quote:Op donderdag 17 april 2014 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En je liep over gras, dat is sowieso kut
Natuurlijk!quote:
Ik kan die foto niet meer zien zonder de zin op je shirt af te maken: "frikandel".quote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij de marathon was ik wel blij op de finish
[ afbeelding ]
Je was niet de enigequote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel de master-of-derp-photo!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Derp?
[ afbeelding ]
Dat was dan wel ná het lopen
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Derp?
[ afbeelding ]
Dat was dan wel ná het lopen
Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijkstequote:Op donderdag 17 april 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
7 min/km gemiddeld haal je wel toch? Misschien nog niet heel lang maar dat komt wel hoor!
Alleen de hoogste snelheid in dat loopje is misschien nog wat too much.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik kan die foto niet meer zien zonder de zin op je shirt af te maken: "frikandel".
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Devv het volgende:
Is er al eens een thumbs down loper gesignaleerd?
QFT!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
En plezier is voor mij het belangrijkste![]()
Sowieso wordt het tempo aangepast aan de minder snelle lopers. Al vond ik dat het snellere groepje niet heel goed oplette. Ik liep zelf achteraan mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijksteOver nog eens 10 kg zal het wel makkelijker gaan denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Bij londen hebben we ook iemand van de club die bij een paar meetpunten geen tussentijd geregistreerd heeft. Maar die heeft 'm toch echt gelopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik zou die medaille niet eens willen als ik 'm niet had uitgelopen. Steeds maar weer herinnerd worden aan het feit dat je hebt gefaald.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
het rusltaat van de shoot van RW in Breda, mijn zus staat op de cover:
[ afbeelding ]Owja, goeie, dat soort tijdschriften maar eens meenemen voor in het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
het rusltaat van de shoot van RW in Breda, mijn zus staat op de cover:
[ afbeelding ]Oh ja, die zal vandaag wel zo'n beetje in de bus vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Guard het volgende:
owh ik zie nu pas dat er op de cover Afsnijden geen bezwaar staat
Ik zit zelf ook nog te twijfelen over een loopje op tweede Paasdag. Hier in Boxtel is een Paasloop van 15kilometer. En Gogo is toch niet thuis, dus misschien ga ik wel. Andere Brabo's die deze gaan lopen?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Quoi het volgende:
Hats ik vind die foto meevallen hoor!
Ik ga misschien ook een paasloop doen maandag. Te kiezen: 5 of 10 EM. Ik denk dat 10 me zwaar gaat vallen, maar vind het toch absurd na zo'n HM. Ik vrees dat ik erna ben ingekakt
Als dat dan maar niet over Swets' frikandel gaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Guard het volgende:
owh ik zie nu pas dat er op de cover Afsnijden geen bezwaar staat
Ik heb zelf ooit de 5 EM gelopen, dit is een loopje met over het over het algemeen erg snelle lopers. Bij de 10 EM eindig je vrijwel zeker (geldt ook voor mij) bijna onderaan. Wel een mooie omgeving en een leuke loop.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Quoi het volgende:
Hats ik vind die foto meevallen hoor!
Ik ga misschien ook een paasloop doen maandag. Te kiezen: 5 of 10 EM. Ik denk dat 10 me zwaar gaat vallen, maar vind het toch absurd na zo'n HM. Ik vrees dat ik erna ben ingekakt
Pff wat een drukte op de finish..quote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas is mijn paasagenda al helemaal gevuld. Ik kom waarschijnlijk niet eens aan een loopje toe deze zalige dagen (m.u.v. morgenochtend)quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook nog te twijfelen over een loopje op tweede Paasdag. Hier in Boxtel is een Paasloop van 15kilometer. En Gogo is toch niet thuis, dus misschien ga ik wel. Andere Brabo's die deze gaan lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |