Mee eens toch, beetje paraplubegrip, net als pop, rock, jazz en hip hop.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Moody het volgende:
Precies. Vrijwel alles, behalve wat Afrikaanse trommelaars dus.
Cloud Nothings was toch half post-hardcore? Dat waardeer ik altijd wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Singeltjes van Cloud Nothings zijn geweldig
Als de rest er straks ook opstaat ga ik alles luisteren, maar het belooft veel
Wat een verlichting, na al die 'moeilijke' muziek als TWOD. Gewoon lekker opgewekt
Oftewel: boeie hoe je iets noemt. Luister het zelf, geef het een naam en tag het zoals je wilquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mee eens toch, beetje paraplubegrip, net als pop, rock, jazz en hip hop.
Nee, het is electro.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Cloud Nothings was toch half post-hardcore? Dat waardeer ik altijd wel.
Ik hoor Avenged Sevenfold, Within Temptation en een een of andere foute zomerse dance mix door elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
Bob had het trouwens over de vreemdste release van het jaar, maar dat is Babymetal hoor, staat ook ongekend hoog in de RYM charts, Trance Metal met tienermeisjes die eroverheen zingen en veel Japanse weirdness. Dit is dan nog het beste nummer dat ik tot zover gehoord heb:
Ga het wel proberen, want wil het ook kunnen afkraken, en vind WTF muziek toch wel leuk
Aardige beschrijving toch wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoor Avenged Sevenfold, Within Temptation en een een of andere foute zomerse dance mix door elkaar
Veel te hoog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
Die 8.8 van TWOD was ook wel wat overtuigender dan die 8.3tjes.
Ik merk na het luisteren altijd dat ik The Tourist enorm onderschat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
Ik denk af en toe dat ik een romantische liefde voel voor OK Computer
Ja, eens. Beetje het verloren kindje maar wel een geweldig nummer. En ik vind het altijd mooi dat het einde van The Tourist aansluit op het begin van Airbagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik merk na het luisteren altijd dat ik The Tourist enorm onderschat.
Die vond ik bij de eerste keer luisteren niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:29 schreef Gehenna het volgende:
Nieuwe 'Lost in the Trees' is ook wel aardig
Je wordt wel echt een beetje een standaard-indie-neus Gehennaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:29 schreef Gehenna het volgende:
Nieuwe 'Lost in the Trees' is ook wel aardig
Ik denk dat ik wat toe ben aan liedjes na een beste tijd Black metal, Drone en Ambient etc.. te luisterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je wordt wel echt een beetje een standaard-indie-neus Gehenna
PP krijgt daar een 8.6. En RE eveneens 'n 8.8.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
Die 8.8 van TWOD was ook wel wat overtuigender dan die 8.3tjes.
Precies!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:22 schreef DO2 het volgende:
[..]
PP krijgt daar een 8.6. En RE eveneens 'n 8.8.
Mag hoor, Norrage vind dat dacht ik ook. Ik vind ze beiden goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef On het volgende:
Dit is waarschijnlijk geen populaire mening, maar ik vind Slave Ambient tot nu toe nog wel wat beter dan LITD.
Gelukkig heeft 3voor12 toegezegd geen zure Pinkpop-recensies te gaan geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind Atzegod wel een beetje een blasfemische term hoor.Dat jullie een lijn durfen te trekken tussen diegene die zoveel plezier en inspiratie geeft aan zoveel mensen en een lugubere entiteit uit een sprookjesboek.
Ik vind dat een van de beste nummers van OK Computer zelfs. Hoewel ik het sowieso een minder album vindquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik merk na het luisteren altijd dat ik The Tourist enorm onderschat.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:40 schreef Gehenna het volgende:
Gisteren trouwens nog Awake van Tycho geluisterd, heerlijk luisterbare achtergrondmuziek.
Het is verder behoorlijk inhoudsloos,
Ik ook, inhoudsloos bedoelde ik ook niet direct negatief. Het maakt het namelijk enorm luchtig om te luisterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik vind het juist wel een sterk album
quote:Wat gaat dit topic belachelijk snel trouwens, zo kan ik toch nooit in de gaten houden of er nog goede platen zijn uitgekomen. Ik vraag wel een wekelijkse update anders
Veel beter zelfs. Ik vind Slave Ambient echt waanzinnig en zonder enig minder nummer. LITD heeft de betere nummers (naja, het betere nummer), maar ook een paar echte niemendalletjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef On het volgende:
Dit is waarschijnlijk geen populaire mening, maar ik vind Slave Ambient tot nu toe nog wel wat beter dan LITD.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Slave Ambient is het Oranje van '98: enkele opwindende en briljante momenten, maar niet genoeg voor de uiteindelijke eindzege. Sterker nog, al voor de finale was het over. Toch, die briljante momenten à la Bergkamp maken 't een memorabele plaat. De nieuwe plaat is meer het Oranje van 2000: dichter bij de eindoverwinning, wat consistenter, maar het heeft niet de magie waardoor we 'm zullen onthouden.
Hmmmm..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Slave Ambient is het Oranje van '98: enkele opwindende en briljante momenten, maar niet genoeg voor de uiteindelijke eindzege. Sterker nog, al voor de finale was het over. Toch, die briljante momenten à la Bergkamp maken 't een memorabele plaat. De nieuwe plaat is meer het Oranje van 2000: dichter bij de eindoverwinning, wat consistenter, maar het heeft niet de magie waardoor we 'm zullen onthouden.
nee hoor, waarom zou dat moeten...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Norrage het volgende:
Zo Illmatic krijgt weer eens een spin bij mij. Ik heb nog nooit echt kunnen waarderen, maar het beste hiphop album allertijden (volgens velen, o.a. MM) moet toch eens binnenkomen of niet?
Niets moet, maar naar mijn mening ook één van de beste hiphop albums ooit. Duurde ook mij bij even tot het kwartje viel, het is een stuk subtieler en monotoner dan menig ander hiphop album. Het is één van die albums bij mij die een tijdje duurde om in te komen en daarna ook nooit meer minder ging worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Norrage het volgende:
Zo Illmatic krijgt weer eens een spin bij mij. Ik heb nog nooit echt kunnen waarderen, maar het beste hiphop album allertijden (volgens velen, o.a. MM) moet toch eens binnenkomen of niet?
Ik ben ook niet zo'n teksten man, ik vind vooral de flow (jeej ik ken ook wat hiphop-lingoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:53 schreef Norrage het volgende:
Ik had het 3 sterren gegeven, geen idee waarom. Het is inderdaad erg goed. Maar een tikkeltje saai als je niet zo'n teksten-man bent
Op "Life's a Bitch" speelt trouwens de vader van Nas (Olu Dara) zelf de soloquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef Norrage het volgende:
Zitten ook veel bekende sampeltjes in hoor ik nu. In It Ain't Hard to Tell hoor ik nu Michael Jackson (human nature?)Toch wel sterk. En de hoeveelheid blazertjes waren me ook nog niet eerder opgevallen. Mooi groei-album zeg
Visions of Johan Na?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef Tchock het volgende:
Verdomd, nooit geweten dat de band Johan is vernoemd naar een nummer van Bob Dylan.
Preciesquote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
PreciesIn de begintijd heette de band ook Visions of Johanna maar dat was onpraktisch want te lang, dus hebben ze het ingekort. Dat wist ik al. Dat het een nummer op Blonde on Blonde is niet.
leeeeeeheeeeeeeeeeeeeet dooooooooooooooooooohwn uuuuuuh waaaaaaaaheeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
Ik denk af en toe dat ik een romantische liefde voel voor OK Computer
wtf ik ben dit numner gewoon aan het luisterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
PreciesIn de begintijd heette de band ook Visions of Johanna maar dat was onpraktisch want te lang, dus hebben ze het ingekort. Dat wist ik al. Dat het een nummer op Blonde on Blonde is niet.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
leeeeeeheeeeeeeeeeeeeet dooooooooooooooooooohwn uuuuuuh waaaaaaaaheeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Trolliequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wtf ik ben dit numner gewoon aan het luisteren
Nou heb hem op. Wat een meuk zeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
Bob had het trouwens over de vreemdste release van het jaar, maar dat is Babymetal hoor, staat ook ongekend hoog in de RYM charts, Trance Metal met tienermeisjes die eroverheen zingen en veel Japanse weirdness. Dit is dan nog het beste nummer dat ik tot zover gehoord heb:
Ga het wel proberen, want wil het ook kunnen afkraken, en vind WTF muziek toch wel leuk
Ken heel die Atze niet, had eerst die Twitter wat doorgelezen, maar werd er niet wijzer van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind Atzegod wel een beetje een blasfemische term hoor.Dat jullie een lijn durfen te trekken tussen diegene die zoveel plezier en inspiratie geeft aan zoveel mensen en een lugubere entiteit uit een sprookjesboek.
Eens, heb hem zelf op een lage 8 staan, gezapige middenstuk doet veel af uiteindeljik.quote:
Ja same here, maar dat komt ook vooral omdat Pitchfork echt TOTAAL geen verstand heeft van Hip Hop en dat ze dat raten als rockmuziek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:36 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben het sowieso vaker met P4K oneens dan eens
Af en toe check ik nog wel eens of ze wellicht veranderd zijn. Ik hecht zelf niet zoveel waarde aan één enkele review van iemand die daar ook nog voor betaald krijgt. Hoge ratings op sites als RYM en musicmeter maken we dan wel weer nieuwsgierig
Geweldig album hoor, door jonkies enzo nog wel erg overschat. Want Nas is een erg monotone MC, maar dat album is hij op zijn allerbest. Productie is ook heerlijk, word nog steeds elke keer emotioneel van The World is Yours en Memory Lane. Die samples zijn ook geniaal, Represent is gesampled van een nummer uit 1934:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Norrage het volgende:
Heerlijk, dat is wel totaal anders. Curren$y is misschien ook ietwat monotoon en moet het niet van zijn geweldige teksten hebben, al heeft hij zeker memorabele lines. Maar de muziek is gewoon pure ambiance muziek, als je het luistert ga je je zo goed voelen. Het is muziek gemaakt voor stoners, al rook ik zelf geen weed en ga ik dat ook niet doen, maar toch waardeer ik het zeer. Pilot Talk is misschien wel het enige album waar ik het spannend vind om hem weer te luisteren, al heb ik hem al 50 keer gehad minimaal. Wederom geniale productie van Ski Beatz ditmaal, bekend van de Dead Presidents beat van Jay-Z en de productie van de eerste twee Camp Lo albums.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef Norrage het volgende:
Nu maar eens aan die favoriet van Kerfty, Curren$y
quote:
Klinkt interessant, bedankt voor de tip.quote:Breaking Atoms is distinguished stylistcally by its incorporation of jazz and soul music samples.
Mauro is wel druk bezig, ook met zijn groep Gruppo Di Pawlowksi brengt hij binnenkort een debuutalbum uit, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef methodmich het volgende:
Wat is die plaat van Hitsville Drunks, genaamd Sincerely Average, toch fijn! Onmiskenbaar Mauro en op sommige momenten lijkt het een logisch vervolg op de laatste plaat van Evil Superstars, die toch al jaren oud is. Stel dat je toch eens een half uurtje had, dan zou je dit album best eens even kunnen draaien.
Ben ik ook benieuwd naar. Dat schijnt muzikaal gezien weer een andere richting in te slaan, begreep ik uit wat ik ergens heb gelezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mauro is wel druk bezig, ook met zijn groep Gruppo Di Pawlowksi brengt hij binnenkort een debuutalbum uit, ben benieuwd.
Ja, hoe ouder de artiest, hoe groter de kans dat Rolling Stone klaarkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:30 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pinkerton_(album)#Initial_reaction
Och nog zoveel, ik ben zelf ook nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:50 schreef Norrage het volgende:
![]()
Leuke posts Kerft. Zo leren we nog wat over hiphopValt me op dat alle hiphop die jij leuk vindt wel bv allemaal blazers hebben en harde beats. Precies mijn hiphop smaak wel, dus erg goede aanraders steeds. Zijn er meer must-listens?
quote:
Ja is veel Old School Hip Hop. Begon een beetje met A Tribe Called Quest, al was het destijds nog redelijk simpel qua jazzsamples. Tegenwoordig is de productie al wat onconventioneler en willen de beats nog vaker wat langer doorlopen ipv loopen, of soms zelfs constant doorlopen, zoals bij 3030 van Deltron 3030.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Klinkt interessant, bedankt voor de tip.
Daarom houd ik niet van Spotify, staat zoveel niet op he, al is dat met Hip Hop vaak niet zo een probleem.quote:
Gastje van 3Voor12, volgens mij wel een aardige gast, verder heb ik weinig met hem. Ging me meer om de slechte grapquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ken heel die Atze niet, had eerst die Twitter wat doorgelezen, maar werd er niet wijzer van.
Raten als rockmuziek? hoe moet ik dat zien?quote:[..]
Ja same here, maar dat komt ook vooral omdat Pitchfork echt TOTAAL geen verstand heeft van Hip Hop en dat ze dat raten als rockmuziek.
Die hoor je ook op de achtergrond bij The Genisis op illmatic (intro)quote:
Nou ja je rate verschillende genres op verschillende kwaliteiten. Als je een Godspeed album rate en je zegt dat het saaie muziek is sla je plank mis. Als ik dan zie hoe ze Yeezus reviewen zonder ook maar een woord te zeggen over die tenenkrommende teksten en constant de sound en ambiance alleen maar aan het prijzen zijn, vraag ik me af of ze wel begrijpen waar het om draait bij Hip Hop. Hip Hop is een tekst based genre dat gewoon geëvolueerd is uit de spoken word based Soul van oa Gil Scott-Heron, dus dan is het logisch dat teksten óók een criteria zijn. En bij Pitchfork beoordelen ze Hip Hop albums gewoon zoals ze ook rock albums aan het beoordelen zijn. Klinkt misschien nog steeds wat vaag, mja. Daarom krijgt daar heel veel meuk hele hoge ratings. Ik begrijp namelijk niet hoe je platen van Kanye West buiten College Dropout boven de 9 kan scoren, omdat er nog zoveel dingen ontbreken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gastje van 3Voor12, volgens mij wel een aardige gast, verder heb ik weinig met hem. Ging me meer om de slechte grap
[..]
Raten als rockmuziek? hoe moet ik dat zien?
Hoeft zeker niet alleen voor de tekst te zijn, maar daar negeren ze het en halen ze compleet andere aspecten erbij, en ja bij Pitchfork valt het het meeste op, omdat die ook nog met allerlei onzin alles recht kunnen lullen wat krom is, door maar zoveel mogelijk hyperbolen, synthetische beschrijvingen en metaforen te gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is overal, niet alleen op P4K
EN ik luister hiphop vaak ook niet voor de tekst
Ja ik snap wel wat je bedoelt nuquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou ja je rate verschillende genres op verschillende kwaliteiten. Als je een Godspeed album rate en je zegt dat het saaie muziek is sla je plank mis. Als ik dan zie hoe ze Yeezus reviewen zonder ook maar een woord te zeggen over die tenenkrommende teksten en constant de sound en ambiance alleen maar aan het prijzen zijn, vraag ik me af of ze wel begrijpen waar het om draait bij Hip Hop. Hip Hop is een tekst based genre dat gewoon geëvolueerd is uit de spoken word based Soul van oa Gil Scott-Heron, dus dan is het logisch dat teksten óók een criteria zijn. En bij Pitchfork beoordelen ze Hip Hop albums gewoon zoals ze ook rock albums aan het beoordelen zijn. Klinkt misschien nog steeds wat vaag, mja. Daarom krijgt daar heel veel meuk hele hoge ratings. Ik begrijp namelijk niet hoe je platen van Kanye West buiten College Dropout boven de 9 kan scoren, omdat er nog zoveel dingen ontbreken.
Ja dat is zeker begrijpelijk want muzikale achtergrond, ik let er automatisch juist meer op omdat ik met Hip Hop begonnen ben, ik hecht ook veel meer waarde aan een stemgeluid dan anderen, mja het blijft wel een heel belangrijk aspect van het genre.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt numaar wat Mexicanobakker ook zegt, ik luister hiphop ook niet echt voor de tekst, die komt bij mij bij elk genre op de laatste plek eigenlijk...
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Sigur Rós vind ik de tekst wel enorm belangrijk.
En laten we hem bij Mogwai ook niet vergeten.
Ik dacht trouwens dat HipHop juist hieruit weg kwam:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is zeker begrijpelijk want muzikale achtergrond, ik let er automatisch juist meer op omdat ik met Hip Hop begonnen ben, ik hecht ook veel meer waarde aan een stemgeluid dan anderen, mja het blijft wel een heel belangrijk aspect van het genre.
Klopt zeker, gelijkend aan Gil Scott Heron.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat HipHop juist hieruit weg kwam:
en
Even opgezocht, Gil was ook idd al heel vroeg bezig, ik plaatste 'm altijd halverwege de jaren '70 op een of andere manier. weer wat geleerdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt zeker, gelijkend aan Gil Scott Heron.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even opgezocht, Gil was ook idd al heel vroeg bezig, ik plaatste 'm altijd halverwege de jaren '70 op een of andere manier. weer wat geleerd
Daar sla je de spijker wel op zijn kop. Maar zoals anderen hier ook al zeggen, niet iedereen luistert het voor de teksten (maar laten dat nou precies de P4kers en indie-kneusjes zijn zoals wij). Dus dan recenseer je het ook daarom. Kan me voorstellen dat een hiphoppurist als jij daar wat minder mee heeftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou ja je rate verschillende genres op verschillende kwaliteiten. Als je een Godspeed album rate en je zegt dat het saaie muziek is sla je plank mis. Als ik dan zie hoe ze Yeezus reviewen zonder ook maar een woord te zeggen over die tenenkrommende teksten en constant de sound en ambiance alleen maar aan het prijzen zijn, vraag ik me af of ze wel begrijpen waar het om draait bij Hip Hop. Hip Hop is een tekst based genre dat gewoon geëvolueerd is uit de spoken word based Soul van oa Gil Scott-Heron, dus dan is het logisch dat teksten óók een criteria zijn. En bij Pitchfork beoordelen ze Hip Hop albums gewoon zoals ze ook rock albums aan het beoordelen zijn. Klinkt misschien nog steeds wat vaag, mja. Daarom krijgt daar heel veel meuk hele hoge ratings. Ik begrijp namelijk niet hoe je platen van Kanye West buiten College Dropout boven de 9 kan scoren, omdat er nog zoveel dingen ontbreken.
Proto-Hip Hop.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef Norrage het volgende:
Gil wel heel vet, maar ook wel erg veel "spreek-albums". Dat vond ik toch wel echt jammer.
Plusje achter jouw naam voor de tip. Echt een ontzettend interessante plaat. Na Angel Olsen voor mij de tweede noemenswaardige plaat van 2014.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Francis Harris - Minutes of Sleep
Echte aanrader. Heel gelaagd, elk nummer is anders, verveelt geen moment. Volgens RA is het een 4,5 uit 5 - daar sluit ik me wel bij aan. Goed mogelijk dat dit het beste album is dat ik dit jaar gehoord heb. Het album voelt vrij bedrukt en onheilspellend aan - vooral in de titeltrack - maar nooit overdreven. Elk nummer is opgebouwd rond een vrij simpele beat die hij uit verschillende genres lijkt te lenen. Lean Back lijkt bijvoorbeeld geïnspireerd op wat recent werk van Burial. Een ander hoogtepunt is Dangerdream, wat me een beetje doet denken alsof je in het steegje achter de jazz-club stiekem naar de optredens luistert..
Beste nummer:
Hoofdtelefoon aanbevolen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Plusje achter jouw naam voor de tip. Echt een ontzettend interessante plaat. Na Angel Olsen voor mij de tweede noemenswaardige plaat van 2014.
Ja dat dus, kan niet echt vergelijkingen bedenken, behalve de post-rock vergelijken van net. Verder vind ik het juist erg fijn dat mensen steeds meer Hip Hop beginnen te luisteren, hoor begrijp me niet verkeerd. En natuurlijk mag je ook leuk vinden wat je zelf leuk wil vinden. Alleen Pitchfork die doen gelijk alsof hun mening dan wet is en dan komen ze meteen met de grootste onzindingen aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker wel op zijn kop. Maar zoals anderen hier ook al zeggen, niet iedereen luistert het voor de teksten (maar laten dat nou precies de P4kers en indie-kneusjes zijn zoals wij). Dus dan recenseer je het ook daarom. Kan me voorstellen dat een hiphoppurist als jij daar wat minder mee heeft
Kan je Great Minds proberen van vorig jaar, een van de betere platen afgelopen jaar. Sticks, Jiggy Djé en Sticks van Opgezwolle.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef Norrage het volgende:
[..]Tof he!
En ik vind trouwens Nederlandse hip-hop daarom vaak wel vet, zoals Typhoon, omdat ik dan de teksten kan volgen. Meeste hiphop gaat gewoon ook veels te snel, als ik al zou proberen naar de lyrics te luisteren.
Black Kids, Black Angels, Black Lips, Black Keys, Black Crowes, Black Box Revelation (Boxer Rebellion), Black Label Society..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Een nieuwe trend is mij opgevallen. Acts met nagenoeg identieke namen:
Foy Vance / Vance Joy ;
Of Monsters And Men / Of Mice And Men.
Doe dat eens niet, is het nou zo moeilijk om een naam te bedenken dat niet verward kan worden met een andere act?
Black Rebel Motorcycle Club.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black Kids, Black Angels, Black Lips, Black Keys, Black Crowes, Black Box Revelation (Boxer Rebellion), Black Label Society..
Tof dat je het leuk vindtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Plusje achter jouw naam voor de tip. Echt een ontzettend interessante plaat. Na Angel Olsen voor mij de tweede noemenswaardige plaat van 2014.
Vance Joy wilt piggybacken op Foy Vance zijn naamsbekendheid dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is zo geboren, dat kun je hem niet kwalijk nemen.
die van net heb ik klaar gezet om te luisterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef Kerftminister het volgende:
Vraag me af he, heeft er iemand wel eens iets van die tips van Giel Beelen bij DWDD geprobeerd? En is dat dan ook iets? Want ik wil uit principe al die dingen niet luisteren dan omdat ik die Giel zo'n eikel vind, mja heb dus geen idee of hij er een beetje verstand van heeft, zou zeggen van niet.
Ok laat maar horen wat je ervan vindt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:16 schreef Zocalo het volgende:
[..]
die van net heb ik klaar gezet om te luisteren
Het is wel in laatste tijd om een naam van een bekendheid te gebruiken. Com Truise, Chet Faker, Joy Orbison enz enz.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wacht op de volgende singer-songwriter die zich ineens Shed Earan gaat noemen of een Mason Jazz.
ik ben denk ik iets meer mainstream dan de meeste hier, dus weet niet of dat representatief is :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ok laat maar horen wat je ervan vindt.
Vind Giel maar een pedante man, maar misschien heeft ie wel verstand van muziek.
Ik zit trouwens ook eindelijk aan de Angel Olsen hoor, ben benieuwd.
Giel heeft prima smaak hoor maar hij is altijd zo té positief. En dat singer-songwriter van nl is echt tenenkrommendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind Giel maar een pedante man, maar misschien heeft ie wel verstand van muziek.
Ik zit trouwens ook eindelijk aan de Angel Olsen hoor, ben benieuwd.
je moet inderdaad even door zijn eigen propaganda heen kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Giel heeft prima smaak hoor maar hij is altijd zo té positief. En dat singer-songwriter van nl is echt tenenkrommend
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:19 schreef Zocalo het volgende:
[..]
ik ben denk ik iets meer mainstream dan de meeste hier, dus weet niet of dat representatief is :p
Straks naar Elbow
daar twijfel ik niet aan! Hoop ook wel op wat ouder werkquote:
Andrea.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Als ik die plaat van Francis Harris moet definiëren: Andreas Pirlo. Mysterieus, verfijnd en altijd in control. Vertraagd ziet hij de medespelers rondrennen als dolle stieren, maar niet Andreas, nee, die is volledig in balans, steekt met rasse schreden het middenveld over en begrijpt puur op instinct wanneer hij een bal moet steken, in de bovenhoek zal krullen of nét wat langer bij zich dient te houden. Zoals de gracieuze voeten van Andreas spreken, dicteren, en ons laten dromen, zo klinkt de muziek van Harris.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Andrea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Embryonic als favoriete Lips plaat heeft?
Black Box Redquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Black Kids, Black Angels, Black Lips, Black Keys, Black Crowes, Black Box Revelation (Boxer Rebellion), Black Label Society..
Je kent alleen Box of Secrets? Als je deze beter vind zou ik ook de 2e eens proberen, Fire Like This.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef Moody het volgende:
Er moest meer over muziek worden geluld. Ok. Ik gooi wekelijks veel platen door de playlist om niets te willen missen, ook de (piep)kleine releases nietIk dacht dat het wel leuk en zinvol was om een korte mening te geven over enkele van deze plaatjes. Voor het gemak noem ik alleen de plaatje die **½/*** of meer scoren en daarbij imo de moeite waard zijn.
Blood Red Shoes - Blood Red Shoes
Lekker vuig rockalbumpje. Schijnt dat ik Box Of Secrets uit 2008 al kende, maar blijkbaar heeft het geen echte indruk gemaakt. Dit album doet dat deels wel. Voor liefhebber van Arctic Monkeys, maar verwacht iets minder verrassing en iets meer distortion en energie.
***½
ik vond er niet veel aan..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha was ik al dus bang voor, thanks.quote:
Exit! Stond vorig jaar in mijn top 5. Ook qua concerten (wel zonder orchestra btw)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef Kerftminister het volgende:
Fire! Orchestra is dat trouwens iets? Ziet er wel interessant uit.
Pharoah Sandersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Exit! Stond vorig jaar in mijn top 5. Ook qua concerten (wel zonder orchestra btw)
Er zit zoveel in die plaatdat wordt gaanderweg afgebroken en weet opgebouwt. á la 'the creator has a master plan' van pharoah sanders (als je van jazz houdt, wat soms buiten de lijntjes durft te gaan, is dat echt een must om te luisteren
)
Beide kunnen wel opde zenuwen werken als je niet van jazz houdt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef Felagund het volgende:
Heb je het over Pharoah Sanders of Fire! Orchestra? Bij Sanders moet ik nog een keer induiken in de discografie.
Coolquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
http://shirtmockup.com/
Vet dit, je eigen coverart shirts maken:
Hun beste inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:28 schreef Kerftminister het volgende:
Moon & Antarctica maar eens luisteren, lang geleden, maar misschien mijn favo Modest Mouse plaat.
Die eerste bestaat echt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
http://shirtmockup.com/
Vet dit, je eigen coverart shirts maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de mijne:
[ afbeelding ]
Misschien maar kopen.
Onee kost 35 dollar, dan niet.
Basement sessiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
Boah wat is dit toch goed.Het ritme is zó raar
Positief, zat eerst op een 8, maar ga nu wss rond de 8.5/9 zitten.quote:
Is mooi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Kerftminister het volgende:
Heren wat vinden jullie van London Grammar? Is me al vaker aangeraden, maar denk niet dat het iets bijzonders is.
Ik vind Alcest per album eigenlijk saaier worden...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Alcest is fijn zeg, vind hem veel fijner dan Souvenirs, komt binnen op gedeelde nummer 2 dit jaar hier.
Doet mij helemaal niks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Kerftminister het volgende:
Heren wat vinden jullie van London Grammar? Is me al vaker aangeraden, maar denk niet dat het iets bijzonders is.
Ik vind Little By Little niet zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
Boah wat is dit toch goed.Het ritme is zó raar
Hij vertegenwoordigt wel mijn meningquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:54 schreef Maxerazzi het volgende:
BoerBert heeft een kritische ochtend.
Buiten dat is het ook gewoon teveel van hetzelfde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef Pat-sounds het volgende:
Precies ook mijn probleem bij London Grammar inderdaad. Kom niet aan het eind van het album door die stem
Ik heb heel positief gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:54 schreef Maxerazzi het volgende:
BoerBert heeft een kritische ochtend.
Nieuw album, bitte.quote:via Spinning Top Music: want news? good things coming your way from Tame Impala, POND & Peter Bibby in less than 24 hours (may include an unheard stream from one of them!)
3.89 sterren is een hoog gemiddelde toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zat eens op MuMe te kijken, maar zelfs over een behoorlijk goed album zijn ze gematigd negatief
http://www.musicmeter.nl/album/391205
3,89 is eigenlijk een waanzinnig hoog cijfer, voor een album dat een zo'n specifieke sound heeft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
3.89 sterren is een hoog gemiddelde toch?
Bij mij zou het ook ergens in de bottom 10 komen ofzo, ik vind het tamelijk waardeloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:29 schreef Felagund het volgende:
London Grammar zou bij mij ergens op plaats 30-60 komen in mijn lijst tot nu toe. Niet erg top dus.
Maar die verhalen op de laatste pagina zijn grotendeels vrij negatief.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
3.89 sterren is een hoog gemiddelde toch?
álle posts op MM over Reflektor zijn negatief. Was een grote flamewar daarquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar die verhalen op de laatste pagina zijn grotendeels vrij negatief.
Zat wat te lezen daar. Er zijn vier strekkingen daar:quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
álle posts op MM over Reflektor zijn negatief. Was een grote flamewar daar![]()
Daarom is een 3.89 echt heel hoog.
Ik zou het iets van 3* geven, nog net voldoende.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij mij zou het ook ergens in de bottom 10 komen ofzo, ik vind het tamelijk waardeloos.
Funeral en Suburbs vind ik ook wel beter. Neon Bible niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zat wat te lezen daar. Er zijn vier strekkingen daar:
- Funeral is beter
- Neon Bible is beter
- Suburbs is beter
- AF lijkt op Coldplay/U2/Keane
EDIT: Vaak alle 4 gecombineerd
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Funeral en Suburbs vind ik ook wel beter. Neon Bible niet.
Oneensquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Funeral en Suburbs vind ik ook wel beter. Neon Bible niet.
Ik heb het op 3* staan, maar ik twijfel of ik het misschien maar gewoon op 2* of 2.5* moet zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het iets van 3* geven, nog net voldoende.
Ik heb hier een lijstje gepost. Die wil ik nog op RYM of MM posten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het op 3* staan, maar ik twijfel of ik het misschien maar gewoon op 2* of 2.5* moet zetten.
Waar houd jij het eigenlijk allemaal bij Fela? Je gebruikt RYM en MM toch niet meer?
Ja dat weet ik, maar je gebruikt die sites niet zo actief toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hier een lijstje gepost. Die wil ik nog op RYM of MM posten.
Nee, maar ik wil 1 van de sites wel actief gaan gebruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je gebruikt die sites niet zo actief toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik denk nu Reflektor > Funeral > Neon Bible > Suburbsquote:
Is MuMe leuker, omdat het Nederlands is?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Doe maar MM, zoals je merkt gebruikt niemand behalve ranja of kerft RYM nog
Suburbs is ook wel wat gedaald in mijn achting. Funeral blijft constant, maar blijf ik niet zo vaak luisteren. Te depri. En Neon Bible is gewoon primaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk nu Reflektor > Funeral > Neon Bible > Suburbs
Beetje gekke volgorde, maar Suburbs gaat achteruit, net als Funeral, terwijl Reflektor en Neon Bible vooruit gaan. Neon Bible is toch wel mooier dan ik altijd dachtSuburbs is toch ietsjes vlakker.
Het is actiever, de ratings kloppen daar vaak vrij goed, en je kan er oprecht leuke discussies voeren. RYM is gewoon kut, en sinds de update van MM ziet MM er ook mooier uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is MuMe leuker, omdat het Nederlands is?
Ik blijf keer op keer merken dat mensen muziek als depri aanmerken, terwijl dat voor mij echt helemaal niet zo isquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Suburbs is ook wel wat gedaald in mijn achting. Funeral blijft constant, maar blijf ik niet zo vaak luisteren. Te depri. En Neon Bible is gewoon prima
Maar MuMe heeft heel veel albums niet, en albums toevoegen is redelijk dramatisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Norrage het volgende:
Het is actiever, de ratings kloppen daar vaak vrij goed, en je kan er oprecht leuke discussies voeren. RYM is gewoon kut, en sinds de update van MM ziet MM er ook mooier uit.
Ik denk: Funeral > Neon Bible > ... > ..nog een tijdje niets.. > ... > Reflektor > Suburbsquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk nu Reflektor > Funeral > Neon Bible > Suburbs
Beetje gekke volgorde, maar Suburbs gaat achteruit, net als Funeral, terwijl Reflektor en Neon Bible vooruit gaan. Neon Bible is toch wel mooier dan ik altijd dachtSuburbs is toch ietsjes vlakker.
Ja albums toevoegen heb ik gemerkt jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar MuMe heeft heel veel albums niet, en albums toevoegen is redelijk dramatisch.
Hoewel RYM wel als geldige bron geldt geloof ik dus eerst album toevoegen op RYM en dan op MuMe met RYM als bron zou moeten kunnen
Ik heb laatst ook eens een account aangemaakt, 2 albums toegevoegd en beide afgekeurdquote:
Ik vind hem heerlijk dromerig, doet me op punten aan Sigur Rós denken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind Alcest per album eigenlijk saaier worden...
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb daarnet in een opwelling deze box op Amazon besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb daarnet in een opwelling deze box op Amazon besteld:
[ afbeelding ]
oei even gecheckt, nog steeds niet aan de goedkope kantquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, hij was weer even te bestellen op CD, dus ik heb toegeslagen! De vinylbox is mij ook te duur, helaas.
Nee, verre van, maar dit is één van die exceptionele werken die ik gewoon wil hebben, dus dan maak ik uitzonderingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oei even gecheckt, nog steeds niet aan de goedkope kant
Wu Tang x Fugazi?quote:
hoef je niet bang voor te zijn hoor, ga er maar gewoon van uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:09 schreef Kerftminister het volgende:
Overigens ga ik Musicmeter ook wel gebruiken denk ik, ben alleen bang dat er een hoop Japanse dingen enzo niet opstaan.
Godver, nou ik ga even al mijn ratings overnemen, kijken hoe ver ik kom.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef ranja het volgende:
[..]
hoef je niet bang voor te zijn hoor, ga er maar gewoon van uit
Klinkt goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef On het volgende:
http://foglake.bandcamp.com/album/virgo-indigo-2
[ afbeelding ]
Van Negoto niet, maar die er nu niet opstaat (Midori) wel, dat is toch één van de bekendste Japanse acts uit de afgelopen jaren. Die cover is ook erg bekend.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef On het volgende:
http://foglake.bandcamp.com/album/virgo-indigo-2
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dit is echt waanzinnig mooi.
Ja met die instelling kom je er nooit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alles wat niet op MuMe staat is meestal ook wel te verwaarlozen.
maar is meestal gebaseerd op 1 of 2 stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Kerftminister het volgende:
Elk album is wel extreem hoog gerate ook zeg, alles boven de 4.
Zelfs Akon op een 3.44
Maar wel AmanazZambiaanse Psych
Die deels komt omdat de Stones komen,quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
![]()
.
Mocht het zover komen dat ook de Europese tournee geen doorgang kan vinden, heeft de Pinkpop dagkaarthouder pech, aldus Jan Smeets. Er volgen geen vergoedingen.
'Zij hebben geen kaart gekocht voor een concert van The Stones, maar voor een dagje Pinkpop', aldus de festivalbaas. Hij meent dat het programma sterk genoeg is, zelfs zonder Rolling Stones. In dat geval wordt John Mayer gepromoveerd tot headliner.
Logisch, maar ja de rest van de dag is wel echt slechtquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
![]()
.
Mocht het zover komen dat ook de Europese tournee geen doorgang kan vinden, heeft de Pinkpop dagkaarthouder pech, aldus Jan Smeets. Er volgen geen vergoedingen.
'Zij hebben geen kaart gekocht voor een concert van The Stones, maar voor een dagje Pinkpop', aldus de festivalbaas. Hij meent dat het programma sterk genoeg is, zelfs zonder Rolling Stones. In dat geval wordt John Mayer gepromoveerd tot headliner.
Musicmeterquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Doe maar MM, zoals je merkt gebruikt niemand behalve ranja of kerft RYM nog
Verkeerde Smeetsquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag hij dat zeggen? Ja, dat mag hij zeggen.
Nee, niet logisch. Het is erg onfatsoenlijk en juridisch is er ook wel wat op af te dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, maar ja de rest van de dag is wel echt slechtDus zou ik wel vrij naar vinden
Wijzigingen in het programma zijn juridisch allang veilig gesteld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet logisch. Het is erg onfatsoenlijk en juridisch is er ook wel wat op af te dingen.
Nouja een compensatie van 10 euro is sowieso de max. Normaal zijn kaarten voor de zaterdag 10 euro goedkoper, die toeslag was dus de 'Stones-toeslag'. Je koopt je kaartje verder gewoon voor een festivaldag, niet voor de Stones zoals hij zegt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet logisch. Het is erg onfatsoenlijk en juridisch is er ook wel wat op af te dingen.
In de algemene voorwaarden wel, ja. Maar als je Pinkpop aansprakelijk kunt stellen uit wanprestatie doet dat er niet veel toe. Zeg niet dat ze per se ongelijk hebben, maar zo vanzelfsprekend is het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wijzigingen in het programma zijn juridisch allang veilig gesteld.
Alleen daarom heb ik al een hekel aan Pinkpop gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar voor die paar miljoen is Krezip vast wel bereid weer bij elkaar te komen voor een zaterdagje.
Ik heb dan weer niks met de Stones dus de vervanger kan bijna alleen maar beter zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ie beweert dat het programma zonder de Stones goed is is wel een lachertje natuurlijk. Tis juist genant slecht..
Ik heb 8 albums in mijn MuMe top 10 die een hogere score hebben, peanuts.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongekend hoge score zeg
http://www.musicmeter.nl/album/405518
Wie ben jij op MM?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb 8 albums in mijn MuMe top 10 die een hogere score hebben, peanuts.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongekend hoge score zeg
http://www.musicmeter.nl/album/405518
Haha ik dacht dat ik al laag zat met mijn 3*. De nieuwe van School is Cool is trouwens te beluisteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ondanks de 0,5* van coldwarkids.
Maar die gozer heeft altijd een keutel dwarszitten
Oooeh de nieuwe School is Cool is cool.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat ik al laag zat met mijn 3*. De nieuwe van School is Cool is trouwens te beluisteren.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140317_006
Ja, maar de rest van de dag is gewoon heel weinig waard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niks met de Stones dus de vervanger kan bijna alleen maar beter zijn.
Ok, tenzij Snow Patrol ofzo.
Ja, beetje te standaard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef Arn0 het volgende:
Als het toch over Belgische bandjes hebben: ik ben niet helemaal overtuigd van de nieuwe Intergalactic Lovers. Wel weer degelijk, net zoals de vorige, maar weinig nummers zijn écht goed en ik heb weinig behoefte om het vaak te draaien.
Moet je nog gaan registreren ook om het te luisterenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oooeh de nieuwe School is Cool is cool.
Nee joh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je nog gaan registreren ook om het te luisteren
Een corporate sellout worden wilde nooit echt lukken bij ze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef Gehenna het volgende:
End Hits van Fugazi aan het draaien, die gasten konden ook weinig verkeerd doen, niet?
ken maar weinig van Fugazi eigenlijk...quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef Gehenna het volgende:
End Hits van Fugazi aan het draaien, die gasten konden ook weinig verkeerd doen, niet?
En flink aan de zuip gaan, daar waren ze ook slecht in..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:50 schreef On het volgende:
[..]
Een corporate sellout worden wilde nooit echt lukken bij ze.
Niet vaak een album van ze gedraaid, maar een Villa 65-sessie uit midden jaren 90 getaped en die wel vaak opgezet. Bed for the Scraping, Target, Long Distance Runner..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:50 schreef ranja het volgende:
[..]
ken maar weinig van Fugazi eigenlijk...
Opgezwolle.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef Norrage het volgende:
Zo klinkt lekker zeg, die beat-plaat van Fakkelteitgroep! (FTG)
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)Boef-Rob-Peters.html
Fugazi heeft in mijn ogen geen slechte plaat gemaakt. Jammer dat ik ze nooit live gezien hebquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef Gehenna het volgende:
Ze zijn nooit officieel gestopt, dus wellicht komt de kans ooit nog eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Fugazi heeft in mijn ogen geen slechte plaat gemaakt. Jammer dat ik ze nooit live gezien heb
Over energie gesproken. 1 van mijn favorieten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Fugazi heeft in mijn ogen geen slechte plaat gemaakt. Jammer dat ik ze nooit live gezien heb
Die gasten lagen geloof ik ook met elkaar overhoop vandaar die splitsing in The Mars Volta en Sparta. Die tour zal wel puur voor de centen zijn geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De energie was bij de reunie jammer genoeg helemaal weg.
Omar stond als een zoutzak en Cedric zong alles als Donald Duck.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Die gasten lagen geloof ik ook met elkaar overhoop vandaar die splitsing in The Mars Volta en Sparta. Die tour zal wel puur voor de centen zijn geweest.
Waiting room is tofquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:39 schreef Felagund het volgende:
Ik zal Fugazi eens aanzetten, als jullie allemaal zo enthousiast zijn moet het wel leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |