quote:Op donderdag 17 april 2014 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En je liep over gras, dat is sowieso kut
Natuurlijk!quote:
Ik kan die foto niet meer zien zonder de zin op je shirt af te maken: "frikandel".quote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij de marathon was ik wel blij op de finish
[ afbeelding ]
Je was niet de enigequote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel de master-of-derp-photo!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Derp?
[ afbeelding ]
Dat was dan wel ná het lopen
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Derp?
[ afbeelding ]
Dat was dan wel ná het lopen
Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijkstequote:Op donderdag 17 april 2014 07:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
7 min/km gemiddeld haal je wel toch? Misschien nog niet heel lang maar dat komt wel hoor!
Alleen de hoogste snelheid in dat loopje is misschien nog wat too much.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik kan die foto niet meer zien zonder de zin op je shirt af te maken: "frikandel".
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef Devv het volgende:
Is er al eens een thumbs down loper gesignaleerd?
QFT!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
En plezier is voor mij het belangrijkste![]()
Sowieso wordt het tempo aangepast aan de minder snelle lopers. Al vond ik dat het snellere groepje niet heel goed oplette. Ik liep zelf achteraan mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijksteOver nog eens 10 kg zal het wel makkelijker gaan denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Bij londen hebben we ook iemand van de club die bij een paar meetpunten geen tussentijd geregistreerd heeft. Maar die heeft 'm toch echt gelopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik zou die medaille niet eens willen als ik 'm niet had uitgelopen. Steeds maar weer herinnerd worden aan het feit dat je hebt gefaald.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
het rusltaat van de shoot van RW in Breda, mijn zus staat op de cover:
[ afbeelding ]Owja, goeie, dat soort tijdschriften maar eens meenemen voor in het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[ afbeelding ]Oh ja, die zal vandaag wel zo'n beetje in de bus vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Guard het volgende:
owh ik zie nu pas dat er op de cover Afsnijden geen bezwaar staat
Ik zit zelf ook nog te twijfelen over een loopje op tweede Paasdag. Hier in Boxtel is een Paasloop van 15kilometer. En Gogo is toch niet thuis, dus misschien ga ik wel. Andere Brabo's die deze gaan lopen?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Quoi het volgende:
Hats ik vind die foto meevallen hoor!
Ik ga misschien ook een paasloop doen maandag. Te kiezen: 5 of 10 EM. Ik denk dat 10 me zwaar gaat vallen, maar vind het toch absurd na zo'n HM. Ik vrees dat ik erna ben ingekakt
Als dat dan maar niet over Swets' frikandel gaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef Guard het volgende:
owh ik zie nu pas dat er op de cover Afsnijden geen bezwaar staat
Ik heb zelf ooit de 5 EM gelopen, dit is een loopje met over het over het algemeen erg snelle lopers. Bij de 10 EM eindig je vrijwel zeker (geldt ook voor mij) bijna onderaan. Wel een mooie omgeving en een leuke loop.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Quoi het volgende:
Hats ik vind die foto meevallen hoor!
Ik ga misschien ook een paasloop doen maandag. Te kiezen: 5 of 10 EM. Ik denk dat 10 me zwaar gaat vallen, maar vind het toch absurd na zo'n HM. Ik vrees dat ik erna ben ingekakt
Pff wat een drukte op de finish..quote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas is mijn paasagenda al helemaal gevuld. Ik kom waarschijnlijk niet eens aan een loopje toe deze zalige dagen (m.u.v. morgenochtend)quote:Op donderdag 17 april 2014 10:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook nog te twijfelen over een loopje op tweede Paasdag. Hier in Boxtel is een Paasloop van 15kilometer. En Gogo is toch niet thuis, dus misschien ga ik wel. Andere Brabo's die deze gaan lopen?
Ach ja, dat met bijna al die regionale loopjes. Maar ik neig sowieso wel naar de veilige 5. Hobbelen (LDL) doe ik liever tijdens een training.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als dat dan maar niet over Swets' frikandel gaat.
[..]
Ik heb zelf ooit de 5 EM gelopen, dit is een loopje met over het over het algemeen erg snelle lopers. Bij de 10 EM eindig je vrijwel zeker (geldt ook voor mij) bijna onderaan. Wel een mooie omgeving en een leuke loop.
Degelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach ja, dat met bijna al die regionale loopjes. Maar ik neig sowieso wel naar de veilige 5. Hobbelen (LDL) doe ik liever tijdens een training.
Lekker verstandig
Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Voor jou:quote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.
Net na de finish had ik wel even tranen in mijn ogen ja. En toen ikquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zo`n moment in janken zou uitbarsten. Extreme vermoeidheid en loskomende emotie.
[ afbeelding ]Is Nadine Broersen jouw zus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ik zal straks even de tijd nemen om het helemaal door te lezen, maar de afbeelding bovenaan het artikel is hoopgevend!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Voor jou:
http://www.drnicksrunning(...)in-minimalist-shoes/
Shaamteloosquote:Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef Gogo83 het volgende:
Over valsspelen tijdens een marathon.
http://wordstorunby.wordpress.com/2014/04/17/parijs/
Nou ja.. dit is natuurlijk al een stuk beter dan 600m rennenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef Gogo83 het volgende:
Over valsspelen tijdens een marathon.
http://wordstorunby.wordpress.com/2014/04/17/parijs/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijk blijven doortrainen danquote:Op donderdag 17 april 2014 10:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, dat hou ik dus niet lang vol.. Nouja, wel een km of 5, op max hartslag en dan heb ik er geen plezier in. En plezier is voor mij het belangrijksteOver nog eens 10 kg zal het wel makkelijker gaan denk ik
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:43 schreef Yuki het volgende:
Whoop whoop!Dat was lekker
Voor degenen die overwegen vandaag nog te gaan lopen: doen! Het is fantastisch loopweer
7,5km op een lekker tempo hardgelopen en vervolgens 1km rustig uitgewandeld. Hartslag was wat aan de hoge kant, maar dat kan ook met de wind en warmte te maken gehad hebben. Ik heb 't iig geen moment benauwd gehad én m'n benen doen geen pijn
Door dit soort trainingen krijg ik weer vertrouwen in de MarikenloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me best leuk om eens te doen, maar dan zal ik zeker geen medaille aannemen neequote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja.. dit is natuurlijk al een stuk beter dan 600m rennen![]()
of bewust afzakken en DOEN ALSOF je een hele hebt gelopen. Dit is gewoon eerlijk en ze zegt zelf ook dat ze niet weet wat ze nou eigenlijk met die medaille moet. Al had ik 'm denk ik zelf gewoon niet aangenomen als ik 't was geweest.
Ik had jou nooit met een tattoo sleeve verwacht nav eerdere fotosquote:
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Hmm, stiekem vind ik dit ook wel interessant. (X-benen check, platvoeten check) Even snel door gekeken maar vanavond thuis nog maar even goed lezen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Voor jou:
http://www.drnicksrunning(...)in-minimalist-shoes/
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist berekend dat mijn voeten ieder 20482 keer de grond hebben geraakt tijdens de marathon
En iedere keer kreeg zo'n voet dus 3 tot 4 keer mijn lichaamsgewicht te verwerken, da's tussen 228 en 304 kg.
Sporten is gezond
Break a leg!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
vanavond lopen mensen, bedankt voor al jullie motivatie berichtjes.
Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:49 schreef PassThatShit het volgende:
vanavond lopen mensen, bedankt voor al jullie motivatie berichtjes.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!
Tegeltjeswijsheidquote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]Pijn is tijdelijk, een PR voor altijd
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:58 schreef Yuki het volgende:
April is een goede maand
Nu al bijna 2x zoveel km's gemaakt als in maart
Dat kan ook gauw, want in maart heb ik maar 19,5km gelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Helaas kom ik niet uit die atletische genepool.quote:
Ja!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Weer lekker op weg zijn is toch gewoon super tof?
En het rustig lopen gaat je ook steeds beter afquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!Blij als een kind als ik me bedenk dat ik 7,5km heb kunnen lopen zonder noemenswaardige pijn. En dat áls ik pijn heb na een training (zoals afgelopen maandag), ik snel genoeg herstel en één extra rustdag genoeg kan zijn.
Zoals ik al eerder postte, ik begin weer vertrouwen te krijgen in het kunnen lopen van de Marikenloop. En dat is gewoon super tof!
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!Blij als een kind als ik me bedenk dat ik 7,5km heb kunnen lopen zonder noemenswaardige pijn. En dat áls ik pijn heb na een training (zoals afgelopen maandag), ik snel genoeg herstel en één extra rustdag genoeg kan zijn.
Zoals ik al eerder postte, ik begin weer vertrouwen te krijgen in het kunnen lopen van de Marikenloop. En dat is gewoon super tof!
Zeker!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef YUR het volgende:
[..]
En het rustig lopen gaat je ook steeds beter af
Wat fijn dat je weer begonnen bent!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yuki, wat fijn dat je training goed ging. En die Marikenloop komt echt wel goed!
Ik heb mijn eerste rondje na mijn operatie ook weer gehad. Ben weer begonnen met les 1 van Evy en dat ging goed. Ging iets te enthousiast van start maar het was heerlijk. Het was alleen heel warm, kort kort was ook voldoende geweest![]()
Ben nu alleen aan het twijfelen of ik een aantal lessen van evy over kan slaan. Hoe hard zouden mijn benen weer moeten wennen na een maand niets doen? En wat is wijsheid....
http://www.endomondo.com/workouts/324770922/7208949
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej mijn eerste 4km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook al mag ik je workout niet zienMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Jeej mijn eerste 4km
Well done!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Guard het volgende:
[..]Nee
Vriendjes is ook leuk. Zal straks achter de computer nog eens naar de instellingen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Klinkt verstandigquote:Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yuki, ik heb een kaakoperatie gehad. Ik had gedacht dat ik hierdoor langer niet kon lopen door al het gedreun in mijn hoofd maar daar heb ik geen last van gehad.
Voor de operatie zat ik in week 8 ofzo van Evy en al bijna tegen de 5km aan.
Maar ik ga denk idd even rustig beginnen en dan geleidelijk aan wat overslaan.
Gelukkig dat je er geen last van hebt gehad tijdens het lopen. Hopelijk lukt het weer om lekker op te bouwen naar de 5km.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yuki, ik heb een kaakoperatie gehad. Ik had gedacht dat ik hierdoor langer niet kon lopen door al het gedreun in mijn hoofd maar daar heb ik geen last van gehad.
Voor de operatie zat ik in week 8 ofzo van Evy en al bijna tegen de 5km aan.
Maar ik ga denk idd even rustig beginnen en dan geleidelijk aan wat overslaan.
Wat neem je lange stappen!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist berekend dat mijn voeten ieder 20482 keer de grond hebben geraakt tijdens de marathon
En iedere keer kreeg zo'n voet dus 3 tot 4 keer mijn lichaamsgewicht te verwerken, da's tussen 228 en 304 kg.
Sporten is gezond
Jeej mijn eerste 4km
Goed verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Hoeveel had je mee dan, een bidon of zo?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef _MvN_ het volgende:
Het was behoorlijk warm in de zon, met een stevig windje. Toch nog een gaatje voor 24 KM weten te vinden. Onderweg wel nog ergens aangeklopt voor water, had te weinig meegenomen.
Cadans zegt 86 per voet per minuut. 3uur58 is 238 minutenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat neem je lange stappen!
http://losseveter.nl/2014/04/17/een-marathon-lopen-gekkenwerk/
Wie?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Quoi het volgende:
Ik kwam vanmiddag zomaar een Fok!er in het wild tegen![]()
![]()
Of eigenlijk kwam die mij tegen, want ik liep weer eens in gedachten rechtuit en op mijn doel af
Een bidon idd. Leek mij wel voldoende. Blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoeveel had je mee dan, een bidon of zo?
En een gaatje voor 24 km, is een behoorlijk gat
Jaja, wie?quote:
Dan drink jij aardig wat! Bij mijn zijn het tijdens 18+ km altijd kleine slokjes, dus ik kreeg die 2 kleine bidonnetjes nooit op.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Een bidon idd. Leek mij wel voldoende. Blijkbaar niet dus
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Nou deze is het dus geworden, hopelijk over een anderhalve week klaar.
Toch zonder onderrand, allemaal extra gewichtEn het al eerder genoemde zweetprobleem.
Laat die zon dus maar schijnen
Goede keuze!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zonder onderrand, allemaal extra gewichtEn het al eerder genoemde zweetprobleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken is het wel voldoende idd. Nu had ik eerder vandaag heel weinig gedronken, en dat merk je dan welquote:Op donderdag 17 april 2014 17:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaja, wie?
[..]
Dan drink jij aardig wat! Bij mijn zijn het tijdens 18+ km altijd kleine slokjes, dus ik kreeg die 2 kleine bidonnetjes nooit op.
[..]Hij is leuk!
Mijquote:
Cool! Sport zonnebrillen vind ik normaal echt spuuglelijk, maar deze is nog best mooi!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik merk dat hier ook echt heel snel. Zodra ik niet loop, lijken de kilo's er meteen aanplakken, althans, in de spiegel. Zodra ik weer wat meer ga lopen (zoals nu 3x per week, ongeveer 13km p/w) merk ik meteen dat die kilo's er weer af vliegen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En er is een paar kilo gewicht bijgekomen en dat zijn geen spieren Ik heb nu een week niet gelopen.
Ah!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
MijBraaf met mn tas met hardloopspullen. Al betwijfel ik dat ik die vanavond ga gebruiken, want ik ben nog steeds heel erg moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |