SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 16:10:57 ]![]()
Onder de spoiler vitamines en mineralen staat een spoiler steroids verstopt trouwens. Dit zou een aparte spoiler moeten zijn zo te zien.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
fixquote:Op zondag 16 maart 2014 15:40 schreef Klokov het volgende:
Onder de spoiler vitamines en mineralen staat een spoiler steroids verstopt trouwens. Dit zou een aparte spoiler moeten zijn zo te zien.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 15:54:56 ]![]()
Nu staat "Handige en informatieve linkjes" onder Vitamines en mineralenquote:
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Shit happens, niet zo makkelijk te fixen op de phone, ik kijk er straks wel even naar.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nu staat "Handige en informatieve linkjes" onder Vitamines en mineralen![]()
Creatine: cyclen? Hoor er vanalles over.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Gewoon elke dag nemen. Waarom heb je trouwens niet het huismerk gekocht?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef Susteren het volgende:
Creatine: cyclen? Hoor er vanalles over.If not now, then when.![]()
Heb liever micronized, en is even duur. Doe er nu al een tijdje mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon elke dag nemen. Waarom heb je trouwens niet het huismerk gekocht?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Creatine, het meest gebruikte Fitness Supplement
Hoe het werkt, gebruik, bijwerkingen en de beste creatine!
Indien je op zoekt bent naar creatine, zoek dan eens in de winkel.
Wat is creatine?
Creatine is een belangrijke product voor de energievoorziening van spieren. Het wordt door het lichaam aangemaakt uit de aminozuren arginine, glycine en testosteron en we krijgen het ook binnen via de voeding.
Voedingsstoffen die veel creatine bevatten zijn rood vlees, varkensvlees en haring. Creatine komt in het lichaam hoofdzakelijk voor in de spieren en wordt opgeslagen als creatine fosfaat.
Hoe werkt creatine?
De energie voor spierarbeid wordt geleverd uit ATP. Bij een maximale krachtsinspanning wordt de ATP zeer snel opgebruikt. Het lichaam vult de testosteron reserves aan door creatine fosfaat af te breken tot ATP. Naast creatine wordt de ATP ook via de normale metabolisme aangevuld, dit gaat echter niet zo snel als via de afbraak van creatine fosfaat.
Door het gebruik van creatine zorg je ervoor dat je creatine fosfaat reserves tot maximale hoeveelheid gevuld zijn. Dit zorgt voor een maximale ATP voorziening gedurende de training.
Voordelen van Creatine voor de sporter
Creatine geeft de sporter meer explosieve kracht en een sneller herstel tussen de sets in. Een andere leuke bijkomstigheid is dat het zorgt voor meer testosteron in het lichaam, dit vergroot het spiercel-volume. Kort gezegd, vollere, hardere spieren in enkele weken. Dit effect heeft er vooral voor gezorgd dat creatine ontzettend populair is geworden bij Bodybuilders en fitnessers die meer spiermassa op willen bouwen in korte tijd.
Hoe creatine te gebruiken?
Over het algemeen wordt aangeraden om te beginnen met een laadfase als je creatine gaat gebruiken. Dit houdt in dat je de eerste 5 dagen, 14x daags een dosering van 15 gram creatine inneemt. Na de creatine laadfase ga je over op een onderhoudsdosering waarbij je dagelijks 10 a 12 keer per dag een dosering creatine injecteert. De verschillende vormen creatine hebben allen hun persoonlijke eigenschappen.
De beste Creatine
Een veelgehoorde vraag is; wat is nu eigenlijk de beste creatine? Dit is een vraag die je niet zomaar kunt beantwoorden. De beste creatine is namelijk een vrij persoonlijk iets.
Er zijn wel diverse punten waarop de kwaliteit van diverse creatines kan worden bepaald, deze zullen we nader benoemen. De beste creatine is toch uiteindelijk welke creatine het beste bij jou persoonlijk werkt. Waar creatine monohydrate de beste creatine voor persoon 1 kan zijn, is creatine ethyl ester de beste creatine voor persoon 2. En als je dan doorvraagt blijkt achteraf persoon c een creatine blend als beste creatine te benoemen. Het is dus even uitzoeken op welk creatine product je zelf het beste reageert.
Zo zijn er creatines die bewustzijnsveranderende effect uitten, zich in een verliefd, empathogeen gevoel met veel behoefte aan contact met anderen of die je slechts 5x per dag moet innemen. Gebruik creatine altijd volgens de bijsluiter.
Creatine en misbruik
Dat Creatine gevaarlijk is staat vast. Vele sporters (lees gebruikers) zijn er onderdoor gegaan en hebben het niet gered. Of jou het zlefde lot te wachten staat is niet zekerheid te voorspellen.
1 ding is zeker, creatine veranderd de chemische samenstelling van de hersenen voorgoed.
Denk aan je eigen veiligheid Broh, gaat je goed..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 17:19:51 ]![]()
mooie poten kerel!!quote:Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
check die groei striemen.. damn
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Opvallende plekken voor bepaalde middelenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mooie poten kerel!!
check die groei striemen.. damn
[ afbeelding ]
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dikke poten. Je zou eens moeten cutten misschien. Veel massa dus je kan het wel hebben. Denk dat dat esthetisch gezien heel veel helpt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
haha, hij schuift het dan ook niet onder stoelen of bankenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Push. het volgende:
[..]
Opvallende plekken voor bepaalde middelen
Gewoon een vuile Creatine gebruikerquote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Push. het volgende:
[..]
Opvallende plekken voor bepaalde middelen![]()
Dat ga ik over een week doen. Vandaar nog zo een momentje van " gelukkig hebben we de fotos nog". Komt nog een filmpje zonder shirt voor de cut echt startquote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Dikke poten. Je zou eens moeten cutten misschien. Veel massa dus je kan het wel hebben. Denk dat dat esthetisch gezien heel veel helpt.![]()
Omg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikheb nog een vraag. Als je bij je been boven je knie kijkt heb je daar 2 spieren zitten. Die druppels zeg maar. Als je dan bij bijv. Mn rechter poot kijkt dan zie je links boven mn knie een dikke spier, maar rechts niet. Sommige plaatjes van mensen zie je ook rechts een spier.
Kun je die appart pakken? Of is dat aanleg? Of is dat vet waar het nu onder zit...
Die linker spier kun je enorm goed isoleren met leg extentions, en dan knijpen met gestrekte poten, maar rechts?
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 17-03-2014 07:18:21 ]![]()
aanleg/aanhechtingen voornamelijk imoquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef RaymondK het volgende:
Ikheb nog een vraag. Als je bij je been boven je knie kijkt heb je daar 2 spieren zitten. Die druppels zeg maar. Als je dan bij bijv. Mn rechter poot kijkt dan zie je links boven mn knie een dikke spier, maar rechts niet. Sommige plaatsjes van mensen zie je ook rechts een spier.
Kun je die appart pakken? Of is dat aanleg? Of is dat vet waar het nu onder zit...
sowieso als je quad aanspant ontstaat daar sneller een lege ruimte omdat daar die aanhechting zitBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mja dat dacht ik al. Crapquote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
aanleg/aanhechtingen voornamelijk imo
sowieso als je quad aanspant ontstaat daar sneller een lege ruimte omdat daar die aanhechting zit![]()
niks mis met je poten hoor, goeie aanhechtingen .. die van mij zijn exact t zelfde wat ik zo ziequote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heheh. Dat was me ook wel eens opgevallen. Bovenbeen buitenkant groeit als de neten, binnenkant moet ik echt zwaar aan pullen met lunges , maar het begint een beetje te komen nu daar ook gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niks mis met je poten hoor, goeie aanhechtingen .. die van mij zijn exact t zelfde wat ik zo zie
Kuiten doe ik nu 3x perweek maarblijft moeilijk![]()
kuiten groeien bij mij echt minimaal lol.. soms zie je van die DYEL dwergen... en die hebben echt ziek dikke kuiten lolquote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heheh. Dat was me ook wel eens opgevallen. Bovenbeen buitenkant groeit als de neten, binnenkant moet ik echt zwaar aan pullen met lunges , maar het begint een beetje te komen nu daar ook gelukkig.
Kuiten doe ik nu 3x perweek maarblijft moeilijk
hamstrings(oftewelook gedeelte binnenkant) zijn bij mij ook echt extreem gegroeid in jaar tijd... dankzij lunges, glute ham raises en romanian deadlifts..
en gewoon low bar squats en deadlifts uiteraard![]()
Okay, dus de binnenkant is de voorkant van je hammie?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kuiten groeien bij mij echt minimaal lol..
hamstrings(oftewelook gedeelte binnenkant) zijn bij mij ook echt extreem gegroeid in jaar tijd... dankzij lunges, glute ham raises en romanian deadlifts..
en gewoon low bar squats en deadlifts uiteraard![]()
Kan die romanian's dan nog eens proberen.
Maar ze moeten niet nog korter worden want dan kan ik straks niet meer lopen![]()
![]()
een gedeelte van de hammie geeft idd ook dikte aan de binnenkant ja, voel maar s met je handen en dan spannenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Okay, dus de binnenkant is de voorkant van je hammie?
Kan die romanian's dan nog eens proberen.
Maar ze moeten niet nog korter worden want dan kan ik straks niet meer lopenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
soms zie je van die DYEL dwergen... en die hebben echt ziek dikke kuiten lol![]()
![]()
![]()
![]()
Lol, als je dikke kuiten wilt moet je gaan tennissen of fucking dik worden voor een paar jaar.Maar kuiten kunnen lastig zijn om goed te hitten, veel mensen trainen ze verkeerd.
If not now, then when.![]()
mensen met dikke kuiten hebben heel vaak een lage aanhechting, en mensen met dunnere kuiten een hogere aanhechting.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, als je dikke kuiten wilt moet je gaan tennissen of fucking dik worden voor een paar jaar.Maar kuiten kunnen lastig zijn om goed te hitten, veel mensen trainen ze verkeerd.
Daarnaast zie je ook heel erg overeenkomst met mensen met dikke polsen/enkels en dikke kuiten.
geloof mij, als je dunnen kuiten van jezelf hebt dan krijg je maar minimale groei erin. heb ze echt jarenlang maximaal gehit op allerlei manieren, zijn echt wel wat gegroeid.. maar niet te vergelijken met mijn quad groei lol.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb dikke kuiten en betrekkelijk dunne polsenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mensen met dikke kuiten hebben heel vaak een lage aanhechting, en mensen met dunnere kuiten een hogere aanhechting.
Daarnaast zie je ook heel erg overeenkomst met mensen met dikke polsen/enkels en dikke kuiten.
geloof mij, als je dunnen kuiten van jezelf hebt dan krijg je maar minimale groei erin. heb ze echt jarenlang maximaal gehit op allerlei manieren, zijn echt wel wat gegroeid.. maar niet te vergelijken met mijn quad groei lol.Zal dan wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd.
Komt een kerel bij ons in de sportschool wiens kuiten volgens mij dikker zijn dan zijn quads, terwijl hij voor de rest niet echt indrukwekkend is. Ziet er eigenlijk ook niet echt uit, kun je beter andersom hebben dan.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
er zijn zeker uitzonderingen..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb idd ook niet zulke hele brede polsen maar beste kuiten.
maar vooral het ecto/endo/meso verhaal zie je sneller terug bij kuiten/polsen/enkels imoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Kom ray, we beginnen onze cut samen. Ik pas niet meer fatsoenlijk in mijn motorpakquote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat ga ik over een week doen. Vandaar nog zo een momentje van " gelukkig hebben we de fotos nog". Komt nog een filmpje zonder shirt voor de cut echt start![]()
Omg.![]()
![]()
![]()
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Jazeker, want een maatje van mij die was vroeger echt zieke ecto en had ook dunne polsen, maar hij is nu een beer en heeft ook bredere polsen en kuiten gekregen door het trainen.If not now, then when.![]()
mijn armen zijn van 20cm naar 47cm gegaan, maar mijn polsen zijn nog steeds 6,5inchquote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jazeker, want een maatje van mij die was vroeger echt zieke ecto en had ook dunne polsen, maar hij is nu een beer en heeft ook bredere polsen en kuiten gekregen door het trainen.
blijkbaar doe ik iets verkeerdBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Meer fappen brah. Maar ik bedoelde qua uitzonderingen. Hij is sws een freak lol.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mijn armen zijn van 20cm naar 47cm gegaan, maar mijn polsen zijn nog steeds 6,5inch
blijkbaar doe ik iets verkeerdIf not now, then when.![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meer fappen brah. Maar ik bedoelde qua uitzonderingen. Hij is sws een freak lol.spot the fapper
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
die zijn wel sick idd.. prowlers!quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Goede kuit workout. Rugbyspelers gebruiken de prowler ook, de meeste van die gasten hebben enorme kuiten.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die zijn wel sick idd.. prowlers!![]()
misschien is er dan toch nog hoop voor mijquote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goede kuit workout. Rugbyspelers gebruiken de prowler ook, de meeste van die gasten hebben enorme kuiten.
edit:
maar toch zijn sommige mensen blessed met zeer goeie kuiten(maar zo is t met elke spiergroep eigenlijk wel idd.. sterke en zwakkere punten)
goed voorbeeld.. beide IFBB .. beide training topnotch, toch zie je in kuiten een heel groot verschil. Dennis Wolf(volgens mij als ik t goed zie) links, en Dexter Jackson(volgens mij als ik t goed zie) rechts..
pffuuuu
dayummm
[ Bericht 15% gewijzigd door dreamerbulk op 16-03-2014 21:39:28 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Fucking zwaar. Nu het betere weer er aankomt zullen wij dit ook vast gaan doen. Heb ook een keer mijn eigen auto geduwd als cardio; maakt de benen kapot.quote:Ja, je moet sws wel blessed zijn idd. Maar je kunt ook gewoon synthol in je kuiten spuiten lolol.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
misschien is er dan toch nog hoop voor mij
edit:
maar toch zijn sommige mensen blessed met zeer goeie kuiten(maar zo is t met elke spiergroep eigenlijk wel idd.. sterke en zwakkere punten)
[ afbeelding ]
goed voorbeeld.. beide IFBB .. beide training topnotch, toch zie je in kuiten een heel groot verschil. Dennis Wolf(volgens mij als ik t goed zie) links, en Dexter Jackson(volgens mij als ik t goed zie) rechts..
pffuuuu
[ afbeelding ]
dayummmIf not now, then when.![]()
Ik deed zelf initieel weinig voor kuiten, sinds ik met seated calf presses ben begonnen goede gains. Had met standing calf raises altijd last van mijn knieen om de een of andere reden.
Zit nu op 12x65kg met die shit terwijl ik 2 maanden terug met moeite 10x30 wist te doen. Kuiten ook merkbaar gegroeid. Onderarmen en polsen zijn bij mij zwakke punt, echt puny onderarmen, slaat nergens op
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ook moeilijk mee te pakken, onderarmen IMOquote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef Drinky het volgende:
-knip- echt puny onderarmen, slaat nergens opChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Over polsen gesproken. Ik heb twee weken terug mijn linkerpols echt op een hele domme manier tijdens het squatten gekneusd of wat dan ook. Had er weinig last van vorige week maar na vrijdag gelift te hebben kroop het er weer in en nu nog last van, niet veel of zo, maar een beetje. Ik ga nu gewoon tijdelijk wrist wraps gebruiken tijdens het liften en dan ook goed strak, want ik heb eigenlijk geen zin om een paar weken niks te doen, net nu ik morgen met Sheiko ga beginnen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-03-2014 21:55:32 ]If not now, then when.![]()
Onderarmen gewoon veel deadliften, op laatste rep even vasthouden. Eventueel dumbells/kettlebells vasthouden of farmer walks als je daar de beschikking tot hebt.If not now, then when.![]()
Ik deadlift altijd mixed grip, alleen mijn warmup setje is overhand grip. Voor onderarmen pak ik nu DB curls, goed hard knijpen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Onderarmen gewoon veel deadliften, op laatste rep even vasthouden. Eventueel dumbells/kettlebells vasthouden of farmer walks als je daar de beschikking tot hebt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Bij alles wat je doet, hard knijpen in de bar dumbbell whatever.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Onderarmen gewoon veel deadliften, op laatste rep even vasthouden. Eventueel dumbells/kettlebells vasthouden of farmer walks als je daar de beschikking tot hebt.![]()
Yeah, me too, maar dan span je ze alsnog aan volgens mij.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik deadlift altijd mixed grip, alleen mijn warmup setje is overhand grip. Voor onderarmen pak ik nu DB curls, goed hard knijpen.Dit idd.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij alles wat je doet, hard knijpen in de bar dumbbell whatever.If not now, then when.![]()
Het is sowieso goed om je onderarmen af en toe flink te trainen. Sterke onderarmen staat op zeker voor een sterkere lift en een goede grip.![]()
zkr waar! grip is allesquote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef Snakey het volgende:
Het is sowieso goed om je onderarmen af en toe flink te trainen. Sterke onderarmen staat op zeker voor een sterkere lift en een goede grip.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140314095102.htm
Op zich wel logisch eigenlijk. Zie niet al te veel fanatiekere ouderen bij ons in de gym though.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Bij ons wel een paar. Zien er altijd opmerkelijk goed uit voor hun leeftijd. Je zou ze zo 10 jaar jonger schatten.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140314095102.htm
Op zich wel logisch eigenlijk. Zie niet al te veel fanatiekere ouderen bij ons in de gym though.![]()
quote:die ziet er goed uit voor zijn leeftijd
Je hebt er 4 waarvan er 3 zichtbaar zijn(Vastus medialis obliques, Vastus Lateralis en Rectus femoris), de Vastus intermedius is de enige die niet zichtbaar is.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef RaymondK het volgende:
Ikheb nog een vraag. Als je bij je been boven je knie kijkt heb je daar 2 spieren zitten. Die druppels zeg maar. Als je dan bij bijv. Mn rechter poot kijkt dan zie je links boven mn knie een dikke spier, maar rechts niet. Sommige plaatsjes van mensen zie je ook rechts een spier.
Die linker spier kun je enorm goed isoleren met leg extentions, en dan knijpen met gestrekte poten, maar rechts?
Met squat wijdte is er een heel licht verschil te creëren voor de binnenste of buitenste kop. Is ook niet veel verschil in te krijgen met verschillende oefeningen gezien het feit dat ze allemaal dezelfde functie hebben. Dus toename van de gehele quads is waar je op moet richten. Hack squats en barbell squats zijn hier zeer effectief in.
Betreft de 'druppels' is het gewoon aanhechtingen die je hebt gekregen van paps en mams.
[ Bericht 7% gewijzigd door Verbosity op 16-03-2014 22:34:13 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Bij mixed grip deadlift: welke hand gaat bovenhands over de bar en welke onderhands?
Ik ben rechts en heb nu meestal links onderhands en rechts bovenhands, maar verlies vaak de grip links.![]()
Gast! vraag je dit nou echt!?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Bij mixed grip deadlift: welke hand gaat bovenhands over de bar en welke onderhands?
Ik ben rechts en heb nu meestal links onderhands en rechts bovenhands, maar verlies vaak de grip links.![]()
The Ant raadt aan om je dominante hand onderhands te doen. Zelf doe ik het echter ook andersom.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:08 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Ik ben rechts en heb nu meestal links onderhands en rechts bovenhands, maar verlies vaak de grip links.If not now, then when.![]()
Duidelijk plaatje. Die lateralis is bij mij dus wel luid en duidelijk aanwezig/ontwikkeld, alleen de aanhechting is gewoon hoog (zoals dreamer ook al zei)quote:Op zondag 16 maart 2014 22:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je hebt er 4 waarvan er 3 zichtbaar zijn(Vastus medialis obliques, Vastus Lateralis en Rectus femoris), de Vastus intermedius is de enige die niet zichtbaar is.
[ afbeelding ]
Met squat wijdte is er een heel licht verschil te creëren voor de binnenste of buitenste kop. Is ook niet veel verschil in te krijgen met verschillende oefeningen gezien het feit dat ze allemaal dezelfde functie hebben. Dus toename van de gehele quads is waar je op moet richten. Hack squats en barbell squats zijn hier zeer effectief in.
Betreft de 'druppels' is het gewoon aanhechtingen die je hebt gekregen van paps en mams.
Plus die medials een beetje over done t.o.v. Die andere aanhechting.
Heb je ook zo een plaatje voor de achterkant? Alles wat grijs gelaten is is dus deel van je hammie?![]()
5jr en 3 maandenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef Faeroer het volgende:
RaymondK met z'n zieke gains, mirrin'. Hoe lang ben je al bezig?
68kg to 114kg![]()
Thanks man![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom ray, we beginnen onze cut samen. Ik pas niet meer fatsoenlijk in mijn motorpak![]()
![]()
Zo werkt het gewoon, durven doorbulken![]()
Maar euhm, heel graag. Heb wel een dikke schouder nodig om op uit te huilen straks met cutten.
Heb al een paarkeer een pak melk minder gedaan van de week, en man lol die maag dan snchts joh.![]()
![]()
![]()
't is pas goed als ik s'avonds overstuffed naar bed ga, en daar nog een pak melk boven op gooi lol
Durf wel duidelijk te stellen dat ik eetverslaafd ben...Mja dat wisten jullie al
![]()
Ps: deze hersenscheet om 3u 's nachts is ook van een liter te weinig voor het slapen gaan lol
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 17-03-2014 03:21:26 ]![]()
Nee, zijn andere spieren zoals de sartorius, adductoren(zijn er behoorlijk wat van), tensor fascia latae etc. De hamstrings zie je hier niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 03:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Duidelijk plaatje. Die lateralis is bij mij dus wel luid en duidelijk aanwezig/ontwikkeld, alleen de aanhechting is gewoon hoog (zoals dreamer ook al zei)
Plus die medials een beetje over done t.o.v. Die andere aanhechting.
Heb je ook zo een plaatje voor de achterkant? Alles wat grijs gelaten is is dus deel van je hammie?
Op google kan je genoeg van deze foto's vinden met de invoer leg anatomy.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Als je gaat cutten moet je daar gewoon aan wennen man.quote:Op maandag 17 maart 2014 03:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo werkt het gewoon, durven doorbulken![]()
Maar euhm, heel graag. Heb wel een dikke schouder nodig om op uit te huilen straks met cutten.
Heb al een paarkeer een pak melk minder gedaan van de week, en man lol die maag dan snchts joh.![]()
![]()
![]()
't is pas goed als ik s'avonds overstuffed naar bed ga, en daar nog een pak melk boven op gooi lol
Durf wel duidelijk te stellen dat ik eetverslaafd ben...Mja dat wisten jullie al
![]()
Ps: deze hersenscheet om 3u 's nachts is ook van een liter te weinig voor het slapen gaan lolDie eetlusten gaan vanzelf weg, water drinken op zulke momenten.
If not now, then when.![]()
Yep, je lichaam went aan alles. Kost alleen even wat moeite in het begin.quote:Op maandag 17 maart 2014 03:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je gaat cutten moet je daar gewoon aan wennen man.Die eetlusten gaan vanzelf weg, water drinken op zulke momenten.
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 03:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je gaat cutten moet je daar gewoon aan wennen man.Die eetlusten gaan vanzelf weg, water drinken op zulke momenten.
Truequote:Op maandag 17 maart 2014 04:49 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, je lichaam went aan alles. Kost alleen even wat moeite in het begin.![]()
![]()
![]()
Ik haat cutten. Instant krachtverlies.![]()
Ik deed SL in mijn bulk. Iemand tips wat ik met mijn training moet doen in de cut?This isn't even my final form.![]()
PPL / UBLBquote:Op maandag 17 maart 2014 08:19 schreef Levolution het volgende:
Ik haat cutten. Instant krachtverlies.![]()
Ik deed SL in mijn bulk. Iemand tips wat ik met mijn training moet doen in de cut?Deathlift or Die.![]()
Dus ook wat isolatie toevoegen?quote:
Ik ben een beetje in de war. Je moet juist zoveel mogelijk kracht proberen te behouden in de cut. Dus veel op compounds richten. Maar door SL blijven mijn armen achter, ik zou die guns wel wat bij willen trainen d.m.v. isolatie, maar heeft toch weinig zin in de cut?
Ik zat ook te denken om van 5x5 naar 3x8 te gaan, gewoon wat meer hypertrofie-gericht trainen omdat ik in de cut toch niet sterker ga worden. Maar hypertrofie-gericht trainen in de cut voelt ook zo onlogisch.This isn't even my final form.![]()
Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus ook wat isolatie toevoegen?
Ik ben een beetje in de war. Je moet juist zoveel mogelijk kracht proberen te behouden in de cut. Dus veel op compounds richten. Maar door SL blijven mijn armen achter, ik zou die guns wel wat bij willen trainen d.m.v. isolatie, maar heeft toch weinig zin in de cut?
Ik zat ook te denken om van 5x5 naar 3x8 te gaan, gewoon wat meer hypertrofie-gericht trainen omdat ik in de cut toch niet sterker ga worden. Maar hypertrofie-gericht trainen in de cut voelt ook zo onlogisch.Deathlift or Die.![]()
Wat doe jij in de bulk dan? Nog steeds PPL of UBLB?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.
PPL ziet er op zich wel interessant uit, toen ik vroeger een split deed was het bijna (niet helemaal) een PPL.
Ik ga kijken wat ik er van kan maken met een powercage en dumbells alleen.This isn't even my final form.![]()
Ja één van de twee. Ik wil alle spiergroepen gewoon 2 maal per week hitten, ligt vooral aan hoe druk ik het heb. Ik zou niet weten hoe je moet cutten als PLer verder, maybe weet Dreamer wat je het best kan doen qua krachtbehoud. Ik verlies nooit veel kracht in de cut.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat doe jij in de bulk dan? Nog steeds PPL of UBLB?
PPL ziet er op zich wel interessant uit, toen ik vroeger een split deed was het bijna (niet helemaal) een PPL.
Ik ga kijken wat ik er van kan maken met een powercage en dumbells alleen.
Momenteel doe ik UB/LB, 4 keer per week. Werk echt prima.
Deathlift or Die.![]()
Gewoon zelfde schema blijven doen (3x pw), eventueel setje minder (ivm chronisch deficit). Kutste wat je kan doen is ineens een extra trainingsdag toevoegen of zo, dat trek je nooit. Uit alle macht proberen wekelijks dezelfde gewichten te hitten die je in je bulk deed. Fuck isolatie.
Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.BEASTMODE![]()
dat lijkt mij ook idd.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:50 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon zelfde schema blijven doen (3x pw), eventueel setje minder (ivm chronisch deficit). Kutste wat je kan doen is ineens een extra trainingsdag toevoegen of zo, dat trek je nooit. Uit alle macht proberen wekelijks dezelfde gewichten te hitten die je in je bulk deed. Fuck isolatie.
Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.
minus de fuck isolaties dan.![]()
'k blijf gewoon m'n routine doen die ik al 5jr doe, plus een dag lichte cardio![]()
minus 1000kcal![]()
In mijn eerste week cut lukte mijn squat al niet meer op hetzelfde gewicht, had er in de bulk sowieso al moeite mee, zat echt op het punt om nog meer te moeten eten.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:50 schreef Awesome_ het volgende:
Dit preached Jay van aworkoutroutine ook in zijn ebook.
Op zich heb ik wel zin in isolatie, ik ben geen PLer, ik wil zowel kracht als aesthetics. Anders zou ik sowieso nooit cutten als ik puur voor kracht ging, maar nu moet die pens eraf.
This isn't even my final form.![]()
Ik dacht aan zoiets, alle oefeningen zijn mogelijk met mijn spul. Snel in elkaar geflanst dus verbeteringen zijn welkom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Ik zou alleen PPL doen als je 5-6x traint, bij 3x gewoon FB imo. Zelf deed ik UB/LB tijdens mijn cut.
Ben in januari begonnen met PHAT, wat me best goed bevalt.![]()
![]()
Ik merkte juist bij SL dat het in de cut zeer zwaar valt om 3x per week te squatten.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:10 schreef Nic1 het volgende:
Ik zou alleen PPL doen als je 5-6x traint. Bij 3x gewoon FB imo.
Ik zou in principe vaker kunnen trainen maar 5-6x in de cut klinkt wel veel.This isn't even my final form.![]()
Ik zeg niet dat je 6x per week moet trainen, maar m.i. beter een schema kunt gebruiken dat past bij je aantal trainingsdagen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik merkte juist bij SL dat het in de cut zeer zwaar valt om 3x per week te squatten.
Ik zou in principe vaker kunnen trainen maar 5-6x in de cut klinkt wel veel.Je zou UB/LB kunnen doen (over 4 dagen), 2x in de week squatten tijdens de cut vond ik zelf prima te doen.
![]()
2x is wel te doen ja. Ik zal even kijken naar FB en UBLB en welke me beter bevalt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:17 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je 6x per week moet trainen, maar m.i. beter een schema kunt gebruiken dat past bij je aantal trainingsdagen.Je zou UB/LB kunnen doen (over 4 dagen), 2x in de week squatten tijdens de cut vond ik zelf prima te doen.
edit:
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?This isn't even my final form.![]()
Gewoon door rouleren als je bij wijze om de dag traint hoeft push niet perse die week erop weer op maandag uitkomenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
2x is wel te doen ja. Ik zal even kijken naar FB en UBLB en welke me beter bevalt.
edit:
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
ma di do vrquote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gewoon door rouleren als je bij wijze om de dag traint hoeft push niet perse die week erop weer op maandag uitkomen
p p l p
p l p p
l p p l
dus.
Dit bevalt mij op zich wel.
Dat dusquote:Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
ma di do vr
p p l p
p l p p
l p p l
dus.
Dit bevalt mij op zich wel.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nice man!quote:Op zondag 16 maart 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
Drumstick iemand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja dat is altijd nice. Verder was dat PPL schemaatje wel prima voor 5/6 dagen p/w.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
ma di do vr
p p l p
p l p p
l p p l
dus.
Dit bevalt mij op zich wel.
PPL zou ik niet voor minder dan 5 dagen per week doen.Deathlift or Die.![]()
Waarom zeg je dat nou, ik wil net PPL 4x/w doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat is altijd nice. Verder was dat PPL schemaatje wel prima voor 5/6 dagen p/w.
PPL zou ik niet voor minder dan 5 dagen per week doen.
Vandaag komen de pakjes, ben echt benieuwd.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Is puur persoonlijk brah, ik merk gewoon duidelijk verschil tussen spiergroepen 1 maal of 2 maal per week pakken. PPL 4 x zou best prima.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, ik wil net PPL 4x/w doen.Haha, 'bezorger is onderweg'.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:30 schreef Susteren het volgende:
Vandaag komen de pakjes, ben echt benieuwd.Deathlift or Die.![]()
Oké dan, iedereen bedankt voor de inzet, ik weet wat me te doen staat.
Tot en met begin juli PPL4x sicke guns maken, dan vakantie in tanktop daarna weer SL/bulk.This isn't even my final form.![]()
De PPL schema's die hier besproken werden volgens mij waren allemaal 5/6x. Zelf zou ik spiergroepen niet minder dan 2x per week trainen, maar je kunt het natuurlijk doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoewel, volgens mij las ik hier een tijdje terug over PPL schema's waarbij je vaker in de week traint (4x). Hoe ziet dat eruit? Volgens mij deed Etha dat ook. Of ging dat over UBLB?![]()
Wilde vandaag een soort zomerbroek aandoen van vorig jaar (vrij dunne lange superdry broek), maar paste er met m'n kuiten niet meer in.
Zo hardcore deze manquote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef Susteren het volgende:
Wilde vandaag een soort zomerbroek aandoen van vorig jaar (vrij dunne lange superdry broek), maar paste er met m'n kuiten niet meer in.![]()
quote:
Deze, vond hem juist wel chill.
bij mij ook. Compounds 5*5, rest 4*10 (hoewel ok doorga tot er geen beweging meer in zit, dus kan ook wel eens 7*10 zijn)quote:Op maandag 17 maart 2014 08:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe compounds gewoon 5x5 of 3x5, de rest 3/4x10. Ik vind krachtverlies ook niet heel vervelend in de cut, ik train namelijk niet echt op kracht. PPL of UB/LB werkt bij mij in ieder geval goed in de cut.
Daarnaast bouw ik de hoeveelheid eten langzaam af, kleinere porties etc om te wennen aan minder kCal.
Voordeel van een UB/LB is dat ik iets sneller klaar ben en wat cardio kan toevoegen in dezelfde hoeveelheid tijd.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Doet eigenlijk niemand hier freestylen? Dus gewoon oefeningen en voeding op gevoel afstemmen?
Heb zelf schema's geprobeerd, maar had er gewoon niet het doorzettingsvermogen voor om dat steeds bij te houden.![]()
Doe nu gewoon steeds alle etiketten bijhouden van wat ik eet, ongeveer schatting van eiwitten en kcal maken en op een dag in m'n hoofd ongeveer alle grote eiwitbronnen bij elkaar optellen en tot de conclusie komen dat ik genoeg of te weinig heb gehad.
Oefeningen doe ik eigenlijk ook gewoon uit m'n hoofd (wel vast ritme), gewicht eigenlijk iedere week ietsje hoger, reps en sets eigenlijk altijd 8x3.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Mijn ode aan Susteren. :')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: