Ik heb een keer 1 bocht afgesneden bij een 5km loopje (ongeveer 5 meter) en toen voelde ik me al ontzettend kutquote:Op donderdag 17 april 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik zou die medaille niet eens willen als ik 'm niet had uitgelopen. Steeds maar weer herinnerd worden aan het feit dat je hebt gefaald.
Ja dat. Ik was zelf niet blij met de vredesloop medaille omdat ik 'teveel' had gewandeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik zou die medaille niet eens willen als ik 'm niet had uitgelopen. Steeds maar weer herinnerd worden aan het feit dat je hebt gefaald.
Ik gok dat die meneer erbij zat die voor de 10KM ging en 'perongeluk' marathon liepquote:Op donderdag 17 april 2014 08:02 schreef mosselmossel het volgende:
129 lopers spelen vals bij marathon Rotterdam
Heeft die persoon niet een eigen sportschool oid, gevalletje PR?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gok dat die meneer erbij zat die voor de 10KM ging en 'perongeluk' marathon liep
Jij kan het niet hebben dat jij je het leplazarus hebt getraind en hij niet, hè? Zou ik ook hebben denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gok dat die meneer erbij zat die voor de 10KM ging en 'perongeluk' marathon liep
Ow jawel dat zou ik best kunnen hebben, maar ik geloof het gewoon echt niet. Als ik zie hoe zwaar de meeste mensen het met die laatste 7KM hebben die wel serieus getrained hebben (en die voor die tijd ook al minimaal een HM Liepen) dan geloof ik simpelweg niet dat je 42KM hardlopend kan afleggen als je nooit meer dan 7KM loopt. Onmogelijk. Zeker met zijn lichaamsbouw.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij kan het niet hebben dat jij je het leplazarus hebt getraind en hij niet, hè? Zou ik ook hebben denk ik.
Sorry, maar ik vind het wel een strakke actie. Ik zou geen 70 euro voor dat geintje over hebben, maar het is wel humor om gewoon een dikke vinger op te steken en een medaille op te halen voor een stukje slenteren terwijl er ondertussen mensen halfdood over de finishlijn kruipenquote:Op donderdag 17 april 2014 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Werkelijk, dat je schaamteloos gewoon die medaille op ga halen
Ik vind het alleen maar treurig. Het zou leuk zijn als je de EERSTE ben die dit doet, maar bij de 34e editie is er weinig origineels aan aan dit grapje.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef Devv het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het wel een strakke actie. Ik zou geen 70 euro voor dat geintje over hebben, maar het is wel humor om gewoon een dikke vinger op te steken en een medaille op te halen voor een stukje slenteren terwijl er ondertussen mensen halfdood over de finishlijn kruipen.
Awh!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:04 schreef linebear het volgende:
Het is natuurlijk zwaar kut om dat stomme verhaal te lezen nadat je zelf moest uitstappen
Dat moet je zelf bepalen, vanuit dit topic zijn er 33 mensen die zich (ovb) hebben aangemeld...quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Werkelijk, dat je schaamteloos gewoon die medaille op ga halen
Deze twee opmerkingen schoten bij mij ook door mijn hoofd toen ik het nieuws las. Echt sneu dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me wel af.. hebben ze dan 2 uur ergens op een hoekje staan wachten?
Watskebeurt?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:04 schreef linebear het volgende:
Het is natuurlijk zwaar kut om dat stomme verhaal te lezen nadat je zelf moest uitstappen
Voor de jeugd Olympische spelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga me maar opgeven...
[ afbeelding ]
Ze vroegen me een paar maanden geleden nog om m'n ID bij de supermarkt toen ik bier wilde kopenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze vroegen me een paar maanden geleden nog om m'n ID bij de supermarkt toen ik bier wilde kopen
Dat geloof ik graag, maar ach, alles beter als niet vooruit komenquote:Op donderdag 17 april 2014 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu nog wel, toen ik begon met lopen, korfbalde ik er ook nog naast. In eerste instantie leek ik scherper te zijn, maar na verloop van tijd leverde ik wel flink in qua snelheid op de sprintjes, omdat ik in verhouding meer aan hardlopen deed en mijn spieren zich daar dus op gingen instellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ah, ik sta toch nog op de foto tijdens m'n loopje van 2 weken terug. Beetje jammer dat zo'n fotograaf dan richting het einde gaat staan, ik had het niet echt meer naar m'n zinMaar nog net genoeg voor 1 duimpje, andere duim ook onderweg volgens mij, maar de fotograaf was te snel met het nemen van de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ah, ik sta toch nog op de foto tijdens m'n loopje van 2 weken terug. Beetje jammer dat zo'n fotograaf dan richting het einde gaat staan, ik had het niet echt meer naar m'n zinVind het toch een leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
1 tel later en ik had idd met 2 duimpjes en grote grijns op de foto gestaanquote:Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar nog net genoeg voor 1 duimpje, andere duim ook onderweg volgens mij, maar de fotograaf was te snel met het nemen van de foto
Gewoon op oefenenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet nog steeds een foto van mezelf vinden tijdens een hardloopwedstrijd die geen herpderpkop heeft
Even met de kleurkanalen spelen en t rode is ook alweer wegquote:Op donderdag 17 april 2014 09:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gewoon op oefenen![]()
Maar ik zweet ook niet zoveel en krijg niet heel snel een tomatenhoofd, dat helpt wel om niet volledig kut op de foto te staan.
Hehe herkenbaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet nog steeds een foto van mezelf vinden tijdens een hardloopwedstrijd die geen herpderpkop heeft
Ik zweet bijna alleen maar onder m'n oksels, dat is ook niet altijd even charmantquote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zie, daar gaat 't al mis. Ik zweet al na 1km, vooral op m'n hoofd, die ook nog eens knalrood wordt![]()
Echt, op hardloopfoto's zie ik er altijd 1024x dikker uit dan dat ik in werkelijkheid ben/denk te zijn![]()
Klopt, fout van fotograaf dusquote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
1 tel later en ik had idd met 2 duimpjes en grote grijns op de foto gestaan
Ah, in Pijnacker. Leuk kleinschalig loopje.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Quoi het volgende:
Hats ik vind die foto meevallen hoor!
Ik ga misschien ook een paasloop doen maandag. Te kiezen: 5 of 10 EM. Ik denk dat 10 me zwaar gaat vallen, maar vind het toch absurd na zo'n HM. Ik vrees dat ik erna ben ingekakt
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, zie, daar gaat 't al mis. Ik zweet al na 1km, vooral op m'n hoofd, die ook nog eens knalrood wordt![]()
Echt, op hardloopfoto's zie ik er altijd 1024x dikker uit dan dat ik in werkelijkheid ben/denk te zijn![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Ah, in Pijnacker. Leuk kleinschalig loopje.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Devv het volgende:
Is er al eens een thumbs down loper gesignaleerd?
Wel een middelvinger.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Devv het volgende:
Is er al eens een thumbs down loper gesignaleerd?
Helaas, ik heb andere plannen voor maandag. Daarom ga ik op zondag de Delftse Houtloop doen.quote:
En je liep over gras, dat is sowieso kutquote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Om het even te illustreren:
[ afbeelding ]
Was wel bij de finish van m'n 10K PB, dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |