je moet inderdaad even door zijn eigen propaganda heen kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Giel heeft prima smaak hoor maar hij is altijd zo té positief. En dat singer-songwriter van nl is echt tenenkrommend
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:19 schreef Zocalo het volgende:
[..]
ik ben denk ik iets meer mainstream dan de meeste hier, dus weet niet of dat representatief is :p
Straks naar Elbow
daar twijfel ik niet aan! Hoop ook wel op wat ouder werkquote:
Andrea.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Als ik die plaat van Francis Harris moet definiëren: Andreas Pirlo. Mysterieus, verfijnd en altijd in control. Vertraagd ziet hij de medespelers rondrennen als dolle stieren, maar niet Andreas, nee, die is volledig in balans, steekt met rasse schreden het middenveld over en begrijpt puur op instinct wanneer hij een bal moet steken, in de bovenhoek zal krullen of nét wat langer bij zich dient te houden. Zoals de gracieuze voeten van Andreas spreken, dicteren, en ons laten dromen, zo klinkt de muziek van Harris.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Andrea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Embryonic als favoriete Lips plaat heeft?
Black Box Redquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Black Kids, Black Angels, Black Lips, Black Keys, Black Crowes, Black Box Revelation (Boxer Rebellion), Black Label Society..
Je kent alleen Box of Secrets? Als je deze beter vind zou ik ook de 2e eens proberen, Fire Like This.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef Moody het volgende:
Er moest meer over muziek worden geluld. Ok. Ik gooi wekelijks veel platen door de playlist om niets te willen missen, ook de (piep)kleine releases nietIk dacht dat het wel leuk en zinvol was om een korte mening te geven over enkele van deze plaatjes. Voor het gemak noem ik alleen de plaatje die **½/*** of meer scoren en daarbij imo de moeite waard zijn.
Blood Red Shoes - Blood Red Shoes
Lekker vuig rockalbumpje. Schijnt dat ik Box Of Secrets uit 2008 al kende, maar blijkbaar heeft het geen echte indruk gemaakt. Dit album doet dat deels wel. Voor liefhebber van Arctic Monkeys, maar verwacht iets minder verrassing en iets meer distortion en energie.
***½
ik vond er niet veel aan..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ok laat maar horen wat je ervan vindt.
Vind Giel maar een pedante man, maar misschien heeft ie wel verstand van muziek.
Haha was ik al dus bang voor, thanks.quote:
Exit! Stond vorig jaar in mijn top 5. Ook qua concerten (wel zonder orchestra btw)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef Kerftminister het volgende:
Fire! Orchestra is dat trouwens iets? Ziet er wel interessant uit.
Pharoah Sandersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Exit! Stond vorig jaar in mijn top 5. Ook qua concerten (wel zonder orchestra btw)
Er zit zoveel in die plaatdat wordt gaanderweg afgebroken en weet opgebouwt. á la 'the creator has a master plan' van pharoah sanders (als je van jazz houdt, wat soms buiten de lijntjes durft te gaan, is dat echt een must om te luisteren
)
Beide kunnen wel opde zenuwen werken als je niet van jazz houdt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef Felagund het volgende:
Heb je het over Pharoah Sanders of Fire! Orchestra? Bij Sanders moet ik nog een keer induiken in de discografie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |