Het is ook nooit goed met jullie. En ik moet minder dingen tegelijk doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie 'm amper, kan ie niet groter?
Op zich hoef je nu geen vunzige video's te kijken. Kan je nu ook weer met 2 handen typen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie. En ik moet minder dingen tegelijk doen.
Wel aardig, niet heel erg bijzonder. In de eerste minuten van Endurance zitten een paar vage misbeats waar ik niet goed tegen kan. Moet het sowieso nog via oordopjes luisteren zo. Wat jij?quote:
zo'n uitklapbare.quote:
Dat eerste nummer vond ik geen reet aan, maar die 2e was wel aardig en door die 3e werd ik compleet overdonderdquote:Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel aardig, niet heel erg bijzonder. In de eerste minuten van Endurance zitten een paar vage misbeats waar ik niet goed tegen kan. Moet het sowieso nog via oordopjes luisteren zo. Wat jij?
Die derde staat nu voor het eerst aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat eerste nummer vond ik geen reet aan, maar die 2e was wel aardig en door die 3e werd ik compleet overdonderdMaar dat kwam meer door het verrassingseffect etc, ik weet nog niet of ik het écht goed vind.
Ik vind het wel coolquote:Op maandag 17 maart 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:
Wat vind je er eigenlijk van nu je een paar weken onderweg bent? Bevalt het, en waarom wel/niet? Is het de tachtig cent per week waard?
altijdquote:
Tchock en Norr zijn lid van een site van de platenmaatschappij van o.a. Darkside en Nicolas Jaar.quote:
quote:
Dat, dus. Om te luisteren wat we nu horen: http://other-people.net/ klik rechtsboven op play.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tchock en Norr zijn lid van een site van de platenmaatschappij van o.a. Darkside en Nicolas Jaar.
Met uitklapbare platenspeler waarbij je zelf de stroom op moet wekken.quote:
Oooja, zoiets had ik wel opgepiktquote:Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tchock en Norr zijn lid van een site van de platenmaatschappij van o.a. Darkside en Nicolas Jaar.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met dat laatstequote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Oooja, zoiets had ik wel opgepikt
Maar euh....waarom 2 mensen in dit topic lid? Of kunnen modjes PM berichten ook checken op link dumps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |