Heh. Moet ik me nu extra oud voelen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef Kerftminister het volgende:
Eerste topic dat ik open
[..]
Was mijn 11e verjaardag overigens, deze post.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wtf is dit nu weerEerst die Pat-sounds kloon van Norrage en nu Moody met een kloon die zijn eigen verhaal ondersteunt
What's next?
Dat verwacht ik eerder van DO2 en Z.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat Tchock en DO2 een en dezelfde persoon zijn.
ze zijn alledrie een en dezelfde persoonquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eerder van DO2 en Z.
Je hebt zo'n stoner die ook Bob heet (Badtripbob). Niet goed als ik op hem lijk, want die gast is altijd onder invloedquote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef ranja het volgende:
ik hoop niet dat ranjaranja hier ooit gaat posten
niet zo'n beste bob dusquote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt zo'n stoner die ook Bob heet (Badtripbob). Niet goed als ik op hem lijk, want die gast is altijd onder invloed
Je weet natuurlijk dat je Nee moet antwoorden met je andere account.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Moody het volgende:
Ik weet de ultieme ontmaskeringstest....
Moody22, ken je Peter Adams?
Ja, voel je welkom johquote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef Moody22 het volgende:
Ben ik geslaagd? Voor wat dit mocht voor stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |