Mee eens toch, beetje paraplubegrip, net als pop, rock, jazz en hip hop.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Moody het volgende:
Precies. Vrijwel alles, behalve wat Afrikaanse trommelaars dus.
Cloud Nothings was toch half post-hardcore? Dat waardeer ik altijd wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Singeltjes van Cloud Nothings zijn geweldig
Als de rest er straks ook opstaat ga ik alles luisteren, maar het belooft veel
Wat een verlichting, na al die 'moeilijke' muziek als TWOD. Gewoon lekker opgewekt
Oftewel: boeie hoe je iets noemt. Luister het zelf, geef het een naam en tag het zoals je wilquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mee eens toch, beetje paraplubegrip, net als pop, rock, jazz en hip hop.
Nee, het is electro.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Cloud Nothings was toch half post-hardcore? Dat waardeer ik altijd wel.
Ik hoor Avenged Sevenfold, Within Temptation en een een of andere foute zomerse dance mix door elkaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
Bob had het trouwens over de vreemdste release van het jaar, maar dat is Babymetal hoor, staat ook ongekend hoog in de RYM charts, Trance Metal met tienermeisjes die eroverheen zingen en veel Japanse weirdness. Dit is dan nog het beste nummer dat ik tot zover gehoord heb:
Ga het wel proberen, want wil het ook kunnen afkraken, en vind WTF muziek toch wel leuk
Aardige beschrijving toch wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoor Avenged Sevenfold, Within Temptation en een een of andere foute zomerse dance mix door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |