Ach ja, dat met bijna al die regionale loopjes. Maar ik neig sowieso wel naar de veilige 5. Hobbelen (LDL) doe ik liever tijdens een training.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als dat dan maar niet over Swets' frikandel gaat.
[..]
Ik heb zelf ooit de 5 EM gelopen, dit is een loopje met over het over het algemeen erg snelle lopers. Bij de 10 EM eindig je vrijwel zeker (geldt ook voor mij) bijna onderaan. Wel een mooie omgeving en een leuke loop.
Degelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach ja, dat met bijna al die regionale loopjes. Maar ik neig sowieso wel naar de veilige 5. Hobbelen (LDL) doe ik liever tijdens een training.
Lekker verstandig
Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij de marathon was ik wel blij op de finish
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Voor jou:quote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.
Net na de finish had ik wel even tranen in mijn ogen ja. En toen ikquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
het rusltaat van de shoot van RW in Breda, mijn zus staat op de cover:
[ afbeelding ]Is Nadine Broersen jouw zus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ik zal straks even de tijd nemen om het helemaal door te lezen, maar de afbeelding bovenaan het artikel is hoopgevend!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Voor jou:
http://www.drnicksrunning(...)in-minimalist-shoes/
Shaamteloosquote:Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef Gogo83 het volgende:
Over valsspelen tijdens een marathon.
http://wordstorunby.wordpress.com/2014/04/17/parijs/
Nou ja.. dit is natuurlijk al een stuk beter dan 600m rennenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef Gogo83 het volgende:
Over valsspelen tijdens een marathon.
http://wordstorunby.wordpress.com/2014/04/17/parijs/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijk blijven doortrainen danquote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijksteOver nog eens 10 kg zal het wel makkelijker gaan denk ik
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:43 schreef Yuki het volgende:
Whoop whoop!Dat was lekker
Voor degenen die overwegen vandaag nog te gaan lopen: doen! Het is fantastisch loopweer
7,5km op een lekker tempo hardgelopen en vervolgens 1km rustig uitgewandeld. Hartslag was wat aan de hoge kant, maar dat kan ook met de wind en warmte te maken gehad hebben. Ik heb 't iig geen moment benauwd gehad én m'n benen doen geen pijn
Door dit soort trainingen krijg ik weer vertrouwen in de MarikenloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me best leuk om eens te doen, maar dan zal ik zeker geen medaille aannemen neequote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja.. dit is natuurlijk al een stuk beter dan 600m rennen![]()
of bewust afzakken en DOEN ALSOF je een hele hebt gelopen. Dit is gewoon eerlijk en ze zegt zelf ook dat ze niet weet wat ze nou eigenlijk met die medaille moet. Al had ik 'm denk ik zelf gewoon niet aangenomen als ik 't was geweest.
Ik had jou nooit met een tattoo sleeve verwacht nav eerdere fotosquote:
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Hmm, stiekem vind ik dit ook wel interessant. (X-benen check, platvoeten check) Even snel door gekeken maar vanavond thuis nog maar even goed lezen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Voor jou:
http://www.drnicksrunning(...)in-minimalist-shoes/
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist berekend dat mijn voeten ieder 20482 keer de grond hebben geraakt tijdens de marathon
En iedere keer kreeg zo'n voet dus 3 tot 4 keer mijn lichaamsgewicht te verwerken, da's tussen 228 en 304 kg.
Sporten is gezond
Break a leg!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
vanavond lopen mensen, bedankt voor al jullie motivatie berichtjes.
Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
vanavond lopen mensen, bedankt voor al jullie motivatie berichtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |