Bedankt voor de tip, ik kende 'm nog niet. Leuke herkenbare verhalen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Kennen jullie het blog http://leukeloopjes.wordpress.com/ al? Ik lees vaak met plezier de verhalen, al was het maar omdat ze geregeld ook over de regionale loopjes hier in ZH gaan.
Rustig aan bij de AV is geen optie, want dan moet ik alleen lopen en daar heb ik geen zin in. Maar ik heb de afgelopen maanden niet zo goed voor mezelf gezorgd qua drukte (stage/werk/studie/reistijd), en nu ik het iets rustiger heb moet ik daar de prijs een beetje voor betalen denk ik. Dinsdag ben ik wel gewoon gaan trainen, maar halverwege was ik echt helemaal leeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah!
Altijd leuk, FOK!kers in het wild spotten
Vanavond training bij de AV? Optie om rustig aan te doen, of moet je gewoon naar bed?
Klinkt heel verstandig! Batterij weer een beetje opladenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Rustig aan bij de AV is geen optie, want dan moet ik alleen lopen en daar heb ik geen zin in. Maar ik heb de afgelopen maanden niet zo goed voor mezelf gezorgd qua drukte (stage/werk/studie/reistijd), en nu ik het iets rustiger heb moet ik daar de prijs een beetje voor betalen denk ik. Dinsdag ben ik wel gewoon gaan trainen, maar halverwege was ik echt helemaal leeg.
Dus maar een avondje hangen met kopjes thee en vroeg slapen.
Per voet he. Dus hij heeft zo'n 40.000 passen gezet, wat prime midden in de 30 a 40 duizend schatting zit van dat artikel.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat neem je lange stappen!
http://losseveter.nl/2014/04/17/een-marathon-lopen-gekkenwerk/
Even gekeken, leuk blog!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Kennen jullie het blog http://leukeloopjes.wordpress.com/ al? Ik lees vaak met plezier de verhalen, al was het maar omdat ze geregeld ook over de regionale loopjes hier in ZH gaan.
Het is een man die de blogs schrijft.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Even gekeken, leuk blog!
En wat is ze snel28 minuten, 7 km
| 1 2 3 | [b] 11 mei 2014 - [url=http://www.dekoplopers.nl] Kopjesloop (Delft)[/url][/b] [*] Spiritusbus - 10km |
Whahaha okéquote:Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is een man die de blogs schrijft.![]()
En veel herkenbare verenigingen en loopjes ja, veel hier in de buurt!
Volgens mij zijn er meerdere auteurs, maar allemaal man.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef Serinde het volgende:
[..]
Whahaha oké![]()
Ik vond de schrijfstijl vrouwelijk of zo denk ik. Hoe dan ook, snel!
dat kan best, in Temple bar van pub naar pub *burp*quote:Op donderdag 17 april 2014 18:32 schreef _MvN_ het volgende:
In Dublin schijn je ook te kunnen lopen.
Knap hoor, Swets! En blijf vooral heelquote:Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, mijn eerste rondje als marathon veteraan zit erop. Uiteraard in het marathon shirt. Jammer dat ik geen hardloper ben tegen gekomen
Eerste KM ging soepeltjes. lage HR, redelijk hoog tempo. Vanaf 2KM voelde ik mijn rechterknieholte. Net alsof continue de boel dreigde te verkrampen. Uiteindelijk lekker rustig aangedaan. vooral stijle bruggetjes op gewandeld om de knie te ontzien en 6KM gehobbeld. Na afloop voelde het stram en stijf, maar ondertussen weer weg.
Wel even voorzichtig aankijken de komende loopjes.
Precies! En we nemen alleen handbagage mee, dus geen plaats voor hardloopschoenen.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
dat kan best, in Temple bar van pub naar pub *burp*
Als je het zo quote lijkt het alsof het in een week tijd er ineens is bijgekomen, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is eerder een maand. Ik heb me voorgenomen om met ingang van 28 april een opbouwschema te gaan doen volledig gericht op duurvermogen. Starten met LDLs van 12km en dan uitbouwen tot 25km in een week of 10. Daarna is het tijd om langzaam naar de HVT te gaan kijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik merk dat hier ook echt heel snel. Zodra ik niet loop, lijken de kilo's er meteen aanplakken, althans, in de spiegel. Zodra ik weer wat meer ga lopen (zoals nu 3x per week, ongeveer 13km p/w) merk ik meteen dat die kilo's er weer af vliegen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net na de finish had ik wel even tranen in mijn ogen ja. En toen ikE.T.
achter de hekken zag staan.
Geinig ja!quote:Op donderdag 17 april 2014 18:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meerdere auteurs, maar allemaal man.
@Quoi: zelfs een stuk over jouw Bertus.
Moet wel lekker zijn om nu even niets meer te hoeven! Heb je in je achterhoofd desondanks al een nieuw doel?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, mijn eerste rondje als marathon veteraan zit erop. Uiteraard in het marathon shirt. Jammer dat ik geen hardloper ben tegen gekomen
Eerste KM ging soepeltjes. lage HR, redelijk hoog tempo. Vanaf 2KM voelde ik mijn rechterknieholte. Net alsof continue de boel dreigde te verkrampen. Uiteindelijk lekker rustig aangedaan. vooral stijle bruggetjes op gewandeld om de knie te ontzien en 6KM gehobbeld. Na afloop voelde het stram en stijf, maar ondertussen weer weg.
Wel even voorzichtig aankijken de komende loopjes.
Zien er cool uit!quote:Op donderdag 17 april 2014 19:37 schreef Ciscus het volgende:
Nieuwe schoenen kunnen zo fijn zijn, ik vloog als een gazelle-puber 10 km door het park!
(Ik heb de ON Cloudrunner 2013 gekocht)
Sowieso moet ik in Oktober in Bleiswijk m'n HM PR verbeterenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Moet wel lekker zijn om nu even niets meer te hoeven! Heb je in je achterhoofd desondanks al een nieuw doel?
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.ted.com/talks/(...)_born_to_run#t-25866
Heel oud maar ik had een surfmomentje over op het werk. En ik weet nu waar Taharumara vandaan komt!
Lekkerrrr!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef Xilantof het volgende:
Heerlijke 10 km gehad net. In de regen door 't bos en de duinen.
Nogal. Prima temperatuur en je reuk wordt ontzettend geprikkeld met de natuur die nat wordt in de regen!quote:
10EM over 5 weken is nog best wel rap eigenlijk...hou rekening met minstens 4 weken herstelquote:Op donderdag 17 april 2014 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso moet ik in Oktober in Bleiswijk m'n HM PR verbeteren
En over 5 weken staat er een 10EM op het programma.
Ik wilde juist lekker lopen, maar m'n knie haalde de pret er wel een beetje uit.
Ja die geur is zalig he?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nogal. Prima temperatuur en je reuk wordt ontzettend geprikkeld met de natuur die nat wordt in de regen!
Had iets langer gemoeten van m'n schema, maar m'n achilles liet dat nog even niet toe.
Jij nog gerend?
Achteraf bedacht ik me ook dat dat behoorlijk dicht op de marathon zat. Hij is 18 Mei.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:23 schreef YUR het volgende:
[..]
10EM over 5 weken is nog best wel rap eigenlijk...hou rekening met minstens 4 weken herstel
Ja, heel langzaam is datquote:Op donderdag 17 april 2014 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Achteraf bedacht ik me ook dat dat behoorlijk dicht op de marathon zat. Hij is 18 Mei.
Werkelijk heerlijk!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja die geur is zalig he?
Alleen gisteren een heel klein stukje met de loopgroep. Morgen ga ik intervallen doen. Ff weer wat energie kwijt
Die is best leukquote:Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik overweeg mee te doen aan de Omloop Ter Heijde, vrijdagavond 16 mei. Ik kom die ochtend uit een serie van 4 nachtdiensten, ik verwacht er dus niet zoveel van. Maar avondloopjes <3
Idd uit Wenen meegenomen, maar had ze wel al langer op de korrel. Was dat kraampje meteen links tegenover Erdinger Bier Alkoholfrei (volgens hun campagne de ideale drank na een hardloopwedstrijd)quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zien er cool uit!en dat ze goed lopen is natuurlijk mooi meegenomen
Souvenirtje uit Wenen? Ken dit merk niet in NL maar heb 't volgens mij wel op de Expo gezien...
Gemaaid gras vind ik niet lekker maar de rest wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Werkelijk heerlijk!
Zeker als er dan ook nog gemaaid gras bij zit!
Owh kijk, das ook lekker bezig zijn! Ergens specifiek voor aan het trainen?
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef Xilantof het volgende:
Heerlijke 10 km gehad net. In de regen door 't bos en de duinen.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nogal. Prima temperatuur en je reuk wordt ontzettend geprikkeld met de natuur die nat wordt in de regen!
Had iets langer gemoeten van m'n schema, maar m'n achilles liet dat nog even niet toe.
Ik ben vooral over die blikjes gestruikeld (quote:Op donderdag 17 april 2014 20:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Idd uit Wenen meegenomen, maar had ze wel al langer op de korrel. Was dat kraampje meteen links tegenover Erdinger Bier Alkoholfrei (volgens hun campagne de ideale drank na een hardloopwedstrijd)
Zijn we elkaar daar ook al misgelopen dus :-)
Alcoholvrij is best weg te krijgen direct na een fikse inspanning.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben vooral over die blikjes gestruikeld (:P) in het finishgebied, zondag. Is dat nou lekker, bier direct na een (H)M?
Ik moet er niet aan denken...
En we hebben lekker om elkaar heen gedraaid daar ja
Goede keuze!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:10 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Nou deze is het dus geworden, hopelijk over een anderhalve week klaar.
Toch zonder onderrand, allemaal extra gewichtEn het al eerder genoemde zweetprobleem.
Laat die zon dus maar schijnen
Ziet er leuk uit ja!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik overweeg mee te doen aan de Omloop Ter Heijde, vrijdagavond 16 mei. Ik kom die ochtend uit een serie van 4 nachtdiensten, ik verwacht er dus niet zoveel van. Maar avondloopjes <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
wat dacht je van de singlets???!!! only in Enkhuizen!quote:
Welke ben jij nou?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
en 50 jaar geleden fietste je gewoon mee!!
O darn, die is ook weer! Ik heb daar vorig jaar zo'n fijn PR gelopen en echt, ik hou van dat parcours! Prachtig hoe je vanaf de zeekant dat dorp in 'duikt'quote:Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER: Trappenpad van afgelopen zaterdag (na 17 km trailen)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Mooi doel hoor!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gemaaid gras vind ik niet lekker maar de rest wel.
Nu niet heel specifiek op de korte termijn. Heb tot afgelopen zondag getraind voor de 10 km binnen het uur. Nu eerst snelheid wat meer vast kunnen houden, nog een tikkie vergroten evt en intussen km's opbouwen naar 13 ofzo en daarna hoop ik te kunnen meetrainen met de hm groep
En dan hoop ik eind van dit jaar een hm te kunnen lopen.
En jij? Had jij nou ook een hm doel?
Was ook lekker! Zo in de regen is het ook heerlijk rustig in de duinen! Super veel konijnen gezien en de hooglanders!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Klinkt heerlijk
En verstandig dat je niet verder gegaan bent. Wel balen dat je achillespees zo op blijft spelen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Guard het volgende:
Haha tof! Jammer dat je naar beneden kijkt, zo zie je het leed wat minderSPOILER: Trappenpad van afgelopen zaterdag (na 17 km trailen)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel al in de maak!!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Nanook24 het volgende:
Zelfs RD moest toen nog geboren worden.
Moest me vol concentreren op de treden, anders ging ik nog op mijn bekquote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha tof! Jammer dat je naar beneden kijkt, zo zie je het leed wat minder
Das inderdaad een mooie hartslag voor dat tempoquote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanavond 8k easy pace op het programma. Maar als mijn vorm zich zo aanhoudt tot aan de Koning van Spanje ben ik erg blij!Die hartslag kwam gewoon bijna niet boven de 140 uit, terwijl ik toch wel een lekker tempo liep. Scheelt ook wel dat het al iets later was, daardoor iets frisser en bij mij kwam er ook nog een fris buitje overheen, de laatste 5k in de regen gelopen en dat was inderdaad toch wel erg lekker!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/324988315/2368823
Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was ook lekker! Zo in de regen is het ook heerlijk rustig in de duinen! Super veel konijnen gezien en de hooglanders!
Nu is m'n pees vooral zeurderig. Dus wil hem nog niet teveel pushen
Hoe gaat jouw training?
Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blijquote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!
Sowieso dieren spotten tijdens je trainingToen ik zo'n 2 weken geleden bijna doodging in het Haagse Bos zag ik een kleine bonte specht. Dat maakte m'n klote-training weer goed
Trainen gaat best goed. In Wenen 2x kunnen lopen, super tof! Vandaag 7,5km gelopen in 't zonnetje. Nagenoeg pijnloos ook, dus dat geeft de burger moed!
Nu wel een wat zeurderig rechteronderbeen, maar dat zal morgen al een stuk beter zijn denk ik
De 10km op 18 mei lijkt niet meer onmogelijk. Voor mij is het doel dan ook uitlopen (en oké, stiekem heb ik wel een richttijd).
Zojuist een slaapplaats + pastamaaltijd geregeld in Nijmegen, voor de avond ervoor
Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjesquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blij
Ik zag gisteren heel veel kuifeenden (het kostte wat google-werk om erachter te komen dat ze zo hetenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is er ééntje ook genoeg thuis! Daar struikel ik al vaak genoeg overquote:Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjesMaar ze zijn wel erg lief!
Maar 1tje thuis is wel genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
things you see when you haven't got a shotgun with you....quote:Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjes
Voor jou een beetje uit de buurt maar vanuit Ockenburgh kun je mooie stukjes lopen, bos en duinen!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!
Sowieso dieren spotten tijdens je trainingToen ik zo'n 2 weken geleden bijna doodging in het Haagse Bos zag ik een kleine bonte specht. Dat maakte m'n klote-training weer goed
Trainen gaat best goed. In Wenen 2x kunnen lopen, super tof! Vandaag 7,5km gelopen in 't zonnetje. Nagenoeg pijnloos ook, dus dat geeft de burger moed!
Nu wel een wat zeurderig rechteronderbeen, maar dat zal morgen al een stuk beter zijn denk ik
De 10km op 18 mei lijkt niet meer onmogelijk. Voor mij is het doel dan ook uitlopen (en oké, stiekem heb ik wel een richttijd).
Zojuist een slaapplaats + pastamaaltijd geregeld in Nijmegen, voor de avond ervoor
Konijntjes in het wild zien maakt me zo blij altijdquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
things you see when you haven't got a shotgun with you....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Lijkt me leuk! Vorige keer was het dat in elk geval!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
Count me in.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.
Bring it onquote:Op donderdag 17 april 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is heel mooi foto's maken als jij naar boven ploetert.
Ik heb een fietsquote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor jou een beetje uit de buurt maar vanuit Ockenburgh kun je mooie stukjes lopen, bos en duinen!
en fijn dat trainen goed gaat! Vanavond je been rust geven en volgende keer weer rustig beginnen met lopen.
Trouwensvolgens mij heeft iedereen stiekem een richttijd
![]()
En goed geregeld van die slaapplaats!
[..]
Konijntjes in het wild zien maakt me zo blij altijd
Yeah!! I'm in!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molly!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Als ik een beetje fatsoenlijk bij het startpunt kan parkeren (helaas verschuilt het grootste deel van mijn vrouwelijkheid zich in mn parkeerkunsten, dus ik heb wel een beetje ruimte nodigquote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond een hele leuke training gehad! Programma was niet zo bijzonder 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 85%. Maar we liepen dwars door het Centraal Station, over natuurgebiedje in het hart van de stad en over de Parade en de drukke winkelstraten van Den Bosch, de Markt. Erg leuk parcours dusOw. En het water overgestoken met een trekvlot
Citytrail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed!
Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkerenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik een beetje fatsoenlijk bij het startpunt kan parkeren (helaas verschuilt het grootste deel van mijn vrouwelijkheid zich in mn parkeerkunsten, dus ik heb wel een beetje ruimte nodig) vind ik dat misschien ook nog wel leuk
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond een hele leuke training gehad! Programma was niet zo bijzonder 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 85%. Maar we liepen dwars door het Centraal Station, over natuurgebiedje in het hart van de stad en over de Parade en de drukke winkelstraten van Den Bosch, de Markt. Erg leuk parcours dusOw. En het water overgestoken met een trekvlot
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een beetje te doen, dwars door de stad? Wegdektechnisch gezien, enzo..?♥ || Baby catcher in training || ♥
Een trail is lastiger.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaaf!
Is dat een beetje te doen, dwars door de stad? Wegdektechnisch gezien, enzo..?
Ja, ik wil!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkeren
Gewoon afvegenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met shit aan de achillespees? Ik ben benieuwd.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
In een nog vochtige hondendrol gaan staan tijdens het hardlopen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
In een nog vochtige hondendrol gaan staan tijdens het hardlopen?
Doet jouw achillespees het niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je.
* Yuki veegt ijsthee van haar toetsenbord.
Vorige keer hadden ze goeie warme choco en appeltaart met slagroom!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Quoi het volgende:
Kijkduin![]()
![]()
Fijne horeca ook voor naderhand.
En worteltjestaart!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze goeie warme choco en appeltaart met slagroom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |