quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Succes! En onthoud, hoe sneller je loopt, des te minder tijd ben je onderweg, dus des te minder kans op blessures!
Tegeltjeswijsheidquote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]Pijn is tijdelijk, een PR voor altijd
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:58 schreef Yuki het volgende:
April is een goede maand
Nu al bijna 2x zoveel km's gemaakt als in maart
Dat kan ook gauw, want in maart heb ik maar 19,5km gelopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Helaas kom ik niet uit die atletische genepool.quote:
Ja!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Weer lekker op weg zijn is toch gewoon super tof?
En het rustig lopen gaat je ook steeds beter afquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!Blij als een kind als ik me bedenk dat ik 7,5km heb kunnen lopen zonder noemenswaardige pijn. En dat áls ik pijn heb na een training (zoals afgelopen maandag), ik snel genoeg herstel en één extra rustdag genoeg kan zijn.
Zoals ik al eerder postte, ik begin weer vertrouwen te krijgen in het kunnen lopen van de Marikenloop. En dat is gewoon super tof!
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!Blij als een kind als ik me bedenk dat ik 7,5km heb kunnen lopen zonder noemenswaardige pijn. En dat áls ik pijn heb na een training (zoals afgelopen maandag), ik snel genoeg herstel en één extra rustdag genoeg kan zijn.
Zoals ik al eerder postte, ik begin weer vertrouwen te krijgen in het kunnen lopen van de Marikenloop. En dat is gewoon super tof!
Zeker!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef YUR het volgende:
[..]
En het rustig lopen gaat je ook steeds beter af
Wat fijn dat je weer begonnen bent!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yuki, wat fijn dat je training goed ging. En die Marikenloop komt echt wel goed!
Ik heb mijn eerste rondje na mijn operatie ook weer gehad. Ben weer begonnen met les 1 van Evy en dat ging goed. Ging iets te enthousiast van start maar het was heerlijk. Het was alleen heel warm, kort kort was ook voldoende geweest![]()
Ben nu alleen aan het twijfelen of ik een aantal lessen van evy over kan slaan. Hoe hard zouden mijn benen weer moeten wennen na een maand niets doen? En wat is wijsheid....
http://www.endomondo.com/workouts/324770922/7208949
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej mijn eerste 4km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook al mag ik je workout niet zienMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej mijn eerste 4km
Well done!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Guard het volgende:
[..]Nee
Vriendjes is ook leuk. Zal straks achter de computer nog eens naar de instellingen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |