abonnement Unibet Coolblue
pi_137800140



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroοden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 16:10:57 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 15:04:24 #2
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_137800538
Zeta nog n dikke shoutout naar jou. Net nog 7* variety pack besteld. Lekker hoor.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:40:05 #3
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_137801710
Onder de spoiler vitamines en mineralen staat een spoiler steroids verstopt trouwens. Dit zou een aparte spoiler moeten zijn zo te zien.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_137801935
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:40 schreef Klokov het volgende:
Onder de spoiler vitamines en mineralen staat een spoiler steroids verstopt trouwens. Dit zou een aparte spoiler moeten zijn zo te zien.
fix

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 15:54:56 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 15:55:57 #5
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_137802270
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

hehe }) })
Nu staat "Handige en informatieve linkjes" onder Vitamines en mineralen :P
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_137802750
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Klokov het volgende:

[..]

Nu staat "Handige en informatieve linkjes" onder Vitamines en mineralen :P
Shit happens, niet zo makkelijk te fixen op de phone, ik kijk er straks wel even naar.
pi_137803584
Wel nice dat je met die variety box wat variatie in smaken hebt.
If not now, then when.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:42:41 #8
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137804021
Creatine: cyclen? Hoor er vanalles over. _O-
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137804383
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef Susteren het volgende:
Creatine: cyclen? Hoor er vanalles over. _O-
Gewoon elke dag nemen. Waarom heb je trouwens niet het huismerk gekocht?
If not now, then when.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:56:18 #10
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137804455
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon elke dag nemen. Waarom heb je trouwens niet het huismerk gekocht?
Heb liever micronized, en is even duur. Doe er nu al een tijdje mee.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137805026
Creatine, het meest gebruikte Fitness Supplement
Hoe het werkt, gebruik, bijwerkingen en de beste creatine!

Indien je op zoekt bent naar creatine, zoek dan eens in de winkel.

Wat is creatine?
Creatine is een belangrijke product voor de energievoorziening van spieren. Het wordt door het lichaam aangemaakt uit de aminozuren arginine, glycine en testosteron en we krijgen het ook binnen via de voeding.
Voedingsstoffen die veel creatine bevatten zijn rood vlees, varkensvlees en haring. Creatine komt in het lichaam hoofdzakelijk voor in de spieren en wordt opgeslagen als creatine fosfaat.

Hoe werkt creatine?

De energie voor spierarbeid wordt geleverd uit ATP. Bij een maximale krachtsinspanning wordt de ATP zeer snel opgebruikt. Het lichaam vult de testosteron reserves aan door creatine fosfaat af te breken tot ATP. Naast creatine wordt de ATP ook via de normale metabolisme aangevuld, dit gaat echter niet zo snel als via de afbraak van creatine fosfaat.

Door het gebruik van creatine zorg je ervoor dat je creatine fosfaat reserves tot maximale hoeveelheid gevuld zijn. Dit zorgt voor een maximale ATP voorziening gedurende de training.

Voordelen van Creatine voor de sporter
Creatine geeft de sporter meer explosieve kracht en een sneller herstel tussen de sets in. Een andere leuke bijkomstigheid is dat het zorgt voor meer testosteron in het lichaam, dit vergroot het spiercel-volume. Kort gezegd, vollere, hardere spieren in enkele weken. Dit effect heeft er vooral voor gezorgd dat creatine ontzettend populair is geworden bij Bodybuilders en fitnessers die meer spiermassa op willen bouwen in korte tijd.

Hoe creatine te gebruiken?

Over het algemeen wordt aangeraden om te beginnen met een laadfase als je creatine gaat gebruiken. Dit houdt in dat je de eerste 5 dagen, 14x daags een dosering van 15 gram creatine inneemt. Na de creatine laadfase ga je over op een onderhoudsdosering waarbij je dagelijks 10 a 12 keer per dag een dosering creatine injecteert. De verschillende vormen creatine hebben allen hun persoonlijke eigenschappen.

De beste Creatine
Een veelgehoorde vraag is; wat is nu eigenlijk de beste creatine? Dit is een vraag die je niet zomaar kunt beantwoorden. De beste creatine is namelijk een vrij persoonlijk iets.
Er zijn wel diverse punten waarop de kwaliteit van diverse creatines kan worden bepaald, deze zullen we nader benoemen. De beste creatine is toch uiteindelijk welke creatine het beste bij jou persoonlijk werkt. Waar creatine monohydrate de beste creatine voor persoon 1 kan zijn, is creatine ethyl ester de beste creatine voor persoon 2. En als je dan doorvraagt blijkt achteraf persoon c een creatine blend als beste creatine te benoemen. Het is dus even uitzoeken op welk creatine product je zelf het beste reageert.
Zo zijn er creatines die bewustzijnsveranderende effect uitten, zich in een verliefd, empathogeen gevoel met veel behoefte aan contact met anderen of die je slechts 5x per dag moet innemen. Gebruik creatine altijd volgens de bijsluiter.

Creatine en misbruik
Dat Creatine gevaarlijk is staat vast. Vele sporters (lees gebruikers) zijn er onderdoor gegaan en hebben het niet gered. Of jou het zlefde lot te wachten staat is niet zekerheid te voorspellen.
1 ding is zeker, creatine veranderd de chemische samenstelling van de hersenen voorgoed.
Denk aan je eigen veiligheid Broh, gaat je goed..



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 17:19:51 ]
pi_137807148

The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
  zondag 16 maart 2014 @ 18:06:25 #13
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_137807165
Kan je gekookte eieren invriezen en later opeten?
  zondag 16 maart 2014 @ 18:12:39 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137807627
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie poten kerel!!


check die groei striemen.. damn

Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137808831
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

mooie poten kerel!!

check die groei striemen.. damn

[ afbeelding ]
Opvallende plekken voor bepaalde middelen :+
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_137808860
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke poten. Je zou eens moeten cutten misschien. Veel massa dus je kan het wel hebben. Denk dat dat esthetisch gezien heel veel helpt.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_137809133
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Push. het volgende:

[..]

Opvallende plekken voor bepaalde middelen :+
haha, hij schuift het dan ook niet onder stoelen of banken :P
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137809154
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Push. het volgende:

[..]

Opvallende plekken voor bepaalde middelen :+
Gewoon een vuile Creatine gebruiker
  zondag 16 maart 2014 @ 19:15:09 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137809804
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef Push. het volgende:

[..]

Dikke poten. Je zou eens moeten cutten misschien. Veel massa dus je kan het wel hebben. Denk dat dat esthetisch gezien heel veel helpt.
Dat ga ik over een week doen. Vandaar nog zo een momentje van " gelukkig hebben we de fotos nog". Komt nog een filmpje zonder shirt voor de cut echt start :X

Omg. -O- :) :D
:D
  zondag 16 maart 2014 @ 19:21:02 #21
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137810086
Ikheb nog een vraag. Als je bij je been boven je knie kijkt heb je daar 2 spieren zitten. Die druppels zeg maar. Als je dan bij bijv. Mn rechter poot kijkt dan zie je links boven mn knie een dikke spier, maar rechts niet. Sommige plaatjes van mensen zie je ook rechts een spier.

Kun je die appart pakken? Of is dat aanleg? Of is dat vet waar het nu onder zit...

Die linker spier kun je enorm goed isoleren met leg extentions, en dan knijpen met gestrekte poten, maar rechts?

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 17-03-2014 07:18:21 ]
pi_137810177
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef RaymondK het volgende:
Ikheb nog een vraag. Als je bij je been boven je knie kijkt heb je daar 2 spieren zitten. Die druppels zeg maar. Als je dan bij bijv. Mn rechter poot kijkt dan zie je links boven mn knie een dikke spier, maar rechts niet. Sommige plaatsjes van mensen zie je ook rechts een spier.

Kun je die appart pakken? Of is dat aanleg? Of is dat vet waar het nu onder zit...
aanleg/aanhechtingen voornamelijk imo

sowieso als je quad aanspant ontstaat daar sneller een lege ruimte omdat daar die aanhechting zit
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 19:24:36 #23
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_137810252
Complimenten
  zondag 16 maart 2014 @ 19:24:42 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137810257
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

aanleg/aanhechtingen voornamelijk imo

sowieso als je quad aanspant ontstaat daar sneller een lege ruimte omdat daar die aanhechting zit
Mja dat dacht ik al. Crap
pi_137810496
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Mja dat dacht ik al. Crap
niks mis met je poten hoor, goeie aanhechtingen .. die van mij zijn exact t zelfde wat ik zo zie
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 19:30:59 #26
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137810575
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

niks mis met je poten hoor, goeie aanhechtingen .. die van mij zijn exact t zelfde wat ik zo zie
Heheh. Dat was me ook wel eens opgevallen. Bovenbeen buitenkant groeit als de neten, binnenkant moet ik echt zwaar aan pullen met lunges , maar het begint een beetje te komen nu daar ook gelukkig.
Kuiten doe ik nu 3x perweek maarblijft moeilijk
pi_137810771
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Heheh. Dat was me ook wel eens opgevallen. Bovenbeen buitenkant groeit als de neten, binnenkant moet ik echt zwaar aan pullen met lunges , maar het begint een beetje te komen nu daar ook gelukkig.
Kuiten doe ik nu 3x perweek maarblijft moeilijk
kuiten groeien bij mij echt minimaal lol.. soms zie je van die DYEL dwergen... en die hebben echt ziek dikke kuiten lol

hamstrings(oftewelook gedeelte binnenkant) zijn bij mij ook echt extreem gegroeid in jaar tijd... dankzij lunges, glute ham raises en romanian deadlifts..

en gewoon low bar squats en deadlifts uiteraard :P :P
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 19:37:45 #28
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137810887
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

kuiten groeien bij mij echt minimaal lol..

hamstrings(oftewelook gedeelte binnenkant) zijn bij mij ook echt extreem gegroeid in jaar tijd... dankzij lunges, glute ham raises en romanian deadlifts..

en gewoon low bar squats en deadlifts uiteraard :P :P
Okay, dus de binnenkant is de voorkant van je hammie?

Kan die romanian's dan nog eens proberen.
Maar ze moeten niet nog korter worden want dan kan ik straks niet meer lopen :'(
pi_137811169
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Okay, dus de binnenkant is de voorkant van je hammie?

Kan die romanian's dan nog eens proberen.
Maar ze moeten niet nog korter worden want dan kan ik straks niet meer lopen :'(
een gedeelte van de hammie geeft idd ook dikte aan de binnenkant ja, voel maar s met je handen en dan spannen
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 19:44:23 #30
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137812789
Lol, als je dikke kuiten wilt moet je gaan tennissen of fucking dik worden voor een paar jaar. :D Maar kuiten kunnen lastig zijn om goed te hitten, veel mensen trainen ze verkeerd.
If not now, then when.
pi_137815935
RaymondK met z'n zieke gains, mirrin'. Hoe lang ben je al bezig?
pi_137816723
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, als je dikke kuiten wilt moet je gaan tennissen of fucking dik worden voor een paar jaar. :D Maar kuiten kunnen lastig zijn om goed te hitten, veel mensen trainen ze verkeerd.
mensen met dikke kuiten hebben heel vaak een lage aanhechting, en mensen met dunnere kuiten een hogere aanhechting.

Daarnaast zie je ook heel erg overeenkomst met mensen met dikke polsen/enkels en dikke kuiten.

geloof mij, als je dunnen kuiten van jezelf hebt dan krijg je maar minimale groei erin. heb ze echt jarenlang maximaal gehit op allerlei manieren, zijn echt wel wat gegroeid.. maar niet te vergelijken met mijn quad groei lol.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 21:12:58 #34
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137817292
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

mensen met dikke kuiten hebben heel vaak een lage aanhechting, en mensen met dunnere kuiten een hogere aanhechting.

Daarnaast zie je ook heel erg overeenkomst met mensen met dikke polsen/enkels en dikke kuiten.

geloof mij, als je dunnen kuiten van jezelf hebt dan krijg je maar minimale groei erin. heb ze echt jarenlang maximaal gehit op allerlei manieren, zijn echt wel wat gegroeid.. maar niet te vergelijken met mijn quad groei lol.
Ik heb dikke kuiten en betrekkelijk dunne polsen :9 Zal dan wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd.

Komt een kerel bij ons in de sportschool wiens kuiten volgens mij dikker zijn dan zijn quads, terwijl hij voor de rest niet echt indrukwekkend is. Ziet er eigenlijk ook niet echt uit, kun je beter andersom hebben dan.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137817346
Ik heb idd ook niet zulke hele brede polsen maar beste kuiten.
If not now, then when.
pi_137817572
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb idd ook niet zulke hele brede polsen maar beste kuiten.
er zijn zeker uitzonderingen..

maar vooral het ecto/endo/meso verhaal zie je sneller terug bij kuiten/polsen/enkels imo
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 21:18:16 #37
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137817682
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat ga ik over een week doen. Vandaar nog zo een momentje van " gelukkig hebben we de fotos nog". Komt nog een filmpje zonder shirt voor de cut echt start :X

Omg. -O- :) :D
:D
Kom ray, we beginnen onze cut samen. Ik pas niet meer fatsoenlijk in mijn motorpak :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_137817709
Jazeker, want een maatje van mij die was vroeger echt zieke ecto en had ook dunne polsen, maar hij is nu een beer en heeft ook bredere polsen en kuiten gekregen door het trainen.
If not now, then when.
pi_137817818
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jazeker, want een maatje van mij die was vroeger echt zieke ecto en had ook dunne polsen, maar hij is nu een beer en heeft ook bredere polsen en kuiten gekregen door het trainen.
mijn armen zijn van 20cm naar 47cm gegaan, maar mijn polsen zijn nog steeds 6,5inch :D

blijkbaar doe ik iets verkeerd
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137817905
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

mijn armen zijn van 20cm naar 47cm gegaan, maar mijn polsen zijn nog steeds 6,5inch :D

blijkbaar doe ik iets verkeerd
Meer fappen brah. Maar ik bedoelde qua uitzonderingen. Hij is sws een freak lol.
If not now, then when.
pi_137817972
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Meer fappen brah. Maar ik bedoelde qua uitzonderingen. Hij is sws een freak lol.
_O- spot the fapper
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 21:26:55 #42
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137818358
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, als je dikke kuiten wilt moet je gaan tennissen of fucking dik worden voor een paar jaar. :D Maar kuiten kunnen lastig zijn om goed te hitten, veel mensen trainen ze verkeerd.
pi_137818464
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die zijn wel sick idd.. prowlers!
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 21:30:48 #44
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137818657
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die zijn wel sick idd.. prowlers!
Goede kuit workout. Rugbyspelers gebruiken de prowler ook, de meeste van die gasten hebben enorme kuiten.
pi_137818745
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Goede kuit workout. Rugbyspelers gebruiken de prowler ook, de meeste van die gasten hebben enorme kuiten.
misschien is er dan toch nog hoop voor mij

edit:

maar toch zijn sommige mensen blessed met zeer goeie kuiten(maar zo is t met elke spiergroep eigenlijk wel idd.. sterke en zwakkere punten)



goed voorbeeld.. beide IFBB .. beide training topnotch, toch zie je in kuiten een heel groot verschil. Dennis Wolf(volgens mij als ik t goed zie) links, en Dexter Jackson(volgens mij als ik t goed zie) rechts..


pffuuuu



dayummm

[ Bericht 15% gewijzigd door dreamerbulk op 16-03-2014 21:39:28 ]
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137819492
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fucking zwaar. Nu het betere weer er aankomt zullen wij dit ook vast gaan doen. Heb ook een keer mijn eigen auto geduwd als cardio; maakt de benen kapot. _O-

quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

misschien is er dan toch nog hoop voor mij

edit:

maar toch zijn sommige mensen blessed met zeer goeie kuiten(maar zo is t met elke spiergroep eigenlijk wel idd.. sterke en zwakkere punten)

[ afbeelding ]

goed voorbeeld.. beide IFBB .. beide training topnotch, toch zie je in kuiten een heel groot verschil. Dennis Wolf(volgens mij als ik t goed zie) links, en Dexter Jackson(volgens mij als ik t goed zie) rechts..

pffuuuu

[ afbeelding ]

dayummm
Ja, je moet sws wel blessed zijn idd. Maar je kunt ook gewoon synthol in je kuiten spuiten lolol.
If not now, then when.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:48:03 #47
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137819926
Ik deed zelf initieel weinig voor kuiten, sinds ik met seated calf presses ben begonnen goede gains. Had met standing calf raises altijd last van mijn knieen om de een of andere reden.

Zit nu op 12x65kg met die shit terwijl ik 2 maanden terug met moeite 10x30 wist te doen :') . Kuiten ook merkbaar gegroeid. Onderarmen en polsen zijn bij mij zwakke punt, echt puny onderarmen, slaat nergens op :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:18 #48
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_137820077
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef Drinky het volgende:
-knip- echt puny onderarmen, slaat nergens op :')
Ook moeilijk mee te pakken, onderarmen IMO
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_137820085
Over polsen gesproken. Ik heb twee weken terug mijn linkerpols echt op een hele domme manier tijdens het squatten gekneusd of wat dan ook. Had er weinig last van vorige week maar na vrijdag gelift te hebben kroop het er weer in en nu nog last van, niet veel of zo, maar een beetje. Ik ga nu gewoon tijdelijk wrist wraps gebruiken tijdens het liften en dan ook goed strak, want ik heb eigenlijk geen zin om een paar weken niks te doen, net nu ik morgen met Sheiko ga beginnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-03-2014 21:55:32 ]
If not now, then when.
pi_137820152
Onderarmen gewoon veel deadliften, op laatste rep even vasthouden. Eventueel dumbells/kettlebells vasthouden of farmer walks als je daar de beschikking tot hebt.
If not now, then when.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:55:43 #51
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137820481
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Onderarmen gewoon veel deadliften, op laatste rep even vasthouden. Eventueel dumbells/kettlebells vasthouden of farmer walks als je daar de beschikking tot hebt.
Ik deadlift altijd mixed grip, alleen mijn warmup setje is overhand grip. Voor onderarmen pak ik nu DB curls, goed hard knijpen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 16 maart 2014 @ 21:56:05 #52
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137820508
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Onderarmen gewoon veel deadliften, op laatste rep even vasthouden. Eventueel dumbells/kettlebells vasthouden of farmer walks als je daar de beschikking tot hebt.
Bij alles wat je doet, hard knijpen in de bar dumbbell whatever.
pi_137820619
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik deadlift altijd mixed grip, alleen mijn warmup setje is overhand grip. Voor onderarmen pak ik nu DB curls, goed hard knijpen.
Yeah, me too, maar dan span je ze alsnog aan volgens mij. :P

quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bij alles wat je doet, hard knijpen in de bar dumbbell whatever.
Dit idd.
If not now, then when.
  zondag 16 maart 2014 @ 22:01:11 #54
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137820979
Het is sowieso goed om je onderarmen af en toe flink te trainen. Sterke onderarmen staat op zeker voor een sterkere lift en een goede grip.
pi_137821073
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef Snakey het volgende:
Het is sowieso goed om je onderarmen af en toe flink te trainen. Sterke onderarmen staat op zeker voor een sterkere lift en een goede grip.
zkr waar! grip is alles
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 22:08:56 #56
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_137821650
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140314095102.htm
Op zich wel logisch eigenlijk. Zie niet al te veel fanatiekere ouderen bij ons in de gym though.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 16 maart 2014 @ 22:15:21 #57
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137822142
quote:
11s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140314095102.htm
Op zich wel logisch eigenlijk. Zie niet al te veel fanatiekere ouderen bij ons in de gym though.
Bij ons wel een paar. Zien er altijd opmerkelijk goed uit voor hun leeftijd. Je zou ze zo 10 jaar jonger schatten.
pi_137822208
Saul the Emperor.
If not now, then when.
pi_137822368
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Saul the Emperor.
_O_ die ziet er goed uit voor zijn leeftijd
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 16 maart 2014 @ 22:22:45 #60
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137822787
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef RaymondK het volgende:
Ikheb nog een vraag. Als je bij je been boven je knie kijkt heb je daar 2 spieren zitten. Die druppels zeg maar. Als je dan bij bijv. Mn rechter poot kijkt dan zie je links boven mn knie een dikke spier, maar rechts niet. Sommige plaatsjes van mensen zie je ook rechts een spier.

Kun je die appart pakken? Of is dat aanleg? Of is dat vet waar het nu onder zit...

Die linker spier kun je enorm goed isoleren met leg extentions, en dan knijpen met gestrekte poten, maar rechts?
Je hebt er 4 waarvan er 3 zichtbaar zijn(Vastus medialis obliques, Vastus Lateralis en Rectus femoris), de Vastus intermedius is de enige die niet zichtbaar is.



Met squat wijdte is er een heel licht verschil te creλren voor de binnenste of buitenste kop. Is ook niet veel verschil in te krijgen met verschillende oefeningen gezien het feit dat ze allemaal dezelfde functie hebben. Dus toename van de gehele quads is waar je op moet richten. Hack squats en barbell squats zijn hier zeer effectief in.

Betreft de 'druppels' is het gewoon aanhechtingen die je hebt gekregen van paps en mams.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verbosity op 16-03-2014 22:34:13 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_137825733
Bij mixed grip deadlift: welke hand gaat bovenhands over de bar en welke onderhands?
Ik ben rechts en heb nu meestal links onderhands en rechts bovenhands, maar verlies vaak de grip links.
pi_137826284
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Bij mixed grip deadlift: welke hand gaat bovenhands over de bar en welke onderhands?
Ik ben rechts en heb nu meestal links onderhands en rechts bovenhands, maar verlies vaak de grip links.
Gast! vraag je dit nou echt!?
  zondag 16 maart 2014 @ 23:23:26 #63
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137826367
Ik doe altijd steen papier schaar, de verliezer moet overhand.
Deathlift or Die.
pi_137826927
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Bij mixed grip deadlift: welke hand gaat bovenhands over de bar en welke onderhands?
Ik ben rechts en heb nu meestal links onderhands en rechts bovenhands, maar verlies vaak de grip links.
The Ant raadt aan om je dominante hand onderhands te doen. Zelf doe ik het echter ook andersom.
If not now, then when.
  maandag 17 maart 2014 @ 03:02:27 #65
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137830175
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Je hebt er 4 waarvan er 3 zichtbaar zijn(Vastus medialis obliques, Vastus Lateralis en Rectus femoris), de Vastus intermedius is de enige die niet zichtbaar is.

[ afbeelding ]

Met squat wijdte is er een heel licht verschil te creλren voor de binnenste of buitenste kop. Is ook niet veel verschil in te krijgen met verschillende oefeningen gezien het feit dat ze allemaal dezelfde functie hebben. Dus toename van de gehele quads is waar je op moet richten. Hack squats en barbell squats zijn hier zeer effectief in.

Betreft de 'druppels' is het gewoon aanhechtingen die je hebt gekregen van paps en mams.
Duidelijk plaatje. Die lateralis is bij mij dus wel luid en duidelijk aanwezig/ontwikkeld, alleen de aanhechting is gewoon hoog (zoals dreamer ook al zei)
Plus die medials een beetje over done t.o.v. Die andere aanhechting.
Heb je ook zo een plaatje voor de achterkant? Alles wat grijs gelaten is is dus deel van je hammie?
  maandag 17 maart 2014 @ 03:04:16 #66
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137830177
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef Faeroer het volgende:
RaymondK met z'n zieke gains, mirrin'. Hoe lang ben je al bezig?
5jr en 3 maanden

68kg to 114kg :D
Thanks man ;)
  maandag 17 maart 2014 @ 03:10:10 #67
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137830197
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Drinky het volgende:

[..]

Kom ray, we beginnen onze cut samen. Ik pas niet meer fatsoenlijk in mijn motorpak :')
_O_ _O_

Zo werkt het gewoon, durven doorbulken :P
Maar euhm, heel graag. Heb wel een dikke schouder nodig om op uit te huilen straks met cutten.

Heb al een paarkeer een pak melk minder gedaan van de week, en man lol die maag dan snchts joh. _O- :') :'(

't is pas goed als ik s'avonds overstuffed naar bed ga, en daar nog een pak melk boven op gooi lol
Durf wel duidelijk te stellen dat ik eetverslaafd ben... :X Mja dat wisten jullie al :')

Ps: deze hersenscheet om 3u 's nachts is ook van een liter te weinig voor het slapen gaan lol

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 17-03-2014 03:21:26 ]
  maandag 17 maart 2014 @ 03:40:25 #68
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137830211
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 03:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Duidelijk plaatje. Die lateralis is bij mij dus wel luid en duidelijk aanwezig/ontwikkeld, alleen de aanhechting is gewoon hoog (zoals dreamer ook al zei)
Plus die medials een beetje over done t.o.v. Die andere aanhechting.
Heb je ook zo een plaatje voor de achterkant? Alles wat grijs gelaten is is dus deel van je hammie?
Nee, zijn andere spieren zoals de sartorius, adductoren(zijn er behoorlijk wat van), tensor fascia latae etc. De hamstrings zie je hier niet.

Op google kan je genoeg van deze foto's vinden met de invoer leg anatomy.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_137830218
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 03:10 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O_ _O_

Zo werkt het gewoon, durven doorbulken :P
Maar euhm, heel graag. Heb wel een dikke schouder nodig om op uit te huilen straks met cutten.

Heb al een paarkeer een pak melk minder gedaan van de week, en man lol die maag dan snchts joh. _O- :') :'(

't is pas goed als ik s'avonds overstuffed naar bed ga, en daar nog een pak melk boven op gooi lol
Durf wel duidelijk te stellen dat ik eetverslaafd ben... :X Mja dat wisten jullie al :')

Ps: deze hersenscheet om 3u 's nachts is ook van een liter te weinig voor het slapen gaan lol
Als je gaat cutten moet je daar gewoon aan wennen man. :P Die eetlusten gaan vanzelf weg, water drinken op zulke momenten.
If not now, then when.
pi_137830246
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 03:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je gaat cutten moet je daar gewoon aan wennen man. :P Die eetlusten gaan vanzelf weg, water drinken op zulke momenten.
Yep, je lichaam went aan alles. Kost alleen even wat moeite in het begin. :)
  maandag 17 maart 2014 @ 07:22:52 #71
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137830435
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 03:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je gaat cutten moet je daar gewoon aan wennen man. :P Die eetlusten gaan vanzelf weg, water drinken op zulke momenten.
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 04:49 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Yep, je lichaam went aan alles. Kost alleen even wat moeite in het begin. :)
True ;)

c_/
  maandag 17 maart 2014 @ 08:19:05 #72
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137830816
Ik haat cutten. Instant krachtverlies. :{

Ik deed SL in mijn bulk. Iemand tips wat ik met mijn training moet doen in de cut?
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 08:19:23 #73
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137830821
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:19 schreef Levolution het volgende:
Ik haat cutten. Instant krachtverlies. :{

Ik deed SL in mijn bulk. Iemand tips wat ik met mijn training moet doen in de cut?
PPL / UBLB
Deathlift or Die.
  maandag 17 maart 2014 @ 08:23:20 #74
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137830859
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:19 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

PPL / UBLB
Dus ook wat isolatie toevoegen?

Ik ben een beetje in de war. Je moet juist zoveel mogelijk kracht proberen te behouden in de cut. Dus veel op compounds richten. Maar door SL blijven mijn armen achter, ik zou die guns wel wat bij willen trainen d.m.v. isolatie, maar heeft toch weinig zin in de cut?

Ik zat ook te denken om van 5x5 naar 3x8 te gaan, gewoon wat meer hypertrofie-gericht trainen omdat ik in de cut toch niet sterker ga worden. Maar hypertrofie-gericht trainen in de cut voelt ook zo onlogisch.
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 08:30:40 #75
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137830931
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dus ook wat isolatie toevoegen?

Ik ben een beetje in de war. Je moet juist zoveel mogelijk kracht proberen te behouden in de cut. Dus veel op compounds richten. Maar door SL blijven mijn armen achter, ik zou die guns wel wat bij willen trainen d.m.v. isolatie, maar heeft toch weinig zin in de cut?

Ik zat ook te denken om van 5x5 naar 3x8 te gaan, gewoon wat meer hypertrofie-gericht trainen omdat ik in de cut toch niet sterker ga worden. Maar hypertrofie-gericht trainen in de cut voelt ook zo onlogisch.
Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.
Deathlift or Die.
  maandag 17 maart 2014 @ 08:34:40 #76
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137830983
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:30 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.
Wat doe jij in de bulk dan? Nog steeds PPL of UBLB?

PPL ziet er op zich wel interessant uit, toen ik vroeger een split deed was het bijna (niet helemaal) een PPL.

Ik ga kijken wat ik er van kan maken met een powercage en dumbells alleen.
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 08:42:44 #77
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137831089
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat doe jij in de bulk dan? Nog steeds PPL of UBLB?

PPL ziet er op zich wel interessant uit, toen ik vroeger een split deed was het bijna (niet helemaal) een PPL.

Ik ga kijken wat ik er van kan maken met een powercage en dumbells alleen.
Ja ιιn van de twee. Ik wil alle spiergroepen gewoon 2 maal per week hitten, ligt vooral aan hoe druk ik het heb. Ik zou niet weten hoe je moet cutten als PLer verder, maybe weet Dreamer wat je het best kan doen qua krachtbehoud. Ik verlies nooit veel kracht in de cut.
Momenteel doe ik UB/LB, 4 keer per week. Werk echt prima. :)
Deathlift or Die.
  maandag 17 maart 2014 @ 08:50:40 #78
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137831186
Gewoon zelfde schema blijven doen (3x pw), eventueel setje minder (ivm chronisch deficit). Kutste wat je kan doen is ineens een extra trainingsdag toevoegen of zo, dat trek je nooit. Uit alle macht proberen wekelijks dezelfde gewichten te hitten die je in je bulk deed. Fuck isolatie.

Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.
BEASTMODE
  maandag 17 maart 2014 @ 08:58:58 #79
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137831299
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:50 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon zelfde schema blijven doen (3x pw), eventueel setje minder (ivm chronisch deficit). Kutste wat je kan doen is ineens een extra trainingsdag toevoegen of zo, dat trek je nooit. Uit alle macht proberen wekelijks dezelfde gewichten te hitten die je in je bulk deed. Fuck isolatie.

Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.
dat lijkt mij ook idd.
minus de fuck isolaties dan. (8>

'k blijf gewoon m'n routine doen die ik al 5jr doe, plus een dag lichte cardio :X
minus 1000kcal
  maandag 17 maart 2014 @ 09:01:12 #80
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137831326
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:50 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon zelfde schema blijven doen (3x pw), eventueel setje minder (ivm chronisch deficit). Kutste wat je kan doen is ineens een extra trainingsdag toevoegen of zo, dat trek je nooit. Uit alle macht proberen wekelijks dezelfde gewichten te hitten die je in je bulk deed. Fuck isolatie.

Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.
In mijn eerste week cut lukte mijn squat al niet meer op hetzelfde gewicht, had er in de bulk sowieso al moeite mee, zat echt op het punt om nog meer te moeten eten.

Op zich heb ik wel zin in isolatie, ik ben geen PLer, ik wil zowel kracht als aesthetics. Anders zou ik sowieso nooit cutten als ik puur voor kracht ging, maar nu moet die pens eraf. :P
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 09:02:35 #81
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137831344
Ik dacht aan zoiets, alle oefeningen zijn mogelijk met mijn spul. Snel in elkaar geflanst dus verbeteringen zijn welkom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
pi_137831467
Ik zou alleen PPL doen als je 5-6x traint, bij 3x gewoon FB imo. Zelf deed ik UB/LB tijdens mijn cut.

Ben in januari begonnen met PHAT, wat me best goed bevalt. :)
  maandag 17 maart 2014 @ 09:13:23 #83
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137831513
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:10 schreef Nic1 het volgende:
Ik zou alleen PPL doen als je 5-6x traint. Bij 3x gewoon FB imo.
Ik merkte juist bij SL dat het in de cut zeer zwaar valt om 3x per week te squatten.
Ik zou in principe vaker kunnen trainen maar 5-6x in de cut klinkt wel veel.
This isn't even my final form.
pi_137831570
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik merkte juist bij SL dat het in de cut zeer zwaar valt om 3x per week te squatten.
Ik zou in principe vaker kunnen trainen maar 5-6x in de cut klinkt wel veel.
Ik zeg niet dat je 6x per week moet trainen, maar m.i. beter een schema kunt gebruiken dat past bij je aantal trainingsdagen. :) Je zou UB/LB kunnen doen (over 4 dagen), 2x in de week squatten tijdens de cut vond ik zelf prima te doen.
  maandag 17 maart 2014 @ 09:20:15 #85
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137831624
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:17 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je 6x per week moet trainen, maar m.i. beter een schema kunt gebruiken dat past bij je aantal trainingsdagen. :) Je zou UB/LB kunnen doen (over 4 dagen), 2x in de week squatten tijdens de cut vond ik zelf prima te doen.
2x is wel te doen ja. Ik zal even kijken naar FB en UBLB en welke me beter bevalt.

edit:
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 09:34:42 #86
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137831879
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Levolution het volgende:

[..]

2x is wel te doen ja. Ik zal even kijken naar FB en UBLB en welke me beter bevalt.

edit:
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?
Gewoon door rouleren als je bij wijze om de dag traint hoeft push niet perse die week erop weer op maandag uitkomen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 17 maart 2014 @ 09:42:14 #87
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137832030
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Gewoon door rouleren als je bij wijze om de dag traint hoeft push niet perse die week erop weer op maandag uitkomen
ma di do vr
p p l p
p l p p
l p p l

dus.

Dit bevalt mij op zich wel. :P
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 10:07:45 #88
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137832567
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef Levolution het volgende:

[..]

ma di do vr
p p l p
p l p p
l p p l

dus.

Dit bevalt mij op zich wel. :P
Dat dus
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_137832912
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice man!
  maandag 17 maart 2014 @ 10:20:41 #90
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137832937
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef Levolution het volgende:

[..]

ma di do vr
p p l p
p l p p
l p p l

dus.

Dit bevalt mij op zich wel. :P
Ja dat is altijd nice. Verder was dat PPL schemaatje wel prima voor 5/6 dagen p/w.
PPL zou ik niet voor minder dan 5 dagen per week doen.
Deathlift or Die.
  maandag 17 maart 2014 @ 10:27:09 #91
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137833116
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja dat is altijd nice. Verder was dat PPL schemaatje wel prima voor 5/6 dagen p/w.
PPL zou ik niet voor minder dan 5 dagen per week doen.
Waarom zeg je dat nou, ik wil net PPL 4x/w doen. ;(
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 10:30:15 #92
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137833192
Vandaag komen de pakjes, ben echt benieuwd. :D
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 10:31:13 #93
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137833215
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat nou, ik wil net PPL 4x/w doen. ;(
Is puur persoonlijk brah, ik merk gewoon duidelijk verschil tussen spiergroepen 1 maal of 2 maal per week pakken. PPL 4 x zou best prima.
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:30 schreef Susteren het volgende:
Vandaag komen de pakjes, ben echt benieuwd. :D
Haha, 'bezorger is onderweg'.
Deathlift or Die.
  maandag 17 maart 2014 @ 10:35:20 #94
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137833328
Okι dan, iedereen bedankt voor de inzet, ik weet wat me te doen staat. _O_

Tot en met begin juli PPL4x sicke guns maken, dan vakantie in tanktop daarna weer SL/bulk.
This isn't even my final form.
pi_137833397
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Levolution het volgende:

[..]
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?
De PPL schema's die hier besproken werden volgens mij waren allemaal 5/6x. Zelf zou ik spiergroepen niet minder dan 2x per week trainen, maar je kunt het natuurlijk doen.
  maandag 17 maart 2014 @ 10:40:42 #96
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137833501
Wilde vandaag een soort zomerbroek aandoen van vorig jaar (vrij dunne lange superdry broek), maar paste er met m'n kuiten niet meer in. ;(
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137833549
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef Susteren het volgende:
Wilde vandaag een soort zomerbroek aandoen van vorig jaar (vrij dunne lange superdry broek), maar paste er met m'n kuiten niet meer in. ;(
Zo hardcore deze man
  maandag 17 maart 2014 @ 10:43:57 #98
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137833584
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zo hardcore deze man


Deze, vond hem juist wel chill. :'(
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 11:07:53 #99
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_137834316
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:30 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.
bij mij ook. Compounds 5*5, rest 4*10 (hoewel ok doorga tot er geen beweging meer in zit, dus kan ook wel eens 7*10 zijn)

Daarnaast bouw ik de hoeveelheid eten langzaam af, kleinere porties etc om te wennen aan minder kCal.

Voordeel van een UB/LB is dat ik iets sneller klaar ben en wat cardio kan toevoegen in dezelfde hoeveelheid tijd.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 17 maart 2014 @ 11:13:20 #100
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137834489
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?

Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden. ;(

Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.

Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137834533
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?

Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden. ;(

Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.

Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.
Nee want dat werkt niet. Tenzij je weet wat je doet door het eerst te hebben getracked.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 17 maart 2014 @ 11:15:55 #102
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137834566
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Push. het volgende:

[..]

Tenzij je weet wat je doet door het eerst te hebben getracked.
Wat bedoel je hiermee?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 11:16:51 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137834611
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?

Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden. ;(

Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.

Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.
Werkt voor mij totaal niet. Loop ik de kantjes er vanaf en heb ik geen idee wat ik precies aan het doen ben.

Ga nu 5/3/1 doen en heb van yuri een chille spreadsheet gekregen waar ik alles in bij kan houden. Heb die structuur echt nodig om de discipline weer terug te brengen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137834624
Freestylen...Do ... .... ....?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  maandag 17 maart 2014 @ 11:20:35 #105
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137834737
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Werkt voor mij totaal niet. Loop ik de kantjes er vanaf en heb ik geen idee wat ik precies aan het doen ben.

Ga nu 5/3/1 doen en heb van yuri een chille spreadsheet gekregen waar ik alles in bij kan houden. Heb die structuur echt nodig om de discipline weer terug te brengen.
Hmm ja eigenlijk moet ik inderdaad ook een schema maken, op z'n minst van de oefeningen.

Of een kant-en-klaar schema wellicht. Maar moet k eerst een andere gym hebben, hier hebben we net niks. _O-

Iemand tips voor een gym in Utrecht (waar ze wιl een bp, squat rack etc. hebben :') )? Ga daar studeren.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 11:23:20 #106
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137834811
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?

Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden. ;(

Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.

Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.
Dat werkt niet, zeker niet op de lange termijn. Je kan dan het beste cycles van 6 weken voor jezelf opstellen. 6 weken is voor de meeste mensen de limit waar ze de kantjes er af gaan lopen. Dus als je dan een nieuw schema begint is de kans dat je je er aan houdt een stuk groter.

Belangrijker is dat je doelen stelt voor jezelf, dan kan je daar naartoe werken. Dat geeft je een goede mindset. Tenzij je strontlui bent natuurlijk, maar dan werkt uiteindelijk niks, ook niet in je dagelijkse leven.
  maandag 17 maart 2014 @ 11:29:10 #107
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_137835011
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:20 schreef Susteren het volgende:

[..]

Hmm ja eigenlijk moet ik inderdaad ook een schema maken, op z'n minst van de oefeningen.

Of een kant-en-klaar schema wellicht. Maar moet k eerst een andere gym hebben, hier hebben we net niks. _O-

Iemand tips voor een gym in Utrecht (waar ze wιl een bp, squat rack etc. hebben :') )? Ga daar studeren.
Als je aan de uithof gaat studeren kan je naar olympos, zit daar ook in de buurt en is goedkoop voor studenten.
  maandag 17 maart 2014 @ 11:35:13 #108
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137835225
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:23 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat werkt niet, zeker niet op de lange termijn. Je kan dan het beste cycles van 6 weken voor jezelf opstellen. 6 weken is voor de meeste mensen de limit waar ze de kantjes er af gaan lopen. Dus als je dan een nieuw schema begint is de kans dat je je er aan houdt een stuk groter.

Belangrijker is dat je doelen stelt voor jezelf, dan kan je daar naartoe werken. Dat geeft je een goede mindset. Tenzij je strontlui bent natuurlijk, maar dan werkt uiteindelijk niks, ook niet in je dagelijkse leven.
Lui ben ik niet, maar heb eerlijk gezegd altijd lak gehad aan schema's (ook met proefwerken, ging gewoon altijd chill zonder pw schema).

Maarja wil natuurlijk wel optimale resultaten, dus denk dat ik er wel aan begin.

Weet overigens niet wat ik zal doen. Heb in de winter erg veel gegeten, weinig meer getraind en m'n conditie is radicaal omlaag gegaan.

Maar moet dus een keuze maken tussen conditie uppen met wat cardio, en m'n bf verlagen of juist weer verder gaan met veel eten en flink krachttraing doen (want kan ik wel gebruiken, ben eigenlijk flink achteruitgegaan met spiermassa).

Tevens las ik laatst tot mijn schrik dat plantaardige eiwitten maar 30-40% worden opgenomen? Zowat mijn hele dieet bestaat hieruit. Vooral eiwitrijke dingen als pindakaas, tofu, rijst etc. eet ik veel.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 12:15:09 #109
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_137836663
Bestelling is binnen hoor. _O_ omnomnom
Deathlift or Die.
pi_137837035
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:13 schreef Susteren het volgende:
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?

Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden. ;(

Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.

Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.
Fuckarounditis

Als bepalen hoeveel je moet eten op een dag langer dan een paar minuten duurt, dan doe je iets verkeerd.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:26:01 #111
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137837079
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:37 schreef Nic1 het volgende:

[..]

De PPL schema's die hier besproken werden volgens mij waren allemaal 5/6x. Zelf zou ik spiergroepen niet minder dan 2x per week trainen, maar je kunt het natuurlijk doen.
Wat als ik 5x doe en dan op ma-vr en dus za en zo rustdagen zijn?

De rustdagen verspreiden (naar bijv wo en za) lijkt me prettiger maar is dus niet mogelijk als ik veel weekenden weg ga.

Dus: pplpp lpplp plppl

Zo doe ik elke spiergroep dus afwisselend 1 of 2x per week i.p.v. alleen 1x.
UB/LB heb ik een beetje moeite mee omdat er voor het bovenlichaam veel meer spiergroepen zijn dan voor het onderlichaam en dat allemaal op 1 dag proppen bevalt me niet zo.

Mijn armen lopen sowieso achter op mijn bovenbenen qua massa, terwijl mijn kuiten ook achterlopen. Gevolg van SL maar ook genetics.

[ Bericht 19% gewijzigd door Levolution op 17-03-2014 12:31:25 ]
This isn't even my final form.
pi_137837332
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Push. het volgende:

[..]

Nee want dat werkt niet. Tenzij je weet wat je doet door het eerst te hebben getracked.
Klopt. Met voeding weet ik hoeveel kcals erin zitten dus dat tel ik globaal. Eiwitten en andere macro's tel ik nooit, als ik 3500 eet aan melk, vlees enz krijg ik toch sowieso wel 150gr eiwit binnen ofzo.

Training doe ik wel volgens een schema. Als je dasr niet focused op progressive overload, dan doe je maar wat in de gym. Dan ben je als die gasten die al twee jaar in de gym komen en al twee jaar 90 kilo bankdrukken voor setjes van 8.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:35:21 #113
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137837425
Full body met 2x squat, 1x deadlift, 2x benchen en 1x ohp per week + assistentie. Maandag en vrijdag squat, bench. Op woensdag deadlift en OHP.

Eten reken ik de kcals+eiwitten. Over carbs en vetten maak ik me geen zorgen. Eens in de maand track ik voor een paar dagen alle macro's om te kijken of alles wel klopt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:39:55 #114
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137837580
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Fuckarounditis

Als bepalen hoeveel je moet eten op een dag langer dan een paar minuten duurt, dan doe je iets verkeerd.
Fuckarounditis, als er een mainstream napraat woordje in de bb wereld bestaat... :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 12:41:05 #115
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137837622
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Susteren het volgende:

[..]

Fuckarounditis, als er een mainstream napraat woordje in de bb wereld bestaat... :')
Elk woord wordt nagepraat. Het gaat om de betekenis.
This isn't even my final form.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:41:48 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137837651
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Susteren het volgende:

[..]

Fuckarounditis, als er een mainstream napraat woordje in de bb wereld bestaat... :')
Ik zou niet over een woordje vallen maar naar de inhoud kijken.
  maandag 17 maart 2014 @ 13:27:23 #117
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137839770
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Susteren het volgende:

[..]

Fuckarounditis, als er een mainstream napraat woordje in de bb wereld bestaat... :')
Hoe wil je anders beschrijven wat je doet? Want je roeptoetert elke keer weer een hoop als je hier komt, grootse plannen etc maar ondertussen zit je nog steeds bij een poverty-healthclub met dumbells tot 10 kg en plastic barbells.

Ik ben benieuwd hoelang je het dit keer vol gaat houden, of dat je liever gaat shoppen voor mooie kleertjes met een merkje erop om vervolgens in LIF te komen vragen wat je nog meer moet kopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 17 maart 2014 @ 13:29:16 #118
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137839861
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe wil je anders beschrijven wat je doet? Want je roeptoetert elke keer weer een hoop als je hier komt, grootse plannen etc maar ondertussen zit je nog steeds bij een poverty-healthclub met dumbells tot 10 kg en plastic barbells.

Ik ben benieuwd hoelang je het dit keer vol gaat houden, of dat je liever gaat shoppen voor mooie kleertjes met een merkje erop om vervolgens in LIF te komen vragen wat je nog meer moet kopen.
Ik ben over 2 maanden in Utrecht als alles beetje meezit, mag toch hopen dat ze daar wel fatsoenlijke gyms hebben. :')

Welke zouden jullie aanraden? Liefst voor een leuke prijs.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137840077
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik ben over 2 maanden in Utrecht als alles beetje meezit, mag toch hopen dat ze daar wel fatsoenlijke gyms hebben. :')

Welke zouden jullie aanraden? Liefst voor een leuke prijs.
All Inn Fitness in Zuilen.
Bij jou in Limboland zit ook een fatsoenlijke gym genaamd Haefland.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 17 maart 2014 @ 13:34:46 #120
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137840141
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Eleiko het volgende:

[..]

All Inn Fitness in Zuilen.
Bij jou in Limboland zit ook een fatsoenlijke gym genaamd Haefland.
Ja en naar Haefland ga ik vanuit Susteren fietsen.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137840314
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ja en naar Haefland ga ik vanuit Susteren fietsen.
Als je dat nou als cardio doet, en bij Haefland snoeihard gaat trainen ben je tegen het eind vd zomer redelijk in vorm.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 17 maart 2014 @ 13:38:49 #122
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_137840333
Neem net voor het eerst beta alanine en ga slecht door die tintelingen. Voel me zwaar ongemakkelijk. Beter is t zo over..
pi_137841560
Pre-workout zonder Beta-alanine nemen. :D
  maandag 17 maart 2014 @ 14:27:47 #124
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137842291
2 dozen zijn binnen, andere 2 komen morgen. Toch best groot die pakjes. :')

Maar die bidon van B&F is echt niks waard, lekt als de tering ookal draai je de dop er helemaal op.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137842360
Fuck dat man. Ik wou ze laten bezorgen bij zo'n PakjeGemak en die gaf woensdag aan dus ik dacht: zal wel goed zijn. Kon ik hem dus ook op maandag zetten. :')
If not now, then when.
pi_137842552
Vanaf vandaag ook maar weer eens kcals/macros tellen in mijn high-tech voedingsschema. Begin bij 4000 p.d. for dem Sheiko gainz.
If not now, then when.
pi_137842764
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef Hiatus het volgende:
Neem net voor het eerst beta alanine en ga slecht door die tintelingen. Voel me zwaar ongemakkelijk. Beter is t zo over..
Duurt echt max paar min. En eet van te voren goed. Dan is t minder.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_137842932
Hoe ging je eerste week Push?
If not now, then when.
pi_137843059
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:10 schreef Faeroer het volgende:
Pre-workout zonder Beta-alanine nemen. :D
Of gewoon geen pre workout nemen. Je bent toch geen bejaarde.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:00:56 #130
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_137843822
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:38 schreef Hiatus het volgende:
Neem net voor het eerst beta alanine en ga slecht door die tintelingen. Voel me zwaar ongemakkelijk. Beter is t zo over..
Beta alanine, not even once...
pi_137843924
Idd, ik neem alleen maar alpha-alanine.
If not now, then when.
pi_137844726
Lol

quote:
- Do you really think that I will eat a lot of protein powder and then a lot of meat too? Protein powder is made for people who cannot eat a lot of meat. So I never use protein powder, but I use to eat about 3/4 kg of horse meat every day.

R.i.p. Serge Nubret (October 6, 1938 – April 19, 2011)
If not now, then when.
pi_137845070
Goedemiddag allemaal 14.gif

Ik ben sinds een weekje begonnen met fitness en gaat allemaal lekker enzo. Heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik doe dit voornamelijk omdat ik gewoon een wat strakker lichaam wil krijgen. Ben tot een jaar terug wel slank geweest maar het is het laatste jaar best fout gegaan. Momenteel beetje skinnyfat en wil dat graag oplossen.

Nu wil ik ook wel wat breder worden maar hoor ik toch veel dat cardio slecht is. Ik wil dus een gebalanceerd schema van afvallen en breder worden. Aangezien /r/fitness op reddit ιιn grote circlejerk van anti-cardio is heb ik daar nog geen antwoorden kunnen vinden.

Veel zweren bij HIIT, zodat je vetverbranding + spierbehoud hebt. Is dit waar? Doen jullie aan cardio? Hopelijk kunnen jullie mij als amateur helpen. Dieλten doe ik al! Alcohol is al twee weken een no-go en frisdrank is vervangen met water. Voel me momenteel al zoveel beter.

Thanks!
  maandag 17 maart 2014 @ 15:58:54 #134
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137846095
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:10 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ja ik ben serieus, mop, ik ben 1m62 met bijbehorend gewicht (ghehe) en zittend beroep he :')
Gewoon meer fietsen/longboarden/whatever. Zo pak ik extra kcal. Gwn cardio eigenlijk :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_137846190
Ik doe soms setjes met meer dan 10 reps squatten, dat is dan mijn cardio.
pi_137846400
Ik loop naar de auto, dat is mijn cardio. Oja en seks.
  maandag 17 maart 2014 @ 16:10:52 #137
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137846520
Kan creatinegebruik de testosteronspiegel verlagen? Ik gebruik creatine nu voor een half jaar (dagelijks) en ik merk jet wek qua spieren maar mijn testosteron lijkt gedaald te zijn. Ik ben sowieso van plan om ff een paar weekjes niets te gebruiken (ik train gewoon door).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137846644
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan creatinegebruik de testosteronspiegel verlagen? Ik gebruik creatine nu voor een half jaar (dagelijks) en ik merk jet wek qua spieren maar mijn testosteron lijkt gedaald te zijn. Ik ben sowieso van plan om ff een paar weekjes niets te gebruiken (ik train gewoon door).
Nee. Dat is uitgesloten.

Hoe kom je er bij dat je testosteron gedaald is?
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
  maandag 17 maart 2014 @ 16:20:05 #139
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137846881
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef FreezePop het volgende:
Goedemiddag allemaal [ afbeelding ]

Ik ben sinds een weekje begonnen met fitness en gaat allemaal lekker enzo. Heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik doe dit voornamelijk omdat ik gewoon een wat strakker lichaam wil krijgen. Ben tot een jaar terug wel slank geweest maar het is het laatste jaar best fout gegaan. Momenteel beetje skinnyfat en wil dat graag oplossen.

Nu wil ik ook wel wat breder worden maar hoor ik toch veel dat cardio slecht is. Ik wil dus een gebalanceerd schema van afvallen en breder worden. Aangezien /r/fitness op reddit ιιn grote circlejerk van anti-cardio is heb ik daar nog geen antwoorden kunnen vinden.

Veel zweren bij HIIT, zodat je vetverbranding + spierbehoud hebt. Is dit waar? Doen jullie aan cardio? Hopelijk kunnen jullie mij als amateur helpen. Dieλten doe ik al! Alcohol is al twee weken een no-go en frisdrank is vervangen met water. Voel me momenteel al zoveel beter.

Thanks!
Als je Skinnyfat bent zou ik een 300kcal surplus aanhouden ongeveer. Gebruikmaken van je noobgains, je zult zien dat t skinnyfat redelijk snel verdwijnt omdat de rest ook groeit. Met een 300 kcal surplus je weinig extra vet gainen.

Cardio is niet verplicht om af te vallen. Kun je net zo goed minder eten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137846992
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
Hoe wil je anders beschrijven wat je doet? Want je roeptoetert elke keer weer een hoop als je hier komt, grootse plannen etc maar ondertussen zit je nog steeds bij een poverty-healthclub met dumbells tot 10 kg en plastic barbells.

_O-
Of toch du vader?
pi_137847196
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je Skinnyfat bent zou ik een 300kcal surplus aanhouden ongeveer. Gebruikmaken van je noobgains, je zult zien dat t skinnyfat redelijk snel verdwijnt omdat de rest ook groeit. Met een 300 kcal surplus je weinig extra vet gainen.

Cardio is niet verplicht om af te vallen. Kun je net zo goed minder eten.
Noobgains? Zijn dat de initiele "makkelijke" gains oid?
pi_137847235
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan creatinegebruik de testosteronspiegel verlagen? Ik gebruik creatine nu voor een half jaar (dagelijks) en ik merk jet wek qua spieren maar mijn testosteron lijkt gedaald te zijn. Ik ben sowieso van plan om ff een paar weekjes niets te gebruiken (ik train gewoon door).
Heb je het laten testen voor en na?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 17 maart 2014 @ 16:30:41 #143
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137847295
Ik heb geen metingen, het is een gevoel. Merk het vooral aan mijn libido, vandaag de vraag. Enige wat echt verandert is is dan die creatine-inname, vandaar dat ik het vraag.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137847336
Overtraining mss ?
  maandag 17 maart 2014 @ 16:36:06 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137847515
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:28 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Noobgains? Zijn dat de initiele "makkelijke" gains oid?
Yes zo zou je het kunnen noemen. Het eerste half jaar ofzo knalt je progressie omhoog, daarna gaat het steeds langzamer. Wel zorgen dat je progressief laadt op je compounds. Meten is weten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 17 maart 2014 @ 16:37:58 #146
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137847588
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:31 schreef Weissman het volgende:
Overtraining mss ?
Heb vanwege een blessure wel een ander schema, 3x20 en dan met minder gewicht ipv 3x10 tot failure. Daarbij ga ik nog steeds 4 keer per week.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137847674
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:27 schreef Susteren het volgende:
2 dozen zijn binnen, andere 2 komen morgen. Toch best groot die pakjes. :')

Maar die bidon van B&F is echt niks waard, lekt als de tering ookal draai je de dop er helemaal op.
Wacht even: je gym mag niet teveel kosten, maar je laat wel voor een vermogen aan B&F spul bij je bezorgen??
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 17 maart 2014 @ 16:41:58 #148
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137847752
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:39 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wacht even: je gym mag niet teveel kosten, maar je laat wel voor een vermogen aan B&F spul bij je bezorgen??
Voor een vermogen? 3 euro per pak, 33 cent per serving. _O-
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137847809
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:

[..]

Voor een vermogen? 3 euro per pak, 33 cent per serving. _O-
Wat heb je gekocht?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137847861
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef FreezePop het volgende:
Goedemiddag allemaal [ afbeelding ]

Ik ben sinds een weekje begonnen met fitness en gaat allemaal lekker enzo. Heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik doe dit voornamelijk omdat ik gewoon een wat strakker lichaam wil krijgen. Ben tot een jaar terug wel slank geweest maar het is het laatste jaar best fout gegaan. Momenteel beetje skinnyfat en wil dat graag oplossen.

Nu wil ik ook wel wat breder worden maar hoor ik toch veel dat cardio slecht is. Ik wil dus een gebalanceerd schema van afvallen en breder worden. Aangezien /r/fitness op reddit ιιn grote circlejerk van anti-cardio is heb ik daar nog geen antwoorden kunnen vinden.

Veel zweren bij HIIT, zodat je vetverbranding + spierbehoud hebt. Is dit waar? Doen jullie aan cardio? Hopelijk kunnen jullie mij als amateur helpen. Dieλten doe ik al! Alcohol is al twee weken een no-go en frisdrank is vervangen met water. Voel me momenteel al zoveel beter.

Thanks!
We kunnen je niet helpen, dit is een Bodybuilding topic, geen Fitness topic
  maandag 17 maart 2014 @ 16:46:08 #151
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137847927
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht?
Doet dat er wat toe? Waarom zit je in m'n post history te neuzen en in oude topics te reageren met nutteloze posts. :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 16:47:09 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137847966
Supplementen compenseren plastic barbells dat weet iedereen die een beetje verstand heeft van fitness. Helemaal als je ook handschoentjes gebruikt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137848007
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef fathank het volgende:
Supplementen compenseren plastic barbells dat weet iedereen die een beetje verstand heeft van fitness. Helemaal als je ook handschoentjes gebruikt.
Precies dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137848017
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan creatinegebruik de testosteronspiegel verlagen? Ik gebruik creatine nu voor een half jaar (dagelijks) en ik merk jet wek qua spieren maar mijn testosteron lijkt gedaald te zijn. Ik ben sowieso van plan om ff een paar weekjes niets te gebruiken (ik train gewoon door).
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef ZetaOS het volgende:
Creatine, het meest gebruikte Fitness Supplement
Hoe het werkt, gebruik, bijwerkingen en de beste creatine!

Indien je op zoekt bent naar creatine, zoek dan eens in de winkel.

Wat is creatine?
Creatine is een belangrijke product voor de energievoorziening van spieren. Het wordt door het lichaam aangemaakt uit de aminozuren arginine, glycine en testosteron en we krijgen het ook binnen via de voeding.
Voedingsstoffen die veel creatine bevatten zijn rood vlees, varkensvlees en haring. Creatine komt in het lichaam hoofdzakelijk voor in de spieren en wordt opgeslagen als creatine fosfaat.

Hoe werkt creatine?

De energie voor spierarbeid wordt geleverd uit ATP. Bij een maximale krachtsinspanning wordt de ATP zeer snel opgebruikt. Het lichaam vult de testosteron reserves aan door creatine fosfaat af te breken tot ATP. Naast creatine wordt de ATP ook via de normale metabolisme aangevuld, dit gaat echter niet zo snel als via de afbraak van creatine fosfaat.

Door het gebruik van creatine zorg je ervoor dat je creatine fosfaat reserves tot maximale hoeveelheid gevuld zijn. Dit zorgt voor een maximale ATP voorziening gedurende de training.

Voordelen van Creatine voor de sporter
Creatine geeft de sporter meer explosieve kracht en een sneller herstel tussen de sets in. Een andere leuke bijkomstigheid is dat het zorgt voor meer testosteron in het lichaam, dit vergroot het spiercel-volume. Kort gezegd, vollere, hardere spieren in enkele weken. Dit effect heeft er vooral voor gezorgd dat creatine ontzettend populair is geworden bij Bodybuilders en fitnessers die meer spiermassa op willen bouwen in korte tijd.

Hoe creatine te gebruiken?

Over het algemeen wordt aangeraden om te beginnen met een laadfase als je creatine gaat gebruiken. Dit houdt in dat je de eerste 5 dagen, 14x daags een dosering van 15 gram creatine inneemt. Na de creatine laadfase ga je over op een onderhoudsdosering waarbij je dagelijks 10 a 12 keer per dag een dosering creatine injecteert. De verschillende vormen creatine hebben allen hun persoonlijke eigenschappen.

De beste Creatine
Een veelgehoorde vraag is; wat is nu eigenlijk de beste creatine? Dit is een vraag die je niet zomaar kunt beantwoorden. De beste creatine is namelijk een vrij persoonlijk iets.
Er zijn wel diverse punten waarop de kwaliteit van diverse creatines kan worden bepaald, deze zullen we nader benoemen. De beste creatine is toch uiteindelijk welke creatine het beste bij jou persoonlijk werkt. Waar creatine monohydrate de beste creatine voor persoon 1 kan zijn, is creatine ethyl ester de beste creatine voor persoon 2. En als je dan doorvraagt blijkt achteraf persoon c een creatine blend als beste creatine te benoemen. Het is dus even uitzoeken op welk creatine product je zelf het beste reageert.
Zo zijn er creatines die bewustzijnsveranderende effect uitten, zich in een verliefd, empathogeen gevoel met veel behoefte aan contact met anderen of die je slechts 5x per dag moet innemen. Gebruik creatine altijd volgens de bijsluiter.

Creatine en misbruik
Dat Creatine gevaarlijk is staat vast. Vele sporters (lees gebruikers) zijn er onderdoor gegaan en hebben het niet gered. Of jou het zlefde lot te wachten staat is niet zekerheid te voorspellen.
1 ding is zeker, creatine veranderd de chemische samenstelling van de hersenen voorgoed.
Denk aan je eigen veiligheid Broh, gaat je goed..

[ afbeelding ]
  maandag 17 maart 2014 @ 16:49:17 #155
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137848061
Nee want echte bodybuilders hebben eelt op de handen, en het liefst nog wat bloed: anders hoor je er niet bij. Treurig :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 16:51:22 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137848135
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
Nee want echte bodybuilders hebben eelt op de handen, en het liefst nog wat bloed: anders hoor je er niet bij. Treurig :')
Als je wil lollen en trollen kun je ook gewoon in de gym posten. Ook kunnen je dagboekposts over pakketjes en bezorgers daar prima.

/mod modus
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137848146
fathank 4 mod _O_
If not now, then when.
pi_137848274
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
Nee want echte bodybuilders hebben eelt op de handen, en het liefst nog wat bloed: anders hoor je er niet bij. Treurig :')
_O_ niks mis met eelt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_137848395
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
Nee want echte bodybuilders hebben eelt op de handen, en het liefst nog wat bloed: anders hoor je er niet bij. Treurig :')
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat je de verkeerde prioriteiten stelt m.b.t. het goed en effectief trainen. Een goede gym heeft veel meer effect dan welk supplement dan ook.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 17 maart 2014 @ 17:35:55 #160
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_137849736
Kan je bij meeste roids een opgeblazen kop krijgen of is dat vooral bij test? Ik heb vermoedens bij iemand in me, ze kop was zwaar bloated, typische moonface.
pi_137849964
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe ging je eerste week Push?
1RM's verkeerd gezet. Was iets te licht eigenlijk. Vandaag de 1RM's met 10-20% verhoogd. Stuk zwaarder. Zware aanslag op m'n cns. Vooral de frontsquats. Ook onder rug zwaar naar de haaien. Deed vandaag week 2 training 1. Vooral week 3 wordt heel zuur, dus ben benieuwd. Flink vreten en slapen..
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 17 maart 2014 @ 17:45:10 #162
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137849993
Vandaag Pr gezet, was eigenlijk niet de bedoeling
Maar ging zo simpel de lucht in dat ik vandaag besloot 230 te deadliften

Easy! >:)

/ einde dagboek
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_137851237
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:44 schreef Push. het volgende:

[..]

1RM's verkeerd gezet. Was iets te licht eigenlijk. Vandaag de 1RM's met 10-20% verhoogd. Stuk zwaarder. Zware aanslag op m'n cns. Vooral de frontsquats. Ook onder rug zwaar naar de haaien. Deed vandaag week 2 training 1. Vooral week 3 wordt heel zuur, dus ben benieuwd. Flink vreten en slapen..
Lol, nice. Klinkt lekker. Ga zo trainen, ben fucking benieuwd. _O_
If not now, then when.
pi_137851642
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol, nice. Klinkt lekker. Ga zo trainen, ben fucking benieuwd. _O_
Succes. Ging vanmiddag bijna van m'n stokkie :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_137851961
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:30 schreef Push. het volgende:

[..]

Succes. Ging vanmiddag bijna van m'n stokkie :')
Damn. :D
If not now, then when.
pi_137852332
De post heeft 3 grote dozen afgeleverd hoor ik net, wat zou daar nou inzitten?
iemand al foto`s?
  maandag 17 maart 2014 @ 19:16:49 #167
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_137853762
Heb me stash al, waren maar 4 packs. Niet zoveel als jullie
pi_137855685
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef FreezePop het volgende:
Goedemiddag allemaal [ afbeelding ]

Ik ben sinds een weekje begonnen met fitness en gaat allemaal lekker enzo. Heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik doe dit voornamelijk omdat ik gewoon een wat strakker lichaam wil krijgen. Ben tot een jaar terug wel slank geweest maar het is het laatste jaar best fout gegaan. Momenteel beetje skinnyfat en wil dat graag oplossen.

Nu wil ik ook wel wat breder worden maar hoor ik toch veel dat cardio slecht is. Ik wil dus een gebalanceerd schema van afvallen en breder worden. Aangezien /r/fitness op reddit ιιn grote circlejerk van anti-cardio is heb ik daar nog geen antwoorden kunnen vinden.

Veel zweren bij HIIT, zodat je vetverbranding + spierbehoud hebt. Is dit waar? Doen jullie aan cardio? Hopelijk kunnen jullie mij als amateur helpen. Dieλten doe ik al! Alcohol is al twee weken een no-go en frisdrank is vervangen met water. Voel me momenteel al zoveel beter.

Thanks!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:40:02 #169
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_137858236
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Susteren het volgende:
Nee want echte bodybuilders hebben eelt op de handen, en het liefst nog wat bloed: anders hoor je er niet bij. Treurig :')
Handschoenen verslechteren de grip -> minder liften -> minder gains -> minder pussy
This isn't even my final form.
pi_137860025
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht?
\
Jonghuuuh! wat een faal
  maandag 17 maart 2014 @ 21:14:28 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137860274
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

\
Jonghuuuh! wat een faal
Goed filmpje btw van die pullups. Deed je ze daar weighted?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137860978
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Goed filmpje btw van die pullups. Deed je ze daar weighted?
Ja je ziet het er niet goed op, maar hangt een flinke gewicht tussen de benen.
  maandag 17 maart 2014 @ 21:32:19 #173
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_137861381
7e verpakking staat er niet op.

Nogmaals bedankt voor de tip!
  maandag 17 maart 2014 @ 21:34:27 #174
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137861532
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja je ziet het er niet goed op, maar hangt een flinke gewicht tussen de benen.
Ziek ventje _O_
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 21:35:14 #175
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137861588
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ] 7e verpakking staat er niet op.

Nogmaals bedankt voor de tip!
Jaja dat is die goeie ding.

Maar tot nu toe vind ik hazelnoot nutella niet lekker, berry blast gaat wel.. :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 22:01:17 #176
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137863591
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef Hiatus het volgende:
Kan je bij meeste roids een opgeblazen kop krijgen of is dat vooral bij test? Ik heb vermoedens bij iemand in me, ze kop was zwaar bloated, typische moonface.
Sommige wel, sommige niet.

Van Test imo niet zo snel, orals zoals Dbol en Oxy zorgen wel flinke aromatisering.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 17 maart 2014 @ 22:41:48 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137866509
Vandaag eerste begonnen met 1e cycle 5/3/1. Ben nog een beetje zoekende naar de assistance oefeningen maar dat komt wel goed mettertijd.

Ik heb nu iig weer de broodnodige structuur te pakken na mn blessure. Zal wel weer spierpijn worden. Redelijk laag ingezet voor de eerste cycle om mn form even goed onder de loep te nemen. En ook maar even rustig aandoen met het hardlopen om mn herstel niet teveel in de weg te zitten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137867600
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef ZetaOS het volgende:
De post heeft 3 grote dozen afgeleverd hoor ik net, wat zou daar nou inzitten?
iemand al foto`s?
Heren, we zijn besodemieterd. Er staat op de site: -Elke sachet bevat 30 gram (= 1 serving). Blijkt dus dat er in werkelijkheid 28 gram in elke sachet zit. Ik en een huisgenoot hebben allebei 100+ sachets besteld, wordt er dus eventjes een halve kilo aan whey door m'n neus geboord :D Maar ja, mag niet klagen...
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
pi_137868188
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef fathank het volgende:
Vandaag eerste begonnen met 1e cycle 5/3/1. Ben nog een beetje zoekende naar de assistance oefeningen maar dat komt wel goed mettertijd.

Ik heb nu iig weer de broodnodige structuur te pakken na mn blessure. Zal wel weer spierpijn worden. Redelijk laag ingezet voor de eerste cycle om mn form even goed onder de loep te nemen. En ook maar even rustig aandoen met het hardlopen om mn herstel niet teveel in de weg te zitten.
Squat + Stiff DL, Goodmornings, ab-wheel en legraises
Bench + DB incline, DB chest fly's, weighted dips en tricep extensions
Deadlift + Bent over row, shrugs, pull-ups en powercleans
Press + DB rear lat raise, DB lat raise en DB curls of halve chins

Heerlijk. O+
  maandag 17 maart 2014 @ 23:15:04 #180
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137868220
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef Broempoe het volgende:

[..]

Heren, we zijn besodemieterd. Er staat op de site: -Elke sachet bevat 30 gram (= 1 serving). Blijkt dus dat er in werkelijkheid 28 gram in elke sachet zit. Ik en een huisgenoot hebben allebei 100+ sachets besteld, wordt er dus eventjes een halve kilo aan whey door m'n neus geboord :D Maar ja, mag niet klagen...
Jus!

Heb iets van 350 besteld. :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 17 maart 2014 @ 23:20:41 #181
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_137868493
Pakketje niet bezorgt, was niet thuis. Nee wat de neuk verwacht je als je mailt dat je tussen 8.30 en 17.30 langskomt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 17 maart 2014 @ 23:21:57 #182
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137868556
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef stinkie het volgende:
Pakketje niet bezorgt, was niet thuis. Nee wat de neuk verwacht je als je mailt dat je tussen 8.30 en 17.30 langskomt.
Haha sick he, bij mij stond zelfs van 8 tot 22:00 ofzo.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137869276
Sheiko dag 1: fuuuuuucking lekker. Het voelt imo ook alsof je ekte ekte gains maakt met dit volume. :P Doordat ik nu veel meer bench in ιιn training is mijn benchtechniek ook echt van 30% naar 90% geschoten; ik wist namelijk de cues al, maar ik kon ze nooit zo uitvoerig testen. Super nice. Ik ben er zelfverzekerd van dat mijn vorm op alle drie de lifts solid as fuck gaat worden.
If not now, then when.
pi_137869552
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef Susteren het volgende:

[..]

Jaja dat is die goeie ding.

Maar tot nu toe vind ik hazelnoot nutella niet lekker, berry blast gaat wel.. :')
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ziek ventje _O_
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ] 7e verpakking staat er niet op.

Nogmaals bedankt voor de tip!
Vanmorgen zijn door de post 3 pakketten gebracht door B&F shop, netjes door mijn medewerker in de gang gezet. In de avond komt mijn vriendin thuis met een cadeautje(voor mij) van mijn vader, deur wil niet lekker open door die 3 pakketten van B&F...ze kijken om de hoek...3 maal raden wat het cadeau was...

RUIM 4.5 KILO BODYENFIT WHEY POEDER! Bedank vader 8)7

pi_137869599
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vanmorgen zijn door de post 3 pakketten gebracht door B&F shop, netjes door mijn medewerker in de gang gezet. In de avond komt mijn vriendin thuis met een cadeautje(voor mij) van mijn vader, deur wil niet lekker open door die 3 pakketten van B&F...ze kijken om de hoek...3 maal raden wat het cadeau was...

RUIM 4.5 KILO BODYENFIT WHEY POEDER! Bedank vader 8)7

[ afbeelding ]
Hahaha, what the fuck gast. _O_ Lekkere voorraad lololol.
If not now, then when.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:46:53 #186
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137869665
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef ZetaOS het volgende:

[..]


[..]


[..]

Vanmorgen zijn door de post 3 pakketten gebracht door B&F shop, netjes door mijn medewerker in de gang gezet. In de avond komt mijn vriendin thuis met een cadeautje(voor mij) van mijn vader, deur wil niet lekker open door die 3 pakketten van B&F...ze kijken om de hoek...3 maal raden wat het cadeau was...

RUIM 4.5 KILO BODYENFIT WHEY POEDER! Bedank vader 8)7

[ afbeelding ]
Monster
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137869788
Best zonde eigenlijk, ik heb veel te veel whey... Sickening..
Naja ik weet alvast een leuk cadeau voor Vaderdag... sample packs

De rest moet ook eigenlijk even een foto posten van zijn stack :Y

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2014 23:50:53 ]
  maandag 17 maart 2014 @ 23:51:48 #188
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137869850
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:50 schreef ZetaOS het volgende:
Best zonde eigenlijk, ik heb veel te veel whey... Sickening..
Naja ik weet alvast een leuk cadeau voor Vaderdag... sample packs

De rest moet ook eigenlijk even een foto posten van zijn stack :Y
Damn, meer dan 11kg aan whey.

Misschien is dit een optie?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_137869854
Ik vind die doosjes al veel ja, maar dat je ook nog eens zo'n zieke emmer hebt; holy shit. _O-
If not now, then when.
pi_137869878
Als ik jou was zou ik gewoon aan het eiwitdieet gaan. Ik heb gehoord dat Jesse daar veel gains op gemaakt heeft.
If not now, then when.
pi_137870008
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dat Jesse daar veel gains op gemaakt he
lololol
pi_137870081
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Sommige wel, sommige niet.

Van Test imo niet zo snel, orals zoals Dbol en Oxy zorgen wel flinke aromatisering.
En hoe zit het met een kuutje Whey met Crea?

Alles goed veder oude vriend :W Lang niet gezien?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 00:09:13 #193
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137870401
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:59 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En hoe zit het met een kuutje Whey met Crea?

Alles goed veder oude vriend :W Lang niet gezien?
Whey en crea is alleen voor Mr O materiaal, niet voor de normale sporter. Te heavy, teveel sides. Not good.

Hier prima. Nog steeds bij Beuving. Jij nog in Bovenkerk daar? :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_137870526
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sheiko dag 1: fuuuuuucking lekker. Het voelt imo ook alsof je ekte ekte gains maakt met dit volume. :P Doordat ik nu veel meer bench in ιιn training is mijn benchtechniek ook echt van 30% naar 90% geschoten; ik wist namelijk de cues al, maar ik kon ze nooit zo uitvoerig testen. Super nice. Ik ben er zelfverzekerd van dat mijn vorm op alle drie de lifts solid as fuck gaat worden.
Wacht maar tot morgen :') Huuuuilen

Vind jij het benchen trouwens wel zwaar genoeg als je je true 1RM pakt?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_137870543
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Whey en crea is alleen voor Mr O materiaal, niet voor de normale sporter. Te heavy, teveel sides. Not good.

Hier prima. Nog steeds bij Beuving. Jij nog in Bovenkerk daar? :)
Ja F4F, maar kom er niet zoveel meer, train liever thuis en in de tuin :)

Is het nog steeds Panatta apparatuur bij Beuving?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 00:14:26 #196
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_137870551
Was er iets fout gegaan op de b&f website of wat.
Damn even volg ik dit topic niet en dan gebeurt zoiets.

Ben trouwens eindelijk weer aan het trainen. Laat mijn ontsteking nog 3-4 weken rusten en dan hoop ik weer te beginnen. Helemaal van voren dan maar. Train nu 1 x per week. Probeer het steeds korter te maken. Na 7 dagen, dan na 6, dan na 5, etc tot over 4 weken opgebouwd is. Nu zit ik sowieso erg licht en zonder schema. Hebben der zin in. Dumbbell overhead press 'uitgevonden' kensor lekkere oefening :D !
pi_137870583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Was er iets fout gegaan op de b&f website of wat.
Damn even volg ik dit topic niet en dan gebeurt zoiets.

Ben trouwens eindelijk weer aan het trainen. Laat mijn ontsteking nog 3-4 weken rusten en dan hoop ik weer te beginnen. Helemaal van voren dan maar. Train nu 1 x per week. Probeer het steeds korter te maken. Na 7 dagen, dan na 6, dan na 5, etc tot over 4 weken opgebouwd is. Nu zit ik sowieso erg licht en zonder schema. Hebben der zin in. Dumbbell overhead press 'uitgevonden' kensor lekkere oefening :D !
Zoek maar terug, code werkt volgens mij nog steeds.. 3.nogwat euro voor 12 zakjes whey
  dinsdag 18 maart 2014 @ 00:22:23 #198
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_137870712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Zoek maar terug, code werkt volgens mij nog steeds.. 3.nogwat euro voor 12 zakjes whey
Ik zie het in het vorige topic haha. Nu ben ik te lui om te bestellen. Ik lig al in bed. Maar zal morgenvroeg proberen dan.
Zal denk ik toch niet meer werken.
pi_137870751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Push. het volgende:

[..]

Wacht maar tot morgen :') Huuuuilen

Vind jij het benchen trouwens wel zwaar genoeg als je je true 1RM pakt?
Ehhh, woensdag hι. Heb je het goede schema wel? :P Je bent wel met cycle #29 begonnen toch?

Het is niet zwaar, vind het wel prima te doen met top notch vorm. Het moet ook niet mega zwaar of zo zijn gezien je met lage percentages werkt. :P Op de latere sets is uitdagend het goede woord I guess. Ik bedoel, je moet niet elke set willen grinden, dat is gewoon kut. Vorm moet wel goed zijn, en de 1RM's zijn ook met goede vorm gedaan, dusja.

p.s. woensdag is ook deadliften, dus dat valt mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 18-03-2014 00:29:46 ]
If not now, then when.
pi_137871251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ehhh, woensdag hι. Heb je het goede schema wel? :P Je bent wel met cycle #29 begonnen toch?

Het is niet zwaar, vind het wel prima te doen met top notch vorm. Het moet ook niet mega zwaar of zo zijn gezien je met lage percentages werkt. :P Op de latere sets is uitdagend het goede woord I guess. Ik bedoel, je moet niet elke set willen grinden, dat is gewoon kut. Vorm moet wel goed zijn, en de 1RM's zijn ook met goede vorm gedaan, dusja.

p.s. woensdag is ook deadliften, dus dat valt mee.
Maandag, vandaag dus, heb je gebencht als het goed is toch? Woensdag deadliften. Ben inderdaad met #29 begonnen. Werd aangeraden.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_137871323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:54 schreef Push. het volgende:

[..]

Maandag, vandaag dus, heb je gebencht als het goed is toch? Woensdag deadliften. Ben inderdaad met #29 begonnen. Werd aangeraden.
Ooooh, wacht, je bedoelde de spierpijn. :P Ik dacht training of zo. Ja, gebencht, gesquat, gebencht en nog wat assistance.
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 02:30:18 #202
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137871827
Vandaag(gister) echt lekker gegaan op OHP en C&J. C&J PR gezet na een normale 5x5 OHP sessie, 75kg. 80~85 moet wel haalbaar zijn zonder vooraf te benchen en pressen.

Heb eerste dag cut ook gelijk weer honger, ondanks dat ik aan de 3000kcal zit :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_137871864
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:30 schreef Drinky het volgende:
Vandaag(gister) echt lekker gegaan op OHP en C&J. C&J PR gezet na een normale 5x5 OHP sessie, 75kg. 80~85 moet wel haalbaar zijn zonder vooraf te benchen en pressen.

Heb eerste dag cut ook gelijk weer honger, ondanks dat ik aan de 3000kcal zit :')
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: dat hongergevoel is gewenning; heeft weinig met hoeveelheid kcal te maken. En congratz met je PR. w/

:P
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 02:56:35 #204
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137871891
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het nog gezegd worden: dat hongergevoel is gewenning; heeft weinig met hoeveelheid kcal te maken. En congratz met je PR. w/

:P
ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeft :')

Moet weer aan de hamlappen, gyros, shoarma, kip aangezien biefstuk veels te duur is :')

Kijken of ik ook dit keer in deficit gigantische krachtgains kan maken. Zal maar een korte cut worden, anderhalve maand en dan onderhoud.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_137871907
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:56 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeft :')

Moet weer aan de hamlappen, gyros, shoarma, kip aangezien biefstuk veels te duur is :')

Kijken of ik ook dit keer in deficit gigantische krachtgains kan maken. Zal maar een korte cut worden, anderhalve maand en dan onderhoud.
Cafeine is het antwoord op je al problemen.
Of toch du vader?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 03:10:05 #206
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137871913
No thanks Jeff. Heb die zooi niet nodig
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_137871928
Dan ook niet huilen.
Of toch du vader?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 07:28:53 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137872304
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 03:05 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Cafeine is het antwoord op je al problemen.
Lekker heel de dag lopen stuiteren :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:57:51 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137873184
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 23:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Squat + Stiff DL, Goodmornings, ab-wheel en legraises
Bench + DB incline, DB chest fly's, weighted dips en tricep extensions
Deadlift + Bent over row, shrugs, pull-ups en powercleans
Press + DB rear lat raise, DB lat raise en DB curls of halve chins

Heerlijk. O+
Deze bookmark ik ff
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:02:58 #210
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137873289
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:09:07 #211
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137873407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja F4F, maar kom er niet zoveel meer, train liever thuis en in de tuin :)

Is het nog steeds Panatta apparatuur bij Beuving?
Deze apparatuur als in 1999 ja. ;)

Alleen wel een nieuw dumbell rack t/m 40kg. En daarnaast nog de ijzeren serie t/m 65kg. O+
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_137874268
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 03:05 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

CafeineEen vrouw is het antwoord op je al problemen.
Fixed.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:52:12 #213
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_137874286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
Omdat je er aan gewend bent waarschijnlijk. Stop voor de gein eens een week of 2 met cafeοne en begin daarna opnieuw
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:53:37 #214
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137874326
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:09 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Deze apparatuur als in 1999 ja. ;)

Alleen wel een nieuw dumbell rack t/m 40kg. En daarnaast nog de ijzeren serie t/m 65kg. O+
In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mij :P.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137874383
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef fathank het volgende:

[..]

In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mij :P.

[ afbeelding ]
^O^
Who the fuck cares uit welk jaar het komt, als het maar werkt!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137874554
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:09 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik zet er 2 in mijn kluisje op de gym :P
Heb jij een eigen kluisje in je gym?
Handig!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137874582
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[ afbeelding ] 7e verpakking staat er niet op.

Nogmaals bedankt voor de tip!
Mooi luidsprekertje ook; wat is het?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137874632
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:10 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

\
Jonghuuuh! wat een faal
Ik ben inmiddels wakker en heb 20 doosjes besteld. Laat het wel op zo'n ophaalpunt bezorgen: hier ga ik mijn buren niet mee lastig vallen :s)
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137874651
Even kijken wat ik precies besteld heb.
Edit: whey perfection zie ik. Had liever die mix met casseine gehad, maar dit is ook prima.
Edit 2: zakje oats erbij, prima.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:13:44 #220
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_137874818
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:04 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Mooi luidsprekertje ook; wat is het?
Audio Pro LV2e. Draadloos met ingebouwde versterkers.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:53:52 #221
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_137875923
Lift problems 101: Een scheur in je musculus brachialis hebben.
Willen compenseren --> verkeerde form --> schouder verrekt.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:03:05 #222
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_137876193
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ehhh, woensdag hι. Heb je het goede schema wel? :P Je bent wel met cycle #29 begonnen toch?

Het is niet zwaar, vind het wel prima te doen met top notch vorm. Het moet ook niet mega zwaar of zo zijn gezien je met lage percentages werkt. :P Op de latere sets is uitdagend het goede woord I guess. Ik bedoel, je moet niet elke set willen grinden, dat is gewoon kut. Vorm moet wel goed zijn, en de 1RM's zijn ook met goede vorm gedaan, dusja.

p.s. woensdag is ook deadliften, dus dat valt mee.
Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.
pi_137876742
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:56 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik weet maar die eerste weken zijn zo zwaar. Ik moet echt voedsel eten wat weinig kcal/g heeft :')

Moet weer aan de hamlappen, gyros, shoarma, kip aangezien biefstuk veels te duur is :')

Kijken of ik ook dit keer in deficit gigantische krachtgains kan maken. Zal maar een korte cut worden, anderhalve maand en dan onderhoud.
Sla eten. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
Wat wil je merken dan? Ik heb zelf gewoon gigantisch veel energie als in: ik kan langer door.
If not now, then when.
pi_137876780
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.
Je moet tot de knieλn, korte pauze/vasthouden en weer terug naar de grond.
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:24:00 #225
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137876859
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef fathank het volgende:

[..]

In de gym waar ik zit hebben ze panetta spul uit de jaren '80 volgens mij :P.

[ afbeelding ]
Nice. :9

Vooral die T-bar daar achteraan. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_137878257
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nice. :9

Vooral die T-bar daar achteraan. :)
Goed gezien. Kun je daar op liggen voor meer isolatie of zo?
(ben trouwens iets meer fan van Nautilus en Hammer Strength).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:36:35 #227
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137879328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sla eten. :P

[..]

Wat wil je merken dan? Ik heb zelf gewoon gigantisch veel energie als in: ik kan langer door.
ja iets meer energie maar dat verschil merk ik niet ten opzichte van niets nemen
Dat heb ik dus wel als ik een pwo neem maar dat vind ik te duur
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_137879840
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

ja iets meer energie maar dat verschil merk ik niet ten opzichte van niets nemen
Dat heb ik dus wel als ik een pwo neem maar dat vind ik te duur
Ja, maar je wordt er ook niet echt hyper van zoals een pwo die je fucked up maakt. Ik zelf bijv. merk het vnml bij het fietsen; terwijl maatjes na een flinke leg sessie amper kunnen fietsen, ga ik full speed. Je kan gewoon langer door, maar wellicht heb je geen goede, zou kunnen.
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:54:34 #229
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137879965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, maar je wordt er ook niet echt hyper van zoals een pwo die je fucked up maakt. Ik zelf bijv. merk het vnml bij het fietsen; terwijl maatjes na een flinke leg sessie amper kunnen fietsen, ga ik full speed. Je kan gewoon langer door, maar wellicht heb je geen goede, zou kunnen.
Welke gwbruik je dan?
Heb n u van die pillen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:03:17 #230
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137880291
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Goed gezien. Kun je daar op liggen voor meer isolatie of zo?
(ben trouwens iets meer fan van Nautilus en Hammer Strength).
Idd, je pakt eea weer wat anders.

Ken zelf deze uit een andere gym in Diemen waar ik ook wel eens train.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_137880420
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Welke gwbruik je dan?
Heb n u van die pillen
Ik heb deze man: http://www.smartpowders.com/caffeine-anhydrous-400-grams.html Komt wel uit de VS en is poeder, maar erg goede + je doet er gigantisch lang mee lol. Kan je wel 10 gr. opsturen of zo. Heb dreamerbulk ook een zakje opgestuurd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:03 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Idd, je pakt eea weer wat anders.

Ken zelf deze uit een andere gym in Diemen waar ik ook wel eens train.
Train jij ook in Adam?
If not now, then when.
pi_137880498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:03 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Idd, je pakt eea weer wat anders.

Ken zelf deze uit een andere gym in Diemen waar ik ook wel eens train.
First Class?
Ranzige bende vind ik het daar.
Wel leuk die dumbbells t/m 80kg, alleen ben ik nog niet zover.
Die jaren '80 posters van o.a. een jonge Ed van Amsterdam ook. :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137880525
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb deze man: http://www.smartpowders.com/caffeine-anhydrous-400-grams.html Komt wel uit de VS en is poeder, maar erg goede + je doet er gigantisch lang mee lol. Kan je wel 10 gr. opsturen of zo. Heb dreamerbulk ook een zakje opgestuurd.

[..]

Train jij ook in Adam?
Diemen =/= Amsterdam.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137880558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Diemen =/= Amsterdam.
Weet ik, maar hij zegt dat hij er wel eens traint, dus niet altijd.
If not now, then when.
pi_137880779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Weet ik, maar hij zegt dat hij er wel eens traint, dus niet altijd.
Zijn homegym is Beuving in Mijdrecht.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137881673
Herkennen jullie dat, voordat je benen gaat trainen dat je jezelf verplicht te poepen voordat je gaat?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:41:42 #237
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_137882022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Herkennen jullie dat, voordat je benen gaat trainen dat je jezelf verplicht te poepen voordat je gaat?
Als ik dat gevoel ook maar enigszins heb dan ga ik voor het trainen, anders zijn squats en deadlifts niet leuk meer.
pi_137882266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef terrorsjaak het volgende:
Herkennen jullie dat, voordat je benen gaat trainen dat je jezelf verplicht te poepen voordat je gaat?
Waarom dat nou weer? Gewoon poepen terwijl je ATG squat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik weet niet welke caffeine jullie gebruiken maar die van mij merk je gwen fuck van
Ik gebruik zelf chocomine (enig nadeel is dat er volgens mij ook theophylline in zit. :D) en wat oude Craze om full retard op shoulder-day te kunnen gaan.

[ Bericht 39% gewijzigd door Faeroer op 18-03-2014 13:56:33 ]
  dinsdag 18 maart 2014 @ 14:34:56 #239
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_137884230
Haha, hoor mijdrecht hier, mijn eigen hometown. Zit wel bij de cheape gym van 16euro P/M.. Student he

Is een pwo nou echt zo handig om te hebben? Voor een bepaalde edge ofzo? Ikzelf tik gewoon bakkie pleur achterover, dikke prima.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_137884417
Precies, zeker als ik vrij ben sta ik op met koffie en drink ik er nog ιιn weg voor ik de deur uit loop.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:35:17 #241
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137886328
BODYENFITBEDANKT

Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137886331
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Cataclyst het volgende:
Is een pwo nou echt zo handig om te hebben? Voor een bepaalde edge ofzo? Ikzelf tik gewoon bakkie pleur achterover, dikke prima.
Nodig, nee. Als je kut traint zal je altijd kut blijven trainen, zeker geen wondermiddel. Sterker nog, het geeft (mij) nogal een kutgevoel na de training. Ik neem het altijd maar 1 keer in de week, op de laatste dag vσσr de 2 dagen rust in het weekend vanwege een nogal harde 'crash' of hoe je het ook wil noemen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:37:03 #243
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137886407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nodig, nee. Als je kut traint zal je altijd kut blijven trainen, zeker geen wondermiddel. Sterker nog, het geeft (mij) nogal een kutgevoel na de training. Ik neem het altijd maar 1 keer in de week, op de laatste dag vσσr de 2 dagen rust in het weekend vanwege een nogal harde 'crash' of hoe je het ook wil noemen.
dat ervaar ik ook idd. die crash.

maar volgens mij komt dat gewoon omdat je slechter slaapt door die shit...
pi_137886421
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Susteren het volgende:
BODYENFITBEDANKT

[ afbeelding ]
Hoeveel heb jij er besteld?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137886447
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Cataclyst het volgende:
Haha, hoor mijdrecht hier, mijn eigen hometown. Zit wel bij de cheape gym van 16euro P/M.. Student he

Is een pwo nou echt zo handig om te hebben? Voor een bepaalde edge ofzo? Ikzelf tik gewoon bakkie pleur achterover, dikke prima.
PWO wordt vaak verward met die PUMP UP SHAKES die je helemaal fucked up maken, terwijl je PWO ook kan zien als een banaan of als een shake met beta-alaline etc.
If not now, then when.
pi_137886459
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij er besteld?
Je kan toch tellen. :P
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:38:21 #247
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137886460
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij er besteld?
27, tegen die prijs kun je dat nooit meer kopen. Is goedkoper dan een grote pot whey, en handig als ik ga studeren om mee te nemen. :P
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137886462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nodig, nee. Als je kut traint zal je altijd kut blijven trainen, zeker geen wondermiddel. Sterker nog, het geeft (mij) nogal een kutgevoel na de training. Ik neem het altijd maar 1 keer in de week, op de laatste dag vσσr de 2 dagen rust in het weekend vanwege een nogal harde 'crash' of hoe je het ook wil noemen.
Crash is bij mij afhankelijk van het merk preworkout.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137886490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan toch tellen. :P
Ik wist niet of dat alles was...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137886575
2 bananen en een dubbele espresso, best pwo ever :)
pi_137886634
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:38 schreef Susteren het volgende:

[..]

27, tegen die prijs kun je dat nooit meer kopen. Is goedkoper dan een grote pot whey, en handig als ik ga studeren om mee te nemen. :P
Gelukkig is whey lang houdbaar, want ik denk dat het nog lang zal duren voordat je die op hebt. :P
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:43:35 #252
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137886670
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gelukkig is whey lang houdbaar, want ik denk dat het nog lang zal duren voordat je die op hebt. :P
Dat denk ik ook. _O-
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:45:02 #253
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_137886745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
2 bananen en een dubbele espresso, best pwo ever :)
Dit. Banaan en een red bull zero :9
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:13:26 #254
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137887948
Een enkele espresso en een banaan op dagen dat ik weinig heb gegeten. Voor de rest geen 'echte PWO' op een liter melk+ een maaltijd anderhalf uur voor mijn training.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:18:18 #255
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137888170
Ik zit dus een beetje te stoeien met 5/3/1 zoals al eerder vermeld. Heb nu als basis onderstaand schema bepaald (op basis van Boring But Big)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Dag 1:
Main lift: Squat 5/3/1
Assistance: Deadlift 5x10 50% 1RM

Dag 2:
Main lift: bench press 5/3/1
Assistance: OHP 5x10 50% 1RM
Dag 3:
Main lift: Deadlift 5/3/1
Assistance: Squat 5x10 50% 1RM
Dag 4:
Main lift: OHP 5/3/1
Assist: Bench Press 5x10 50% 1RM

Nu mis ik nog de pull ups en dips, en wat werk voor de rear delts en evt de kuiten. Hoe zou ik die het beste in kunnen plannen? Any advice?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:22:08 #256
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137888355
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:

[..]

First Class?
Ranzige bende vind ik het daar.
Wel leuk die dumbbells t/m 80kg, alleen ben ik nog niet zover.
Die jaren '80 posters van o.a. een jonge Ed van Amsterdam ook. :')
Yep daar ja.

Beetje old school gevoel he, zitten een paar hele lekkere apparaten bij. En de "Natures Best" fotos van Ed idd ja. :)

(Bestaat dat merk eigenlijk nog??)
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:23:31 #257
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137888417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
2 bananen en een dubbele espresso, best pwo ever :)
Idem hier. Geen dure supps ofzo.

Uurtje voor trainen wat witt rijst, cocosolie en rozijnen plus voor ik de auto in stap een handgemaakt espresso. :9
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:24:01 #258
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_137888440
Ikzelf heb chins bij ohp dag, samen met wat rear delt work, zorg ook dat ik voor mijn bench dag wat pulls heb. Overigens kan je eigenlijk doen wat je zelf wilt als assistence en het prima plek geven met wat logica, dat is een van de charmes van 5/3/1 vind ik.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:26:06 #259
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137888526
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:18 schreef fathank het volgende:
Ik zit dus een beetje te stoeien met 5/3/1 zoals al eerder vermeld. Heb nu als basis onderstaand schema bepaald (op basis van Boring But Big)
[ code verwijderd ]

Nu mis ik nog de pull ups en dips, en wat werk voor de rear delts en evt de kuiten. Hoe zou ik die het beste in kunnen plannen? Any advice?
Misschien heb je iets aan dit voorbeeld schema. http://www.t-nation.com/f(...)big_3month_challenge op de tweede pagina.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:28:43 #260
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137888641
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien heb je iets aan dit voorbeeld schema. http://www.t-nation.com/f(...)big_3month_challenge op de tweede pagina.
quote:
He flew past the boundaries of good taste by doing 5 sets of 20 reps in the squat with 415 pounds.
:D Wat een beest.

Nu ff verder lezen :P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137888903
Ik heb die Boring but Big in die 6 maanden nooit gedaan, maar dat hoefde volgens mij toch ook niet? Verbo, doe jij dat wel?
If not now, then when.
pi_137888943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:22 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Yep daar ja.

Beetje old school gevoel he, zitten een paar hele lekkere apparaten bij. En de "Natures Best" fotos van Ed idd ja. :)

(Bestaat dat merk eigenlijk nog??)
Prima dat het old school is, maar ik vond de kleedkamers, met name de plees maar ook de zaal smerig. Dat heeft niets met old school te maken maar met gebrek aan (schoonmaak)discipline.
Natures best bestaat nog (ik kon het niet laten om even te Googlen).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137888966
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Idem hier. Geen dure supps ofzo.

Uurtje voor trainen wat witt rijst, cocosolie en rozijnen plus voor ik de auto in stap een handgemaakt espresso. :9
Doe je wel aan creatine?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:40:08 #264
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137889056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die Boring but Big in die 6 maanden nooit gedaan, maar dat hoefde volgens mij toch ook niet? Verbo, doe jij dat wel?
Als ik alleen 5/3/1 volg heb ik het idee dat ik te weinig doe :@. Ik wil de compounds eigenlijk wel 2x per week hitten. Vooral omdat ik toch een tijd heb stil gezeten en daarna teveel heb aangekloot lijkt me compounds 1x per week pakken te weinig volume...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137889085
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ik alleen 5/3/1 volg heb ik het idee dat ik te weinig doe :@. Ik wil de compounds eigenlijk wel 2x per week hitten. Vooral omdat ik toch een tijd heb stil gezeten en daarna teveel heb aangekloot lijkt me compounds 1x per week pakken te weinig volume...
Lol yeah dat is idd ιιn van de redenen dat ik niet opnieuw met 5/3/1 begonnen ben. :P
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:48:50 #266
366465 Virtud
y paciencia
pi_137889387
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ik alleen 5/3/1 volg heb ik het idee dat ik te weinig doe :@. Ik wil de compounds eigenlijk wel 2x per week hitten. Vooral omdat ik toch een tijd heb stil gezeten en daarna teveel heb aangekloot lijkt me compounds 1x per week pakken te weinig volume...
Ik ben deze week ook met 5/3/1 begonnen en heb een beetje hetzelfde. Ik volg BBB en pak dan nog een paar oefeningen erbij als assistance, bv. front squats op deadliftdag en SLDL op squatdag. Je zou ook eens kunnen kijken naar 5/3/1 for beginners, staat ook in z'n boek dacht ik en daar stelt hij voor om 2x p/w te squatten/benchen en 1x dl/pressen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:49:16 #267
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137889403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:36 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Prima dat het old school is, maar ik vond de kleedkamers, met name de plees maar ook de zaal smerig. Dat heeft niets met old school te maken maar met gebrek aan (schoonmaak)discipline.
Natures best bestaat nog (ik kon het niet laten om even te Googlen).
Correct. Die zijn niet heel netjes nee. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:49:40 #268
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_137889420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:37 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Doe je wel aan creatine?
Weinig.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:52:44 #269
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137889546
531 lijkt me wat te weinig inderdaad. http://www.t-nation.com/workouts/531-how-to-build-pure-strength

Hoewel daar, in het voorbeeldschema, assists bij staan van 5 x 10-15 wat vrij pittig kan zijn.
pi_137890045
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:18 schreef fathank het volgende:
Ik zit dus een beetje te stoeien met 5/3/1 zoals al eerder vermeld. Heb nu als basis onderstaand schema bepaald (op basis van Boring But Big)
[ code verwijderd ]

Nu mis ik nog de pull ups en dips, en wat werk voor de rear delts en evt de kuiten. Hoe zou ik die het beste in kunnen plannen? Any advice?
Zoiezo Good Mornings, BOR en rear lat raises erin gooien.
Houdt er wel rekening mee dat je 5x10 squats (BBB) op je DL dag ervoor gaan zorgen dat je niet meer wil lopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 17:05:51 #271
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137890095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die Boring but Big in die 6 maanden nooit gedaan, maar dat hoefde volgens mij toch ook niet? Verbo, doe jij dat wel?
Heb gewoon de mainlifts gepakt en daar mijn eigen assistentie oefeningen aan toegevoegd en ingepland. Zo combineer ik op de maandag de Squat, bench assistentie (5 reps) en een high rep squat variant(8-12 reps). Voor de assistentie en varianten wissel ik nog wel eens per cycle wat mij het beste lijkt/uitkomt.

Eigenlijk komt het elke training neer op een mainlift (squat bijvoorbeeld), assistentie voor een andere oefening(bench,deadlift of ohp), en high rep variant van de mainlift + dips/pull ups en isolatie.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_137893658
Heb mijn 8 pakken ook binnen! Nogmaals bedankt Zeta!
If not now, then when.
pi_137895838
Ben ook sinds gisteren begonnen met 5/3/1 BBB na zeven maanden Stronglifts 5x5 gevolgd te hebben. Ben benieuwd wat het schema me gaat brengen de komende tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:39:55 #274
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137895846
Wat is dat met die pakken whey :? :?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:46:22 #275
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_137898944
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
Wat is dat met die pakken whey :? :?
aanbieding/foutje. 1,4kg voor €14,50 ofzo :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_137899832
Heb ook extra whey besteld ^O^
Hoe komen jullie aan die code eigenlijk?
pi_137900813
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef ZetaOS het volgende:
De post heeft 3 grote dozen afgeleverd hoor ik net, wat zou daar nou inzitten?
iemand al foto`s?
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:53:34 #278
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137906608
5 pakken toch maar gedaan voor de lolz. Heel dit topic inclusief lurkers aan de samples.

Jij krijgt commissie over die kortingscode zeta of niet?
BEASTMODE
pi_137906727
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
5 pakken toch maar gedaan voor de lolz. Heel dit topic inclusief lurkers aan de samples.

Jij krijgt commissie over die kortingscode zeta of niet?
My mind is blown. Dat zou echt sick zijn. :D
If not now, then when.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:31:47 #280
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137908596
Dan nog ist cheap, so be it!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:33:19 #281
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_137908670
Heb er ook 5 + oata besteld. Motivatie om binnekort nog wat meer mijn best te doen. En als hulpje. Zo cheap :) .
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:44:16 #282
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137909208
Heb nog niemand gehoord over de smaken...
pi_137909349
Iemand hier dit het boek Beyond 5/3/1: Simple Training for Extraordinary Results heeft gelezen?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:52:41 #284
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137909542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:44 schreef BeamofLight het volgende:
Heb nog niemand gehoord over de smaken...
Nja meeste zijn niet lekker imho.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:54:58 #285
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_137909671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Nic1 het volgende:
Iemand hier dit het boek Beyond 5/3/1: Simple Training for Extraordinary Results heeft gelezen?
Ja man, heb hem als pdf op mn pc staan. Staat wel leuke troep in. Onder andere heeeel veeel variaties op basis 5/3/1. Zoals 5week en 3week omdraaien of cycles van 6weken draaien. Ook een paar 'add-ons' als joker sets en first set last.
Joker setjes is zeg maar als je je goed voelt na een rep out, er 5 tot tien procent gewicht bij te gooien en je laatste setje van de workout nog eens doen.
De andere is het herhalen van je eerste setje van de dag (bijvoorbeeld 5x65%) en die als laatste set erbij plakken met een rep out erbij :).

Opzich wel interessant als je het gevoel hebt wat te missen bij je standaard 5/3/1!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:55:26 #286
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137909692
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:47 schreef Nic1 het volgende:
Iemand hier dit het boek Beyond 5/3/1: Simple Training for Extraordinary Results heeft gelezen?
Nee hoezo wil je m verkopen?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:56:12 #287
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_137909730
Maar het is nog steeds cheap. Ik neem aan dat het steeds 12 dezelfde zijn. Dus over een half jaar ligt er 10x cocos in de la ofzo. Of appeltaart hahaha. En iemand bij b&f zit zich scheel te lachen hoeveel dozen hij nu wel niet verkoopt :p .
Echt ziek veel zijn er door gegaan, mijn vrienden bestellen er namelijk ook meteen 5 ofzo.
pi_137909902
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef Cataclyst het volgende:

[..]

Ja man, heb hem als pdf op mn pc staan. Staat wel leuke troep in. Onder andere heeeel veeel variaties op basis 5/3/1. Zoals 5week en 3week omdraaien of cycles van 6weken draaien. Ook een paar 'add-ons' als joker sets en first set last.
Joker setjes is zeg maar als je je goed voelt na een rep out, er 5 tot tien procent gewicht bij te gooien en je laatste setje van de workout nog eens doen.
De andere is het herhalen van je eerste setje van de dag (bijvoorbeeld 5x65%) en die als laatste set erbij plakken met een rep out erbij :).

Opzich wel interessant als je het gevoel hebt wat te missen bij je standaard 5/3/1!
Ok, bedankt. :)
pi_137910385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Maar het is nog steeds cheap. Ik neem aan dat het steeds 12 dezelfde zijn. Dus over een half jaar ligt er 10x cocos in de la ofzo. Of appeltaart hahaha. En iemand bij b&f zit zich scheel te lachen hoeveel dozen hij nu wel niet verkoopt :p .
Echt ziek veel zijn er door gegaan, mijn vrienden bestellen er namelijk ook meteen 5 ofzo.
Vraag me af of ze er winst op hebben gemaakt, of het was een 'slechte' batch, kan ook.
If not now, then when.
pi_137910696
Wat me ook elke keer opvalt is dat de poeder uit de samples een veel fijnere poeder is i.t.t. de normale whey.
If not now, then when.
pi_137910744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat me ook elke keer opvalt is dat de poeder uit de samples een veel fijnere poeder is i.t.t. de normale whey.
Whahaha klopt idd, dat viel mij ook al op. Die uit de samplezakjes is gewoon poedersuiker bijna. Dat in de emmers is wat grover van structuur.
pi_137910768
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Whahaha klopt idd, dat viel mij ook al op. Die uit de samplezakjes is gewoon poedersuiker bijna. Dat in de emmers is wat grover van structuur.
Ik denk dat dat geen toeval is. :P
If not now, then when.
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:29:44 #293
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_137910813
Hoef je maar paar keer heen en weer te shaken en het is compleet vermengt
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_137912303
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Hoe zie jij de deadlift to knee's? Stoppen op kniehoogte en terug, of pauze op kniehoogte en de lift afmaken? Vind er veel verschillende dingen over als het op Sheiko aankomt.
Ik ging even kijken hoe sommige mensen op YouTube de deadlift to the knees doen en ik zie idd veel mensen hem pauzeren en daarna afmaken, terwijl het een pauze is en daarna terug moet zoals ik ook gelezen heb.

Heb nog even voor de zekerheid opgezocht of het correct was: https://www.facebook.com/(...)osts/253896168109192
If not now, then when.
  woensdag 19 maart 2014 @ 04:53:39 #296
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_137912450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Whahaha klopt idd, dat viel mij ook al op. Die uit de samplezakjes is gewoon poedersuiker bijna. Dat in de emmers is wat grover van structuur.
Kan ook komen door vochtopname. Zodra je die emmer opentrekt kan de whey vocht opnemen. Zo'n zakje kieper je in ene keer leeg.

Ik heb dat met creatine altijd heel erg. Na een maand of twee is die hele pot ιιn harde klont geworden en moet ik eht spul er echt uitbikken :') Nu helpt het uiteraard niet dat het hier in de zomer best vochtig kan zijn.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 19 maart 2014 @ 04:55:24 #297
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_137912451
Which reminds me... Ik moet m'n whey ook maar eens gaan bijvullen. Tijd voor choc mint WPI :9
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 19 maart 2014 @ 05:47:13 #298
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_137912474
quote:
99s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef Susteren het volgende:
Wilde vandaag een soort zomerbroek aandoen van vorig jaar (vrij dunne lange superdry broek), maar paste er met m'n kuiten niet meer in. ;(
Een eckte man heeft schuurplekken tussen de bovenbenen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_137912577
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik denk dat dat geen toeval is. :P
Daarom heb ik ze niet gehaald. Die sample zakjes die je erbij krijgt zien er soms oud uit, maar de inhoud lijkt niet eens op whey.. zou iemand moeten testen eigenlijk. Ik gooi ze altijd weg. Maar ik wil jullie niet verdrietig maken maar ik vraag me wel af of er echt protons inzit idd.
  woensdag 19 maart 2014 @ 07:14:45 #300
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137912680
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 06:52 schreef Atemno het volgende:

[..]

Daarom heb ik ze niet gehaald. Die sample zakjes die je erbij krijgt zien er soms oud uit, maar de inhoud lijkt niet eens op whey.. zou iemand moeten testen eigenlijk. Ik gooi ze altijd weg. Maar ik wil jullie niet verdrietig maken maar ik vraag me wel af of er echt protons inzit idd.
Geef ze dan weg ofzo, weggooien. :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 07:17:30 #301
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_137912688
Dicht
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')