Ik heb het op 3* staan, maar ik twijfel of ik het misschien maar gewoon op 2* of 2.5* moet zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het iets van 3* geven, nog net voldoende.
Ik heb hier een lijstje gepost. Die wil ik nog op RYM of MM posten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het op 3* staan, maar ik twijfel of ik het misschien maar gewoon op 2* of 2.5* moet zetten.
Waar houd jij het eigenlijk allemaal bij Fela? Je gebruikt RYM en MM toch niet meer?
Ja dat weet ik, maar je gebruikt die sites niet zo actief toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hier een lijstje gepost. Die wil ik nog op RYM of MM posten.
Nee, maar ik wil 1 van de sites wel actief gaan gebruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je gebruikt die sites niet zo actief toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik denk nu Reflektor > Funeral > Neon Bible > Suburbsquote:
Is MuMe leuker, omdat het Nederlands is?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Doe maar MM, zoals je merkt gebruikt niemand behalve ranja of kerft RYM nog
Suburbs is ook wel wat gedaald in mijn achting. Funeral blijft constant, maar blijf ik niet zo vaak luisteren. Te depri. En Neon Bible is gewoon primaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk nu Reflektor > Funeral > Neon Bible > Suburbs
Beetje gekke volgorde, maar Suburbs gaat achteruit, net als Funeral, terwijl Reflektor en Neon Bible vooruit gaan. Neon Bible is toch wel mooier dan ik altijd dachtSuburbs is toch ietsjes vlakker.
Het is actiever, de ratings kloppen daar vaak vrij goed, en je kan er oprecht leuke discussies voeren. RYM is gewoon kut, en sinds de update van MM ziet MM er ook mooier uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is MuMe leuker, omdat het Nederlands is?
Ik blijf keer op keer merken dat mensen muziek als depri aanmerken, terwijl dat voor mij echt helemaal niet zo isquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Suburbs is ook wel wat gedaald in mijn achting. Funeral blijft constant, maar blijf ik niet zo vaak luisteren. Te depri. En Neon Bible is gewoon prima
Maar MuMe heeft heel veel albums niet, en albums toevoegen is redelijk dramatisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Norrage het volgende:
Het is actiever, de ratings kloppen daar vaak vrij goed, en je kan er oprecht leuke discussies voeren. RYM is gewoon kut, en sinds de update van MM ziet MM er ook mooier uit.
Ik denk: Funeral > Neon Bible > ... > ..nog een tijdje niets.. > ... > Reflektor > Suburbsquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk nu Reflektor > Funeral > Neon Bible > Suburbs
Beetje gekke volgorde, maar Suburbs gaat achteruit, net als Funeral, terwijl Reflektor en Neon Bible vooruit gaan. Neon Bible is toch wel mooier dan ik altijd dachtSuburbs is toch ietsjes vlakker.
Ja albums toevoegen heb ik gemerkt jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar MuMe heeft heel veel albums niet, en albums toevoegen is redelijk dramatisch.
Hoewel RYM wel als geldige bron geldt geloof ik dus eerst album toevoegen op RYM en dan op MuMe met RYM als bron zou moeten kunnen
Ik heb laatst ook eens een account aangemaakt, 2 albums toegevoegd en beide afgekeurdquote:
Ik vind hem heerlijk dromerig, doet me op punten aan Sigur Rós denken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind Alcest per album eigenlijk saaier worden...
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb daarnet in een opwelling deze box op Amazon besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb daarnet in een opwelling deze box op Amazon besteld:
[ afbeelding ]
oei even gecheckt, nog steeds niet aan de goedkope kantquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, hij was weer even te bestellen op CD, dus ik heb toegeslagen! De vinylbox is mij ook te duur, helaas.
Nee, verre van, maar dit is één van die exceptionele werken die ik gewoon wil hebben, dus dan maak ik uitzonderingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oei even gecheckt, nog steeds niet aan de goedkope kant
Wu Tang x Fugazi?quote:
hoef je niet bang voor te zijn hoor, ga er maar gewoon van uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:09 schreef Kerftminister het volgende:
Overigens ga ik Musicmeter ook wel gebruiken denk ik, ben alleen bang dat er een hoop Japanse dingen enzo niet opstaan.
Godver, nou ik ga even al mijn ratings overnemen, kijken hoe ver ik kom.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef ranja het volgende:
[..]
hoef je niet bang voor te zijn hoor, ga er maar gewoon van uit
Klinkt goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef On het volgende:
http://foglake.bandcamp.com/album/virgo-indigo-2
[ afbeelding ]
Van Negoto niet, maar die er nu niet opstaat (Midori) wel, dat is toch één van de bekendste Japanse acts uit de afgelopen jaren. Die cover is ook erg bekend.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef On het volgende:
http://foglake.bandcamp.com/album/virgo-indigo-2
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dit is echt waanzinnig mooi.
Ja met die instelling kom je er nooit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alles wat niet op MuMe staat is meestal ook wel te verwaarlozen.
maar is meestal gebaseerd op 1 of 2 stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Kerftminister het volgende:
Elk album is wel extreem hoog gerate ook zeg, alles boven de 4.
Zelfs Akon op een 3.44
Maar wel AmanazZambiaanse Psych
Die deels komt omdat de Stones komen,quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
![]()
.
Mocht het zover komen dat ook de Europese tournee geen doorgang kan vinden, heeft de Pinkpop dagkaarthouder pech, aldus Jan Smeets. Er volgen geen vergoedingen.
'Zij hebben geen kaart gekocht voor een concert van The Stones, maar voor een dagje Pinkpop', aldus de festivalbaas. Hij meent dat het programma sterk genoeg is, zelfs zonder Rolling Stones. In dat geval wordt John Mayer gepromoveerd tot headliner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |