Meeste is wel rustig, maar dat is het ook onderaan aan de lijst. Welke harde muziek heb ik gemist?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zat net je lijst te bekijken, maar het is goeddeels vrij rustige muziek die het goed doet.
Ik probeer er een running gag van te makenquote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef Felagund het volgende:
Gefalund heb ik trouwens nog niet gehoord.
Behemothquote:Op zondag 16 maart 2014 00:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meeste is wel rustig, maar dat is het ook onderaan aan de lijst. Welke harde muziek heb ik gemist?
Death Metal is sowieso niet aan mij besteed.quote:
Gaat hard he.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:41 schreef Felagund het volgende:
Er staan ook al 51 albums in mijn lijstje.
Oeh ik vond Indian eigenlijk wel te gekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga ik ook eens vlot doen, ben er erg benieuwd.
Heb trouwens even categorieën aan mijn jaarlijstje toegevoegd, zit er beter uit zo.
https://rateyourmusic.com(...)4__a_year_in_albums/
Kunnen jullie gelijk even zeggen welke topreleases ik nog mis.
Ja kan hoor, smaken verschillen, ik vond het echt pokkeherrie.quote:Op zondag 16 maart 2014 03:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oeh ik vond Indian eigenlijk wel te gek
Pokkeherriequote:Op zondag 16 maart 2014 03:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja kan hoor, smaken verschillen, ik vond het echt pokkeherrie.
Ik heb langzaamaan een beetje hetzelfde. Het begin (de eerste 4 nummers) is fenomenaal. Maar daarna heeft het nergens de klasse en/of de overtuiging van Slave Ambient.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb door het enthousiasme hier de nieuwe TWOD meerdere kansen gegeven, maar het kwartje gaat gewoon niet vallen, helaas. Jammer, want ik vond Slave Ambient toentertijd een veelbelovende plaat, ook al bleef die niet boeien. Zelfde manco met Lost in the Dream en daarnaast te veel herhaling van zetten voor mij. An Ocean In Between the Waves is daarentegen wel één van de sterkste tracks die ze ooit hebben gemaakt.
Ik heb 'm nu met track 4.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tijdje geleden al, maar dan zonder track 4. Geen idee hoe het er nu mee staat.
Dan zal ik maar zeggen dat de vocals in dit filmpje slechter zijn dan die van de gemiddelde douchezanger. Shiiiiiiit.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ga 't filmpje niet kijken, want ik vind die Julian zo'n verschrikkelijke kneus. That is all.
Dat logo staat aardig in beeld links-onder. Dat is echt enige positieve wat ik over dat flimpje kan zeggenquote:
Kan toch wel aardig wat pokkeherrie hebben, maar ik heb ook een limiet, die zit ongeveer hierquote:
Oeh dat is ook wel tof idd, leuke clip ook wel die bovenstequote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan toch wel aardig wat pokkeherrie hebben, maar ik heb ook een limiet, die zit ongeveer hier:
Doe mij dan maar dit soort pokkeherrie:quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan toch wel aardig wat pokkeherrie hebben, maar ik heb ook een limiet, die zit ongeveer hier:
Ja beiden Metalcore. Nee Death/Black enzo kan ik niet hebben, al heb ik niet zo heel veel ervan geprobeerd, maar ik vond In Flames en Darkestrah iig helemaal niks.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel tof idd, leuke clip ook wel die bovenste
Allebei zijn extreme varianten van Hardcore Punk, maar death-black (etc) metal trek je zeg maar niet? (wat ik me goed voor kan stellen trouwens)
Dat wel, hoewel ik de laatste paar jaar wel minder behoefte heb aan nieuwe herriebands.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:46 schreef Kerftminister het volgende:
Ja verschilt ook per persoon.
Ik vind harde muziek en herrie best lekker op zijn tijd, zelfs regelmatig wel eigenlijk.
Bij Black metal trekt de sfeer van de muziek mij vaak vooral aan, het is heavy, maar kan vaak ook als ook als ambient worden geluisterd, maar dan met een heel duister, desolaat atmosfeertje. (die in-your-face-black-metal, spreekt me dan ook al een stuk minder aan). Die brutal death metal vind ik eigenlijk vooral maar cartooneske, en door de weinige variatie ook maar gewoon saaiquote:Op zondag 16 maart 2014 16:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja beiden Metalcore. Nee Death/Black enzo kan ik niet hebben, al heb ik niet zo heel veel ervan geprobeerd, maar ik vond In Flames en Darkestrah iig helemaal niks.
Hard zatquote:Van wat hardere Metal vind ik dingen als Fear Factory, Mastodon, Boris wel vet, maar dat is voor de ervaren Metal luisteraar niet eens zo heel hard volgens mij.
Live ontploft het vaak wel behoorlijkquote:Noise Rock vind ik overigens altijd wel vet in de trend van pokkeherrie, maar dat is niet zo heel extreem over het algemeen.
Dat iddquote:Op zondag 16 maart 2014 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft geweldig als het écht herrie wordt..en daarna weer lieflijk terug.
Ministryquote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Bij Black metal trekt de sfeer van de muziek mij vaak vooral aan, het is heavy, maar kan vaak ook als ook als ambient worden geluisterd, maar dan met een heel duister, desolaat atmosfeertje. (die in-your-face-black-metal, spreekt me dan ook al een stuk minder aan). Die brutal death metal vind ik eigenlijk vooral maar cartooneske, en door de weinige variatie ook maar gewoon saai![]()
[..]
Hard zathet is alleen niet niet zo 'brutal'. Ik ken b.v. maar weinig bands die zo heavy zijn als Boris is (of iig: was). Misschien dat je Strapping Young Lad of Ministry ook wel tof vind, die zitten qua sound wel dicht bij Fear Factory. Voor SYL is aan de ene kant vet ruig, maar behoudt altijd wel de melodie en een behoorlijk poppy manier van song structuur. En geven vaak een dikke knip-oog naar de rest van het genre
[..]
Live ontploft het vaak wel behoorlijkmaar de liedjes zijn eigenlijk vaak wel heel lief, maar verhuld in een muur van lawaai
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ministry
Kephales Psalm 69 is vet ja. Zal even alle videos hier straks kijken, eerst interviews transcriberen. Waardeer je aanwezigheid overigens altijd in dit topic, brede en grote muziekkennis heb je.
Behalve Bob.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hehe volgens mij heeft iedereen dat zo'n beetje wel hier
Daarom is de live-versie van Via Chicago ook zo fantastischquote:Op zondag 16 maart 2014 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijft geweldig als het écht herrie wordt..en daarna weer lieflijk terug.
Gehenna zit net wat in de andere genres, dus daarom is ie een welkome toevoeging. Net als dat Bosbeetle en zo af en toe eens meepostenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hehe volgens mij heeft iedereen dat zo'n beetje wel hier
Dit dus. Leuk om meer uit andere genres mee te pikken, zelfde met Brooklyndodger en Darkestrah (de user) maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gehenna zit net wat in de andere genres, dus daarom is ie een welkome toevoeging. Net als dat Bosbeetle en zo af en toe eens meeposten
In het officiële MUZ slowchat komt ie nog wel, en vooral de incubate en wtf-music topicsquote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit dus. Leuk om meer uit andere genres mee te pikken, zelfde met Brooklyndodger en Darkestrah (de user) maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier.
Ataloona IIquote:Op zondag 16 maart 2014 19:40 schreef Norrage het volgende:
Brooklyndodger is te druk met albums raten op musicmeter geloof ik. DIe rate er per dag wel iets van 50 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |