Ohh zo. Ja, steun de artiest en zo. Bovendien moet ik anders elke week honderden mb's gaan uploaden.quote:
Je doet alsof het 100GB isquote:Op maandag 17 maart 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohh zo. Ja, steun de artiest en zo. Bovendien moet ik anders elke week honderden mb's gaan uploaden.
Ik zie nu pas dat je een tagje hebtquote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met uitklapbare platenspeler waarbij je zelf de stroom op moet wekken.
Wat doet een redactielid Sport nou eigenlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een tagje hebt
Wordt nog druk zo
Nieuws posten op de sportsite.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doet een redactielid Sport nou eigenlijk?
Een wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een tagje hebt
Wordt nog druk zo
Een tagje.quote:
Schrijf je ook veel, of is het vooral nieuws zoeken van andere sites?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuws posten op de sportsite.
Deel letterlijk overnemen van sites waar banden mee zijn, deel herschrijven, deel zelf schrijven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schrijf je ook veel, of is het vooral nieuws zoeken van andere sites?
Ook. Dit blijft natuurlijk het tofste topic.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef Norrage het volgende:
Wat een slet! Ik dacht dat hij een MUZ-er was...
Je bent PSV supporter man, je hebt geen verstand van sport.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deel letterlijk overnemen van sites waar banden mee zijn, deel herschrijven, deel zelf schrijven.
Als ik even goed in mijn hoofd naloop wie ook alweer wie supportte heeft dit hele topic een fijn voetbalweekend gehad.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent PSV supporter man, je hebt geen verstand van sport.
Hij kan altijd nog schrijven over mensen als Eddy the Eagle, Manolev en Jetro Willems.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Je bent PSV supporter man, je hebt geen verstand van sport.
Gisteren waren alleen de laatste 20 minuten aardigquote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik even goed in mijn hoofd naloop wie ook alweer wie supportte heeft dit hele topic een fijn voetbalweekend gehad.
Wees blij met het resultaat. Als AZ niet tegen Anzi had gespeeld denk ik dat ze gewonnen hadden.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Gisteren waren alleen de laatste 20 minuten aardig
In mijn hoofd zat dat Norrage voor AZ is, verder wel zover ik weet.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik even goed in mijn hoofd naloop wie ook alweer wie supportte heeft dit hele topic een fijn voetbalweekend gehad.
AZ heeft echt 5 wedstrijden per jaar dat ze gewoon geen zin hebbenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blij met het resultaat. Als AZ niet tegen Anzi had gespeeld denk ik dat ze gewonnen hadden.
En graag gedaan voor Mokhtar
Als Twente een goede backup spits had, hadden ze AZ opgerold. Al die kansen manquote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blij met het resultaat. Als AZ niet tegen Anzi had gespeeld denk ik dat ze gewonnen hadden.
En graag gedaan voor Mokhtar
Ik hoop dat de volgende dat weer is.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
AZ heeft echt 5 wedstrijden per jaar dat ze gewoon geen zin hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |