Meeste is wel rustig, maar dat is het ook onderaan aan de lijst. Welke harde muziek heb ik gemist?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zat net je lijst te bekijken, maar het is goeddeels vrij rustige muziek die het goed doet.
Ik probeer er een running gag van te makenquote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef Felagund het volgende:
Gefalund heb ik trouwens nog niet gehoord.
Behemothquote:Op zondag 16 maart 2014 00:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meeste is wel rustig, maar dat is het ook onderaan aan de lijst. Welke harde muziek heb ik gemist?
Death Metal is sowieso niet aan mij besteed.quote:
Gaat hard he.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:41 schreef Felagund het volgende:
Er staan ook al 51 albums in mijn lijstje.
Oeh ik vond Indian eigenlijk wel te gekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga ik ook eens vlot doen, ben er erg benieuwd.
Heb trouwens even categorieën aan mijn jaarlijstje toegevoegd, zit er beter uit zo.
https://rateyourmusic.com(...)4__a_year_in_albums/
Kunnen jullie gelijk even zeggen welke topreleases ik nog mis.
Ja kan hoor, smaken verschillen, ik vond het echt pokkeherrie.quote:Op zondag 16 maart 2014 03:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oeh ik vond Indian eigenlijk wel te gek
Pokkeherriequote:Op zondag 16 maart 2014 03:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja kan hoor, smaken verschillen, ik vond het echt pokkeherrie.
Ik heb langzaamaan een beetje hetzelfde. Het begin (de eerste 4 nummers) is fenomenaal. Maar daarna heeft het nergens de klasse en/of de overtuiging van Slave Ambient.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb door het enthousiasme hier de nieuwe TWOD meerdere kansen gegeven, maar het kwartje gaat gewoon niet vallen, helaas. Jammer, want ik vond Slave Ambient toentertijd een veelbelovende plaat, ook al bleef die niet boeien. Zelfde manco met Lost in the Dream en daarnaast te veel herhaling van zetten voor mij. An Ocean In Between the Waves is daarentegen wel één van de sterkste tracks die ze ooit hebben gemaakt.
Ik heb 'm nu met track 4.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tijdje geleden al, maar dan zonder track 4. Geen idee hoe het er nu mee staat.
Dan zal ik maar zeggen dat de vocals in dit filmpje slechter zijn dan die van de gemiddelde douchezanger. Shiiiiiiit.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ga 't filmpje niet kijken, want ik vind die Julian zo'n verschrikkelijke kneus. That is all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |