ik ookquote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen weer lopenMorgen weer lopen
Jup. Zin in!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen, overmorgen en overovermorgen weer lopen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik was normaal gesproken vanavond voor een rondje gegaan, maar ik ben strontverkouden++quote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wilde nog eerder uit werk weg voor een 5KM rondje voor het eten. Helaas kwam er wat tussendoor en nu is E.T. lopen. Die moet trainen voor d'r HMquote:Op woensdag 16 april 2014 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was normaal gesproken vanavond voor een rondje gegaan, maar ik ben strontverkouden++
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt zou helpen? Over het spoor fietsen morgenochtend. Als het schemerig is.
Echt te stoer dat ze ervoor gaatquote:Op woensdag 16 april 2014 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wilde nog eerder uit werk weg voor een 5KM rondje voor het eten. Helaas kwam er wat tussendoor en nu is E.T. lopen. Die moet trainen voor d'r HM
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik welMet zo'n man naast haar? Kan niet anders.
14.gifquote:
Ja dat zei ik ook. Grote Tijd zei ik erbij.quote:
Haha ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was normaal gesproken vanavond voor een rondje gegaan, maar ik ben strontverkouden++
dat staat pas voor week 20 op het programma....quote:Op woensdag 16 april 2014 08:04 schreef Lastpost het volgende:
Haha we moeten ons gewoon mentaal gaan instellen op 52km joh tijdens trainingen.
Haha inderdaad, maar daar ga ik wel van uit, aangezien september net na de zomer is en het water dan dus lekker warm is. Was wel lekker weer in maart, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik loop er ook, alleen dan de 6k, samen met mijn vriendin. Voor mij wordt het dus weer een lekker rustig rondje. Wel erg leuk en bij de obstakels af en toe nog bikkelen. Hoop dat het water iets warmer is dan bij de Haarlemmermeer editie!
Sowieso! Frikandellen zijn ook al lekkerderder dan al die bars, gels enzo...quote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Vergeet gels, powerbars, gu-chomps of smerige planten:
http://www.devriessnacks.(...)-de-power-snack.aspx
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Vergeet gels, powerbars, gu-chomps of smerige planten:
http://www.devriessnacks.(...)-de-power-snack.aspx
HOE KAN JIJ NOU WEER VAN MIJN PLAN WETENquote:Op woensdag 16 april 2014 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
dit is meer een energy snack voor iemand die in een panda-print onsie met roze konijnenpantoffels een marathon doen...... voor de televisie
YUR, na drie jaar onzin met elkaar uitkramen hier leer je je pappenheimers wel een beetje kennenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef YUR het volgende:
[..]
HOE KAN JIJ NOU WEER VAN MIJN PLAN WETEN
Alleen krijg ik er geen 6 in mijn spibelt gepropt. Nou ja, misschien als ik ze eerst door de blender haal, maar dan moet ik die spibelt uitlikken onderweg.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sowieso! Frikandellen zijn ook al lekkerderder dan al die bars, gels enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |