Wu Tang x Fugazi?quote:
hoef je niet bang voor te zijn hoor, ga er maar gewoon van uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:09 schreef Kerftminister het volgende:
Overigens ga ik Musicmeter ook wel gebruiken denk ik, ben alleen bang dat er een hoop Japanse dingen enzo niet opstaan.
Godver, nou ik ga even al mijn ratings overnemen, kijken hoe ver ik kom.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef ranja het volgende:
[..]
hoef je niet bang voor te zijn hoor, ga er maar gewoon van uit
Klinkt goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef On het volgende:
http://foglake.bandcamp.com/album/virgo-indigo-2
[ afbeelding ]
Van Negoto niet, maar die er nu niet opstaat (Midori) wel, dat is toch één van de bekendste Japanse acts uit de afgelopen jaren. Die cover is ook erg bekend.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef On het volgende:
http://foglake.bandcamp.com/album/virgo-indigo-2
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dit is echt waanzinnig mooi.
Ja met die instelling kom je er nooit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alles wat niet op MuMe staat is meestal ook wel te verwaarlozen.
maar is meestal gebaseerd op 1 of 2 stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Kerftminister het volgende:
Elk album is wel extreem hoog gerate ook zeg, alles boven de 4.
Zelfs Akon op een 3.44
Maar wel AmanazZambiaanse Psych
Die deels komt omdat de Stones komen,quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
![]()
.
Mocht het zover komen dat ook de Europese tournee geen doorgang kan vinden, heeft de Pinkpop dagkaarthouder pech, aldus Jan Smeets. Er volgen geen vergoedingen.
'Zij hebben geen kaart gekocht voor een concert van The Stones, maar voor een dagje Pinkpop', aldus de festivalbaas. Hij meent dat het programma sterk genoeg is, zelfs zonder Rolling Stones. In dat geval wordt John Mayer gepromoveerd tot headliner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |