Ja, nu weten we zeker dat het geen klonen zijn want Moody had meteen zijn kans gegrepen om een artiest die hij gisteren ontdekte ofzo in de TT te gooien.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht dat de TT sloeg op dat Moody22 geen nieuw topic opende.
Héél fijn zelfs.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Norrage het volgende:
Zo de nieuwe Other-People staat er weer op. A Pleasure dit keer. Klinkt weer erg goed
Nee, vorige topic ging het even over herriequote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht dat de TT sloeg op dat Moody22 geen nieuw topic opende.
Je luistert de rest van de week wel genoeg albums toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Bleh neem me altijd voor om op zondag veel albums te luisteren, maar kom er nooit aan toe, kan nu nog steeds niet. :/
haha okquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Dat 3e nummer man, holy fucking crap. Ik dacht naar een leuke electro-act te luisteren en dan ineens
Ik weet niet precies wat de preview was...
Ja opzich wel hoor, maar heb zondag in principe veel meer tijd, maar daar komen altijd dingetjes voor in de plaats.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je luistert de rest van de week wel genoeg albums toch?
Dus eigenlijk heb je zondag niet genoeg tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja opzich wel hoor, maar heb zondag in principe veel meer tijd, maar daar komen altijd dingetjes voor in de plaats.
Hmm die download gaat nu echt 50kb/s en als ik hem nu cancel kan ik hem zeker niet meer downloadenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Dat 3e nummer man, holy fucking crap. Ik dacht naar een leuke electro-act te luisteren en dan ineens
Ik weet niet precies wat de preview was...
!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Norrage het volgende:
Ik zie dat je al Kevin Drew gerate hebt Moody. 3 sterren maar?
Zo bekeken eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je zondag niet genoeg tijd.
Hier is elke dag luierdag.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
Terwijl dat best kloten is, want zondag = luierdag hier.
Deze grap had Herman Finkers kunnen maken. Is toch een 'referentieele grap'? Ik denk in ieder geval aan luieren, mijn eigen kader, en denk dan niet aan kutkinderen die poepen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier is elke dag luierdag.
Maar dat ligt meer aan mijn zoontje.
Tukkers en hun humorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze grap had Herman Finkers kunnen maken. Is toch een 'referentieele grap'? Ik denk in ieder geval aan luieren, mijn eigen kader, en denk dan niet aan kutkinderen die poepen.
Eigenlijk nog niet heel veelquote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
Qua electronische releases loop ik wat achter. Beste album in dat genre tot nu toe? Ik luister nu Francis Harris, ik heb ook nog Mondkopf en Valentin Stip klaar staan. Nog andere tips?
Mehliana moet ik ook nog luisteren. Maar dat is toch meer Jazz?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet heel veel
Neneh Cherry komt misschien nog het meest in de buurt, maar die ken je al. En Mehliana wellicht. Maar dat is toch ook weer anders.
Mondkopfquote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
Qua electronische releases loop ik wat achter. Beste album in dat genre tot nu toe? Ik luister nu Francis Harris, ik heb ook nog Mondkopf en Valentin Stip klaar staan. Nog andere tips?
Nee, nog niet. De omschrijving op RYM lijkt mij wat te techno voor mij, maar ik zal hem eens proberen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Radioheader het volgende:
[..]
MondkopfHeb je ook de nieuwe Perc al geluisterd dan?
Luister hem maar, nauwelijks jazzquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mehliana moet ik ook nog luisteren. Maar dat is toch meer Jazz?
Geinig album van Wooden Shjips hoor. Goede aanrader. 3e nummer is heerlijk krauty. Heerlijk zo'n hypnotiserend ritme.quote:
Ja, dat nieuwe album van Fed is maar ondermaats. Niet zoals het ooit was. Djoko is potentieel album van het jaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Norrage het volgende:
Toch sterke set hoor van Djoko. Wel veel meer foutjes bij Fed.
Ja heerlijk hequote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geinig album van Wooden Shjips hoor. Goede aanrader. 3e nummer is heerlijk krauty. Heerlijk zo'n hypnotiserend ritme.
Had hem ook gelezen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Norrage het volgende:
Man man, ik blijf het knap vinden van jullie. Ik edit die post in echt 2 seconden en toch wordt het gelezen
Tja, je kunt ook eigenlijk niet verwachten dat ze een tweede Nadal panklaar voor ons serveren.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat nieuwe album van Fed is maar ondermaats. Niet zoals het ooit was. Djoko is potentieel album van het jaar.
Nog niet uit, maar ik kijk wel uit naar het album van Chlöe Howl.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
quote:Deze review is tegelijk irrelevant en essentieel. Irrelevant omdat er al een massa van recensies zijn geschreven met dezelfde boodschap, namelijk dat Lost In The Dream van The War On Drugs een meesterwerk is. Maar dat maakt deze review meteen ook noodzakelijk, want het album hoort met een vette 9 als quotering op mijn nederige blog te staan.
Even terugkomen nog, die eerste, Dir en Grey is een van de meest veelzijdige Metal bands die er zijn. Die hebben van Alt Rock tot Metalcore tot Prog Metal tot Nu-Metal alles hebben ze gemaakt. Die vocalist kan voor sommigen een irritante stem hebben, maar die kan echt op 100en manieren zingen denk ik wel. Helaas hebben ze veel troep gemaakt, maar Uroboros is echt een heel goed album, met hun beste nummer Vinushka erop:quote:Op zondag 16 maart 2014 15:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel tof idd, leuke clip ook wel die bovenste
Allebei zijn extreme varianten van Hardcore Punk, maar death-black (etc) metal trek je zeg maar niet? (wat ik me goed voor kan stellen trouwens)
Venetian Snares is wel geinig ja, had dat kinderalbum van hem gehad, dat was wel creepy shit hier en daar, maar dat gebreak kan ik maar wel een paar nummers volhouden.quote:
Klinkt ook wel geinig.quote:
Ja Nine Inch Nails had ik Downward Spiral van geprobeerd, vond er vette dingen tussen zitten, maar ook veel mindere dingen. Maar die hebben een zo'n gevarieerde discografie dat ik nog wel wat dingen ga proberen ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef ranja het volgende:
Ach, wat is hard, wat is herrie... ik vind een hoop punk en noise veel harder dan een hoop metal, maar ook in de dance kan het erg hard gaan, en industrial is dan nog weer een soort combi van dat alles.
maar dit is toch wel erg briljant en enorm veel herrie
Ja Boris is echt een van mijn favo bands hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Bij Black metal trekt de sfeer van de muziek mij vaak vooral aan, het is heavy, maar kan vaak ook als ook als ambient worden geluisterd, maar dan met een heel duister, desolaat atmosfeertje. (die in-your-face-black-metal, spreekt me dan ook al een stuk minder aan). Die brutal death metal vind ik eigenlijk vooral maar cartooneske, en door de weinige variatie ook maar gewoon saai![]()
[..]
Hard zathet is alleen niet niet zo 'brutal'. Ik ken b.v. maar weinig bands die zo heavy zijn als Boris is (of iig: was). Misschien dat je Strapping Young Lad of Ministry ook wel tof vind, die zitten qua sound wel dicht bij Fear Factory. Voor SYL is aan de ene kant vet ruig, maar behoudt altijd wel de melodie en een behoorlijk poppy manier van song structuur. En geven vaak een dikke knip-oog naar de rest van het genre
[..]
Live ontploft het vaak wel behoorlijkmaar de liedjes zijn eigenlijk vaak wel heel lief, maar verhuld in een muur van lawaai
Je post in 2 topics, dus was ook niet moeilijk te radenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Norrage het volgende:
Man man, ik blijf het knap vinden van jullie. Ik edit die post in echt 2 seconden en toch wordt het gelezen
Gelukkig hebben wij Robin Haase, die on-Nederlands goed isquote:Op zondag 16 maart 2014 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook eigenlijk niet verwachten dat ze een tweede Nadal panklaar voor ons serveren.
Nee maar de quote staat er gewoon bijquote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je post in 2 topics, dus was ook niet moeilijk te raden
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Die tovenaar van Blackpool is weer bezig, zeg.
[..]
Late maar dit wist ik niet, doe je goed dan al.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik luister pas muziek sinds december 2012, wellicht spreekt dat nog in mijn voordeel
proestquote:Op zondag 16 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Late maar dit wist ik niet, doe je goed dan al.
Ik ben vanaf 2006 met muziek bezig, 2007 met Hip Hop en toen luisterde ik mijn eerste album:
[ afbeelding ]
Rond die tijd ontdekte ik RYM ook en ging ik daar albums leren kennen en luisteren. Luisterde tot 2012 alleen Hip Hop, R&B en Soul eigenlijk en toen ben ik met ander spul begonnen. Eerst Keane, Foster the People, TDCC, vandaar mijn charts en toen ging ik langzaam naar mijn huidige geweldige smaak toe.
Iedereen vindt zijn eigen smaak geweldig toch.quote:
Ik ga binnenkort even een albumpje luisterenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Even terugkomen nog, die eerste, Dir en Grey is een van de meest veelzijdige Metal bands die er zijn. Die hebben van Alt Rock tot Metalcore tot Prog Metal tot Nu-Metal alles hebben ze gemaakt. Die vocalist kan voor sommigen een irritante stem hebben, maar die kan echt op 100en manieren zingen denk ik wel. Helaas hebben ze veel troep gemaakt, maar Uroboros is echt een heel goed album, met hun beste nummer Vinushka erop:
Ja varg is zo'n beetje de grootste mongool die er in de muziekwereld rond looptquote:[..]
Ja Boris is echt een van mijn favo bands hoor.
Hele veelzijdige discografie, maar amper slechte dingen. Vind zelf de no nonsense Metal van Heavy Rocks 1, Pink en Akuma No Uta het fijnst, maar ook Flood is heerlijk. Zoiets als Nile vind ik echt vreselijk ja, had iemand me al eens aangeraden. Burzum, klinkt alweer wat beter, maar ik vind die vent zelf zon creep
Klinkt iig al veel beter dan dat gekrijs van Darkestrah haha.
Death is wel death-metal van de oude stempel. Uiteraard triggeren ze hun drum-gear en vervormen ze de gitaargeluiden etc, maar toen werd het nog niet doorgetrokken tot het belachelijke, zoals tegenwoordig vaak gebeurt. Daarnaast zijn de songs van hun vaak ook gewoon ijzersterk imhoquote:Strapping Young Lad klinkt ook al goed hoor, lekkere gym muziek is dat. Altijd lekker tijdens het trainen Deftones, QOTSA, Boris, Fear Factory, Refused opzetten voor wat kwaadheid en wat energie.
Overigens kan ik van Death Metal dat laatste album van Death wel hebben dan, maar dat is anders ofzo?
Wordt dat nog ergens bijgehouden?quote:Nou dit was de grootste post in deze reeks ooit denk ik.
Ze hebben ook een hele tijd tijd niet meer bestaanquote:Op maandag 17 maart 2014 09:21 schreef Gehenna het volgende:
oh en Hello Venray ook gedraaid, ook leuk album. Wist niet dat het NLs was, pas natijd wat info ging opzoeken van hun(wist ook niet ze al zoo lang bestonden, mag mij wel haast schamen dat ik nog nooit van hun gehoord had
)
Ah, net als Daryll Ann zeg maar, die zitten ook wel wat in dezelfde hoek lijkt mequote:Op maandag 17 maart 2014 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze hebben ook een hele tijd tijd niet meer bestaan
Dat herken ik ook wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:45 schreef Gehenna het volgende:
Doppelgangaz's Hark van vorig jaar was erg fijn, ben ook wel benieuwd naar de nieuwe.
Maar als bands elk jaar een album uitbrengen dan merk ik wel dat ik het minder snel uit ga checken op een of andere manier...
Nieuwe Real Estate is uit?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Gehenna het volgende:
Help, de nieuwe Real Estate begint ook al erg goed, ik begin nog een echte indie-liefhebber te worden
ah, hij kakt gelukkig vrij snel wat inquote:Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Gehenna het volgende:
Help, de nieuwe Real Estate begint ook al erg goed, ik begin nog een echte indie-liefhebber te worden
Ja, dat heb ik dus ook...1 zo'n nummer op een album of bij een concert kan heel mooi zijn maar een heel album vol hoeft van mij niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Norrage het volgende:
Waarom zo'n akoestisch album van Marike....niks aan.
Wie?quote:
Ik vond dit soort muziek vroeger wel vaak te braaf of te burgerlijkquote:
Deze EP is geweldig: http://www.musicmeter.nl/album/161627quote:Op maandag 17 maart 2014 11:12 schreef Moody22 het volgende:
Wat vinden jullie een van de betere albums van The Mountain Goats?
Sunset Tree en All Eternals Deck zijn mijn favorieten, maar werkelijk waar alles van ze is goed. Mountain Goatsquote:Op maandag 17 maart 2014 11:12 schreef Moody22 het volgende:
Wat vinden jullie een van de betere albums van The Mountain Goats?
Je wordt oudquote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vond dit soort muziek vroeger wel vaak te braaf of te burgerlijk
Agadium, is dat een indie-verantwoord woord?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je wordt oudOf je komt te veel in dit topic. Het agadium van waar je mee omgaat word je mee besmet klopt trouwens wel
De 30 komt in de buurt, maar dat ontken ik nog vooralquote:
Dat zal het zijnquote:Of je komt te veel in dit topic. Het agadium van waar je mee omgaat word je mee besmet klopt trouwens wel
Adagium welquote:Op maandag 17 maart 2014 11:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Agadium, is dat een indie-verantwoord woord?
Zou zo een Ricky Gervais-typetje kunnen zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een geniaal filmpje blijft dit toch.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zou zo een Ricky Gervais-typetje kunnen zijn. Wel een baasje hoor.
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind vooral de stukjes mooi waar hij met een heel diepe stem een zin aanvangt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.
Die kleding kan ook echt nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.
Gisteren gezien, goede filim.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Overigens, dit meen ik, het is gewoon een ontzettende baas. Op national television gewoon je ding doen, ik vind 't fantastisch.
Dat vond ik vrij sneu van Marco.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:39 schreef BoerBert het volgende:
Als we toch voetbalgifjes posten
[ afbeelding ],
,
![]()
#enterrotscholier
Dat album van The Antlers bedoel je? Echt een meesterwerkje iddquote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef Felagund het volgende:
Begin The Hospice steeds meer te waarderen.Echt een groeibriljantje. Misschien staat hij eind dit jaar wel in mijn top 100.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:43 schreef Gehenna het volgende:
Ah niets aan de hand, ik wordt helemaal niet oud. Luister net Bon Iver, en dat klinkt nog steeds net zo saai als vroeger
Daar heeft hij denk ik wel skik mee.quote:
Ja, het is natuurlijk Hospice en niet The Hospice.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat album van The Antlers bedoel je? Echt een meesterwerkje iddGrijpt je bij je strot.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef Norrage het volgende:
Rot op met dat voetbalgezeik in dit topic
Achterlijke kutsport
Jij loopt hier ook een beetje tennise te postenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef Norrage het volgende:
Rot op met dat voetbalgezeik in dit topic
Achterlijke kutsport
Per ongeluk jonguh!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook een beetje tennise te posten
Zo dat is me toch een beste jij-bak
Straks neemt ie VBL nog in om ons te beschermen tegen die fascistische hooligans.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef Maxerazzi het volgende:
Norrage begint zich als een tiran te gedragen.
Dat is ook wel zo. Bij mij is het andersom. Ik zal mij een beetje gedragen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:51 schreef Arn0 het volgende:
Niets mis met voetbal, maar het gaat hier wel heel veel over voetbal en andere randzaken in plaats van over muziek. Je kan veel over Norrage's postcount in dit topic zeggen, maar 90% van zijn posts gaan wel over muziek tenminste
Bergkamp mag altijd.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Hier staat muziek onder, mag 't dan wel, Nor?
Aardige gast en ambachtelijke liedjesmakerquote:
Vaak zatquote:Op maandag 17 maart 2014 11:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar heeft hij denk ik wel skik mee.
Hoe ken jij hem dan persoonlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aardige gast en ambachtelijke liedjesmakerElk jaar verbaas ik me weer over zijn capaciteiten als artiest
[..]
Vaak zatErica is vrij klein. Al behoorlijk wat toffe en bijna eindeloze gesprekken gehad over alles waar maar een Wikipedia pagina van bestaat
Hij heeft net als ik een behoorlijk breed interesse gebied, waar we van alles van willen weten en een voorliefde voor domme en droge humor
Zou willen dat ik zo'n toffe dorpsgenoot hadquote:Op maandag 17 maart 2014 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aardige gast en ambachtelijke liedjesmakerElk jaar verbaas ik me weer over zijn capaciteiten als artiest
[..]
Vaak zatErica is vrij klein. Al behoorlijk wat toffe en bijna eindeloze gesprekken gehad over alles waar maar een Wikipedia pagina van bestaat
Hij heeft net als ik een behoorlijk breed interesse gebied, waar we van alles van willen weten en een voorliefde voor domme en droge humor
Is dat officieel? Dat ziet er echt niet uit, hahaquote:
Nou hij komt van Itunes dus ik denk het wel.quote:Is dat officieel? Dat ziet er echt niet uit, haha
Nou zonder al te veel privé te gaan onthullen enz.. De meid waar hij en al tijdje af en toe liedjes over schrijft is een goede vriendin van mijquote:Op maandag 17 maart 2014 11:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ken jij hem dan persoonlijk?
Eigenlijk is 't dus de kroniekschrijver van de regio? Leuk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:08 schreef Gehenna het volgende:
Dat is ook wel het extra toffe aan zijn muziek, hij schrijft vooral over hele lokale dingen. Dat is ongelooflijk grappig als er weer verborgen grapjes over dorpsgenoten of bekende anekdotes oid inzitten
Heet ze Mariel?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou zonder al te veel privé te gaan onthullen enz.. De meid waar hij en al tijdje af en toe liedjes over schrijft is een goede vriendin van mijoh en zijn broer ken ik ook al jaren erg goed.
Dat heb ik echt nooit meegekregen. Als je tof vindt mag je er wel eens een paar uitleggenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:08 schreef Gehenna het volgende:
Dat is ook wel het extra toffe aan zijn muziek, hij schrijft vooral over hele lokale dingen. Dat is ongelooflijk grappig als er weer verborgen grapjes over dorpsgenoten of bekende anekdotes oid inzitten
haha neequote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 17 maart 2014 12:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha neegelukkig zijn de namen altijd veranderd.
Dat nummer is trouwens vanuit een ander perspectief geschreven ook
Nou snel eentje dan, ben eigenlijk aan het werkquote:Op maandag 17 maart 2014 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit meegekregen. Als je tof vindt mag je er wel eens een paar uitleggen
Wie liep met de hond danquote:Op maandag 17 maart 2014 12:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou snel eentje dan, ben eigenlijk aan het werk
"De iene löp nar Rome, de aander met de hond"
Dat was in de tijd dat een dorpsgenoot net daadwerkelijk een voetreis naar Rome had gemaakt. En die mensen ken je dan ook weer persoonlijk goed
Toen was dus idd de verkering uit, die hond is er nooit gekomenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat dit over dezelfde hond denk je? In dat geval liep hij zelf met die hond.
Mooi verhaalquote:Op maandag 17 maart 2014 12:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou snel eentje dan, ben eigenlijk aan het werk
"De iene löp nar Rome, de aander met de hond"
Dat was in de tijd dat een dorpsgenoot net daadwerkelijk een voetreis naar Rome had gemaakt. En die mensen ken je dan ook weer persoonlijk goed
Ah, zag een tweetje van lastfm en ook dat de populariteitsbalkjes nog leeg warenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij wel een mooi album. Stond er dacht ik 2 weken geleden al op.
Je/We kan/kunnen nog altijd naar de oude albums luisteren.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Norrage het volgende:
Man man wat een deceptie die nieuwe Marike Jager![]()
En ze is zo![]()
Heb je de nieuwe al geluisterd? Alleen het titelnummer vind ik nog wel aardig, maar de rest is gewoon saai, met als dieptepunt dat nummer met Ron Sexsmith...quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je/We kan/kunnen nog altijd naar de oude albums luisteren.
Nee, alleen het nummer dat al eerder uitgekomen is. En dat nummer met Sexsmith, maar die vond ik zelfs wat saai. Werd er dus niet echt vrolijk van.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe al geluisterd? Alleen het titelnummer vind ik nog wel aardig, maar de rest is gewoon saai, met als dieptepunt dat nummer met Ron Sexsmith...
Ik vind eigenlijk wel jammer dat er zo'n hoekje slome Nederlandse zangeressen is, terwijl er maar een paar om aan te horen zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je/We kan/kunnen nog altijd naar de oude albums luisteren.
Ik heb het niet eens af kunnen luisteren, zo slecht vond ik het...misschien zijn de laatste 3 nummers wel fantastisch, maar dat betwijfel ik. En ik ben zo'n fanquote:Op maandag 17 maart 2014 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, alleen het nummer dat al eerder uitgekomen is. En dat nummer met Sexsmith, maar die vond ik zelfs wat saai. Werd er dus niet echt vrolijk van.
Ron Sexsmith is toch wel redelijk bekend?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens af kunnen luisteren, zo slecht vond ik het...misschien zijn de laatste 3 nummers wel fantastisch, maar dat betwijfel ik. En ik ben zo'n fanal tig keer live gezien, alle albums in mijn bezit...Maar ik vond Here Comes the Night ook al in de verkeerde richting gegaan. Maar dat had nog maar goede nummrs. Dit heeft niks.
Ja, en?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ron Sexsmith is toch wel redelijk bekend?
quote:Marikes third album is something different, something special. The recordings were done by engineer Staf Verbeeck in the Jet Studio, the oldest studio in Belgium and a musical monument where both Edith Piaf and The Rolling Stones have set foot. Soundwise she chooses a new path. ‘Here comes the night’ was mixed by multiple Grammy Award winner Tchad Blake, an idiosyncratic producer who has worked with such artists as The Black Keys, Tom Waits, Elvis Costello and Suzanne Vega. Marike’s newest album is very distinctive, with cinematic underpinnings. The band is bursting with energy and Marike’s guitar playing is compelling. The recordings were done in the Jet Studio, the oldest studio in Belgium and a musical monument where both Edith Piaf and The Rolling Stones have set foot. In September 2011 Marike is again nominated for two Edisons: 'Best Album' and 'Best Female Artist'.
Ik weet niet welke je hiertoe rekent, maar ik vind er toch wel een hoop interessant momenteel. Marike had ik bij het vorige album al lichtjes opgegeven, nu schiet ze weer te ver door in het terug naar de piano-singer/songwriterliedjes.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind eigenlijk wel jammer dat er zo'n hoekje slome Nederlandse zangeressen is, terwijl er maar een paar om aan te horen zijn.
Hier klinkt ie bijna als Bob Dylanquote:
Ja heb ik ook wel, maar hier al helemaal. Vind het trouwens in deze uitvoering veel minder leuk. (ik was euforisch voordat ik het had geluisterd). Weinig spannend. Maar miscshien ligt dat aan de kwaliteit van het filmpje.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat vond ik op het album ook al een paar keer
Net een paar nummers geluisterd, idd niet heel bijzonder. Yeah Yeah Yeah's, maar dan niet tofquote:Op maandag 17 maart 2014 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een eentonige teringherrie is dat Perfect PussyOngeloofljk.
Het eerste nummer vond ik wel erg aardigquote:Op maandag 17 maart 2014 14:21 schreef Arn0 het volgende:
Het nieuwe album van Real Estate is toch echt wel goed. Een van mijn favoriete nummers dit jaar:
Ja na het eerste nummer haak ik ook af. Bloedsaai. Maar wel lekker hoor, verder. Als achtergrondplaat.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het eerste nummer vond ik wel erg aardig
Die en Crime zijn wel m'n favorieten tot nu toe.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het eerste nummer vond ik wel erg aardig
Dat is toch wel een grote belediging voor de muziek.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja na het eerste nummer haak ik ook af. Bloedsaai. Maar wel lekker hoor, verder. Als achtergrondplaat.
Mwah klinkt negatief, maar valt ook wel weer mee hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch wel een grote belediging voor de muziek.
Ja Death is eigenlijk een beetje hardere Iron Maiden ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even een albumpje luisteren
[..]
Ja varg is zo'n beetje de grootste mongool die er in de muziekwereld rond looptDat was ook de reden voor mij om het behoorlijk lang links te laten liggen. Maar uiteindelijk werd ik wel nieuwsgierig. Vond het eerst zelfs vervelend dat ik die muziek zo tof vond
[..]
Death is wel death-metal van de oude stempel. Uiteraard triggeren ze hun drum-gear en vervormen ze de gitaargeluiden etc, maar toen werd het nog niet doorgetrokken tot het belachelijke, zoals tegenwoordig vaak gebeurt. Daarnaast zijn de songs van hun vaak ook gewoon ijzersterk imho
[..]
Wordt dat nog ergens bijgehouden?
Eens ja, sinds 2011 al niet meer zo'n goede start gehad. Heb dit so far:quote:Op maandag 17 maart 2014 10:06 schreef Norrage het volgende:
Goede hip-hop albums hoor dit jaar al
Doppelgangaz is echt superfijn, Madlib en Gibbs zijn helemaal fantastisch en Young Fathers is ook vet. What's next?
begrijpelijk hoor. De naam doet natuurlijk vermoeden dat ze Limburgs zijn en dus niet nederlandsquote:Op maandag 17 maart 2014 09:21 schreef Gehenna het volgende:
oh en Hello Venray ook gedraaid, ook leuk album. Wist niet dat het NLs was, pas natijd wat info ging opzoeken van hun(wist ook niet ze al zoo lang bestonden, mag mij wel haast schamen dat ik nog nooit van hun gehoord had
)
Of Montreal komt toch ook niet uit Canada?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gegrijpelijk hoor. De naam doet natuurlijk vermoeden dat ze Limburgs zijn en dus niet nederlands
Tja, vraag me af of Gehenna al geboren was toen de laatste Los Vast op de radio wasquote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
begrijpelijk hoor. De naam doet natuurlijk vermoeden dat ze Limburgs zijn en dus niet nederlands
Heeft 'ie niks aan gemist. Alleen het gedeelte tussen half 2 en 2 uur was leukquote:Op maandag 17 maart 2014 16:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, vraag me af of Gehenna al geboren was toen de laatste Los Vast op de radio was
Ik heb er ook vrijwel niet naar geluisterdquote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft 'ie niks aan gemist. Alleen het gedeelte tussen half 2 en 2 uur was leuk
Melt Banana vind ik wel vet, maar niet voor te lang achter elkaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Net een paar nummers geluisterd, idd niet heel bijzonder. Yeah Yeah Yeah's, maar dan niet tof
Heeft ook wel iets weg van Melt-Banana, maar dan niet zo spastisch..
Prince Po is ook lekker zegquote:Op maandag 17 maart 2014 16:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens ja, sinds 2011 al niet meer zo'n goede start gehad. Heb dit so far:
Freddie Gibbs & Madlib - Piñata - 9.3 (wordt nog hoger denk ik)
The Doppelgangaz - Peace Kehd - 8.5
Prince Po - Animal Serum - 8.2
Black Milk - Glitches in the Break - 8
Willie the Kid & Bronze Nazareth - The Living Daylights - 8
Curren$y - The Drive In Theatre - 7.9
Isaiah Rashad - Cilvia Demo - 7.7
Kid Cudi - Satellite Flight - 6.9
100s - IVRY - 6
Del the Funkee Homosapien - Iller Than Most - 5.5
Chuck Inglish - Convertibles - 4.2
Schoolboy Q - 3.2
Best goed dus.
Heb er nog een stel klaarstaan, hopelijk gaat dit zo door.
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Melt Banana vind ik wel vet, maar niet voor te lang achter elkaar.
We hadden het trouwens over sport zonder de beste sport te noemen?
Prince Po was de helft van Organized Konfusion, die naar mijn mening het beste Hip Hop album ooit gemaakt hebben, namelijk Stress: The Extinction Agenda. De beste rapper aller tijden: Pharoahe Monch was de andere helft. Beiden echte woordkunstenaars. Prince Po is wel iets van zijn skills verloren, maar nog steeds een solide release. Kijk ook erg uit naar Pharoahe's plaat zelf, want die klonk weer als de oude op 'Smash'.quote:
Geen idee, ben van '85. Maar ik ken het niet. Ik ken sowieso echt weinig radioshows. OVT op radio1 is het enige programma wat ik ooit (vrijwillig) gevolgd heb denk ik...quote:Op maandag 17 maart 2014 16:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, vraag me af of Gehenna al geboren was toen de laatste Los Vast op de radio was
Even opgezocht.. Blij dat ik het gemist heb. Dik voormekaar showquote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft 'ie niks aan gemist. Alleen het gedeelte tussen half 2 en 2 uur was leuk
de latere editie was idd niks aanquote:Op maandag 17 maart 2014 16:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen idee, ben van '85. Maar ik ken het niet. Ik ken sowieso echt weinig radioshows. OVT op radio1 is het enige programma wat ik ooit (vrijwillig) gevolgd heb denk ik...
[..]
Even opgezocht.. Blij dat ik het gemist heb. Dik voormekaar showgewoon ergelijk hoe vreselijk ongrappig dat altijd was. Moest ik onder het werk in de tuinbouw altijd luisteren (toen op 3FM),
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Prince Po was de helft van Organized Konfusion, die naar mijn mening het beste Hip Hop album ooit gemaakt hebben, namelijk Stress: The Extinction Agenda. De beste rapper aller tijden: Pharoahe Monch was de andere helft. Beiden echte woordkunstenaars. Prince Po is wel iets van zijn skills verloren, maar nog steeds een solide release. Kijk ook erg uit naar Pharoahe's plaat zelf, want die klonk weer als de oude op 'Smash'.
2 tegelijk danquote:Op maandag 17 maart 2014 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
We hadden het trouwens over sport zonder de beste sport te noemen?
Ja zijn stem is wel wat zwaarder geworden, maar hij kan nog steeds wel leuk rappen hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:55 schreef Norrage het volgende:
Oh echt? VetIk herkende het al een beetje
Als ik ooit eens spontaan ga ejaculeren tijdens het luisteren van een album, zal dat bij die zijn.quote:
Ik heb altijd gedacht dat Organized Confusion (s/t) hun beste album was. Gezien er niks op spotify staat behalve best-of, moet ik Stress maar ff opzoekenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja zijn stem is wel wat zwaarder geworden, maar hij kan nog steeds wel leuk rappen hoor.
Productie is wel wat ruwer. Producer van het album is overigens Oh No, dat is de broer van Madlib.
[..]
Als ik ooit eens spontaan ga ejaculeren tijdens het luisteren van een album, zal dat bij die zijn.
De selftitled is ook erg goed, maar Stress is gewoon van een nóg hoger level. 9.2 en 9.7 respectieveljik ofzo heb ik ze gerate.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Organized Confusion (s/t) hun beste album was. Gezien er niks op spotify staat behalve best-of, moet ik Stress maar ff opzoeken
Tja heb dat ook vaak, dan merk je opeens dat er in een genre ZOVEEL goeds is wat je nog niet gehad hebt. Heb dat regelmatig, zelfs met Hip Hop nog.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef Norrage het volgende:
Ze zijn inderdaad wel erg goed. Snel eens Stress checkenNet ook weer eens Idadelph Halflife geluisterd
ben wel op de hiphop tour de laatste dagen
![]()
Het eerste geplingel lijkt er inderdaad opquote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik tegenwoordig altijd Hey Brother denk te horen als ik Windowsill (Arcade Fire) opzet
Ik krijg steeds Imagine in mijn hoofd als ik Everyday Robots van Damon Albarn luister. Zit een heel klein stukje in met dezelfde melodie waardoor ik onbewust overstap of zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik tegenwoordig altijd Hey Brother denk te horen als ik Windowsill (Arcade Fire) opzet
Sorry voor deze offtopic post, kon het niet latenquote:Depends. Are you asking what game I like more or what game is better?
I like A Link to the Past more, it's the most epic Zelda game I've ever played and I found so much spirituality and culture along my adventure. Ocarina of Time is a better game though, brilliant atmosphere, gameplay and immersiveness.
Wist je dat Häagen-Dazs helemaal niet Scandinavisch is maar Amerikaans en dat de naam niets betekent? Het heet alleen maar zo omdat de New Yorker die het bedacht geloofde dat een Deens-klinkende merknaam goed zou verkopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wisten jullie dat I'm From Barcelona, niet uit Barcelona cq Spanje komt, maar ergens uit Zweden
Wist je dat Edison voorstander was van gelijkstroom en zo ver ging in het aantonen dat dat veel beter was dan wisselstroom, dat hij de wisselstroom van zijn tegenstander liet gebruiken voor de elektrische stoelquote:Op maandag 17 maart 2014 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat Häagen-Dazs helemaal niet Scandinavisch is maar Amerikaans en dat de naam niets betekent? Het heet alleen maar zo omdat de New Yorker die het bedacht geloofde dat een Deens-klinkende merknaam goed zou verkopen.
Ja! Terwijl wisselstroom véél beter is in praktisch alle toepassingen. En dat wist Edison ook. Zie verder:quote:Op maandag 17 maart 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wist je dat Edison voorstander was van gelijkstroom en zo ver ging in het aantonen dat dat veel beter was dan wisselstroom, dat hij de wisselstroom van zijn tegenstander liet gebruiken voor de elektrische stoel
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Terwijl wisselstroom véél beter is in praktisch alle toepassingen. En dat wist Edison ook. Zie verder:
http://theoatmeal.com/comics/tesla
Hilarisch.
Echt hilarisch inderdaadquote:De eerste poging om hem te executeren mislukte; Kemmler werd gedurende 17 seconden geëlektrocuteerd, maar bleef in leven. De spanning werd verhoogd tot 2000 volt, maar de generator had tijd nodig om op deze spanning te komen. In deze pauze kon men de ernstig verbrande Kemmler horen kreunen. De tweede poging duurde langer dan een minuut, maar het gebeuren werd door velen beschreven als walgelijk, met de geur van brandend vlees en rook uit Kemmlers hoofd.
Mijn link is hilarisch. Niet mensen elektrocuteren, dat is alleen grappig in James Bond-films.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Echt hilarisch inderdaad
Oh wat. Excuus. Kun je even editten?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Je probeert een afbeelding uit je mail te linken. Da geet nie
Het is ook nooit goed met jullie. En ik moet minder dingen tegelijk doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie 'm amper, kan ie niet groter?
Op zich hoef je nu geen vunzige video's te kijken. Kan je nu ook weer met 2 handen typen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie. En ik moet minder dingen tegelijk doen.
Wel aardig, niet heel erg bijzonder. In de eerste minuten van Endurance zitten een paar vage misbeats waar ik niet goed tegen kan. Moet het sowieso nog via oordopjes luisteren zo. Wat jij?quote:
zo'n uitklapbare.quote:
Dat eerste nummer vond ik geen reet aan, maar die 2e was wel aardig en door die 3e werd ik compleet overdonderdquote:Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel aardig, niet heel erg bijzonder. In de eerste minuten van Endurance zitten een paar vage misbeats waar ik niet goed tegen kan. Moet het sowieso nog via oordopjes luisteren zo. Wat jij?
Die derde staat nu voor het eerst aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat eerste nummer vond ik geen reet aan, maar die 2e was wel aardig en door die 3e werd ik compleet overdonderdMaar dat kwam meer door het verrassingseffect etc, ik weet nog niet of ik het écht goed vind.
Ik vind het wel coolquote:Op maandag 17 maart 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:
Wat vind je er eigenlijk van nu je een paar weken onderweg bent? Bevalt het, en waarom wel/niet? Is het de tachtig cent per week waard?
altijdquote:
Tchock en Norr zijn lid van een site van de platenmaatschappij van o.a. Darkside en Nicolas Jaar.quote:
quote:
Dat, dus. Om te luisteren wat we nu horen: http://other-people.net/ klik rechtsboven op play.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tchock en Norr zijn lid van een site van de platenmaatschappij van o.a. Darkside en Nicolas Jaar.
Met uitklapbare platenspeler waarbij je zelf de stroom op moet wekken.quote:
Oooja, zoiets had ik wel opgepiktquote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tchock en Norr zijn lid van een site van de platenmaatschappij van o.a. Darkside en Nicolas Jaar.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met dat laatstequote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Oooja, zoiets had ik wel opgepikt
Maar euh....waarom 2 mensen in dit topic lid? Of kunnen modjes PM berichten ook checken op link dumps?
Ohh zo. Ja, steun de artiest en zo. Bovendien moet ik anders elke week honderden mb's gaan uploaden.quote:
Je doet alsof het 100GB isquote:Op maandag 17 maart 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh zo. Ja, steun de artiest en zo. Bovendien moet ik anders elke week honderden mb's gaan uploaden.
Ik zie nu pas dat je een tagje hebtquote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met uitklapbare platenspeler waarbij je zelf de stroom op moet wekken.
Wat doet een redactielid Sport nou eigenlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een tagje hebt
Wordt nog druk zo
Nieuws posten op de sportsite.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doet een redactielid Sport nou eigenlijk?
Een wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een tagje hebt
Wordt nog druk zo
Een tagje.quote:
Schrijf je ook veel, of is het vooral nieuws zoeken van andere sites?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuws posten op de sportsite.
Deel letterlijk overnemen van sites waar banden mee zijn, deel herschrijven, deel zelf schrijven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schrijf je ook veel, of is het vooral nieuws zoeken van andere sites?
Ook. Dit blijft natuurlijk het tofste topic.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef Norrage het volgende:
Wat een slet! Ik dacht dat hij een MUZ-er was...
Je bent PSV supporter man, je hebt geen verstand van sport.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deel letterlijk overnemen van sites waar banden mee zijn, deel herschrijven, deel zelf schrijven.
Als ik even goed in mijn hoofd naloop wie ook alweer wie supportte heeft dit hele topic een fijn voetbalweekend gehad.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent PSV supporter man, je hebt geen verstand van sport.
Hij kan altijd nog schrijven over mensen als Eddy the Eagle, Manolev en Jetro Willems.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent PSV supporter man, je hebt geen verstand van sport.
Gisteren waren alleen de laatste 20 minuten aardigquote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik even goed in mijn hoofd naloop wie ook alweer wie supportte heeft dit hele topic een fijn voetbalweekend gehad.
Wees blij met het resultaat. Als AZ niet tegen Anzi had gespeeld denk ik dat ze gewonnen hadden.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Gisteren waren alleen de laatste 20 minuten aardig
In mijn hoofd zat dat Norrage voor AZ is, verder wel zover ik weet.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik even goed in mijn hoofd naloop wie ook alweer wie supportte heeft dit hele topic een fijn voetbalweekend gehad.
AZ heeft echt 5 wedstrijden per jaar dat ze gewoon geen zin hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blij met het resultaat. Als AZ niet tegen Anzi had gespeeld denk ik dat ze gewonnen hadden.
En graag gedaan voor Mokhtar
Als Twente een goede backup spits had, hadden ze AZ opgerold. Al die kansen manquote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blij met het resultaat. Als AZ niet tegen Anzi had gespeeld denk ik dat ze gewonnen hadden.
En graag gedaan voor Mokhtar
Ik hoop dat de volgende dat weer is.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
AZ heeft echt 5 wedstrijden per jaar dat ze gewoon geen zin hebben
PEC is wel een beetje klaar dit seizoen. Lekker vrijuit spelenquote:
Waarom zou ik jullie vergeten?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Zul je ons niet vergeten? Beloof je dat?
Klaar dit seizoen? Pardon? Halve finale beker moet nog en ik hoop van harte dat we dan nog in de Kuip om een prijs mogen gaan spelen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC is wel een beetje klaar dit seizoen. Lekker vrijuit spelenKan je wellicht nog Europa in ook
Correct. Advocaat heeft al verteld dat de competitie hem weinig meer kan boeien omdat ze nog in beker en Europa spelen, dus dat er een b-elftal op de mat komtquote:
De beker maakt niet uit voor de wedstrijd tegen AZ hequote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klaar dit seizoen? Pardon? Halve finale beker moet nog en ik hoop van harte dat we dan nog in de Kuip om een prijs mogen gaan spelen.
[..]
Correct. Advocaat heeft al verteld dat de competitie hem weinig meer kan boeien omdat ze nog in beker en Europa spelen, dus dat er een b-elftal op de mat komt
Roel heeft zijn naam laten veranderen in eerst Bob en later debeterebob. Het schijnt dat hij zijn naam nu weer veranderd heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Omdat je carriere nu een vlucht gaat nemen. We weten hoe dat gaat, Roel van Velzen was vroeger ook een gewaardeerde poster in dit topic.
Verweij en Wüst.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie denken jullie dat het WK allround gaat winnen?
Rintje Ritsma?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie denken jullie dat het WK allround gaat winnen?
Dat is het enige dat me vreemd genoeg nog boeit. Zelfs wk voetbal kijk ik niet (heb de finale toen niet gezien)quote:Op maandag 17 maart 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn hoofd zat dat Norrage voor AZ is, verder wel zover ik weet.
Voel je niet onbegrepen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is het enige dat me vreemd genoeg nog boeit. Zelfs wk voetbal kijk ik niet (heb de finale toen niet gezien)
Gewaagdquote:
Ik houd eigenlijk wel van ongegeneerd veel bier drinken en ouwehoeren. Verder is het natuurlijk ook maar een inhoudse toneelvoorstelling waar we dan in belandenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is het enige dat me vreemd genoeg nog boeit. Zelfs wk voetbal kijk ik niet (heb de finale toen niet gezien)
3 wedstrijden denk ikquote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Voel je niet onbegrepen.
Ik denk dat weinig mensen hier het WK gaan volgen dit jaar
Ik kijk zo veel mogelijk. Twee jaar terug ook gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Voel je niet onbegrepen.
Ik denk dat weinig mensen hier het WK gaan volgen dit jaar
Ik ben daarentegen wel breed geintesseerd eigenlijk. Best trots op.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat verklaart bob's kleine kennis van zaken
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar Zwolle heeft in 2012 nog een prijs gewonnen. Kan Twente niet zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel.
Maar we zijn niet meer dan de Zwolle van de WK vrees ik. Leuk voetbal, maar geen prijzen pakken.
Ticket voor Europa, vanwege het fairplayklassement.lquote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar Zwolle heeft in 2012 nog een prijs gewonnen. Kan Twente niet zeggen.
Da's geen prijs.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ticket voor Europa, vanwege het fairplayklassement.l
BURN.
Ik ben ook trots op je hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben daarentegen wel breed geintesseerd eigenlijk. Best trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |