Geen naaktfoto's aubquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:44 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zit in een genereuze stemming.
Maximo Park is toch niet gezapig?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij gezapig denk ik aan dingen als Maximo Park
Girls Who Play Guitarsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij gezapig denk ik aan dingen als Maximo Park
Eerste wat me te binnen schoot, maar ken ze eigenlijk niet goedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maximo Park is toch niet gezapig?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Kerftminister het volgende:
Maar dit wordt een best of topic? Gaan we nu heldige quotes opvissen uit oudere Indiedelen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schoot, maar ken ze eigenlijk niet goed
Was mijn 11e verjaardag overigens, deze post.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Extra motivatie om dit topic eens flink snel vol te spammen!
Maximo Park was trouwens erg goed. Redelijk zuiver geluid, zanger goed bij stem. Alleen jammer weer dat we meteen naderhand halsoverdekop weg moesten om de laatste trein richting Nijmegen te halen, maar dat blijf je houden.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef Kerftminister het volgende:
Eerste topic dat ik open
[..]
Was mijn 11e verjaardag overigens, deze post.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Trouwens pfaf, dit is deel XI, niet deel X. Aldus.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit nu na te denken over iets echt gezapigs.
Snow Patrol?
The Policequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snow Patrol?
Keanequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snow Patrol?
Ja, dat komt wel aardig in de buurt ja.quote:
Ja ik Nothing in My Way en This is the Last Time dus, die eerste vooral door Fifa 2007 hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat komt wel aardig in de buurt ja.
Hoewel gezapig niet altijd slecht hoeft te zijn. Een nummer als Somewhere Only We Know kan ik best waarderen.
Ja dat is vrij indie, vind je niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Om even serieus te zijn: OneRepublic
Ik voel ook pas sinds kort dat ik een statement moet maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:58 schreef Kerftminister het volgende:
Moody's eerste TT was pas in 2013.
Wel te zien ook dat deze reeks pas eind 12 begin 13 echt heel populair is geworden.
Ja, vroeger was dit topic eigenlijk beter. Werd er af en toe wat goede muziek gedropt, zo nu en dan een korte discussie. Lekker overzichtelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:58 schreef Kerftminister het volgende:
Moody's eerste TT was pas in 2013.
Wel te zien ook dat deze reeks pas eind 12 begin 13 echt heel populair is geworden.
Niet happen niet happen niet happen niet happen niet happen niet happen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, vroeger was dit topic eigenlijk beter. Werd er af en toe wat goede muziek gedropt, zo nu en dan een korte discussie. Lekker overzichtelijk.
Nu is het gewoon een slowchat met heel af en toe wat muziek.
Het is nu een IndieSC geworden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, vroeger was dit topic eigenlijk beter. Werd er af en toe wat goede muziek gedropt, zo nu en dan een korte discussie. Lekker overzichtelijk.
Beste topic op FOK!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje veel bezig met die negatieve smileyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
's Nachts gaat het begrip 'slowchat' niet eens op, eigenlijk.
Drop eens wat goede muziek manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
's Nachts gaat het begrip 'slowchat' niet eens op, eigenlijk.
Is dat ergens te zien welke reeksen het hardst gaan? Wij doen wel mee hoor .quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef Moody het volgende:
Een indie topic als het best lopende muziektopic? Dat maakt Fok een indie-forum...of ons indie-af
fixed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef Moody het volgende:
Ik zie onsmakelijke dames van middelbare leeftijd elkaar betasten op tv. Tijd om te gaan slapen actief te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |