Kilometers weer gemaakt. Ook de kutkilometers tellen gewoon mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ik heb trouwens ook weer gelopen, en het ging weer als vanouds kutmaar het is weer klaar.
Dan is alleen je eerste interval niet echt onderscheidend. En wat je zegt, korte intervallen zijn lastig te metenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik ben op 6:30 weggegaan (en heb dat uiteindelijk ook gemiddeld gelopen). Het zijn natuurlijk erg korte intervallen, dus veel impact heeft het ook niet gehad op het gemiddelde.
ow en geen bergjes meepikken jij he!!
Ik trek me daar maar aan op inderdaadquote:Op woensdag 16 april 2014 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kilometers weer gemaakt. Ook de kutkilometers tellen gewoon mee.
Misschien zelfs wel meer. Dan train je ook karakter namelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent geweest!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ik heb trouwens ook weer gelopen, en het ging weer als vanouds kutmaar het is weer klaar.
Euhm… Ik had vooral geen zinquote:Op woensdag 16 april 2014 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent geweest!
Wat gaat er precies kut in je trainingen?
Keertje geen zin moet kunnen. Des te beter dat je toch gegaan bent!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Euhm… Ik had vooral geen zinde hele weg niet. En het werd onderweg ook niet leuker. Vooral dat eigenlijk, want ik hobbelde eigenlijk wel aardig ook nog. Niet hard, maar ook geen pijntjes.
Precies. Ik hoop dat de geen-zin-keertjes nu wel weer klaar zijn. Het is nou wel weer mooi geweest met dat gedoe en ik wil nu gewoon lekker training, voordat de hooikoorts erin gaat hakken. En voordat het heel heet gaat wordenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Keertje geen zin moet kunnen. Des te beter dat je toch gegaan bent!
Dat is iets wat ik ook heel sterk merk tijdens het lopen inderdaad. (En dat ik van nature een slechte drinker ben helpt dan niet mee.)quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Levitas het volgende:
Aandachtspuntje: Meer drinken gedurende de dag. Merk duidelijk dat ik te weinig gedronken heb vandaag (nog geen liter )
Wauw! Goed zeg!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Levitas het volgende:
Wooptiedoo! Ik had vanmiddag (alweer) geen zin om te lopen, dus uitgesteld tot vanavond na het werken. Het is nog tot een uur of 21:00 licht, en lopen tijdens ondergaand zonnetje =![]()
50 min. D1 stond op de planning. Rustigaan begonnen, HR bleef laag. En het bleef laag, en bleef laag, en bleef laag. Het ging alweer bijna vanzelf!
Later ging de HR wel iets omhoog door wat kleine hoogteverschilletjes, maar had m`n ademhaling nog prima onder controle en onbewust super vlak gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/324506110/8850231
Grappig dat ik, toen ik klaar was, m`n fysio tegen het lijf (hard)liep. Dus even omgedraaid en een kleine 2 minuten met hem meegelopen, wat gebabbeld over hoe het nu met me gaat, hoe ik aan het opbouwen ben en welke evenementjes ik gepland heb. Het eerste wat 'ie zei "Welke kant ga jij op? Loop je mee?". Hij dacht dat ik net was begonnen
Aandachtspuntje: Meer drinken gedurende de dag. Merk duidelijk dat ik te weinig gedronken heb vandaag (nog geen liter)
Dat is een goeie.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
wat zij zegt.... ik verplicht mijzelf nu ook om drinken mee te nemen op elk loopje langer dan 10km.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:02 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik ook heel sterk merk tijdens het lopen inderdaad. (En dat ik van nature een slechte drinker ben helpt dan niet mee.)
Het is voor mij echt nog niet nodig om drinken mee te nemen tijdens het lopen. Een duurloopje van 50 minuten, daar zou je voldoende vocht voor moeten hebben. Het probleem is alleen dat ik overdag véél te weinig drink, en dat merkte ik vanavond. Vooral ná het lopen pas eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat zij zegt.... ik verplicht mijzelf nu ook om drinken mee te nemen op elk loopje langer dan 10km.
Daarnaast komt nog dat ik van electrolyte drink verandert ben omdat ik altijd heel erg zweet, eentje waar veel meer sodium in zit.
Blegh. Ik werd nu al misselijk van de frituurlucht toen ik de Coolsingel weer op liep richting de finish. Het rook echt vreselijk naar patatquote:Op woensdag 16 april 2014 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geniaal.
Welke frituurkoning gaat deze volgend jaar bij het 35 kilometer punt staan frituren bij de marathon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat tempo lopen gaat me wel goed af (al moet ik eens wat meer gaan intervallen....), maar mijn LDL's moet ik toch echt leren om langzamer te lopen.....![]()
Ja, ik weet dat dat gewoon een kwestie is van doen, maar als ik even niet oplet en geniet van de omgeving, loop ik meteen weer te snel. Moet ik toch beter mijn best voor doen dus...![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
Tss, zit Endomondo beetje te bekijken, loopt die Jero gewoon in een training op 10k mijn PR
Ja, maar....quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Iedereen weet toch al lang dat Jero geen vergelijkingsmateriaal is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar....misschien helpen duurdere schoenen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Jero moet ook leren langzaam te lopenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
Tss, zit Endomondo beetje te bekijken, loopt die Jero gewoon in een training op 10k mijn PR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |