Buiten dat is het ook gewoon teveel van hetzelfde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef Pat-sounds het volgende:
Precies ook mijn probleem bij London Grammar inderdaad. Kom niet aan het eind van het album door die stem
Ik heb heel positief gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:54 schreef Maxerazzi het volgende:
BoerBert heeft een kritische ochtend.
Nieuw album, bitte.quote:via Spinning Top Music: want news? good things coming your way from Tame Impala, POND & Peter Bibby in less than 24 hours (may include an unheard stream from one of them!)
3.89 sterren is een hoog gemiddelde toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zat eens op MuMe te kijken, maar zelfs over een behoorlijk goed album zijn ze gematigd negatief
http://www.musicmeter.nl/album/391205
3,89 is eigenlijk een waanzinnig hoog cijfer, voor een album dat een zo'n specifieke sound heeft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
3.89 sterren is een hoog gemiddelde toch?
Bij mij zou het ook ergens in de bottom 10 komen ofzo, ik vind het tamelijk waardeloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:29 schreef Felagund het volgende:
London Grammar zou bij mij ergens op plaats 30-60 komen in mijn lijst tot nu toe. Niet erg top dus.
Maar die verhalen op de laatste pagina zijn grotendeels vrij negatief.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
3.89 sterren is een hoog gemiddelde toch?
álle posts op MM over Reflektor zijn negatief. Was een grote flamewar daarquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar die verhalen op de laatste pagina zijn grotendeels vrij negatief.
Zat wat te lezen daar. Er zijn vier strekkingen daar:quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
álle posts op MM over Reflektor zijn negatief. Was een grote flamewar daar![]()
Daarom is een 3.89 echt heel hoog.
Ik zou het iets van 3* geven, nog net voldoende.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij mij zou het ook ergens in de bottom 10 komen ofzo, ik vind het tamelijk waardeloos.
Funeral en Suburbs vind ik ook wel beter. Neon Bible niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zat wat te lezen daar. Er zijn vier strekkingen daar:
- Funeral is beter
- Neon Bible is beter
- Suburbs is beter
- AF lijkt op Coldplay/U2/Keane
EDIT: Vaak alle 4 gecombineerd
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Funeral en Suburbs vind ik ook wel beter. Neon Bible niet.
Oneensquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Funeral en Suburbs vind ik ook wel beter. Neon Bible niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |