Ik zie je al gaan though, over de finish, in je onesie en op je pantoffelsquote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef YUR het volgende:
[..]
HOE KAN JIJ NOU WEER VAN MIJN PLAN WETEN
Das ook wel weer zo jaquote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
YUR, na drie jaar onzin met elkaar uitkramen hier leer je je pappenheimers wel een beetje kennen
Gewoon aan ET vragen of je voor jou een grotere versie kan maken zodat het wel past.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen krijg ik er geen 6 in mijn spibelt gepropt. Nou ja, misschien als ik ze eerst door de blender haal, maar dan moet ik die spibelt uitlikken onderweg.
6 frikandellen lukt nog wel, maar die frituurpan...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen krijg ik er geen 6 in mijn spibelt gepropt. Nou ja, misschien als ik ze eerst door de blender haal, maar dan moet ik die spibelt uitlikken onderweg.
Het zal me vast ééénig staanquote:Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan though, over de finish, in je onesie en op je pantoffels
E.T. maakt regelmatig mijn frikadel groter.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Gewoon aan ET vragen of je voor jou een grotere versie kan maken zodat het wel past.
En die uitjes meuren zo onderweg.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
6 frikandellen lukt nog wel, maar die frituurpan...
Godverdommequote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
E.T. maakt regelmatig mijn frikadel groter.
Dat zei ik nietquote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je geen powersnack?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geniaal.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Vergeet gels, powerbars, gu-chomps of smerige planten:
http://www.devriessnacks.(...)-de-power-snack.aspx
Ik denk het ookquote:
Extragratis tip! Mayo erbij blenderen, anders wordt-ie te droog!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
inderdaad..... goed excuus om maar eens wat werk te gaan doen!!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Godverdommewat een niveau vandaag
Ik begon bij te lezen op pagina 2quote:Op woensdag 16 april 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad..... goed excuus om maar eens wat werk te gaan doen!!
Skipthatshit bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik begon bij te lezen op pagina 2ik dacht al snel: "passthatshit"
Dan is blenderen uiteindelijk toch het beste om logistieke redenen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ookquote:
Nice!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:29 schreef CaLeX het volgende:
Lekker 6,5km gelopen net, met 3 intervallen(tjes). Alleen die heb ik nog niet helemaal door (6:18 / 5:06 / 4:42 )... Ik geef de korte tijd en gps de schuld, ze voelde allemaal even snel![]()
Voor de eerste keer gelopen met Spibelt, gehad van mijn vrienden voor mijn verjaardag (ergo met mooie paarse rits)
ik ben op 6:30 weggegaan (en heb dat uiteindelijk ook gemiddeld gelopen). Het zijn natuurlijk erg korte intervallen, dus veel impact heeft het ook niet gehad op het gemiddelde.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice!
Wat was je basistempo? Zolang dat wezenlijk verschilt van je intervalletjes, heb je 't volgens mij goed gedaan
Voor mij staat morgen ook 6,5km op 't programma. Maar dan alles rustig.
missichien is het wel een kloon van Swets en komt ie zo maar weer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |