Mee eens toch, beetje paraplubegrip, net als pop, rock, jazz en hip hop.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Moody het volgende:
Precies. Vrijwel alles, behalve wat Afrikaanse trommelaars dus.
Cloud Nothings was toch half post-hardcore? Dat waardeer ik altijd wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Singeltjes van Cloud Nothings zijn geweldig
Als de rest er straks ook opstaat ga ik alles luisteren, maar het belooft veel
Wat een verlichting, na al die 'moeilijke' muziek als TWOD. Gewoon lekker opgewekt
Oftewel: boeie hoe je iets noemt. Luister het zelf, geef het een naam en tag het zoals je wilquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mee eens toch, beetje paraplubegrip, net als pop, rock, jazz en hip hop.
Nee, het is electro.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Cloud Nothings was toch half post-hardcore? Dat waardeer ik altijd wel.
Ik hoor Avenged Sevenfold, Within Temptation en een een of andere foute zomerse dance mix door elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
Bob had het trouwens over de vreemdste release van het jaar, maar dat is Babymetal hoor, staat ook ongekend hoog in de RYM charts, Trance Metal met tienermeisjes die eroverheen zingen en veel Japanse weirdness. Dit is dan nog het beste nummer dat ik tot zover gehoord heb:
Ga het wel proberen, want wil het ook kunnen afkraken, en vind WTF muziek toch wel leuk
Aardige beschrijving toch wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoor Avenged Sevenfold, Within Temptation en een een of andere foute zomerse dance mix door elkaar
Veel te hoog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
Die 8.8 van TWOD was ook wel wat overtuigender dan die 8.3tjes.
Ik merk na het luisteren altijd dat ik The Tourist enorm onderschat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
Ik denk af en toe dat ik een romantische liefde voel voor OK Computer
Ja, eens. Beetje het verloren kindje maar wel een geweldig nummer. En ik vind het altijd mooi dat het einde van The Tourist aansluit op het begin van Airbagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik merk na het luisteren altijd dat ik The Tourist enorm onderschat.
Die vond ik bij de eerste keer luisteren niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:29 schreef Gehenna het volgende:
Nieuwe 'Lost in the Trees' is ook wel aardig
Je wordt wel echt een beetje een standaard-indie-neus Gehennaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:29 schreef Gehenna het volgende:
Nieuwe 'Lost in the Trees' is ook wel aardig
Ik denk dat ik wat toe ben aan liedjes na een beste tijd Black metal, Drone en Ambient etc.. te luisterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je wordt wel echt een beetje een standaard-indie-neus Gehenna
PP krijgt daar een 8.6. En RE eveneens 'n 8.8.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
Die 8.8 van TWOD was ook wel wat overtuigender dan die 8.3tjes.
Precies!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:22 schreef DO2 het volgende:
[..]
PP krijgt daar een 8.6. En RE eveneens 'n 8.8.
Mag hoor, Norrage vind dat dacht ik ook. Ik vind ze beiden goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef On het volgende:
Dit is waarschijnlijk geen populaire mening, maar ik vind Slave Ambient tot nu toe nog wel wat beter dan LITD.
Gelukkig heeft 3voor12 toegezegd geen zure Pinkpop-recensies te gaan geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind Atzegod wel een beetje een blasfemische term hoor.Dat jullie een lijn durfen te trekken tussen diegene die zoveel plezier en inspiratie geeft aan zoveel mensen en een lugubere entiteit uit een sprookjesboek.
Ik vind dat een van de beste nummers van OK Computer zelfs. Hoewel ik het sowieso een minder album vindquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik merk na het luisteren altijd dat ik The Tourist enorm onderschat.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:40 schreef Gehenna het volgende:
Gisteren trouwens nog Awake van Tycho geluisterd, heerlijk luisterbare achtergrondmuziek.
Het is verder behoorlijk inhoudsloos,
Ik ook, inhoudsloos bedoelde ik ook niet direct negatief. Het maakt het namelijk enorm luchtig om te luisterenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik vind het juist wel een sterk album
quote:Wat gaat dit topic belachelijk snel trouwens, zo kan ik toch nooit in de gaten houden of er nog goede platen zijn uitgekomen. Ik vraag wel een wekelijkse update anders
Veel beter zelfs. Ik vind Slave Ambient echt waanzinnig en zonder enig minder nummer. LITD heeft de betere nummers (naja, het betere nummer), maar ook een paar echte niemendalletjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef On het volgende:
Dit is waarschijnlijk geen populaire mening, maar ik vind Slave Ambient tot nu toe nog wel wat beter dan LITD.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Slave Ambient is het Oranje van '98: enkele opwindende en briljante momenten, maar niet genoeg voor de uiteindelijke eindzege. Sterker nog, al voor de finale was het over. Toch, die briljante momenten à la Bergkamp maken 't een memorabele plaat. De nieuwe plaat is meer het Oranje van 2000: dichter bij de eindoverwinning, wat consistenter, maar het heeft niet de magie waardoor we 'm zullen onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |