Welke ben jij nou?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
en 50 jaar geleden fietste je gewoon mee!!

O darn, die is ook weer! Ik heb daar vorig jaar zo'n fijn PR gelopen en echt, ik hou van dat parcours! Prachtig hoe je vanaf de zeekant dat dorp in 'duikt'quote:Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik overweeg mee te doen aan de Omloop Ter Heijde, vrijdagavond 16 mei. Ik kom die ochtend uit een serie van 4 nachtdiensten, ik verwacht er dus niet zoveel van. Maar avondloopjes <3

SPOILER: Trappenpad van afgelopen zaterdag (na 17 km trailen)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.

Mooi doel hoor!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gemaaid gras vind ik niet lekker maar de rest wel.
Nu niet heel specifiek op de korte termijn. Heb tot afgelopen zondag getraind voor de 10 km binnen het uur. Nu eerst snelheid wat meer vast kunnen houden, nog een tikkie vergroten evt en intussen km's opbouwen naar 13 ofzo en daarna hoop ik te kunnen meetrainen met de hm groep
En dan hoop ik eind van dit jaar een hm te kunnen lopen.
En jij? Had jij nou ook een hm doel?
Was ook lekker! Zo in de regen is het ook heerlijk rustig in de duinen! Super veel konijnen gezien en de hooglanders!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Klinkt heerlijk
En verstandig dat je niet verder gegaan bent. Wel balen dat je achillespees zo op blijft spelen.

quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Guard het volgende:
Haha tof! Jammer dat je naar beneden kijkt, zo zie je het leed wat minderSPOILER: Trappenpad van afgelopen zaterdag (na 17 km trailen)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

wel al in de maak!!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:12 schreef Nanook24 het volgende:
Zelfs RD moest toen nog geboren worden.

Moest me vol concentreren op de treden, anders ging ik nog op mijn bekquote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha tof! Jammer dat je naar beneden kijkt, zo zie je het leed wat minder

Das inderdaad een mooie hartslag voor dat tempoquote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanavond 8k easy pace op het programma. Maar als mijn vorm zich zo aanhoudt tot aan de Koning van Spanje ben ik erg blij!Die hartslag kwam gewoon bijna niet boven de 140 uit, terwijl ik toch wel een lekker tempo liep. Scheelt ook wel dat het al iets later was, daardoor iets frisser en bij mij kwam er ook nog een fris buitje overheen, de laatste 5k in de regen gelopen en dat was inderdaad toch wel erg lekker!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/324988315/2368823

Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was ook lekker! Zo in de regen is het ook heerlijk rustig in de duinen! Super veel konijnen gezien en de hooglanders!
Nu is m'n pees vooral zeurderig. Dus wil hem nog niet teveel pushen
Hoe gaat jouw training?

Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blijquote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!
Sowieso dieren spotten tijdens je trainingToen ik zo'n 2 weken geleden bijna doodging in het Haagse Bos zag ik een kleine bonte specht. Dat maakte m'n klote-training weer goed
Trainen gaat best goed. In Wenen 2x kunnen lopen, super tof! Vandaag 7,5km gelopen in 't zonnetje. Nagenoeg pijnloos ook, dus dat geeft de burger moed!
Nu wel een wat zeurderig rechteronderbeen, maar dat zal morgen al een stuk beter zijn denk ik
De 10km op 18 mei lijkt niet meer onmogelijk. Voor mij is het doel dan ook uitlopen (en oké, stiekem heb ik wel een richttijd).
Zojuist een slaapplaats + pastamaaltijd geregeld in Nijmegen, voor de avond ervoor

Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjesquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blij

Ik zag gisteren heel veel kuifeenden (het kostte wat google-werk om erachter te komen dat ze zo hetenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer konijntjes tijdens m'n kut-loopje, en toen was ik toch weer een beetje blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier is er ééntje ook genoeg thuis! Daar struikel ik al vaak genoeg overquote:Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjesMaar ze zijn wel erg lief!
Maar 1tje thuis is wel genoeg...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!

things you see when you haven't got a shotgun with you....quote:Op donderdag 17 april 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk struikel ik over de konijntjes

Voor jou een beetje uit de buurt maar vanuit Ockenburgh kun je mooie stukjes lopen, bos en duinen!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet dat ook écht eens doen. Nu houdt het "heuvelachtige" me nog tegen, want dat trekken m'n schenen vrij slecht. Maar over een paar weken kan het misschien wel... Lijkt me geweldig!
Sowieso dieren spotten tijdens je trainingToen ik zo'n 2 weken geleden bijna doodging in het Haagse Bos zag ik een kleine bonte specht. Dat maakte m'n klote-training weer goed
Trainen gaat best goed. In Wenen 2x kunnen lopen, super tof! Vandaag 7,5km gelopen in 't zonnetje. Nagenoeg pijnloos ook, dus dat geeft de burger moed!
Nu wel een wat zeurderig rechteronderbeen, maar dat zal morgen al een stuk beter zijn denk ik
De 10km op 18 mei lijkt niet meer onmogelijk. Voor mij is het doel dan ook uitlopen (en oké, stiekem heb ik wel een richttijd).
Zojuist een slaapplaats + pastamaaltijd geregeld in Nijmegen, voor de avond ervoor
Konijntjes in het wild zien maakt me zo blij altijdquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |