Mooi verhaalquote:Op maandag 17 maart 2014 12:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou snel eentje dan, ben eigenlijk aan het werk
"De iene löp nar Rome, de aander met de hond"
Dat was in de tijd dat een dorpsgenoot net daadwerkelijk een voetreis naar Rome had gemaakt. En die mensen ken je dan ook weer persoonlijk goed
Ah, zag een tweetje van lastfm en ook dat de populariteitsbalkjes nog leeg warenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij wel een mooi album. Stond er dacht ik 2 weken geleden al op.
Je/We kan/kunnen nog altijd naar de oude albums luisteren.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Norrage het volgende:
Man man wat een deceptie die nieuwe Marike Jager![]()
En ze is zo![]()
Heb je de nieuwe al geluisterd? Alleen het titelnummer vind ik nog wel aardig, maar de rest is gewoon saai, met als dieptepunt dat nummer met Ron Sexsmith...quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je/We kan/kunnen nog altijd naar de oude albums luisteren.
Nee, alleen het nummer dat al eerder uitgekomen is. En dat nummer met Sexsmith, maar die vond ik zelfs wat saai. Werd er dus niet echt vrolijk van.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe al geluisterd? Alleen het titelnummer vind ik nog wel aardig, maar de rest is gewoon saai, met als dieptepunt dat nummer met Ron Sexsmith...
Ik vind eigenlijk wel jammer dat er zo'n hoekje slome Nederlandse zangeressen is, terwijl er maar een paar om aan te horen zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je/We kan/kunnen nog altijd naar de oude albums luisteren.
Ik heb het niet eens af kunnen luisteren, zo slecht vond ik het...misschien zijn de laatste 3 nummers wel fantastisch, maar dat betwijfel ik. En ik ben zo'n fanquote:Op maandag 17 maart 2014 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, alleen het nummer dat al eerder uitgekomen is. En dat nummer met Sexsmith, maar die vond ik zelfs wat saai. Werd er dus niet echt vrolijk van.
Ron Sexsmith is toch wel redelijk bekend?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens af kunnen luisteren, zo slecht vond ik het...misschien zijn de laatste 3 nummers wel fantastisch, maar dat betwijfel ik. En ik ben zo'n fanal tig keer live gezien, alle albums in mijn bezit...Maar ik vond Here Comes the Night ook al in de verkeerde richting gegaan. Maar dat had nog maar goede nummrs. Dit heeft niks.
Ja, en?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ron Sexsmith is toch wel redelijk bekend?
quote:Marikes third album is something different, something special. The recordings were done by engineer Staf Verbeeck in the Jet Studio, the oldest studio in Belgium and a musical monument where both Edith Piaf and The Rolling Stones have set foot. Soundwise she chooses a new path. ‘Here comes the night’ was mixed by multiple Grammy Award winner Tchad Blake, an idiosyncratic producer who has worked with such artists as The Black Keys, Tom Waits, Elvis Costello and Suzanne Vega. Marike’s newest album is very distinctive, with cinematic underpinnings. The band is bursting with energy and Marike’s guitar playing is compelling. The recordings were done in the Jet Studio, the oldest studio in Belgium and a musical monument where both Edith Piaf and The Rolling Stones have set foot. In September 2011 Marike is again nominated for two Edisons: 'Best Album' and 'Best Female Artist'.
Ik weet niet welke je hiertoe rekent, maar ik vind er toch wel een hoop interessant momenteel. Marike had ik bij het vorige album al lichtjes opgegeven, nu schiet ze weer te ver door in het terug naar de piano-singer/songwriterliedjes.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind eigenlijk wel jammer dat er zo'n hoekje slome Nederlandse zangeressen is, terwijl er maar een paar om aan te horen zijn.
Hier klinkt ie bijna als Bob Dylanquote:
Ja heb ik ook wel, maar hier al helemaal. Vind het trouwens in deze uitvoering veel minder leuk. (ik was euforisch voordat ik het had geluisterd). Weinig spannend. Maar miscshien ligt dat aan de kwaliteit van het filmpje.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat vond ik op het album ook al een paar keer
Net een paar nummers geluisterd, idd niet heel bijzonder. Yeah Yeah Yeah's, maar dan niet tofquote:Op maandag 17 maart 2014 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een eentonige teringherrie is dat Perfect PussyOngeloofljk.
Het eerste nummer vond ik wel erg aardigquote:Op maandag 17 maart 2014 14:21 schreef Arn0 het volgende:
Het nieuwe album van Real Estate is toch echt wel goed. Een van mijn favoriete nummers dit jaar:
Ja na het eerste nummer haak ik ook af. Bloedsaai. Maar wel lekker hoor, verder. Als achtergrondplaat.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het eerste nummer vond ik wel erg aardig
Die en Crime zijn wel m'n favorieten tot nu toe.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het eerste nummer vond ik wel erg aardig
Dat is toch wel een grote belediging voor de muziek.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja na het eerste nummer haak ik ook af. Bloedsaai. Maar wel lekker hoor, verder. Als achtergrondplaat.
Mwah klinkt negatief, maar valt ook wel weer mee hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch wel een grote belediging voor de muziek.
Ja Death is eigenlijk een beetje hardere Iron Maiden ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even een albumpje luisteren
[..]
Ja varg is zo'n beetje de grootste mongool die er in de muziekwereld rond looptDat was ook de reden voor mij om het behoorlijk lang links te laten liggen. Maar uiteindelijk werd ik wel nieuwsgierig. Vond het eerst zelfs vervelend dat ik die muziek zo tof vond
[..]
Death is wel death-metal van de oude stempel. Uiteraard triggeren ze hun drum-gear en vervormen ze de gitaargeluiden etc, maar toen werd het nog niet doorgetrokken tot het belachelijke, zoals tegenwoordig vaak gebeurt. Daarnaast zijn de songs van hun vaak ook gewoon ijzersterk imho
[..]
Wordt dat nog ergens bijgehouden?
Eens ja, sinds 2011 al niet meer zo'n goede start gehad. Heb dit so far:quote:Op maandag 17 maart 2014 10:06 schreef Norrage het volgende:
Goede hip-hop albums hoor dit jaar al
Doppelgangaz is echt superfijn, Madlib en Gibbs zijn helemaal fantastisch en Young Fathers is ook vet. What's next?
begrijpelijk hoor. De naam doet natuurlijk vermoeden dat ze Limburgs zijn en dus niet nederlandsquote:Op maandag 17 maart 2014 09:21 schreef Gehenna het volgende:
oh en Hello Venray ook gedraaid, ook leuk album. Wist niet dat het NLs was, pas natijd wat info ging opzoeken van hun(wist ook niet ze al zoo lang bestonden, mag mij wel haast schamen dat ik nog nooit van hun gehoord had
)
Of Montreal komt toch ook niet uit Canada?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gegrijpelijk hoor. De naam doet natuurlijk vermoeden dat ze Limburgs zijn en dus niet nederlands
Tja, vraag me af of Gehenna al geboren was toen de laatste Los Vast op de radio wasquote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
begrijpelijk hoor. De naam doet natuurlijk vermoeden dat ze Limburgs zijn en dus niet nederlands
Heeft 'ie niks aan gemist. Alleen het gedeelte tussen half 2 en 2 uur was leukquote:Op maandag 17 maart 2014 16:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, vraag me af of Gehenna al geboren was toen de laatste Los Vast op de radio was
Ik heb er ook vrijwel niet naar geluisterdquote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft 'ie niks aan gemist. Alleen het gedeelte tussen half 2 en 2 uur was leuk
Melt Banana vind ik wel vet, maar niet voor te lang achter elkaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Net een paar nummers geluisterd, idd niet heel bijzonder. Yeah Yeah Yeah's, maar dan niet tof
Heeft ook wel iets weg van Melt-Banana, maar dan niet zo spastisch..
Prince Po is ook lekker zegquote:Op maandag 17 maart 2014 16:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens ja, sinds 2011 al niet meer zo'n goede start gehad. Heb dit so far:
Freddie Gibbs & Madlib - Piñata - 9.3 (wordt nog hoger denk ik)
The Doppelgangaz - Peace Kehd - 8.5
Prince Po - Animal Serum - 8.2
Black Milk - Glitches in the Break - 8
Willie the Kid & Bronze Nazareth - The Living Daylights - 8
Curren$y - The Drive In Theatre - 7.9
Isaiah Rashad - Cilvia Demo - 7.7
Kid Cudi - Satellite Flight - 6.9
100s - IVRY - 6
Del the Funkee Homosapien - Iller Than Most - 5.5
Chuck Inglish - Convertibles - 4.2
Schoolboy Q - 3.2
Best goed dus.
Heb er nog een stel klaarstaan, hopelijk gaat dit zo door.
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Melt Banana vind ik wel vet, maar niet voor te lang achter elkaar.
We hadden het trouwens over sport zonder de beste sport te noemen?
Prince Po was de helft van Organized Konfusion, die naar mijn mening het beste Hip Hop album ooit gemaakt hebben, namelijk Stress: The Extinction Agenda. De beste rapper aller tijden: Pharoahe Monch was de andere helft. Beiden echte woordkunstenaars. Prince Po is wel iets van zijn skills verloren, maar nog steeds een solide release. Kijk ook erg uit naar Pharoahe's plaat zelf, want die klonk weer als de oude op 'Smash'.quote:
Geen idee, ben van '85. Maar ik ken het niet. Ik ken sowieso echt weinig radioshows. OVT op radio1 is het enige programma wat ik ooit (vrijwillig) gevolgd heb denk ik...quote:Op maandag 17 maart 2014 16:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, vraag me af of Gehenna al geboren was toen de laatste Los Vast op de radio was
Even opgezocht.. Blij dat ik het gemist heb. Dik voormekaar showquote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft 'ie niks aan gemist. Alleen het gedeelte tussen half 2 en 2 uur was leuk
de latere editie was idd niks aanquote:Op maandag 17 maart 2014 16:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geen idee, ben van '85. Maar ik ken het niet. Ik ken sowieso echt weinig radioshows. OVT op radio1 is het enige programma wat ik ooit (vrijwillig) gevolgd heb denk ik...
[..]
Even opgezocht.. Blij dat ik het gemist heb. Dik voormekaar showgewoon ergelijk hoe vreselijk ongrappig dat altijd was. Moest ik onder het werk in de tuinbouw altijd luisteren (toen op 3FM),
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Prince Po was de helft van Organized Konfusion, die naar mijn mening het beste Hip Hop album ooit gemaakt hebben, namelijk Stress: The Extinction Agenda. De beste rapper aller tijden: Pharoahe Monch was de andere helft. Beiden echte woordkunstenaars. Prince Po is wel iets van zijn skills verloren, maar nog steeds een solide release. Kijk ook erg uit naar Pharoahe's plaat zelf, want die klonk weer als de oude op 'Smash'.
2 tegelijk danquote:Op maandag 17 maart 2014 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
We hadden het trouwens over sport zonder de beste sport te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |