Ja zijn stem is wel wat zwaarder geworden, maar hij kan nog steeds wel leuk rappen hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:55 schreef Norrage het volgende:
Oh echt? VetIk herkende het al een beetje
Als ik ooit eens spontaan ga ejaculeren tijdens het luisteren van een album, zal dat bij die zijn.quote:
Ik heb altijd gedacht dat Organized Confusion (s/t) hun beste album was. Gezien er niks op spotify staat behalve best-of, moet ik Stress maar ff opzoekenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja zijn stem is wel wat zwaarder geworden, maar hij kan nog steeds wel leuk rappen hoor.
Productie is wel wat ruwer. Producer van het album is overigens Oh No, dat is de broer van Madlib.
[..]
Als ik ooit eens spontaan ga ejaculeren tijdens het luisteren van een album, zal dat bij die zijn.
De selftitled is ook erg goed, maar Stress is gewoon van een nóg hoger level. 9.2 en 9.7 respectieveljik ofzo heb ik ze gerate.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Organized Confusion (s/t) hun beste album was. Gezien er niks op spotify staat behalve best-of, moet ik Stress maar ff opzoeken
Tja heb dat ook vaak, dan merk je opeens dat er in een genre ZOVEEL goeds is wat je nog niet gehad hebt. Heb dat regelmatig, zelfs met Hip Hop nog.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:05 schreef Norrage het volgende:
Ze zijn inderdaad wel erg goed. Snel eens Stress checkenNet ook weer eens Idadelph Halflife geluisterd
ben wel op de hiphop tour de laatste dagen
![]()
Het eerste geplingel lijkt er inderdaad opquote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik tegenwoordig altijd Hey Brother denk te horen als ik Windowsill (Arcade Fire) opzet
Ik krijg steeds Imagine in mijn hoofd als ik Everyday Robots van Damon Albarn luister. Zit een heel klein stukje in met dezelfde melodie waardoor ik onbewust overstap of zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik tegenwoordig altijd Hey Brother denk te horen als ik Windowsill (Arcade Fire) opzet
Sorry voor deze offtopic post, kon het niet latenquote:Depends. Are you asking what game I like more or what game is better?
I like A Link to the Past more, it's the most epic Zelda game I've ever played and I found so much spirituality and culture along my adventure. Ocarina of Time is a better game though, brilliant atmosphere, gameplay and immersiveness.
Wist je dat Häagen-Dazs helemaal niet Scandinavisch is maar Amerikaans en dat de naam niets betekent? Het heet alleen maar zo omdat de New Yorker die het bedacht geloofde dat een Deens-klinkende merknaam goed zou verkopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wisten jullie dat I'm From Barcelona, niet uit Barcelona cq Spanje komt, maar ergens uit Zweden
Wist je dat Edison voorstander was van gelijkstroom en zo ver ging in het aantonen dat dat veel beter was dan wisselstroom, dat hij de wisselstroom van zijn tegenstander liet gebruiken voor de elektrische stoelquote:Op maandag 17 maart 2014 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat Häagen-Dazs helemaal niet Scandinavisch is maar Amerikaans en dat de naam niets betekent? Het heet alleen maar zo omdat de New Yorker die het bedacht geloofde dat een Deens-klinkende merknaam goed zou verkopen.
Ja! Terwijl wisselstroom véél beter is in praktisch alle toepassingen. En dat wist Edison ook. Zie verder:quote:Op maandag 17 maart 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wist je dat Edison voorstander was van gelijkstroom en zo ver ging in het aantonen dat dat veel beter was dan wisselstroom, dat hij de wisselstroom van zijn tegenstander liet gebruiken voor de elektrische stoel
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Terwijl wisselstroom véél beter is in praktisch alle toepassingen. En dat wist Edison ook. Zie verder:
http://theoatmeal.com/comics/tesla
Hilarisch.
Echt hilarisch inderdaadquote:De eerste poging om hem te executeren mislukte; Kemmler werd gedurende 17 seconden geëlektrocuteerd, maar bleef in leven. De spanning werd verhoogd tot 2000 volt, maar de generator had tijd nodig om op deze spanning te komen. In deze pauze kon men de ernstig verbrande Kemmler horen kreunen. De tweede poging duurde langer dan een minuut, maar het gebeuren werd door velen beschreven als walgelijk, met de geur van brandend vlees en rook uit Kemmlers hoofd.
Mijn link is hilarisch. Niet mensen elektrocuteren, dat is alleen grappig in James Bond-films.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Echt hilarisch inderdaad
Oh wat. Excuus. Kun je even editten?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Je probeert een afbeelding uit je mail te linken. Da geet nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |