Ik kijk daarvoor de Rijdende Rechter. Dan voel ik me achteraf nog een bovenmens ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik gebruik het DWDD topic om aan mijn dagelijkse/wekelijkse portie Nederlandse gezeik te komen.
Ja vind ik zeker een vet genre, maar vorig jaar stonden er 5 in mijn top 20 ofzo maar in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien vind je Hip Hop gewoon leuk? In mijn top 10 staat geen één Hip Hop album, of je moet Young Fathers daaronder rekenen.
Ik vind het wel gek. Maart is natuurlijk wel een maand zonder kerst en zonder zomervakantie, maar qua muziek is het toch wel weer huilen met de pet op eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Norrage het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom het nu weer zo druk is. in mijn herinnering was het ook vorig jaar iN Maart zo drukis dit de maand dat niemand iets beters te doen heeft?
Ga ik ook eens vlot doen, ben er erg benieuwd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:26 schreef Norrage het volgende:
Ik ben trouwens eens die jazz-projecten van Madlib aan het luisteren, dus Young Jazz Rebels, Electro Jazz Space Ensemble en zo. Lekker hoor
Die rode lijn is gewoon altijd hoog hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of juist het meeste:
[ afbeelding ]
De eerste redelijke release van het jaar: Malkmus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga ik ook eens vlot doen, ben er erg benieuwd.
Heb trouwens even categorieën aan mijn jaarlijstje toegevoegd, zit er beter uit zo.
https://rateyourmusic.com(...)4__a_year_in_albums/
Kunnen jullie gelijk even zeggen welke topreleases ik nog mis.
Je snapt hem niet. Het was een reactie op Norrage die zei dat we niks te doen hebben in maart omdat we zoveel posten in dit topic.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die rode lijn is gewoon altijd hoog hoor
Ah duidelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je snapt hem niet. Het was een reactie op Norrage die zei dat we niks te doen hebben in maart omdat we zoveel posten in dit topic.
Deze?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De eerste redelijke release van het jaar: Malkmus.
Jep.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Deze?
https://rateyourmusic.com(...)/wig_out_at_jagbags/
Noteer ik.quote:
Damien Jurado - Brothers and sisters of the eternal Sonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga ik ook eens vlot doen, ben er erg benieuwd.
Heb trouwens even categorieën aan mijn jaarlijstje toegevoegd, zit er beter uit zo.
https://rateyourmusic.com(...)4__a_year_in_albums/
Kunnen jullie gelijk even zeggen welke topreleases ik nog mis.
Het staat officieël niet te boek als SC.quote:
Ah zitten zeker wel interessante dingen tussen ja. Ga Angel Olsen sowieso even snel proberen, na de positieve reacties hier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Damien Jurado - Brothers and sisters of the eternal Son
Sharon Jones & the Dap Kings - Give the People what they want
Kapok - Kapok
Mogwai - Rave Tapes
Rita Zipora - Als ik Kijk
Apneu - Hard Feelings
Young Fathers - DEAD
Marc McGuire - Along the Way
Temples - Sun Strutures
Asgeir - In the Silence
Marissa Nadler - July
Be Forest - Earthbeat
Angel Olsen - Burn your Fire for no witness
Neneh Cherry - Blank Project
Big Ups - Eighteen hours of static
Joan as Police Woman - The Classic
Hier kun je voorlopig wel mee vooruit.
Nu ga ik die juist wel even proberen, ken wel zo'n hitje van d'r, heeft best een goede stem.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef Felagund het volgende:
Wanderlust van Sophie Ellis Baxter is ook nog wel aardig, maar ik denk niet dat je die leuk vind.
Je mist ook nog Birth of Joy, Bruce. Mogwai, Youngquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Noteer ik.
Nu mijn eerste Japanse album uit 2014. Cibo Matto's nieuwe. Al is het wel Engelstalig en volgens mij ook opgenomen in de VS.
Het is nog geen 18 maart.quote:
Hier sla ik sowieso een aantal van over. Xiu Xiu krijg ik jeuk van, Birth of Joy vond ik dat eerste album al niks.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mist ook nog Birth of Joy, Bruce. Mogwai, YoungThe
Giant, Dum Dum Girls, Elbow, Real Estate, Xiu Xiu en Maximo Park.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |