Ik vond dit soort muziek vroeger wel vaak te braaf of te burgerlijkquote:
Deze EP is geweldig: http://www.musicmeter.nl/album/161627quote:Op maandag 17 maart 2014 11:12 schreef Moody22 het volgende:
Wat vinden jullie een van de betere albums van The Mountain Goats?
Sunset Tree en All Eternals Deck zijn mijn favorieten, maar werkelijk waar alles van ze is goed. Mountain Goatsquote:Op maandag 17 maart 2014 11:12 schreef Moody22 het volgende:
Wat vinden jullie een van de betere albums van The Mountain Goats?
Je wordt oudquote:Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vond dit soort muziek vroeger wel vaak te braaf of te burgerlijk
Agadium, is dat een indie-verantwoord woord?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je wordt oudOf je komt te veel in dit topic. Het agadium van waar je mee omgaat word je mee besmet klopt trouwens wel
De 30 komt in de buurt, maar dat ontken ik nog vooralquote:
Dat zal het zijnquote:Of je komt te veel in dit topic. Het agadium van waar je mee omgaat word je mee besmet klopt trouwens wel
Adagium welquote:Op maandag 17 maart 2014 11:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Agadium, is dat een indie-verantwoord woord?
Zou zo een Ricky Gervais-typetje kunnen zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 11:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een geniaal filmpje blijft dit toch.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zou zo een Ricky Gervais-typetje kunnen zijn. Wel een baasje hoor.
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind vooral de stukjes mooi waar hij met een heel diepe stem een zin aanvangt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.
Die kleding kan ook echt nietquote:Op maandag 17 maart 2014 11:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Of als ie zichzelf op de borst loopt te rammen.
Gisteren gezien, goede filim.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Overigens, dit meen ik, het is gewoon een ontzettende baas. Op national television gewoon je ding doen, ik vind 't fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |