Ja, nu weten we zeker dat het geen klonen zijn want Moody had meteen zijn kans gegrepen om een artiest die hij gisteren ontdekte ofzo in de TT te gooien.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht dat de TT sloeg op dat Moody22 geen nieuw topic opende.
Héél fijn zelfs.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Norrage het volgende:
Zo de nieuwe Other-People staat er weer op. A Pleasure dit keer. Klinkt weer erg goed
Nee, vorige topic ging het even over herriequote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht dat de TT sloeg op dat Moody22 geen nieuw topic opende.
Je luistert de rest van de week wel genoeg albums toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Bleh neem me altijd voor om op zondag veel albums te luisteren, maar kom er nooit aan toe, kan nu nog steeds niet. :/
haha okquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Dat 3e nummer man, holy fucking crap. Ik dacht naar een leuke electro-act te luisteren en dan ineens
Ik weet niet precies wat de preview was...
Ja opzich wel hoor, maar heb zondag in principe veel meer tijd, maar daar komen altijd dingetjes voor in de plaats.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je luistert de rest van de week wel genoeg albums toch?
Dus eigenlijk heb je zondag niet genoeg tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja opzich wel hoor, maar heb zondag in principe veel meer tijd, maar daar komen altijd dingetjes voor in de plaats.
Hmm die download gaat nu echt 50kb/s en als ik hem nu cancel kan ik hem zeker niet meer downloadenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Dat 3e nummer man, holy fucking crap. Ik dacht naar een leuke electro-act te luisteren en dan ineens
Ik weet niet precies wat de preview was...
!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Norrage het volgende:
Ik zie dat je al Kevin Drew gerate hebt Moody. 3 sterren maar?
Zo bekeken eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je zondag niet genoeg tijd.
Hier is elke dag luierdag.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
Terwijl dat best kloten is, want zondag = luierdag hier.
Deze grap had Herman Finkers kunnen maken. Is toch een 'referentieele grap'? Ik denk in ieder geval aan luieren, mijn eigen kader, en denk dan niet aan kutkinderen die poepen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier is elke dag luierdag.
Maar dat ligt meer aan mijn zoontje.
Tukkers en hun humorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze grap had Herman Finkers kunnen maken. Is toch een 'referentieele grap'? Ik denk in ieder geval aan luieren, mijn eigen kader, en denk dan niet aan kutkinderen die poepen.
Eigenlijk nog niet heel veelquote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
Qua electronische releases loop ik wat achter. Beste album in dat genre tot nu toe? Ik luister nu Francis Harris, ik heb ook nog Mondkopf en Valentin Stip klaar staan. Nog andere tips?
Mehliana moet ik ook nog luisteren. Maar dat is toch meer Jazz?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet heel veel
Neneh Cherry komt misschien nog het meest in de buurt, maar die ken je al. En Mehliana wellicht. Maar dat is toch ook weer anders.
Mondkopfquote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
Qua electronische releases loop ik wat achter. Beste album in dat genre tot nu toe? Ik luister nu Francis Harris, ik heb ook nog Mondkopf en Valentin Stip klaar staan. Nog andere tips?
Nee, nog niet. De omschrijving op RYM lijkt mij wat te techno voor mij, maar ik zal hem eens proberen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Radioheader het volgende:
[..]
MondkopfHeb je ook de nieuwe Perc al geluisterd dan?
Luister hem maar, nauwelijks jazzquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mehliana moet ik ook nog luisteren. Maar dat is toch meer Jazz?
Geinig album van Wooden Shjips hoor. Goede aanrader. 3e nummer is heerlijk krauty. Heerlijk zo'n hypnotiserend ritme.quote:
Ja, dat nieuwe album van Fed is maar ondermaats. Niet zoals het ooit was. Djoko is potentieel album van het jaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:23 schreef Norrage het volgende:
Toch sterke set hoor van Djoko. Wel veel meer foutjes bij Fed.
Ja heerlijk hequote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geinig album van Wooden Shjips hoor. Goede aanrader. 3e nummer is heerlijk krauty. Heerlijk zo'n hypnotiserend ritme.
Had hem ook gelezen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Norrage het volgende:
Man man, ik blijf het knap vinden van jullie. Ik edit die post in echt 2 seconden en toch wordt het gelezen
Tja, je kunt ook eigenlijk niet verwachten dat ze een tweede Nadal panklaar voor ons serveren.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat nieuwe album van Fed is maar ondermaats. Niet zoals het ooit was. Djoko is potentieel album van het jaar.
Nog niet uit, maar ik kijk wel uit naar het album van Chlöe Howl.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
quote:Deze review is tegelijk irrelevant en essentieel. Irrelevant omdat er al een massa van recensies zijn geschreven met dezelfde boodschap, namelijk dat Lost In The Dream van The War On Drugs een meesterwerk is. Maar dat maakt deze review meteen ook noodzakelijk, want het album hoort met een vette 9 als quotering op mijn nederige blog te staan.
Even terugkomen nog, die eerste, Dir en Grey is een van de meest veelzijdige Metal bands die er zijn. Die hebben van Alt Rock tot Metalcore tot Prog Metal tot Nu-Metal alles hebben ze gemaakt. Die vocalist kan voor sommigen een irritante stem hebben, maar die kan echt op 100en manieren zingen denk ik wel. Helaas hebben ze veel troep gemaakt, maar Uroboros is echt een heel goed album, met hun beste nummer Vinushka erop:quote:Op zondag 16 maart 2014 15:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel tof idd, leuke clip ook wel die bovenste
Allebei zijn extreme varianten van Hardcore Punk, maar death-black (etc) metal trek je zeg maar niet? (wat ik me goed voor kan stellen trouwens)
Venetian Snares is wel geinig ja, had dat kinderalbum van hem gehad, dat was wel creepy shit hier en daar, maar dat gebreak kan ik maar wel een paar nummers volhouden.quote:
Klinkt ook wel geinig.quote:
Ja Nine Inch Nails had ik Downward Spiral van geprobeerd, vond er vette dingen tussen zitten, maar ook veel mindere dingen. Maar die hebben een zo'n gevarieerde discografie dat ik nog wel wat dingen ga proberen ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef ranja het volgende:
Ach, wat is hard, wat is herrie... ik vind een hoop punk en noise veel harder dan een hoop metal, maar ook in de dance kan het erg hard gaan, en industrial is dan nog weer een soort combi van dat alles.
maar dit is toch wel erg briljant en enorm veel herrie
Ja Boris is echt een van mijn favo bands hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Bij Black metal trekt de sfeer van de muziek mij vaak vooral aan, het is heavy, maar kan vaak ook als ook als ambient worden geluisterd, maar dan met een heel duister, desolaat atmosfeertje. (die in-your-face-black-metal, spreekt me dan ook al een stuk minder aan). Die brutal death metal vind ik eigenlijk vooral maar cartooneske, en door de weinige variatie ook maar gewoon saai![]()
[..]
Hard zathet is alleen niet niet zo 'brutal'. Ik ken b.v. maar weinig bands die zo heavy zijn als Boris is (of iig: was). Misschien dat je Strapping Young Lad of Ministry ook wel tof vind, die zitten qua sound wel dicht bij Fear Factory. Voor SYL is aan de ene kant vet ruig, maar behoudt altijd wel de melodie en een behoorlijk poppy manier van song structuur. En geven vaak een dikke knip-oog naar de rest van het genre
[..]
Live ontploft het vaak wel behoorlijkmaar de liedjes zijn eigenlijk vaak wel heel lief, maar verhuld in een muur van lawaai
Je post in 2 topics, dus was ook niet moeilijk te radenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef Norrage het volgende:
Man man, ik blijf het knap vinden van jullie. Ik edit die post in echt 2 seconden en toch wordt het gelezen
Gelukkig hebben wij Robin Haase, die on-Nederlands goed isquote:Op zondag 16 maart 2014 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook eigenlijk niet verwachten dat ze een tweede Nadal panklaar voor ons serveren.
Nee maar de quote staat er gewoon bijquote:Op zondag 16 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je post in 2 topics, dus was ook niet moeilijk te raden
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Die tovenaar van Blackpool is weer bezig, zeg.
[..]
Late maar dit wist ik niet, doe je goed dan al.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik luister pas muziek sinds december 2012, wellicht spreekt dat nog in mijn voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |