Logisch, maar ja de rest van de dag is wel echt slechtquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
![]()
.
Mocht het zover komen dat ook de Europese tournee geen doorgang kan vinden, heeft de Pinkpop dagkaarthouder pech, aldus Jan Smeets. Er volgen geen vergoedingen.
'Zij hebben geen kaart gekocht voor een concert van The Stones, maar voor een dagje Pinkpop', aldus de festivalbaas. Hij meent dat het programma sterk genoeg is, zelfs zonder Rolling Stones. In dat geval wordt John Mayer gepromoveerd tot headliner.
Musicmeterquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Norrage het volgende:
Doe maar MM, zoals je merkt gebruikt niemand behalve ranja of kerft RYM nog
Verkeerde Smeetsquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag hij dat zeggen? Ja, dat mag hij zeggen.
Nee, niet logisch. Het is erg onfatsoenlijk en juridisch is er ook wel wat op af te dingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, maar ja de rest van de dag is wel echt slechtDus zou ik wel vrij naar vinden
Wijzigingen in het programma zijn juridisch allang veilig gesteld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet logisch. Het is erg onfatsoenlijk en juridisch is er ook wel wat op af te dingen.
Nouja een compensatie van 10 euro is sowieso de max. Normaal zijn kaarten voor de zaterdag 10 euro goedkoper, die toeslag was dus de 'Stones-toeslag'. Je koopt je kaartje verder gewoon voor een festivaldag, niet voor de Stones zoals hij zegt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet logisch. Het is erg onfatsoenlijk en juridisch is er ook wel wat op af te dingen.
In de algemene voorwaarden wel, ja. Maar als je Pinkpop aansprakelijk kunt stellen uit wanprestatie doet dat er niet veel toe. Zeg niet dat ze per se ongelijk hebben, maar zo vanzelfsprekend is het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wijzigingen in het programma zijn juridisch allang veilig gesteld.
Alleen daarom heb ik al een hekel aan Pinkpop gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar voor die paar miljoen is Krezip vast wel bereid weer bij elkaar te komen voor een zaterdagje.
Ik heb dan weer niks met de Stones dus de vervanger kan bijna alleen maar beter zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ie beweert dat het programma zonder de Stones goed is is wel een lachertje natuurlijk. Tis juist genant slecht..
Ik heb 8 albums in mijn MuMe top 10 die een hogere score hebben, peanuts.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongekend hoge score zeg
http://www.musicmeter.nl/album/405518
Wie ben jij op MM?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb 8 albums in mijn MuMe top 10 die een hogere score hebben, peanuts.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:29 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongekend hoge score zeg
http://www.musicmeter.nl/album/405518
Haha ik dacht dat ik al laag zat met mijn 3*. De nieuwe van School is Cool is trouwens te beluisteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ondanks de 0,5* van coldwarkids.
Maar die gozer heeft altijd een keutel dwarszitten
Oooeh de nieuwe School is Cool is cool.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat ik al laag zat met mijn 3*. De nieuwe van School is Cool is trouwens te beluisteren.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140317_006
Ja, maar de rest van de dag is gewoon heel weinig waard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niks met de Stones dus de vervanger kan bijna alleen maar beter zijn.
Ok, tenzij Snow Patrol ofzo.
Ja, beetje te standaard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef Arn0 het volgende:
Als het toch over Belgische bandjes hebben: ik ben niet helemaal overtuigd van de nieuwe Intergalactic Lovers. Wel weer degelijk, net zoals de vorige, maar weinig nummers zijn écht goed en ik heb weinig behoefte om het vaak te draaien.
Moet je nog gaan registreren ook om het te luisterenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oooeh de nieuwe School is Cool is cool.
Nee joh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je nog gaan registreren ook om het te luisteren
Een corporate sellout worden wilde nooit echt lukken bij ze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef Gehenna het volgende:
End Hits van Fugazi aan het draaien, die gasten konden ook weinig verkeerd doen, niet?
ken maar weinig van Fugazi eigenlijk...quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef Gehenna het volgende:
End Hits van Fugazi aan het draaien, die gasten konden ook weinig verkeerd doen, niet?
En flink aan de zuip gaan, daar waren ze ook slecht in..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:50 schreef On het volgende:
[..]
Een corporate sellout worden wilde nooit echt lukken bij ze.
Niet vaak een album van ze gedraaid, maar een Villa 65-sessie uit midden jaren 90 getaped en die wel vaak opgezet. Bed for the Scraping, Target, Long Distance Runner..quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:50 schreef ranja het volgende:
[..]
ken maar weinig van Fugazi eigenlijk...
Opgezwolle.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:02 schreef Norrage het volgende:
Zo klinkt lekker zeg, die beat-plaat van Fakkelteitgroep! (FTG)
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)Boef-Rob-Peters.html
Fugazi heeft in mijn ogen geen slechte plaat gemaakt. Jammer dat ik ze nooit live gezien hebquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef Gehenna het volgende:
Ze zijn nooit officieel gestopt, dus wellicht komt de kans ooit nog eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Fugazi heeft in mijn ogen geen slechte plaat gemaakt. Jammer dat ik ze nooit live gezien heb
Over energie gesproken. 1 van mijn favorieten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Fugazi heeft in mijn ogen geen slechte plaat gemaakt. Jammer dat ik ze nooit live gezien heb
Die gasten lagen geloof ik ook met elkaar overhoop vandaar die splitsing in The Mars Volta en Sparta. Die tour zal wel puur voor de centen zijn geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De energie was bij de reunie jammer genoeg helemaal weg.
Omar stond als een zoutzak en Cedric zong alles als Donald Duck.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Die gasten lagen geloof ik ook met elkaar overhoop vandaar die splitsing in The Mars Volta en Sparta. Die tour zal wel puur voor de centen zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |