Nou ja, ik zet ze beide in dezelfde categorie muziek waar ik een hekel aan heb, naast coldplay en snow patrol en elbow enzo.quote:
Ranja heeft ook maar twee categorieenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Nooit geweten dat Spotify muziek aanraadt op basis van ranja's categorieën. Weet wat geleerd.
met en zonder, om maar naar een uitspraak van Moody te verwijzenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ranja heeft ook maar twee categorieen
En Traumahelipter en Birth of Joy? Dat is hier de suggeste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef Felagund het volgende:
Ik krijg Traumahelikopter aangeraden op basis van Apneu. Is dat een zinnige vergelijking of wordt die alleen gemaakt omdat het beiden Nederlandse bands zijn?
Ken ik niet! Komt in mijn lijstjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef Gehenna het volgende:
Wat vind men hier van De Sp aties dan? Ze hebben net een nieuwe videoclip uit
Hun gitarist speelt tegenwoordig vaak met André Manuel. Ik vind het iig wel sympathiek klinken
edit: ah Traumahelikopter gesproken, daar heeft dit ook wel wat van weg
paar dagen geleden heb ik nog wat van ze gepost toen iemand spaties zochtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:34 schreef Gehenna het volgende:
Wat vind men hier van De Sp aties dan? Ze hebben net een nieuwe videoclip uit
Hun gitarist speelt tegenwoordig vaak met André Manuel. Ik vind het iig wel sympathiek klinken
edit: ah over Traumahelikopter gesproken, daar heeft dit ook wel iets van weg
Nee, volgens mij raadde Spotify eerder mij wel Birth of Joy aan. Nu Traumahelikopter, Dans Dans en Bo Ningen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Traumahelipter en Birth of Joy? Dat is hier de suggeste.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:51 schreef Norrage het volgende:
Zo maar eens naar Kapok.
Tot vanavond, zijn er vast weer 2 topics vol.
Dat was een flinke stormloop - voor die kaarten - begreep ik. Congrats.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn pinkpopkaartjes.
Coolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn pinkpopkaartjes.
Je hebt Dans Dans geluisterd. Probeer ook eens Duran Duran of Talk Talk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, volgens mij raadde Spotify eerder mij wel Birth of Joy aan. Nu Traumahelikopter, Dans Dans en Bo Ningen.
Of The The.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt Dans Dans geluisterd. Probeer ook eens Duran Duran of Talk Talk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |