Leuk dat je even verkapt zeg dat ik niks toevoeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Behalve Bob.
Nee j/k, maakt het topic wel leuk inderdaad, iedereen kan elkaar aanvullen met nieuwe en oude releases uit bepaalde hoeken.
Moody met echte Indie dingen, ranja met de vrouwelijke vocalisten, ik met Hip Hop, jij met wat harder spul zo nu en dan, Norrage met leuke, maar minder goede dingen en goede maar minder leuke dingen. Prima.
Nee dat zeg ik niet, vermaak me zeer met jou ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk dat je even verkapt zeg dat ik niks toevoeg.
Tchock zei ook al dat ik geen humor had. Dat heeft me toen wel enorm gekwetst.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, vermaak me zeer met jou ook.
Mooi hoe meningen daarover kunnen verschillen, ik vind ook het titelnummer geniaal, maar vind juist er geen enkel zwak moment opzitten, 3e overall in mijn lijst met een even hoge score als de nummer 1 en 2, zou dus zo op 1 kunnen komen als beste album ooit.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb naar jouw aanraden nog Marquee Moon geluisterd. Vooral het titelnummer is geniaal. Helaas als album net even te veel zwakkere momenten.
Moet ook maar op musicmeter raten als backup naast RYM denk ik, zie niemand van FOK! meer op RYM, zie af en toe Gehenna ergens posten en ranja natuurlijk, maar dat was het.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:40 schreef Norrage het volgende:
Brooklyndodger is te druk met albums raten op musicmeter geloof ik. DIe rate er per dag wel iets van 50 ofzo
Titelnummer is wel echt de favoriet van dat album, de rest duurde bij ook veel langer om te waarderen, maar inmiddels vind ik het hele album tofquote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb naar jouw aanraden nog Marquee Moon geluisterd. Vooral het titelnummer is geniaal. Helaas als album net even te veel zwakkere momenten.
Ik zou niet weten waarom, maar ik las hier The Hoosiers. Die naam zat echt ergens in de diepste krochten van mijn geheugen verborgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Apartste album van het jaar is voorlopig van The Hotelier.
Ik zal blijven luisteren dan, om ook deze ultieme ervaring mee te mogen makenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Titelnummer is wel echt de favoriet van dat album, de rest duurde bij ook veel langer om te waarderen, maar inmiddels vind ik het hele album tof
Wat een Moodybruggetje weer om favoriete muziek aan te kunnen prijzenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, maar ik las hier The Hoosiers. Die naam zat echt ergens in de diepste krochten van mijn geheugen verborgen.
Nee, het is echt een nietszeggend bandje van een paar jaar terug, dus ik ben voornamelijk verbaasd dat ik de naam nog wist.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een Moodybruggetje weer om favoriete muziek aan te kunnen prijzen
Je hebt je naam van Zanger Bob?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
ONZ / Mensen die Lana Kracht niet krachtig genoeg vinden
Dit is trouwens echt een van de leukste reeksen in ONZ en ook nog over muziek
Die zijn populair gemaakt destijds door Patrick Lodiers bij de Lama's, alleen waren ze toen algemeen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een Moodybruggetje weer om favoriete muziek aan te kunnen prijzen
Ik denk dat ik daar de naam vandaan hebquote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je hebt je naam van Zanger Bob?
[..]
Die zijn populair gemaakt destijds door Patrick Lodiers bij de Lama's, alleen waren ze toen algemeen.
Ik ben ook niet geboren als Kerft, dus kan erinkomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar de naam vandaan hebWerkelijk geen idee meer, behalve dat ik niet als Bob (of bOb zo u wil) geboren ben.
Wel als ministere danquote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geboren als Kerft, dus kan erinkomen.
Meestal kom je er dan juist uitquote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geboren als Kerft, dus kan erinkomen.
Loop je me nu uit te schelden ???quote:
Nee, ik scheld brooklyndodger uitquote:
Ik heb nog caps van Solomiochatsquote:Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Zanger Bob, dat is toch die dikke kleine? Ik heb in mijn puberjaren me nog structureel misdragen op zijn gastenboek tijdens ICT-uren.
Werd geboren als Minister-president van de Bahama's, net als Exuma op aarde gekomen vanuit een komeet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel als ministere dan
Sorry, deze moest ik inkoppen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Zanger Bob, dat is toch die dikke kleine? Ik heb in mijn puberjaren me nog structureel misdragen op zijn gastenboek tijdens ICT-uren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |