quote:Op donderdag 17 april 2014 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
things you see when you haven't got a shotgun with you....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*

Lijkt me leuk! Vorige keer was het dat in elk geval!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.

Count me in.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens een Fok!run regelen hierzo. Westduinpark, Kijkduin, Ockenburg, Uithof.

Bring it onquote:Op donderdag 17 april 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is heel mooi foto's maken als jij naar boven ploetert.

Ik heb een fietsquote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor jou een beetje uit de buurt maar vanuit Ockenburgh kun je mooie stukjes lopen, bos en duinen!
en fijn dat trainen goed gaat! Vanavond je been rust geven en volgende keer weer rustig beginnen met lopen.
Trouwensvolgens mij heeft iedereen stiekem een richttijd
![]()
En goed geregeld van die slaapplaats!
[..]
Konijntjes in het wild zien maakt me zo blij altijd
Yeah!! I'm in!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:

quote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molly!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'

Als ik een beetje fatsoenlijk bij het startpunt kan parkeren (helaas verschuilt het grootste deel van mijn vrouwelijkheid zich in mn parkeerkunsten, dus ik heb wel een beetje ruimte nodigquote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef YUR het volgende:

quote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond een hele leuke training gehad! Programma was niet zo bijzonder 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 85%. Maar we liepen dwars door het Centraal Station, over natuurgebiedje in het hart van de stad en over de Parade en de drukke winkelstraten van Den Bosch, de Markt. Erg leuk parcours dusOw. En het water overgestoken met een trekvlot
Citytrail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed!

Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkerenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik een beetje fatsoenlijk bij het startpunt kan parkeren (helaas verschuilt het grootste deel van mijn vrouwelijkheid zich in mn parkeerkunsten, dus ik heb wel een beetje ruimte nodig) vind ik dat misschien ook nog wel leuk

quote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond een hele leuke training gehad! Programma was niet zo bijzonder 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 85%. Maar we liepen dwars door het Centraal Station, over natuurgebiedje in het hart van de stad en over de Parade en de drukke winkelstraten van Den Bosch, de Markt. Erg leuk parcours dusOw. En het water overgestoken met een trekvlot
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een beetje te doen, dwars door de stad? Wegdektechnisch gezien, enzo..?♥ || Baby catcher in training || ♥

Een trail is lastiger.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaaf!
Is dat een beetje te doen, dwars door de stad? Wegdektechnisch gezien, enzo..?

Ja, ik wil!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Op Kijkduin is het makkelijk, ruim en gratis parkeren

Gewoon afvegenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met shit aan de achillespees? Ik ben benieuwd.

quote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
In een nog vochtige hondendrol gaan staan tijdens het hardlopen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:

quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
In een nog vochtige hondendrol gaan staan tijdens het hardlopen?

Doet jouw achillespees het niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je.
* Yuki veegt ijsthee van haar toetsenbord.

Vorige keer hadden ze goeie warme choco en appeltaart met slagroom!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Quoi het volgende:
Kijkduin![]()
![]()
Fijne horeca ook voor naderhand.

En worteltjestaart!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze goeie warme choco en appeltaart met slagroom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |