proestquote:Op zondag 16 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Late maar dit wist ik niet, doe je goed dan al.
Ik ben vanaf 2006 met muziek bezig, 2007 met Hip Hop en toen luisterde ik mijn eerste album:
[ afbeelding ]
Rond die tijd ontdekte ik RYM ook en ging ik daar albums leren kennen en luisteren. Luisterde tot 2012 alleen Hip Hop, R&B en Soul eigenlijk en toen ben ik met ander spul begonnen. Eerst Keane, Foster the People, TDCC, vandaar mijn charts en toen ging ik langzaam naar mijn huidige geweldige smaak toe.
Iedereen vindt zijn eigen smaak geweldig toch.quote:
Ik ga binnenkort even een albumpje luisterenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Even terugkomen nog, die eerste, Dir en Grey is een van de meest veelzijdige Metal bands die er zijn. Die hebben van Alt Rock tot Metalcore tot Prog Metal tot Nu-Metal alles hebben ze gemaakt. Die vocalist kan voor sommigen een irritante stem hebben, maar die kan echt op 100en manieren zingen denk ik wel. Helaas hebben ze veel troep gemaakt, maar Uroboros is echt een heel goed album, met hun beste nummer Vinushka erop:
Ja varg is zo'n beetje de grootste mongool die er in de muziekwereld rond looptquote:[..]
Ja Boris is echt een van mijn favo bands hoor.
Hele veelzijdige discografie, maar amper slechte dingen. Vind zelf de no nonsense Metal van Heavy Rocks 1, Pink en Akuma No Uta het fijnst, maar ook Flood is heerlijk. Zoiets als Nile vind ik echt vreselijk ja, had iemand me al eens aangeraden. Burzum, klinkt alweer wat beter, maar ik vind die vent zelf zon creep
Klinkt iig al veel beter dan dat gekrijs van Darkestrah haha.
Death is wel death-metal van de oude stempel. Uiteraard triggeren ze hun drum-gear en vervormen ze de gitaargeluiden etc, maar toen werd het nog niet doorgetrokken tot het belachelijke, zoals tegenwoordig vaak gebeurt. Daarnaast zijn de songs van hun vaak ook gewoon ijzersterk imhoquote:Strapping Young Lad klinkt ook al goed hoor, lekkere gym muziek is dat. Altijd lekker tijdens het trainen Deftones, QOTSA, Boris, Fear Factory, Refused opzetten voor wat kwaadheid en wat energie.
Overigens kan ik van Death Metal dat laatste album van Death wel hebben dan, maar dat is anders ofzo?
Wordt dat nog ergens bijgehouden?quote:Nou dit was de grootste post in deze reeks ooit denk ik.
Ze hebben ook een hele tijd tijd niet meer bestaanquote:Op maandag 17 maart 2014 09:21 schreef Gehenna het volgende:
oh en Hello Venray ook gedraaid, ook leuk album. Wist niet dat het NLs was, pas natijd wat info ging opzoeken van hun(wist ook niet ze al zoo lang bestonden, mag mij wel haast schamen dat ik nog nooit van hun gehoord had
)
Ah, net als Daryll Ann zeg maar, die zitten ook wel wat in dezelfde hoek lijkt mequote:Op maandag 17 maart 2014 09:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze hebben ook een hele tijd tijd niet meer bestaan
Dat herken ik ook wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:45 schreef Gehenna het volgende:
Doppelgangaz's Hark van vorig jaar was erg fijn, ben ook wel benieuwd naar de nieuwe.
Maar als bands elk jaar een album uitbrengen dan merk ik wel dat ik het minder snel uit ga checken op een of andere manier...
Nieuwe Real Estate is uit?quote:Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Gehenna het volgende:
Help, de nieuwe Real Estate begint ook al erg goed, ik begin nog een echte indie-liefhebber te worden
ah, hij kakt gelukkig vrij snel wat inquote:Op maandag 17 maart 2014 10:46 schreef Gehenna het volgende:
Help, de nieuwe Real Estate begint ook al erg goed, ik begin nog een echte indie-liefhebber te worden
Ja, dat heb ik dus ook...1 zo'n nummer op een album of bij een concert kan heel mooi zijn maar een heel album vol hoeft van mij niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Norrage het volgende:
Waarom zo'n akoestisch album van Marike....niks aan.
Wie?quote:
Ik vond dit soort muziek vroeger wel vaak te braaf of te burgerlijkquote:
Deze EP is geweldig: http://www.musicmeter.nl/album/161627quote:Op maandag 17 maart 2014 11:12 schreef Moody22 het volgende:
Wat vinden jullie een van de betere albums van The Mountain Goats?
Sunset Tree en All Eternals Deck zijn mijn favorieten, maar werkelijk waar alles van ze is goed. Mountain Goatsquote:Op maandag 17 maart 2014 11:12 schreef Moody22 het volgende:
Wat vinden jullie een van de betere albums van The Mountain Goats?
Je wordt oudquote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vond dit soort muziek vroeger wel vaak te braaf of te burgerlijk
Agadium, is dat een indie-verantwoord woord?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je wordt oudOf je komt te veel in dit topic. Het agadium van waar je mee omgaat word je mee besmet klopt trouwens wel
De 30 komt in de buurt, maar dat ontken ik nog vooralquote:
Dat zal het zijnquote:Of je komt te veel in dit topic. Het agadium van waar je mee omgaat word je mee besmet klopt trouwens wel
Adagium welquote:Op maandag 17 maart 2014 11:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Agadium, is dat een indie-verantwoord woord?
Zou zo een Ricky Gervais-typetje kunnen zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een geniaal filmpje blijft dit toch.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zou zo een Ricky Gervais-typetje kunnen zijn. Wel een baasje hoor.
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind vooral de stukjes mooi waar hij met een heel diepe stem een zin aanvangt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.
Die kleding kan ook echt nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.
Gisteren gezien, goede filim.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Overigens, dit meen ik, het is gewoon een ontzettende baas. Op national television gewoon je ding doen, ik vind 't fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |