Ik wou 'm net gaan makenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef ranja het volgende:
Je hebt Duran Duran geluisterd. Probeer ook eens Duran Duran Duran
quote:Je hebt Madonna geluisterd. Probeer ook eens Masonna
quote:Je hebt Kylie Minogue geluisterd. Probeer ook eens Kylie Minoise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]Com Truise die is ook wel slecht, behalve dan dat Tom Cruise net geen zanger is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Je zou eigenlijk met instellingen moeten werken, waarop je recommendations zoekt. Zoek je in het zelfde land, zelfde periode en zoek je naar een klein bandje of iets wat groter is dan je referentie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Felagund het volgende:
Ik krijg Mulatu Astatke (Ethiopische jazz) aangeraden omdat ik naar Tinariwen (Berbse wereldmuziek) en Jazzanova (Nu-Jazz) heb geluisterd. Dat vind ik dan wel weer een goede tip.Al ken ik Mulatu Astatke al lang.
Nouja, op taal dan wellicht. Volgens mij werkt spotify in ieder geval wel op land.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:18 schreef ranja het volgende:
Maar ja, recommendations omdat het toevallig hetzelfde land is schiet niet echt op.
Zo mag ik vanwege Rita Zipora luisteren naar:
- Go Back to the Zoo
- Eefje de Visser
- Mister and Mississipi
- Mozes and the First Born
- Taymir
- Soul Sister Dance Revolution
- Jett Rebel
1.quote:
Ik hield mn hart vast. Nu ook om psv.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat was een flinke stormloop - voor die kaarten - begreep ik. Congrats.![]()
Daarnaast een knotsgekke pot in Arnhem.
Alleen kleine landjes natuurlijk, niet USA of UKquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nouja, op taal dan wellicht. Volgens mij werkt spotify in ieder geval wel op land.
Ik denk dat ze gewoon data gebruiken en er daadwerkelijk veel mensen van Go Back To The Zoo luisteren naar Eefje bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Alleen kleine landjes natuurlijk, niet USA of UK
Nummer 36, dat bedoel ik ja. Enormhoog voor een Indie topic, we zijn niet eens meer Indie straks. Mainstream Central.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedoel je in MUZ of van het heel FOK? Van heel FOK staan jullie op nummer 36 in 2014. De Utopia SC gaat bijna 50 keer zo hard
Dat doet me denken aan deze poster:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nummer 36, dat bedoel ik ja. Enormhoog voor een Indie topic, we zijn niet eens meer Indie straks. Mainstream Central.
Dat was wel een geweldige actiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan deze poster:
[ afbeelding ]
Met afstand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic is een verkapte sc
Wel de leukste op fok
Ik post af en toe in Feyenoord, basketbal, horror films, anime, wat MUZ topics en af en toe iets verdwaalds in KLB, maar ben alleen hier actief.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Norrage het volgende:
Ach ik zit slechts in 2 topics actief op dit forum, in de tennis en hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |