Is dat niet op 90% van FOK!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
Ohja in de serie topics post ik ook af en toe een mening, maar met uitzondering van Breaking Bad (daar is gewoon iedereen lyrisch over) is het daar alleen maar haten, flamen en gezeik.
Ik gebruik het DWDD topic om aan mijn dagelijkse/wekelijkse portie Nederlandse gezeik te komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
Ohja in de serie topics post ik ook af en toe een mening, maar met uitzondering van Breaking Bad (daar is gewoon iedereen lyrisch over) is het daar alleen maar haten, flamen en gezeik.
Ja das waar. Eigenlijk zijn we hier nog louter positief (en af en toe gezamenlijk haten op kutbands en Bob zijn muzieksmaak) en dat lijkt me een uitzonderingquote:
Ja he, vind hem persoonlijk fijner dan Deathconsciousness.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Felagund het volgende:
Have a Nice Life is toch wel een fijn album.
Piñataquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Norrage het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom het nu weer zo druk is. in mijn herinnering was het ook vorig jaar iN Maart zo drukis dit de maand dat niemand iets beters te doen heeft?
Of juist het meeste:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Norrage het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom het nu weer zo druk is. in mijn herinnering was het ook vorig jaar iN Maart zo drukis dit de maand dat niemand iets beters te doen heeft?
Shoegaze, Post-Punk, Drone, Lo-Fi Indiequote:
Je kende Giles Corey toch wel? Nou dat is zijn band zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je kende Giles Corey toch wel? Nou dat is zijn band zeg maar.
Misschien vind je Hip Hop gewoon leuk? In mijn top 10 staat geen één Hip Hop album, of je moet Young Fathers daaronder rekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef Kerftminister het volgende:
Wel apart dat van mijn top 8 beste albums tot nog toe er 6 Hip Hop zijn, is het een goed jaar voor Hip Hop of heb ik gewoon te weinig van andere genres gehoord? Geen idee.
Omdat het niet puur Hip Hop is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:24 schreef Norrage het volgende:
Waarom zou je Young Fathers daar niet onder rekenen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |