138983972
Pfoe ik hou het hier niet bij op het moment. Maar ik hou even niks bij. Nieuwe baan + eigen baas + schouderblessure hebben het weekgemiddelde van 41 km/week gedurende de laatste paar weken omlaag gebracht naar ruim 10 km/week. En er is een paar kilo gewicht bijgekomen en dat zijn geen spieren :P Ik heb nu een week niet gelopen. Vanavond een training met de loopgroep. Dan nog een weekje rustig aan en dan hoop ik weer langzaam op te kunnen bouwen.
pi_138984075
quote:
[ afbeelding ]

Goede keuze!

Ik heb zelf twee vergelijkbare hardloopzonnebrillen.

SPOILER
  donderdag 17 april 2014 @ 17:32:18 #196
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138984158
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jaja, wie? ;)

[..]

Dan drink jij aardig wat! Bij mijn zijn het tijdens 18+ km altijd kleine slokjes, dus ik kreeg die 2 kleine bidonnetjes nooit op.

[..]

^O^ Hij is leuk!
Normaal gesproken is het wel voldoende idd. Nu had ik eerder vandaag heel weinig gedronken, en dat merk je dan wel
pi_138984212
Kennen jullie het blog http://leukeloopjes.wordpress.com/ al? Ik lees vaak met plezier de verhalen, al was het maar omdat ze geregeld ook over de regionale loopjes hier in ZH gaan.
pi_138984292
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mij :D Braaf met mn tas met hardloopspullen. Al betwijfel ik dat ik die vanavond ga gebruiken, want ik ben nog steeds heel erg moe.
pi_138984428
quote:
[ afbeelding ]

Cool! Sport zonnebrillen vind ik normaal echt spuuglelijk, maar deze is nog best mooi! ^O^ Ga je veel plezier van hebben in ieder geval!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En er is een paar kilo gewicht bijgekomen en dat zijn geen spieren Ik heb nu een week niet gelopen.
Ik merk dat hier ook echt heel snel. Zodra ik niet loop, lijken de kilo's er meteen aanplakken, althans, in de spiegel. Zodra ik weer wat meer ga lopen (zoals nu 3x per week, ongeveer 13km p/w) merk ik meteen dat die kilo's er weer af vliegen.

Vanaf zondag ga ik mijn langere duurlopen weer op de zondag doen. Deed ze nu op dinsdag/ woensdag. Dat is een goed teken, want dat betekent dat ik weer wat langer ga lopen :) Een uurtje of meer tussen of na het werken lopen is niet echt ideaal, terwijl ik daar op zondag alle tijd voor heb :)
  donderdag 17 april 2014 @ 17:41:31 #200
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138984467
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Mij :D Braaf met mn tas met hardloopspullen. Al betwijfel ik dat ik die vanavond ga gebruiken, want ik ben nog steeds heel erg moe.
Ah! :D
Altijd leuk, FOK!kers in het wild spotten :)

Vanavond training bij de AV? Optie om rustig aan te doen, of moet je gewoon naar bed? ;)
pi_138984537
Vanavond een training met 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 80-85%. Dat wordt dus behoorlijk harken.

Gelukkig is er daarna eigenstgemaakte pindasoep!
pi_138984570
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Kennen jullie het blog http://leukeloopjes.wordpress.com/ al? Ik lees vaak met plezier de verhalen, al was het maar omdat ze geregeld ook over de regionale loopjes hier in ZH gaan.
Bedankt voor de tip, ik kende 'm nog niet. Leuke herkenbare verhalen.
pi_138984614
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ah! :D
Altijd leuk, FOK!kers in het wild spotten :)

Vanavond training bij de AV? Optie om rustig aan te doen, of moet je gewoon naar bed? ;)
Rustig aan bij de AV is geen optie, want dan moet ik alleen lopen en daar heb ik geen zin in. Maar ik heb de afgelopen maanden niet zo goed voor mezelf gezorgd qua drukte (stage/werk/studie/reistijd), en nu ik het iets rustiger heb moet ik daar de prijs een beetje voor betalen denk ik. Dinsdag ben ik wel gewoon gaan trainen, maar halverwege was ik echt helemaal leeg.

Dus maar een avondje hangen met kopjes thee en vroeg slapen.
  donderdag 17 april 2014 @ 17:50:08 #204
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138984644
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:48 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Rustig aan bij de AV is geen optie, want dan moet ik alleen lopen en daar heb ik geen zin in. Maar ik heb de afgelopen maanden niet zo goed voor mezelf gezorgd qua drukte (stage/werk/studie/reistijd), en nu ik het iets rustiger heb moet ik daar de prijs een beetje voor betalen denk ik. Dinsdag ben ik wel gewoon gaan trainen, maar halverwege was ik echt helemaal leeg.

Dus maar een avondje hangen met kopjes thee en vroeg slapen.
Klinkt heel verstandig! Batterij weer een beetje opladen :Y
Geniet van je welverdiende rust!
  donderdag 17 april 2014 @ 18:03:15 #205
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138984916
quote:
Per voet he. Dus hij heeft zo'n 40.000 passen gezet, wat prime midden in de 30 a 40 duizend schatting zit van dat artikel. ;)
pi_138985206
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Even gekeken, leuk blog!
En wat is ze snel :o 28 minuten, 7 km 8)7
pi_138985358
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:16 schreef Serinde het volgende:

[..]

Even gekeken, leuk blog!
En wat is ze snel :o 28 minuten, 7 km 8)7
Het is een man die de blogs schrijft. :P

En veel herkenbare verenigingen en loopjes ja, veel hier in de buurt! :)
Jack does it in real time...
pi_138985424
Leuke blogs zijn altijd leuk!

Ik heb een rustweek. Dinsdag vier kilometer gelopen, ging voor geen meter en gisteren had ik, ondanks dat ik maar nauwelijks vooruit kwam, spierpijn in mijn bovenbenen. Die heb ik nog steeds en ik ben moe en het is stom op mijn werk. Dus lekker bankhangen vanavond. Morgen komt het er denk ik niet van om te lopen vanwege in de tuin werken en vanaf zaterdag zit ik drie dagen met een vriendin in Dublin. Dus dat wordt pas dinsdag weer lopen denk ik.
pi_138985513
Kan deze in de OP erbij?

1
2
3
[b] 11 mei 2014 - [url=http://www.dekoplopers.nl] Kopjesloop
(Delft)[/url][/b]
[*] Spiritusbus - 10km

Deze is een week voor Leiden. Afhankelijk hoe het daar gaat beslis ik of ik Leiden ga lopen.

Naam van de loop is Kopjesloop. Ik faal blijkbaar met het invoeren van de code..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 18:33:31 ]
  donderdag 17 april 2014 @ 18:32:11 #210
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138985533
In Dublin schijn je ook te kunnen lopen. :6
pi_138985958
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Het is een man die de blogs schrijft. :P

En veel herkenbare verenigingen en loopjes ja, veel hier in de buurt! :)
Whahaha oké 8)7
Ik vond de schrijfstijl vrouwelijk of zo denk ik. Hoe dan ook, snel!
pi_138985984
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef Serinde het volgende:

[..]

Whahaha oké 8)7
Ik vond de schrijfstijl vrouwelijk of zo denk ik. Hoe dan ook, snel!
Volgens mij zijn er meerdere auteurs, maar allemaal man.

@Quoi: zelfs een stuk over jouw Bertus.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 18:58:10 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138986183
Zo, mijn eerste rondje als marathon veteraan zit erop. Uiteraard in het marathon shirt. Jammer dat ik geen hardloper ben tegen gekomen :{

Eerste KM ging soepeltjes. lage HR, redelijk hoog tempo. Vanaf 2KM voelde ik mijn rechterknieholte. Net alsof continue de boel dreigde te verkrampen. Uiteindelijk lekker rustig aangedaan. vooral stijle bruggetjes op gewandeld om de knie te ontzien en 6KM gehobbeld. Na afloop voelde het stram en stijf, maar ondertussen weer weg.

Wel even voorzichtig aankijken de komende loopjes.
pi_138986187
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:32 schreef _MvN_ het volgende:
In Dublin schijn je ook te kunnen lopen. :6
dat kan best, in Temple bar van pub naar pub *burp* ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 19:04:41 #215
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138986394
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, mijn eerste rondje als marathon veteraan zit erop. Uiteraard in het marathon shirt. Jammer dat ik geen hardloper ben tegen gekomen :{

Eerste KM ging soepeltjes. lage HR, redelijk hoog tempo. Vanaf 2KM voelde ik mijn rechterknieholte. Net alsof continue de boel dreigde te verkrampen. Uiteindelijk lekker rustig aangedaan. vooral stijle bruggetjes op gewandeld om de knie te ontzien en 6KM gehobbeld. Na afloop voelde het stram en stijf, maar ondertussen weer weg.

Knap hoor, Swets! En blijf vooral heel :Y
pi_138986423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Guard het volgende:

[..]

dat kan best, in Temple bar van pub naar pub *burp* ;)
Precies! En we nemen alleen handbagage mee, dus geen plaats voor hardloopschoenen.
pi_138986482
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef Levitas het volgende:
[..]

Ik merk dat hier ook echt heel snel. Zodra ik niet loop, lijken de kilo's er meteen aanplakken, althans, in de spiegel. Zodra ik weer wat meer ga lopen (zoals nu 3x per week, ongeveer 13km p/w) merk ik meteen dat die kilo's er weer af vliegen.
Als je het zo quote lijkt het alsof het in een week tijd er ineens is bijgekomen, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is eerder een maand. Ik heb me voorgenomen om met ingang van 28 april een opbouwschema te gaan doen volledig gericht op duurvermogen. Starten met LDLs van 12km en dan uitbouwen tot 25km in een week of 10. Daarna is het tijd om langzaam naar de HVT te gaan kijken

Kansloos natuurlijk, want als er iets is waar stipstreep bijzonder slecht in is dan is het schema's volgen 8-)
  donderdag 17 april 2014 @ 19:08:26 #218
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138986523
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Net na de finish had ik wel even tranen in mijn ogen ja. En toen ik O+ E.T. O+ achter de hekken zag staan.
O+

Ik hield het ook niet helemaal droog :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 17 april 2014 @ 19:23:11 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138986952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er meerdere auteurs, maar allemaal man.

@Quoi: zelfs een stuk over jouw Bertus.
Geinig ja!

Ik ken nog zo'n soort blog en de schrijver daarvan is ook een hardloopfossiel in de regio. Zal de link ff zoeken zo.
pi_138987484
Nieuwe schoenen kunnen zo fijn zijn, ik vloog als een gazelle-puber 10 km door het park!

(Ik heb de ON Cloudrunner 2013 gekocht)
pi_138987729
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:

Moet wel lekker zijn om nu even niets meer te hoeven! Heb je in je achterhoofd desondanks al een nieuw doel?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 april 2014 @ 19:43:33 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138987751
Verkeerde route gepakt vandaag, begon met de straat uit heuveltje op, maar wat is t dan moeilijk om op je normale ritme terug te komen. :X
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 17 april 2014 @ 19:43:50 #223
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138987765
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:37 schreef Ciscus het volgende:
Nieuwe schoenen kunnen zo fijn zijn, ik vloog als een gazelle-puber 10 km door het park!

(Ik heb de ON Cloudrunner 2013 gekocht)
Zien er cool uit! ^O^ en dat ze goed lopen is natuurlijk mooi meegenomen ;)

Souvenirtje uit Wenen? Ken dit merk niet in NL maar heb 't volgens mij wel op de Expo gezien...
  donderdag 17 april 2014 @ 19:48:25 #224
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138987969
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

O+

Ik hield het ook niet helemaal droog :)
O+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 19:51:02 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138988089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Moet wel lekker zijn om nu even niets meer te hoeven! Heb je in je achterhoofd desondanks al een nieuw doel?
Sowieso moet ik in Oktober in Bleiswijk m'n HM PR verbeteren :)
En over 5 weken staat er een 10EM op het programma.
Ik wilde juist lekker lopen, maar m'n knie haalde de pret er wel een beetje uit.
  donderdag 17 april 2014 @ 19:53:46 #226
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138988190
Ik heb nog helemaal wedstrijden staan. Ga eens rustig kijken naar wat mooie/leuke loopjes om te doen. Doel is gewoon wat sneller worden en te blijven genieten van het lopen. Moet te doen zijn dacht ik zo. :P
pi_138988608
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.ted.com/talks/(...)_born_to_run#t-25866

Heel oud maar ik had een surfmomentje over op het werk. En ik weet nu waar Taharumara vandaan komt!
:W
  FOK!fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 20:08:41 #228
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138988684
Heerlijke 10 km gehad net. In de regen door 't bos en de duinen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 17 april 2014 @ 20:17:00 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138988974
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef Xilantof het volgende:
Lekkerrrr!
pi_138989068
Mooi verhaal over Klaas Boomsma in de nieuwe RW. Grappig dat zijn veel bekendere en maar iets oudere broer echt nergens genoemd wordt in het stuk, waarschijnlijk bewust gedaan.
  FOK!fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 20:22:18 #231
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138989197
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Lekkerrrr!
Nogal. Prima temperatuur en je reuk wordt ontzettend geprikkeld met de natuur die nat wordt in de regen!
Had iets langer gemoeten van m'n schema, maar m'n achilles liet dat nog even niet toe.

Jij nog gerend?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 17 april 2014 @ 20:23:23 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138989253
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sowieso moet ik in Oktober in Bleiswijk m'n HM PR verbeteren :)
En over 5 weken staat er een 10EM op het programma.
Ik wilde juist lekker lopen, maar m'n knie haalde de pret er wel een beetje uit.
10EM over 5 weken is nog best wel rap eigenlijk...hou rekening met minstens 4 weken herstel
F means you're fucked
  donderdag 17 april 2014 @ 20:25:32 #233
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138989337
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nogal. Prima temperatuur en je reuk wordt ontzettend geprikkeld met de natuur die nat wordt in de regen!
Had iets langer gemoeten van m'n schema, maar m'n achilles liet dat nog even niet toe.

Jij nog gerend?
Ja die geur is zalig he?
Alleen gisteren een heel klein stukje met de loopgroep. Morgen ga ik intervallen doen. Ff weer wat energie kwijt :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 20:25:36 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138989340
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:23 schreef YUR het volgende:

[..]

10EM over 5 weken is nog best wel rap eigenlijk...hou rekening met minstens 4 weken herstel
Achteraf bedacht ik me ook dat dat behoorlijk dicht op de marathon zat. Hij is 18 Mei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 20:26:46 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138989391
En ik heb niet echt een hele sterke ambitie om me daar naar de klote te lopen ;) Alles binnen 1h:30m is prima.
pi_138989423
Nou, vandaag was de Testafette Emmen - Kampen.
Al na 500 meter was iedereen elkaar kwijt, dus het begon goed. Dat ging gelukkig later beter, maar dus wel een aandachtspuntje. Lekker gelopen, wel veel en veel te snel. Het idee was om 12 km/h te doen, maar op de 1 of andere manier liet ik me toch wat opfokken door andere lopers, de fietsers etc. Al met al werd het een soort interval snelheidstraining.
Na 17km was de batterij op, daarna nog 3 gelopen.
Wel een vreemde ervaring, telkens stukjes van 1,5 km lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/324967643/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_138989431
Ik overweeg mee te doen aan de Omloop Ter Heijde, vrijdagavond 16 mei. Ik kom die ochtend uit een serie van 4 nachtdiensten, ik verwacht er dus niet zoveel van. Maar avondloopjes <3
  donderdag 17 april 2014 @ 20:31:17 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138989560
quote:
4s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Achteraf bedacht ik me ook dat dat behoorlijk dicht op de marathon zat. Hij is 18 Mei.
Ja, heel langzaam is dat ;)
  FOK!fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 20:32:07 #239
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138989596
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja die geur is zalig he?
Alleen gisteren een heel klein stukje met de loopgroep. Morgen ga ik intervallen doen. Ff weer wat energie kwijt :)
Werkelijk heerlijk! O+
Zeker als er dan ook nog gemaaid gras bij zit!

Owh kijk, das ook lekker bezig zijn! Ergens specifiek voor aan het trainen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 17 april 2014 @ 20:41:01 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138990020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik overweeg mee te doen aan de Omloop Ter Heijde, vrijdagavond 16 mei. Ik kom die ochtend uit een serie van 4 nachtdiensten, ik verwacht er dus niet zoveel van. Maar avondloopjes <3
Die is best leuk :Y
F means you're fucked
pi_138990064
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zien er cool uit! ^O^ en dat ze goed lopen is natuurlijk mooi meegenomen ;)

Souvenirtje uit Wenen? Ken dit merk niet in NL maar heb 't volgens mij wel op de Expo gezien...
Idd uit Wenen meegenomen, maar had ze wel al langer op de korrel. Was dat kraampje meteen links tegenover Erdinger Bier Alkoholfrei (volgens hun campagne de ideale drank na een hardloopwedstrijd)

Zijn we elkaar daar ook al misgelopen dus :-)
  donderdag 17 april 2014 @ 20:45:14 #242
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138990212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Werkelijk heerlijk! O+
Zeker als er dan ook nog gemaaid gras bij zit!

Owh kijk, das ook lekker bezig zijn! Ergens specifiek voor aan het trainen?
Gemaaid gras vind ik niet lekker maar de rest wel.
Nu niet heel specifiek op de korte termijn. Heb tot afgelopen zondag getraind voor de 10 km binnen het uur. Nu eerst snelheid wat meer vast kunnen houden, nog een tikkie vergroten evt en intussen km's opbouwen naar 13 ofzo en daarna hoop ik te kunnen meetrainen met de hm groep *O*
En dan hoop ik eind van dit jaar een hm te kunnen lopen.

En jij? Had jij nou ook een hm doel?
  donderdag 17 april 2014 @ 20:51:58 #243
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138990531
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef Xilantof het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk O+
En verstandig dat je niet verder gegaan bent. Wel balen dat je achillespees zo op blijft spelen.
  donderdag 17 april 2014 @ 20:54:14 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138990637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:41 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Idd uit Wenen meegenomen, maar had ze wel al langer op de korrel. Was dat kraampje meteen links tegenover Erdinger Bier Alkoholfrei (volgens hun campagne de ideale drank na een hardloopwedstrijd)

Zijn we elkaar daar ook al misgelopen dus :-)
Ik ben vooral over die blikjes gestruikeld ( :P ) in het finishgebied, zondag. Is dat nou lekker, bier direct na een (H)M?
Ik moet er niet aan denken...

En we hebben lekker om elkaar heen gedraaid daar ja :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Yuki op 17-04-2014 20:59:25 ]
pi_138990698
http://www.sport.be/runni(...)ml?Article_ID=681895

Ok...
30.000 man in een fabriek aan het werk om schoenen te maken.
En ze zullen geen topsalaris verdienen
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik ben vooral over die blikjes gestruikeld (:P) in het finishgebied, zondag. Is dat nou lekker, bier direct na een (H)M?
Ik moet er niet aan denken...

En we hebben lekker om elkaar heen gedraaid daar ja :D
Alcoholvrij is best weg te krijgen direct na een fikse inspanning.
Alchohol houdende dranken is dan een minder goed idee is mijn persoonlijke ervaring
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 20:57:52 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_138990820
quote:
[ afbeelding ]

Goede keuze! ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 17 april 2014 @ 20:58:38 #247
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138990859
quote:
Ziet er leuk uit ja!
Jammer dat het 2 dagen voor de Marikenloop is. Dat wordt toch ff te veel.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:02:44 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138991091
zat net op Facebook te kijken op een "Enkhuizen" pagina te kijken en kwam deze foto tegen, hardlopen old skool
SPOILER
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:03:10 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_138991109
Them pants :D
  donderdag 17 april 2014 @ 21:03:49 #250
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138991140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Them pants :D
wat dacht je van de singlets???!!! only in Enkhuizen!
pi_138991171
Niet! Dat was helemaal dé mode destijds. ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 21:04:45 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138991193
Retro is hip
F means you're fucked
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:06:34 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_138991300
Die Nationale HardlopersPas die bij de RunnersWorld zit. Zit daar nou echt voordeel aan?
  donderdag 17 april 2014 @ 21:08:36 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138991431

en 50 jaar geleden fietste je gewoon mee!!
  donderdag 17 april 2014 @ 21:09:10 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138991461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
en 50 jaar geleden fietste je gewoon mee!!
Welke ben jij nou?
F means you're fucked
pi_138991629
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Welke ben jij nou?
pi_138991632
Zelfs RD moest toen nog geboren worden. ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 21:15:04 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138991781
quote:
O darn, die is ook weer! Ik heb daar vorig jaar zo'n fijn PR gelopen en echt, ik hou van dat parcours! Prachtig hoe je vanaf de zeekant dat dorp in 'duikt' O+

Ik loop alleen ook de Leiden 10 km 2 dagen later. Maar een 5'je voor de gein op vrijdagavond moet kunnen vind ik O-)
pi_138991796
SPOILER: Trappenpad van afgelopen zaterdag (na 17 km trailen)
:%
  donderdag 17 april 2014 @ 21:15:20 #260
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138991798
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Welke ben jij nou?
_O-

Sorry RD :*
  FOK!fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 21:16:09 #261
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138991845
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Gemaaid gras vind ik niet lekker maar de rest wel.
Nu niet heel specifiek op de korte termijn. Heb tot afgelopen zondag getraind voor de 10 km binnen het uur. Nu eerst snelheid wat meer vast kunnen houden, nog een tikkie vergroten evt en intussen km's opbouwen naar 13 ofzo en daarna hoop ik te kunnen meetrainen met de hm groep *O*
En dan hoop ik eind van dit jaar een hm te kunnen lopen.

En jij? Had jij nou ook een hm doel?
Mooi doel hoor!
Ik wil inderdaad een HM rennen weer in mei/juni.
Eerste doel is 'uitlopen' en daarna snelheid oppakken.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Klinkt heerlijk O+
En verstandig dat je niet verder gegaan bent. Wel balen dat je achillespees zo op blijft spelen.
Was ook lekker! Zo in de regen is het ook heerlijk rustig in de duinen! Super veel konijnen gezien en de hooglanders!

Nu is m'n pees vooral zeurderig. Dus wil hem nog niet teveel pushen :)

Hoe gaat jouw training?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_138991854
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Guard het volgende:
SPOILER: Trappenpad van afgelopen zaterdag (na 17 km trailen)
:%
Haha tof! Jammer dat je naar beneden kijkt, zo zie je het leed wat minder :P
  donderdag 17 april 2014 @ 21:20:57 #263
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138992085
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Nanook24 het volgende:
Zelfs RD moest toen nog geboren worden. ;)
wel al in de maak!!
pi_138992153
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha tof! Jammer dat je naar beneden kijkt, zo zie je het leed wat minder :P
Moest me vol concentreren op de treden, anders ging ik nog op mijn bek :D
pi_138992237
Vanavond 8k easy pace op het programma. Maar als mijn vorm zich zo aanhoudt tot aan de Koning van Spanje ben ik erg blij! ^O^ Die hartslag kwam gewoon bijna niet boven de 140 uit, terwijl ik toch wel een lekker tempo liep. Scheelt ook wel dat het al iets later was, daardoor iets frisser en bij mij kwam er ook nog een fris buitje overheen, de laatste 5k in de regen gelopen en dat was inderdaad toch wel erg lekker! O+
http://www.endomondo.com/workouts/324988315/2368823
pi_138992427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanavond 8k easy pace op het programma. Maar als mijn vorm zich zo aanhoudt tot aan de Koning van Spanje ben ik erg blij! ^O^ Die hartslag kwam gewoon bijna niet boven de 140 uit, terwijl ik toch wel een lekker tempo liep. Scheelt ook wel dat het al iets later was, daardoor iets frisser en bij mij kwam er ook nog een fris buitje overheen, de laatste 5k in de regen gelopen en dat was inderdaad toch wel erg lekker! O+
http://www.endomondo.com/workouts/324988315/2368823
Das inderdaad een mooie hartslag voor dat tempo ^O^
  donderdag 17 april 2014 @ 21:29:48 #267
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138992602
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Was ook lekker! Zo in de regen is het ook heerlijk rustig in de duinen! Super veel konijnen gezien en de hooglanders!

Nu is m'n pees vooral zeurderig. Dus wil hem nog niet teveel pushen :)

Hoe gaat jouw training?
Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!

Sowieso dieren spotten tijdens je training O+ Toen ik zo'n 2 weken geleden bijna doodging in het Haagse Bos zag ik een kleine bonte specht. Dat maakte m'n klote-training weer goed :)

Trainen gaat best goed. In Wenen 2x kunnen lopen, super tof! Vandaag 7,5km gelopen in 't zonnetje. Nagenoeg pijnloos ook, dus dat geeft de burger moed!
Nu wel een wat zeurderig rechteronderbeen, maar dat zal morgen al een stuk beter zijn denk ik :)

De 10km op 18 mei lijkt niet meer onmogelijk. Voor mij is het doel dan ook uitlopen (en oké, stiekem heb ik wel een richttijd).
Zojuist een slaapplaats + pastamaaltijd geregeld in Nijmegen, voor de avond ervoor :D
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:30:55 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_138992668
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!

Sowieso dieren spotten tijdens je training O+ Toen ik zo'n 2 weken geleden bijna doodging in het Haagse Bos zag ik een kleine bonte specht. Dat maakte m'n klote-training weer goed :)

Trainen gaat best goed. In Wenen 2x kunnen lopen, super tof! Vandaag 7,5km gelopen in 't zonnetje. Nagenoeg pijnloos ook, dus dat geeft de burger moed!
Nu wel een wat zeurderig rechteronderbeen, maar dat zal morgen al een stuk beter zijn denk ik :)

De 10km op 18 mei lijkt niet meer onmogelijk. Voor mij is het doel dan ook uitlopen (en oké, stiekem heb ik wel een richttijd).
Zojuist een slaapplaats + pastamaaltijd geregeld in Nijmegen, voor de avond ervoor :D
Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blij O+
pi_138992857

Voor de liefhebbers ook nog een filmpje gevonden van afgelopen zaterdag, mooie impressie van het parcours wel.
pi_138993039
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blij O+
Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjes 8)7 Maar ze zijn wel erg lief! O+ Maar 1tje thuis is wel genoeg...
  donderdag 17 april 2014 @ 21:38:00 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138993123
quote:

[..]

Ik zag gisteren heel veel kuifeenden (het kostte wat google-werk om erachter te komen dat ze zo heten :+ ) Wat een geinige beestjes!

SPOILER
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:41:59 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_138993362
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjes 8)7 Maar ze zijn wel erg lief! O+ Maar 1tje thuis is wel genoeg...
Hier is er ééntje ook genoeg thuis! Daar struikel ik al vaak genoeg over :')
pi_138993901
Vanavond een hele leuke training gehad! Programma was niet zo bijzonder 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 85%. Maar we liepen dwars door het Centraal Station, over natuurgebiedje in het hart van de stad en over de Parade en de drukke winkelstraten van Den Bosch, de Markt. Erg leuk parcours dus :) Ow. En het water overgestoken met een trekvlot :D

SPOILER
  donderdag 17 april 2014 @ 21:50:07 #274
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138993918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjes 8)7
things you see when you haven't got a shotgun with you....
  FOK!fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 21:52:35 #275
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138994053
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Voor jou een beetje uit de buurt maar vanuit Ockenburgh kun je mooie stukjes lopen, bos en duinen!

en fijn dat trainen goed gaat! Vanavond je been rust geven en volgende keer weer rustig beginnen met lopen.

Trouwens :P volgens mij heeft iedereen stiekem een richttijd :P
En goed geregeld van die slaapplaats! 8-)

quote:

[..]

Konijntjes in het wild zien maakt me zo blij altijd :@
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 17 april 2014 @ 21:53:47 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138994125
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
F means you're fucked
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:54:22 #277
155227 crew  Guppy
dus
pi_138994150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

things you see when you haven't got a shotgun with you....
SPOILER
pi_138994182
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
Lijkt me leuk! Vorige keer was het dat in elk geval!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 21:55:56 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138994240
quote:
Count me in.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:57:47 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138994350
Inclusief de killing Puinduinen uiteraard
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 21:58:15 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138994381
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef YUR het volgende:
Inclusief de killing Puinduinen uiteraard
Tuurlijk. Is heel mooi foto's maken als jij naar boven ploetert.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:59:21 #282
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138994458
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tuurlijk. Is heel mooi foto's maken als jij naar boven ploetert.
Bring it on :9
F means you're fucked
pi_138994645
Ik ga wel mee. Ik wil wel duinen oefenen. Dus ik ploeter lekker met je mee Yur.
  donderdag 17 april 2014 @ 22:04:09 #284
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138994704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Voor jou een beetje uit de buurt maar vanuit Ockenburgh kun je mooie stukjes lopen, bos en duinen!

en fijn dat trainen goed gaat! Vanavond je been rust geven en volgende keer weer rustig beginnen met lopen.

Trouwens :P volgens mij heeft iedereen stiekem een richttijd :P
En goed geregeld van die slaapplaats! 8-)

[..]

Konijntjes in het wild zien maakt me zo blij altijd :@
Ik heb een fiets 8-) Dus alles binnen de grenzen van Den Haag is te doen :Y

Momenteel loop ik alleen maar rustig :Y Ben soms wel eens bang dat ik m'n oude tempo kwijt ben :@ Maar dat komt wel weer. Ego opzij, eerst weer volledig pijnvrij lopen.

Dat denk ik ook ja, van die richttijd. En die van mij is ook niet op slooptempo. Met m'n huidige trainingstempo zou ik 't al moeten kunnen halen...
Slaapplaats is fijn ja! Nijmegen is een klere-eind met de trein vanuit Den Haag, dus als ik dat een dag eerder kan doen... :) De vriend van m'n nicht woont op loopafstand van het parcours. Z'n kinderen zijn dat weekend bij hun moeder, dus ruimte zat *O*

En konijntjes in het wild O+

quote:
Yeah!! I'm in! *O*
  donderdag 17 april 2014 @ 22:06:04 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138994811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

SPOILER
Molly!!
pi_138995153
quote:
Als ik een beetje fatsoenlijk bij het startpunt kan parkeren (helaas verschuilt het grootste deel van mijn vrouwelijkheid zich in mn parkeerkunsten, dus ik heb wel een beetje ruimte nodig :') ) vind ik dat misschien ook nog wel leuk :)
pi_138995186
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond een hele leuke training gehad! Programma was niet zo bijzonder 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 85%. Maar we liepen dwars door het Centraal Station, over natuurgebiedje in het hart van de stad en over de Parade en de drukke winkelstraten van Den Bosch, de Markt. Erg leuk parcours dus :) Ow. En het water overgestoken met een trekvlot :D

SPOILER
Citytrail! ^O^
Klinkt goed!
  donderdag 17 april 2014 @ 22:13:48 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138995222
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als ik een beetje fatsoenlijk bij het startpunt kan parkeren (helaas verschuilt het grootste deel van mijn vrouwelijkheid zich in mn parkeerkunsten, dus ik heb wel een beetje ruimte nodig :') ) vind ik dat misschien ook nog wel leuk :)
Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkeren
F means you're fucked
  donderdag 17 april 2014 @ 22:15:14 #289
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138995276
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:

SPOILER
Gaaf!
Is dat een beetje te doen, dwars door de stad? Wegdektechnisch gezien, enzo..?
  donderdag 17 april 2014 @ 22:16:26 #290
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138995326
Zijn er hier mensen bekend met shit aan de achillespees? Ik ben benieuwd.
pi_138995330
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gaaf!
Is dat een beetje te doen, dwars door de stad? Wegdektechnisch gezien, enzo..?
Een trail is lastiger.
pi_138995335
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkeren
Ja, ik wil! O+
  donderdag 17 april 2014 @ 22:16:50 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138995340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gewoon afvegen
F means you're fucked
pi_138995369
quote:
quote:
In een nog vochtige hondendrol gaan staan tijdens het hardlopen?
  donderdag 17 april 2014 @ 22:17:55 #295
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138995386
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon afvegen
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

[..]

In een nog vochtige hondendrol gaan staan tijdens het hardlopen?
:') _O-

Ik zal me beter verwoorden de volgende keer :')
  donderdag 17 april 2014 @ 22:18:12 #296
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138995398
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon afvegen
Dank je.

* Yuki veegt ijsthee van haar toetsenbord.
  donderdag 17 april 2014 @ 22:21:41 #297
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138995548
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dank je.

* Yuki veegt ijsthee van haar toetsenbord.
Doet jouw achillespees het niet?
  donderdag 17 april 2014 @ 22:21:45 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138995550
Kijkduin O+ :Y
Fijne horeca ook voor naderhand.
pi_138995587
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Quoi het volgende:
Kijkduin O+ :Y
Fijne horeca ook voor naderhand.
Vorige keer hadden ze goeie warme choco en appeltaart met slagroom!
  donderdag 17 april 2014 @ 22:23:15 #300
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138995620
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Vorige keer hadden ze goeie warme choco en appeltaart met slagroom!
En worteltjestaart!
  donderdag 17 april 2014 @ 22:23:30 #301
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138995631
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Een trail is lastiger.
Dat zal ongetwijfeld ja :D
Ik heb altijd ruzie met kinderkopjes. Ongelijke tegels, brrrr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')