Bedankt voor de tip, ik kende 'm nog niet. Leuke herkenbare verhalen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Kennen jullie het blog http://leukeloopjes.wordpress.com/ al? Ik lees vaak met plezier de verhalen, al was het maar omdat ze geregeld ook over de regionale loopjes hier in ZH gaan.
Rustig aan bij de AV is geen optie, want dan moet ik alleen lopen en daar heb ik geen zin in. Maar ik heb de afgelopen maanden niet zo goed voor mezelf gezorgd qua drukte (stage/werk/studie/reistijd), en nu ik het iets rustiger heb moet ik daar de prijs een beetje voor betalen denk ik. Dinsdag ben ik wel gewoon gaan trainen, maar halverwege was ik echt helemaal leeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah!
Altijd leuk, FOK!kers in het wild spotten
Vanavond training bij de AV? Optie om rustig aan te doen, of moet je gewoon naar bed?
Klinkt heel verstandig! Batterij weer een beetje opladenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Rustig aan bij de AV is geen optie, want dan moet ik alleen lopen en daar heb ik geen zin in. Maar ik heb de afgelopen maanden niet zo goed voor mezelf gezorgd qua drukte (stage/werk/studie/reistijd), en nu ik het iets rustiger heb moet ik daar de prijs een beetje voor betalen denk ik. Dinsdag ben ik wel gewoon gaan trainen, maar halverwege was ik echt helemaal leeg.
Dus maar een avondje hangen met kopjes thee en vroeg slapen.
Per voet he. Dus hij heeft zo'n 40.000 passen gezet, wat prime midden in de 30 a 40 duizend schatting zit van dat artikel.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat neem je lange stappen!
http://losseveter.nl/2014/04/17/een-marathon-lopen-gekkenwerk/
Even gekeken, leuk blog!quote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Kennen jullie het blog http://leukeloopjes.wordpress.com/ al? Ik lees vaak met plezier de verhalen, al was het maar omdat ze geregeld ook over de regionale loopjes hier in ZH gaan.
Het is een man die de blogs schrijft.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Even gekeken, leuk blog!
En wat is ze snel28 minuten, 7 km
| 1 2 3 | [b] 11 mei 2014 - [url=http://www.dekoplopers.nl] Kopjesloop (Delft)[/url][/b] [*] Spiritusbus - 10km |
Whahaha okéquote:Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is een man die de blogs schrijft.![]()
En veel herkenbare verenigingen en loopjes ja, veel hier in de buurt!
Volgens mij zijn er meerdere auteurs, maar allemaal man.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:48 schreef Serinde het volgende:
[..]
Whahaha oké![]()
Ik vond de schrijfstijl vrouwelijk of zo denk ik. Hoe dan ook, snel!
dat kan best, in Temple bar van pub naar pub *burp*quote:Op donderdag 17 april 2014 18:32 schreef _MvN_ het volgende:
In Dublin schijn je ook te kunnen lopen.
Knap hoor, Swets! En blijf vooral heelquote:Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, mijn eerste rondje als marathon veteraan zit erop. Uiteraard in het marathon shirt. Jammer dat ik geen hardloper ben tegen gekomen
Eerste KM ging soepeltjes. lage HR, redelijk hoog tempo. Vanaf 2KM voelde ik mijn rechterknieholte. Net alsof continue de boel dreigde te verkrampen. Uiteindelijk lekker rustig aangedaan. vooral stijle bruggetjes op gewandeld om de knie te ontzien en 6KM gehobbeld. Na afloop voelde het stram en stijf, maar ondertussen weer weg.
Wel even voorzichtig aankijken de komende loopjes.
Precies! En we nemen alleen handbagage mee, dus geen plaats voor hardloopschoenen.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
dat kan best, in Temple bar van pub naar pub *burp*
Als je het zo quote lijkt het alsof het in een week tijd er ineens is bijgekomen, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is eerder een maand. Ik heb me voorgenomen om met ingang van 28 april een opbouwschema te gaan doen volledig gericht op duurvermogen. Starten met LDLs van 12km en dan uitbouwen tot 25km in een week of 10. Daarna is het tijd om langzaam naar de HVT te gaan kijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik merk dat hier ook echt heel snel. Zodra ik niet loop, lijken de kilo's er meteen aanplakken, althans, in de spiegel. Zodra ik weer wat meer ga lopen (zoals nu 3x per week, ongeveer 13km p/w) merk ik meteen dat die kilo's er weer af vliegen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Net na de finish had ik wel even tranen in mijn ogen ja. En toen ikE.T.
achter de hekken zag staan.
Geinig ja!quote:Op donderdag 17 april 2014 18:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meerdere auteurs, maar allemaal man.
@Quoi: zelfs een stuk over jouw Bertus.
Moet wel lekker zijn om nu even niets meer te hoeven! Heb je in je achterhoofd desondanks al een nieuw doel?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, mijn eerste rondje als marathon veteraan zit erop. Uiteraard in het marathon shirt. Jammer dat ik geen hardloper ben tegen gekomen
Eerste KM ging soepeltjes. lage HR, redelijk hoog tempo. Vanaf 2KM voelde ik mijn rechterknieholte. Net alsof continue de boel dreigde te verkrampen. Uiteindelijk lekker rustig aangedaan. vooral stijle bruggetjes op gewandeld om de knie te ontzien en 6KM gehobbeld. Na afloop voelde het stram en stijf, maar ondertussen weer weg.
Wel even voorzichtig aankijken de komende loopjes.
Zien er cool uit!quote:Op donderdag 17 april 2014 19:37 schreef Ciscus het volgende:
Nieuwe schoenen kunnen zo fijn zijn, ik vloog als een gazelle-puber 10 km door het park!
(Ik heb de ON Cloudrunner 2013 gekocht)
Sowieso moet ik in Oktober in Bleiswijk m'n HM PR verbeterenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Moet wel lekker zijn om nu even niets meer te hoeven! Heb je in je achterhoofd desondanks al een nieuw doel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |