Bergkamp mag altijd.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Hier staat muziek onder, mag 't dan wel, Nor?
Aardige gast en ambachtelijke liedjesmakerquote:
Vaak zatquote:Op maandag 17 maart 2014 11:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar heeft hij denk ik wel skik mee.
Hoe ken jij hem dan persoonlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aardige gast en ambachtelijke liedjesmakerElk jaar verbaas ik me weer over zijn capaciteiten als artiest
[..]
Vaak zatErica is vrij klein. Al behoorlijk wat toffe en bijna eindeloze gesprekken gehad over alles waar maar een Wikipedia pagina van bestaat
Hij heeft net als ik een behoorlijk breed interesse gebied, waar we van alles van willen weten en een voorliefde voor domme en droge humor
Zou willen dat ik zo'n toffe dorpsgenoot hadquote:Op maandag 17 maart 2014 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aardige gast en ambachtelijke liedjesmakerElk jaar verbaas ik me weer over zijn capaciteiten als artiest
[..]
Vaak zatErica is vrij klein. Al behoorlijk wat toffe en bijna eindeloze gesprekken gehad over alles waar maar een Wikipedia pagina van bestaat
Hij heeft net als ik een behoorlijk breed interesse gebied, waar we van alles van willen weten en een voorliefde voor domme en droge humor
Is dat officieel? Dat ziet er echt niet uit, hahaquote:
Nou hij komt van Itunes dus ik denk het wel.quote:Is dat officieel? Dat ziet er echt niet uit, haha
Nou zonder al te veel privé te gaan onthullen enz.. De meid waar hij en al tijdje af en toe liedjes over schrijft is een goede vriendin van mijquote:Op maandag 17 maart 2014 11:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ken jij hem dan persoonlijk?
Eigenlijk is 't dus de kroniekschrijver van de regio? Leuk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:08 schreef Gehenna het volgende:
Dat is ook wel het extra toffe aan zijn muziek, hij schrijft vooral over hele lokale dingen. Dat is ongelooflijk grappig als er weer verborgen grapjes over dorpsgenoten of bekende anekdotes oid inzitten
Heet ze Mariel?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou zonder al te veel privé te gaan onthullen enz.. De meid waar hij en al tijdje af en toe liedjes over schrijft is een goede vriendin van mijoh en zijn broer ken ik ook al jaren erg goed.
Dat heb ik echt nooit meegekregen. Als je tof vindt mag je er wel eens een paar uitleggenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:08 schreef Gehenna het volgende:
Dat is ook wel het extra toffe aan zijn muziek, hij schrijft vooral over hele lokale dingen. Dat is ongelooflijk grappig als er weer verborgen grapjes over dorpsgenoten of bekende anekdotes oid inzitten
haha neequote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 17 maart 2014 12:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha neegelukkig zijn de namen altijd veranderd.
Dat nummer is trouwens vanuit een ander perspectief geschreven ook
Nou snel eentje dan, ben eigenlijk aan het werkquote:Op maandag 17 maart 2014 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit meegekregen. Als je tof vindt mag je er wel eens een paar uitleggen
Wie liep met de hond danquote:Op maandag 17 maart 2014 12:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nou snel eentje dan, ben eigenlijk aan het werk
"De iene löp nar Rome, de aander met de hond"
Dat was in de tijd dat een dorpsgenoot net daadwerkelijk een voetreis naar Rome had gemaakt. En die mensen ken je dan ook weer persoonlijk goed
Toen was dus idd de verkering uit, die hond is er nooit gekomenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat dit over dezelfde hond denk je? In dat geval liep hij zelf met die hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |